Материалдар / 5-сынып. Сынып сағаты "Денсаулықты сақтайтын әдеттер"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

5-сынып. Сынып сағаты "Денсаулықты сақтайтын әдеттер"

Материал туралы қысқаша түсінік
5-сыныпқа сабақ беретін сынып жетекшілерге арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Қараша 2024
1371
19 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың жоспары

Сынып: 5-сынып
Тақырып: Денсаулықты сақтайтын әдеттер
Мақсаты: Оқушыларды денсаулыққа пайдалы әдеттермен таныстыру, салауатты өмір салтын ұстанудың маңызын түсіндіру, дұрыс әдеттерді қалыптастыруға үйрету.
Құрал-жабдықтар: тақта, маркерлер, суреттер, карточкалар, шарлар.
Сабақтың ұзақтығы: 45 минут

I. Кіріспе бөлім (10 минут)

  1. Сәлемдесу және көңіл-күйді анықтау

    • Оқушылармен амандасып, олардың көңіл-күйлерін сұрау.

    • Сыныптың көңіл-күйін көтеру үшін қысқа жаттығу жасау: «Көңілді қол шапалақтау» (барлығы 3 рет қол шапалақтайды, содан кейін бір-бірімен күлімсіреп амандасады).

  2. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын айту

    • Тақырыпты таныстыру: «Денсаулықты сақтайтын әдеттер».

    • Сабақтың мақсаты: Оқушыларды денсаулыққа пайдалы әдеттермен таныстыру және сол әдеттерді қалай дамытуға болатынын ойын түрінде үйрету.

II. Негізгі бөлім (25 минут)

  1. Миға шабуыл: «Денсаулықты сақтайтын әдеттер дегеніміз не?» (5 минут)

    • Оқушыларға денсаулықты сақтау үшін қандай әдеттер керек екенін сұрау.

    • Оқушылардың жауаптарын тақтаға жазу (мысалы: дұрыс тамақтану, жаттығу жасау, суды жеткілікті мөлшерде ішу, таза ауада серуендеу, гигиенаны сақтау).

  2. Ақпараттық бөлім: Денсаулыққа пайдалы әдеттер туралы түсінік беру (5 минут)

    • Қысқаша әңгімелесу: денсаулыққа пайдалы әдеттер не үшін керек, оларды сақтау арқылы қандай жетістіктерге жетуге болады.

    • Оқушыларға денсаулықты сақтауға арналған негізгі әдеттер туралы ақпарат беру:

      • Таза ауада серуендеу

      • Тамақтану режимін сақтау

      • Гигиена ережелерін сақтау

      • Жаттығу жасау және қозғалыс белсенділігі

  3. Ойын: "Салауатты әдеттерді таңда!" (10 минут)

    • Ойынның мақсаты: Оқушыларға денсаулыққа пайдалы және зиянды әдеттерді ажыратуды үйрету.

    • Ойынның барысы:

      • Тақтаға пайдалы және зиянды әдеттердің суреттері (немесе атаулары) ілінеді (мысалы: «Тәттілерді көп жеу», «Жеміс-жидектерді жеу», «Көп ұйықтау», «Жаттығу жасау»).

      • Оқушылар кезек-кезек шығып, пайдалы әдеттер мен зиянды әдеттерді ажыратады. Дұрыс жауап үшін 1 балл беріледі.

      • Жауабы дұрыс оқушыға шағын сыйлықтар беріледі.

  4. Топтық жұмыс: «Денсаулық үшін пирамида құру» (5 минут)

    • Оқушыларды 3-4 топқа бөлу.

    • Әр топқа қағаздан қиылған «Денсаулық пирамидасын» құрастыру ұсынылады.

    • Пирамиданың ең төменгі бөлігінде ең маңызды әдеттер, ал ең жоғарғы бөлігінде қосымша әдеттер орналасады (мысалы: спорт, таза ауада жүру, тамақтану).

    • Топтар өз пирамидаларын таныстырады.

III. Қорытынды бөлім (10 минут)

  1. Талқылау және кері байланыс

    • Топтық жұмыстың нәтижелерін қорытындылау.

    • Оқушыларға «Денсаулықты сақтауға арналған қандай жаңа әдеттер үйрендіңдер?» деген сұрақ қойып, жауаптарын тыңдау.

  2. Рефлексия: «Бүгінгі сабақта не ұнады?» (3 минут)

    • Оқушылардың сабақ туралы пікірлерін тыңдау. Әр оқушы сабақта ең ұнаған бөлімін атайды.

  3. Қорытынды сөз

    • Мұғалім денсаулыққа пайдалы әдеттерді күнделікті өмірде сақтау маңызды екенін айтып, оқушыларға салауатты өмір салтын ұстануды насихаттайды.

Shape1

Қосымша ойындар

  • Ойын: "Пайдалы немесе зиянды?"

    • Мұғалім денсаулыққа байланысты әртүрлі жағдайларды (мысалы, «Күнделікті тіс тазалау», «Кешке дейін ұйықтамау») атайды. Оқушылар пайдалы болса қолдарын көтереді, зиянды болса орындарынан тұрмайды.

  • Ойын: «Жемістер мен көкөністер эстафетасы»

    • Мұғалім әр топқа жемістер мен көкөністердің суреттері бар карточкалар таратады. Әр топ өздерінің карточкаларынан тек пайдалы азық-түліктерді таңдап алуы керек.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!