Ұйымдастыру
кезеңі
|
Ой
шақыру:
- Ұлы Жібек жолының тарихта
алатын орны қандай?
Оқушыларды сабақтың
тақырыбы және мақсатымен
таныстыру.
|
Оқушылар жауаптарын ұсынады:
бұл суреттер ежелгі адамдардың тұрмысымен және мәдени
жетістіктерімен байланысты.
|
мадақтау
|
Мұғалім
презентациясы
|
Жаңа
сабақ
|
Ұлы Жібек жолының тарихи
атауы
Лазурит жолы Нефрит жолы
Дала жолы
Бадахшан тауы-Иран- Жаркент
дария – Қара теңіз жағалауы -
Месопотамия-Мысыр- Шығыс Түркістан –
Дон – Оңтүстік Орал-
Сирия-Қытай Қытай Ертіс, Алтай-Зайсан
көлі
Ұлы Жібек жолы
бағыттары
|
Оңтүстік
бағыты
|
Солтұстік
бақыты
|
|
|
Ұлы
Жібек жолының шырауашылықьтың дамуына
әсері
.
Жібек Жолын игерген
елдер
Жібек жолын игерген
елдер
|
|
Мәдениетке
әсері
|
|
Халықаралық байланысқа
әсері
|
|
Қорытынды
ой
|
ЕББоқушыға тапсырма шығарылып
беріледі.
«Квест»
ойыны
Ұлы Жібек Жолы арқылы
саудаланған тауарларды ата.
1. Жергілікті
саудагерлер
2. Әр елден келген
саудагерлер
О ртадағы суреттерден өз
тауарын табады және жарнамалайды.
ЕББҚ оқушыға қолдау көрсету мақсатында суреттің үлкен
нұсқасын
ұсынамын.
|
Мәтінмен жұмыс
жасайды
Дискриптор:
-мәтіннің негізгі идеясын
анықтайды
Дискриптор:-
Оқушыларға конвертте
сұрақтар беріледі.Ол конвертты мұғалім сыныптың әр жеріне
жасырады.Оқушылар конвертті тауып шешімін табу
керек.
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
«Ең үздік
жауап»
«Ала
қан-жұдырық»
«Жұлдызша
лар
«Бармақпен»
|
Сарматтар шайқасы
туралы мәтін. «Ұлы дала мемлекеттері», Алматы «Аруна» баспасы.
13-14 бб.
Конверт, сұрақтар
жазылған кеспе қағаздар,
стикер
Ақпараттық
карточкалар
|
Қорытынды
|
Кері
байланыс
Менің бүгін
білгенім...
Менің бүгін
үйренгенім...
Менің
байқағаным...
Мен келесі мәселелер бойынша
көбірек білгім келеді...
Үй
тапсырмасы
«Ұлы Жібек жолының
Қазіргі таңдағы тарихи маңызы» Еркін
жазу
|
Тақырып бойынша не
білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін
жазады
|
ҚБ – сабақтағы өз
әрекетіне рефлексия жасау;
|
А4,
конспект
|