Материалдар / 5-сынып,"Жануарлар әлемі мен өсімдіктер дүниесі"бөлімі

5-сынып,"Жануарлар әлемі мен өсімдіктер дүниесі"бөлімі

Материал туралы қысқаша түсінік
5-сынып "Жануарлар әлемі мен өсімдіктер дүниесі"бөлімі "Өсімдіктер"әлемі тақырыбы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Қараша 2024
30
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Орта білім беру ұйымдарының педагогіне арналған сабақ жоспары немесе қысқа мерзімді жоспар

Бөлім:

4-бөлім: Жануарлар әлемі мен өсімдіктер дүниесі

Педагогтің аты-жөні

Күні:


Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Өсімдіктер әлемі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

5.2.1.1-мәтіндегі негізгі және қосымша ақпарартты түсіну,анықтау;

5.4.3.1 -омоним, антоним, синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану

Сабақтың мақсаты:

Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпарартты анықтайды;

Омонимді көркемдік ерекшелігіне сай қолданады;

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

І.Ұйымдастыру

Оқушылармен амандасу

Үй тапсырмасын тексеру

Өткен сабақты пысықтау

Тапқыр болсаң, тауып көр”тапсырмасы

Амандасады

Тапсырманы орындайды.

Берілген сөйлемдердің ішінен омоним сөздерді табады.

1.     Ақты  жерге, суға  төкпе.

Құбырдан  су  сарылдап  ақты.  

2. Жас  өміріңді  босқа өткізбе.

   Жасыңды  тый, көрсетпе оны ұлыңа!

   Бос ыдысты орнынан жылжыту оңай.

3.Қайшының жүзі күнге шағылысып жарқ –жұрқ етеді. Ағам маған суда жүзуді үйретті.







ІІ. Жаңа білімді игерту




Тілдік бағдар


Берілген мәтінді мұқият тыңдай отырып, негізгі және қосымша ақпаратты анықтайды.






Омоним-дыбысталуы бірдей,мағыналары басқа -басқа сөздер.





Тірексөздер

Негізгі

Қосымша

















Сөздер

Мысалдар

Сөз таптары

Кеш

Айыбымды кеш.

Кеш мезгілі болды.

Суды кеш

Етістік


Зат есім


етістік

Көз



Сыр



ЕР




Негізгі және қосымша ақпаратты анықтайды-3ұпай










3 ұпай
















Сабақтың ортасы

Кім тапқыр?”тапсырмасы

Берілген антоним сөздердің қай сөз табынан жасалғанын табыңыздар.


Ілгері-

Ертелі кеш-

Қызылды-

Ақылды-



4ұпай

Кеспе парақша

Олқылыққа тапсырма.

Фонологиялық талдау жасаңыз.

  1. қатар: “бәйшешек”сөзіне

2-қатар: “жауқазын”сөзіне

3-қатар: “қызғалдақ”сөзіне





Рефлексия

ҚҚҚ”әдісі

  1. Мен үшін құнды...........

  2. Мен үшін қиын.............

  3. Мен үшін қызық............



Үйге тапсырма

Тақырыпқа байланысты мақал жазыңыз.Буынға бөліңіз

Мақал -мәтел жазып,буын түрлеріне ажыратады.




Қосымша тапсырма: Берілген сөздерден мақал-мәтел құрастырыңызантоним сөздердің астын сызыңыз.

Оң

болсын

сол

көзіңе

көзің

қарауыл


Алыстағы

қасыңдағы

нан

қас

дұшпан-

жаман


Заттың

ескісі

жақсы

жаңасы

жақсы

достың


 2

2


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ