«Менің бос уақытым және хобби. Морфология» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
|
Оқу мақсаты |
5.2.2.1 лексиканың ауызекі сөйлеу және жазба стильдік айырмашылықтарын мәтіндер арқылы тану; 5.3.1.1 берілген мәтінге сәйкес кіріспе, негізгі және қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым жоспар құру |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білім алушы
Жоғары деңгей дағдылары |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Орындау уақыты |
45 минут |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тапсырма Төмендегі екі мәтінді мазмұн, тақырып жағынан салыстырыңыз. Әр мәтіндегі тілдік құралдардың айырмашылығын анықтаңыз.
Хобби (әңгімеден үзінді)
Сөйтіп жүргенде,
мүйізі қарағайдай бір газеттен ауылға тілші келіпті. Жеке
шаруашылықтың жұмысын көріп, іс-тәжірибесін басқаларға үлгі етіп
жарияламақ. – Жұмыс барысында жараландыңыз ба? – деген сұраққа Машрап быдыңдап, сасып, не айтарын білмей: – А, жо-о-ғә, не ғып... әлгі... ы-ы-һі, – деп жөткірініп алып, – Төлек, бері келші, жұмыстың жағдайын түсіндірші, – деді терге түсіп. Төлек байыппен барлық сұрақтарға жауап беріп отыр. Сол кезде сырттағы шаруаны жайғап, Шамшархан келе қалды.Тілші: – Апай, жұмыстарыңыздың жемісті болып жатқанын естіп, сіздер туралы жазғалы келіп жатырмыз. Хоббиларыңыз не? – деді. Шамшархан тосылып қалды. –
Ешқандай қобдиымыз
жоқ, – деді абдырап. Тілші күліп жіберді.
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Тапсырма Қарапайым жоспар құрастыр
Кіріспе:
Негізгі бөлім:
Қорытынды:
|
Бағалау критерийі |
№ тапсырма |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Диктант |
1 |
|
1 1 1 1 1 |
|
лексиканың ауызекі сөйлеу және жазба стильдік айырмашылықтарын мәтіндер арқылы талдау |
|
- әр мәтіннің тақырыбын сөз тіркесімен береді; - әр мәтіннің қысқаша мазмұнын 3 сөйлеммен жеткізеді; - мәтіндердегі ауызекі сөйлеу стиліне тән сөз тіркестерін теріп жазады. |
1 1 1 |
|
берілген мәтінге сәйкес кіріспе, негізгі және қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым жоспар жазады
|
|
- кіріпе - негізгі бөлім - қорытынды бөлым. |
1 1 1 |
|
Барлығы |
11 |
||
Бос уақытты тиімді өткізу
Бос уақыт – адамға берілген ерекше мүмкіндік. Ол кезде көңілге жақын істермен айналысып, өзіңді жаңа қырынан тануға болады. Табиғат аясында серуендеп, құстардың сайрағанын тыңдау немесе әдемі кітапқа үңіліп, кейіпкерлермен бірге саяхаттау қандай керемет!
Кейбіреулер бұл уақытты жай ғана бос өткізіп алады. Алайда, әрбір сәтті бағалай білсең, өмірің қызыққа толы болмақ. Достармен сырласып, сурет салып немесе жаңа нәрсе үйрену – осының бәрі бос уақыттың жемісті өтуіне жол ашады. Бос уақыт – жанға да, ойға да тыныштық сыйлайтын қымбат сый.
75 сөз ChatGPT
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
5-сыныпқа арналған БЖБ (диктант)
5-сыныпқа арналған БЖБ (диктант)
«Менің бос уақытым және хобби. Морфология» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
|
Оқу мақсаты |
5.2.2.1 лексиканың ауызекі сөйлеу және жазба стильдік айырмашылықтарын мәтіндер арқылы тану; 5.3.1.1 берілген мәтінге сәйкес кіріспе, негізгі және қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым жоспар құру |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білім алушы
Жоғары деңгей дағдылары |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Орындау уақыты |
45 минут |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тапсырма Төмендегі екі мәтінді мазмұн, тақырып жағынан салыстырыңыз. Әр мәтіндегі тілдік құралдардың айырмашылығын анықтаңыз.
Хобби (әңгімеден үзінді)
Сөйтіп жүргенде,
мүйізі қарағайдай бір газеттен ауылға тілші келіпті. Жеке
шаруашылықтың жұмысын көріп, іс-тәжірибесін басқаларға үлгі етіп
жарияламақ. – Жұмыс барысында жараландыңыз ба? – деген сұраққа Машрап быдыңдап, сасып, не айтарын білмей: – А, жо-о-ғә, не ғып... әлгі... ы-ы-һі, – деп жөткірініп алып, – Төлек, бері келші, жұмыстың жағдайын түсіндірші, – деді терге түсіп. Төлек байыппен барлық сұрақтарға жауап беріп отыр. Сол кезде сырттағы шаруаны жайғап, Шамшархан келе қалды.Тілші: – Апай, жұмыстарыңыздың жемісті болып жатқанын естіп, сіздер туралы жазғалы келіп жатырмыз. Хоббиларыңыз не? – деді. Шамшархан тосылып қалды. –
Ешқандай қобдиымыз
жоқ, – деді абдырап. Тілші күліп жіберді.
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Тапсырма Қарапайым жоспар құрастыр
Кіріспе:
Негізгі бөлім:
Қорытынды:
|
Бағалау критерийі |
№ тапсырма |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Диктант |
1 |
|
1 1 1 1 1 |
|
лексиканың ауызекі сөйлеу және жазба стильдік айырмашылықтарын мәтіндер арқылы талдау |
|
- әр мәтіннің тақырыбын сөз тіркесімен береді; - әр мәтіннің қысқаша мазмұнын 3 сөйлеммен жеткізеді; - мәтіндердегі ауызекі сөйлеу стиліне тән сөз тіркестерін теріп жазады. |
1 1 1 |
|
берілген мәтінге сәйкес кіріспе, негізгі және қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым жоспар жазады
|
|
- кіріпе - негізгі бөлім - қорытынды бөлым. |
1 1 1 |
|
Барлығы |
11 |
||
Бос уақытты тиімді өткізу
Бос уақыт – адамға берілген ерекше мүмкіндік. Ол кезде көңілге жақын істермен айналысып, өзіңді жаңа қырынан тануға болады. Табиғат аясында серуендеп, құстардың сайрағанын тыңдау немесе әдемі кітапқа үңіліп, кейіпкерлермен бірге саяхаттау қандай керемет!
Кейбіреулер бұл уақытты жай ғана бос өткізіп алады. Алайда, әрбір сәтті бағалай білсең, өмірің қызыққа толы болмақ. Достармен сырласып, сурет салып немесе жаңа нәрсе үйрену – осының бәрі бос уақыттың жемісті өтуіне жол ашады. Бос уақыт – жанға да, ойға да тыныштық сыйлайтын қымбат сый.
75 сөз ChatGPT
шағым қалдыра аласыз













