ҚАЗАҚ ТІЛІ МЕН
ӘДЕБИЕТІ
2
КЕЗЕҢ
5-СЫНЫП
1. Шәкірт
ойы
Қараңғы қазақ
көгіне,
Өрмелеп шығып Күн
болам!
Қараңғылықтың
кегіне
Күн болмағанда кім
болам?!
Мұздаған елдің
жүрегін
Жылытуға мен
кірермін.
Еңбек, бейнет тарауы
–
Рақатқа
сарқылар.
Қыздырып күннің қарауы,
–
Надандық теңізі
тартылар.
Орны отайып
көгерер,
Қызығын жайлап ел
көрер.
Тұрмыс, тағдыр – бірі
де
Бұл мақсаттан бұра
алмас.
Қаһарман Рүстем Әлі
де
Бұрам деп жолда тұра
алмас.
Сыланған жардың
күлісі,
Алдандырмас бірісі (С.
Торайғыров).
!?
1. Ақын өлеңіндегі оқу-білім идеясының
ерекшелігін жазыңдар.
2. Өлеңдегі лирикалық
кейіпкерге мінездеме беріңдер.
3. «Қараңғылықтың кегі»
тіркесін қалай түсінесіңдер ? Өз ойларыңды 3-4 сөйлеммен
жазыңдар.
4. Өлеңге талдау
жасаңдар.
1) өлеңнің
тақырыбы;
2)
идеясы;
3) қоғаммен байланысы,
жазылған кездегі, қазіргі;
4) лирикалық кейіпкер
ерекшеліктері;
5) ақын тілінің көркемдік
құралдар қолданысы.
2. а) Мұздаған елдің
жүрегін
Жылытуға мен кірермін.
Жолдарына лексикалық талдау
жасаңдар.
ә) Өлеңдегі өрмелеп,
жылытуға, алмас сөздеріне морфологиялық талдау
жасаңдар.
3.
«Қазіргі шәкірттердің білім жолындағы ойлары
қандай болуы керек?» деген тақырыптаэссежазыңдар. Сөз саны – 50-60
сөз