5-сыныпқа қазақ тілі мен қазақ әдебиеті пәнінен КТЖ

Тақырып бойынша 11 материал табылды

5-сыныпқа қазақ тілі мен қазақ әдебиеті пәнінен КТЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
қазақ тілі мен қазақ әдебиеті пән мұғалімдеріне
Материалдың қысқаша нұсқасы

Күнтізбелік-тақырыптық жоспар

«Қазақ тілі» пәні.

5-сынып

Барлығы: 102 сағат, аптасына - 3 сағат.


Ұзақ мерзімді жоспар-дың бөлімдері

Тақырыптар/ Ұзақ мерзімді жоспардың мазмұны

Оқу мақсаты

Cағат саны

Мерзімі

1-тоқсан – 24 сағат


1-бөлім Мәдениет:

тіл және қарым-қатынас

1.Ана тілі – ұлт байлығы

Тірек сөздер мен ұсынылған суреттер арқылы тақырыпты болжау (5. О5.);

Әртүрлі жанрдағы мәтінді талдау (5О5.Т/А).

1

3.09

2. Тіл – қатынас құралы

Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну, анықтау (5. 5.О1.);

Мәтіннің жанрлық ерекшелігін ажырату (5.О3.)

1

4.09

3.Тіл – бірлік құралы

Берілген мәтінге сәйкес кіріспе, негізгі, және қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым жоспар құру (5.Ж1.).

Әртүрлі жанрдағы мәтіндерді талдау (5.Т/А2.).

1

6.09

4. Тіл тазалығы

Оқылым стратегияларын қолдану: жалпы мазмұнын түсіну үшін оқу, нақты ақпаратты табу үшін оқу (5.О6.);

Орфографиялық норма. Дауысты дыбыстардың емлелік ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай жазу (5.ӘТН1.).

1

10.09

5.Жеті жұрттың тілін біл

Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпаратты анықтау (5.Т/А2.). Әртүрлі жанрдағы мәтіндерді талдау. (монолог) ( 5.Т/А3.).

1

11.09

6.Сөйлеу мәдеиеті. Амандасу

Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну (5.О1).;

Мәтіннің жанрлық ерекшелігін ажырату (5.О3.).

1

13.09

7.Сөйлеу мәдениеті. Қоштасу

Берілген мәтінге сәйкес кіріспе, негізгі және қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым жоспар құру (5.Ж1.);

оқылым стратегияларын қолдану: жалпы мазмұнын түсіну үшін оқу, нақты ақпаратты табу үшін оқу (5.О6.).

1

17.09

8.Сөйлеу мәдениеті. Сыпайылық пен әдептілік

Тыңдаған мәтіннен ақпаратты анықтау (5.Т/А3).;

Әртүрлі жанрдағы мәтіндерді талдау (5.Т/А2.).

1

18.09

9.Тілі байдың ойы бай

Жиынтық бағалау

мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну, анықтау(5.О1);

мәтіннің жанрлық ерекшелігін ажырату (5.О3.).

1

20.09

2-бөлім Киім. Сән.

Талғам.

1.Киім түрлері және сән туралы түсінік

Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау. (Т/А4.)

1

24.09

2.Киім стильдері

Лексиканың ауызекі сөйлеу және жазба стильдің айырмашылықтарын мәтіндер арқылы тану ( 5.О2.);

1

25.09

3.Қазақтың ұлттық киімдері.

Жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап, хат, жарнама, хабарландыру құрастырып жазу(5.Ж2);

Оқылым стратегияларын қолдану;

Жалпы мазмұнын түсіну үшін оқу, нақты ақпаратты табу үшін оқу(5.О6.);

Зат есімдердің мағыналық түрлерін мәнмәтін аясында жалғаулар арқылы түрлендіріп қолдану (5.ӘТН4.2.).

1

27.09

4. Қазақтың ұлттық киімдері

Жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді және күрделі сөздерді ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдану (ӘТН4.1.)

1

1.10

5.Қазақстандық дизайнерлер

Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау (5.Т/А4.);

Сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастыру(5.Ж3.).

1

2.10

6.Талғам

Лексиканың ауызекі сөйлеу және жазба стильдік айырмашылықтарын мәтіндер арқылы тану(5.О2).

1

4.10



7. Киім кию мәдениеті


Жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап, хат, жарнама, хабарландыру құрастырып жазу (5.Ж2.)

1

8.10





3-бөлім Отбасын-дағы дәстүрлер мен мерекелер

1.Балаға ат қою

Тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжау (5.Т/А1.)

1

9.11

2. Бесікке салу

Ауызекі стильдегі мәтіндердің мазмұнын, тақырыбын және тілдік құралдарын салыстыру (5.О4.).

1

11.10

3. Тұсау кесу

Сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастыру (5.Ж3.);

Оқылым материалы бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу (5.Ж5.).

1

15.10

4.Тілашар

Төл сөз, автор сөзінің тыныс белгілерін дұрыс қолдану (ӘТН5.)

1

16.10

5.Туған күн

Жиынтық бағалау

Тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжау (5.Т/А1.)

1

18.10

6.Қонақ күту дәстүрі

Ауызекі стильдегі мәтіндердің мазмұнын, тақырыбын және тілдік құралдарын салыстыру (5.О4.)

1

22.10

7. №1 Тоқсандық жиынтық бағалау


1

23.10

8.Қазақ халқының салт-дәстүрлері

Сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастыру (5.Ж3.);

Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу (5.Ж5.).

1

25.10

2-тоқсан 24 сағат

4-бөлім Жануарлар әлемі мен өсімдіктер дүниесі

1.Адам және табиғат

5.Т/А6.коммуникативтік жағдаятқа сай, одағай сөздерді еркін қолданып, диалогқа даярлықсыз қатысу, өз пікірін білдіру;

5.Ж2.жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап, хат, жарнама, хабарландыру құрастырып жазу.

1

5.11

2. «Қазақстанның Қызыл кітабы»

О5.Мәтін мазмұнын түсінуге,нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру

1

6.11

3. «Қазақстанның Қызыл кітабы»

Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу (5.Ж5.).

1

8.11

4. «Бақа мен үйрек» ертегісі

5.ӘТН3.Тура және ауыспалы мағыналы сөздерді, көп мағыналы сөздерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану

1

12.11


5. Жан-жануарлар туралы ертегілер

5.О6.Оқылым стратегияларын қолдану: жалпы мазмұнын түсіну үшін оқу;

5.Ж2.Жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап, хабарландыру құрастырып жазу.

1

13.11

6.Адам және жыртқыш аң

Т/А1.Тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжау.

1

15.11


7.Өсімдік және музыка

5.О5. Мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру;

5.Ж1. Берілген мәтінге сәйкес кіріспе, негізгі және қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым жоспар құру

1

19.11

8.Ғажайып ағаштар

5.Ж6. Мәтіндегі орфографиялық қателерді сөздіктерге сүйене отырып, түзету және редакциялау.

5.О6.Оқылым стратегияларын қолдану: жалпы мазмұнын түсіну үшін оқу, нақты ақпаратты табу үшін оқу.

1

20.11

9.Миуалы ағаш

5.ӘТН3.Омоним, антоним, синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану

1

22.11




10.Жеміс- жидектің пайдасы


Т/А2.Әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (ән мәтіні, хабарлама, жарнама, хабарландыру) көтерілген мәселені түсіндіру;


1

26.11

11.Жеміс- жидектің пайдасы


Жиынтық бағалау

5.Ж3.Сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастыру.

1

27.11

5-бөлім Бос уақыт және хобби

1.Бос уақытты тиімді пайдалану

Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну, анықтау (5.01.);

Оқылым стратегияларын қолдану: жалпы мазмұнын түсіну үшін оқу, нақты ақпаратты табу үшін оқу. (5.О6);

Сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастыру. (5.Ж3.).

1

29.11

2.Уақыттың қадірі

Тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру (5.Т/А5.);

Сөз ішіндегі және сөз аралығындағы ілгерінді, кейінді және тоғыспалы ықпал заңдылықтарына сәйкес айта білу(5.ӘТН2).

1

3.12

3.Балалық шақ

Сөз ішіндегі және сөз аралығындағы ілгерінді, кейінді және тоғыспалы ықпал заңдылықтарына сәйкес айта білу 5.ӘТН2;

1

4.12

4.Уақыт белдеуі

Тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру (Т/А5);

Зат есімдердің мағыналық түрлерін мәнмәтін аясында жалғаулар арқылы түрлендіріп қолдану (ӘТН4).

1

6.12

5.Уақыт алтыннан қымбат

Эссенің кіріспе, негізгі, қорытынды бөлімдерін сақтай отырып, өзіне белгілі бір мекенді сипаттап не суреттеп жазу (5. Ж4.).

1

10.12

6.Үйірменің үйретері көп

Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну, анықтау (5.О1);

Жалпы мазмұнын түсіну үшін оқу, нақты ақпаратты табу үшін оқу (5.О6.).

1

11.12

7.Хобби

Сөз ішіндегі және сөз аралығындағы ілгерінді, кейінді және тоғыспалы ықпал заңдылықтарына сәйкес айта білу (5.ӘТН2).

1

13.12

8.Ұлы адамдардың өмірінен

Эссенің кіріспе, негізгі, қорытынды бөлімдерін сақтай отырып, өзіне таныс адамды, белгілі бір мекен мен оқиғаны сипаттап не суреттеп жазу

(Ж4).

1

17.12

9. Шаршамаймын десең.

Мәтіндегі орфографиялық қателерді сөздіктерге сүйене отырып, түзету және редакциялау(Ж6.).

1

18.12

10.Мен еліктейтін кейіпкердің сүйікті ісі.

Жиынтық бағалау

Мәтіндегі орфографиялық қателерді сөздіктерге сүйене отырып, түзету және редакциялау(Ж6.)

1

20.12

11.Мен еліктейтін кейіпкердің сүйікті ісі.


Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу (5.Ж5.)

1

24.12

12. №2 Тоқсандық жиынтық бағалау


1

25.12

13. Тоқсандық қайталау

5.Ж3.Сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастыру.

1

27.12









3-тоқсан - 31 сағат


6-бөлім Қиял әлемі

1.Фантазия

5.Т/А3.Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпаратты анықтау.

5.Т/А2.Әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (ән мәтіні, хабарлама, жарнама, хабарландыру) көтерілген мәселені түсіндіру.

1

10.01

2. «Керқұла атты Кендебай» ертегісі

5.О2.Лексиканың ауызекі сөйлеу және жазба стильдік айырмашылықтарын мәтіндер арқылы тану.

5.Т/А6.Коммуникативтік жағдаятқа сай эмоционалды сөздерді, дауыс ырғақтары арқылы қыстырма, қаратпа, одағай сөздерді еркін қолданып,өз пікірін білдіру.

1

14.01

3. «Ер Төстік» ертегісі

5.ӘТН4.3. Сын есімдердің, шырай түрлерінің көркемдік ерекшелігін тану

1

15.01

4.Қиял мен аңыз

5.Ж1. Берілген мәтінге сәйкес кіріспе, негізгі және қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым жоспар құру.

5.Ж3.Сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастыру.

1

17.01

5.Өнер-білім бар жұрттар

5.Т/А3.Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпаратты анықтау.

5.ӘТН4.3. Сын есімдердің, шырай түрлерінің көркемдік ерекшелігін тану.

1

21.01

6.Қожаның қиялы

5.О3.Хат, хабарлама, жарнама, нұсқаулық, хабарландырудың құрылымы мен рәсімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату.

1

22.01

7. Космогондық ою-өрнек – адам қиялының жемісі

5.ӘТН4.3.Сын есімді зат есім орнына қолдана білу

1

24.01

8. «Ғажайып планета»

5.Ж1.Берілген мәтінге сәйкес кіріспе, негізгі және қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым жоспар құру.

5.Ж3.Сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастыру.

1

28.01

9.Плутонға сапар Жиынтық бағалау

5.Т/А2.Әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (ән мәтіні, хабарлама, жарнама, хабарландыру) көтерілген мәселені түсіндіру.

5.ӘТН4.4. Сан есімнің мағыналық түрлерін ажырата білу.

1

29.01

10.Бөлім бойынша қайталау

5.Т/А5. Тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру.

1

31.01

7-бөлім: Көлік және жол белгілері

1.Бағдаршам

5.ӘТН1. Қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай жазу;

5. Ж4.Эссенің кіріспе, негізгі, қорытынды бөлімдерін сақтай отырып, өзіне таныс адамды, белгілі бір мекен мен оқиғаны сипаттап не суреттеп жазу;

5.Т/А4.Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау;


1

4.02

2.Жол қауіпсіздігінің ережелері

5.ӘТН1. Қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай жазу.

1

5.02

3.Көліктің пайда болу тарихы

5.Т/А4.Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау.

5.Т/А5. Тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру.

1

7.02

4. Қазіргі кездегі автокөлік түрлері

5.О5.Мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру.

5.О7. Энциклопедиялар, балаларға арналған газет-журналдардан қажетті ақпаратты ала білу.

1

11.02

5.Су көліктері

5.ӘТН1. Қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай жазу.

1

12.02

6.Әуе көліктері

5. Ж4.Эссенің кіріспе, негізгі, қорытынды бөлімдерін сақтай отырып, өзіне таныс адамды, белгілі бір мекен мен оқиғаны сипаттап не суреттеп жазу.

1

14.02

7.Жол қозғалысына қатысушылар

5.Т/А4.Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау.

5.Т/А5. Тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру.

1

18.02

8.Жол белгілерін білеміз бе?

5.О5.Мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру.

5.О7. Энциклопедиялар, балаларға арналған газет-журналдардан қажетті ақпаратты ала білу.

1

19.02

9.Қоғамдық көлік атаулары


5.Т/А1.Тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжау.

1

21.02

8-бөлім: Адамның сырт келбеті мен мінезі.

1.Бала Абай

Оқылым стратегияларын қолдану: жалпы мазмұнын түсіну үшін оқу, нақты ақпаратты табу үшін оқу (5.О6.).

1

25.02

2.Бағып-қағуда көп мағына бар

Тура және ауыспалы мағыналы сөздерді, көп мағыналы сөздер, омоним, антоним, синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану (5.ӘТН3.).

1

26.02

3.Асыл қасиет

Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу (5.Ж5.).

1

28.02

4.Уәдеге адалдық

Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу (5.Ж5.).

1

4.03

5.Жауынгердің тұлғасы

Тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжау (5.Т/А1.);

Коммуникативтік жағдаятқа сай эмоционалды сөздерді дауыс ырғақтары арқылы қыстырма, қаратпа, одағай сөздерді еркін қолданып, диалогке даярлықсыз қатысу, өз пікірін білдіру (5.Т/А6.).

1

5.03

6.Әке – балаға сыншы

Оқылым стратегияларын қолдану: жалпы мазмұнын түсіну үшін оқу, нақты ақпаратты табу үшін оқу (5.О6.).

1

7.03

7.Әлін білмеген әлек

Тура және ауыспалы мағыналы сөздерді, көп мағыналы сөздер, омоним, антоним, синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану (5.ӘТН3.).

1

11.03

8.Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен!

Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу (5.Ж5.).

1

12.03

9.Күш атасы

Жиынтық бағалау

тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжау (5.Т/А1.);.


1

14.03

10.№3 Тоқсандық жиынтық бағалау


1

18.03

11. Кейіпкер бейнесі

Коммуникативтік жағдаятқа сай эмоционалды сөздерді дауыс ырғақтары арқылы қыстырма, қаратпа, одағай сөздерді еркін қолданып, диалогке даярлықсыз қатысу, өз пікірін білдіру (5.Т/А6.).

1

19.03


12.Тоқсандық қайталау

Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу (5.Ж5.).

1

20.03


4-тоқсан – 23 сағат


9-бөлім

Аспан әлемінің құпия-лары

1.Ерте дүниедегі халық астрономиясы

Оқылым стратегияларын қолдану: жалпы мазмұнын түсіну үшін оқу, нақты ақпаратты табу үшін оқу (5.О6.).

1

3.04

2.Жер - ғаламшар

Әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (ән мәтіні, хабарлама, жарнама, хабарландыру) көтерілген мәселені түсіндіру.(О5. Т/А2);

Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау.(О5.Т/А4).

1

4.04

3.Ай және Күн

Сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастыру(05.Ж3);

Мәтіндегі орфографиялық қателерді сөздіктерге сүйене отырып, түзету және редакциялау(05Ж6).

1

8.04

4.Көк аспан

Қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай жазу (05.ӘТН1);

Сөз ішіндегі және сөз аралығындағы ілгерінді, кейінді және тоғыспалы ықпал заңдылықтарына сәйкес айта білу (05.ӘТН2).

1

9.04

5.Жұлдыздар жымыңдайды

Лексиканың ауызекі сөйлеу және жазба стильдік айырмашылықтарын мәтіндер арқылы тану (05.О2)

1

11.04

6.Аспан өрнектері

Әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (ән мәтіні, хабарлама, жарнама, хабарландыру) көтерілген мәселені түсіндіру ;

Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау (05.Т/А4).

1

15.04

7. Аспан шамдары

5.Т/А2.Әртүрлі жанрдағы мәтіндерді талдау.

5.О1.Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну, анықтау.


1

16.04

8. Айға сапар

Әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (ән мәтіні, хабарлама, жарнама, хабарландыру) көтерілген мәселені түсіндіру ;

Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау (05.Т/А4).

1

18.04

9. Мен ғарышкер боламын

Жиынтық бағалау

Әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (ән мәтіні, хабарлама, жарнама, хабарландыру) көтерілген мәселені түсіндіру ;

Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау (05.Т/А4).

1

22.04

10. Мен ғарышкер боламын

Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау (05.Т/А4).

1

23.04

10-бөлім. Саяхат және демалыс

1.Саяхат, оның түрлері

Тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжау (5.Т/А1.);

коммуникативтік жағдаятқа сай эмоционалды сөздерді, дауыс ырғақтары арқылы қыстырма, қаратпа, одағай сөздерді еркін қолданып, диалогке даярлықсыз қатысу, өз пікірін білдіру (5. Т/А6.).

1

26.04

2.Жазғы саяхат

Хат, хабарлама, жарнама, нұсқаулық, хабарландырудың құрылымы мен рәсімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату (5.О3.);

Жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап, хат, жарнама, хабарландыру құрастырып жазу (5.Ж2).

1

29.04

3.Қысқы саяхат

Қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай жазу( 5.ӘТН1.);

Мәтіндегі орфографиялық қателерді сөздіктерге сүйене отырып, түзету және редакциялау

(5.Ж6.).

1

30.04

4.Елордаға саяхат

Эссенің кіріспе, негізгі, қорытынды дбөлімдерін сақтай отырып, өзіне таныс адамды, белгілі бір мекен мен оқиғаны сипаттап не суреттеп жазу.(5.Ж4.).

1

2.05

5.Алматыға саяхат

Коммуникативтік жағдаятқа сай эмоционалды сөздерді, дауыс ырғақтары арқылы қыстырма, қаратпа, одағай сөздерді еркін қолданып, диалогке даярлықсыз қатысу, өз пікірін білдіру(5.Т/А6.);

Мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру(5.О5.).

1

6.05

6.Тауға саяхат

Энциклопедиялар, балаларға арналған газет-журналдардан қажетті ақпаратты ала білу. (5.О7.)

1

7.05

7. Атақты саяхатшылар

Жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап, хат, жарнама, хабарландыру құрастырып жазу. (5.Ж2.).

1

9.05

8. Қазақ саяхатшысы- Шоқан Уәлиханов

Жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап, хат, жарнама, хабарландыру құрастырып жазу. (5.Ж2.).

Эссенің кіріспе, негізгі, қорытынды бөлімдерін сақтай отырып, өзіне таныс адамды, белгілі бір мекен мен оқиғаны сипаттап не суреттеп жазу.(5.Ж4).

1

13.05

9. Қазақтың қазіргі саяхатшылары

Тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжау (5.Т/А1.);

коммуникативтік жағдаятқа сай эмоционалды сөздерді, дауыс ырғақтары арқылы қыстырма, қаратпа, одағай сөздерді еркін қолданып, диалогке даярлықсыз қатысу, өз пікірін білдіру (5. Т/А6.).

1

14.05

10.Қазақтың қазіргі саяхатшылары

Хат, хабарлама, жарнама, нұсқаулық, хабарландырудың құрылымы мен рәсімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату (5.О3.);

Энциклопедиялар, балаларға арналған газет-журналдардан қажетті ақпаратты ала білу (5.О7.).

1

16.05

11.Саяхатқа шығу ережелері

Жиынтық бағалау

Жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап, хат, жарнама, хабарландыру құрастырып жазу(5.Ж2);.

Эссенің кіріспе, негізгі, қорытынды бөлімдерін сақтай отырып, өзіне таныс адамды, белгілі бір мекен мен оқиғаны сипаттап не суреттеп жазу (5.Ж4.).

1

20.05

12.№ 4 Тоқсандық жиынтық бағалау


1

21.05

13.Жылдық қайталау

Эссенің кіріспе, негізгі, қорытынды бөлімдерін сақтай отырып, өзіне таныс адамды, белгілі бір мекен мен оқиғаны сипаттап не суреттеп жазу (5.Ж4.).

1

23.05














«Қазақ әдебиеті» пәні бойынша

күнтізбелік-тақырыптық жоспар

5-сынып

Жылына -68 сағат,аптасына- 2 сағат

Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімдері

Тақырыптар/ Ұзақ мерзімді жоспардың мазмұны

Оқу мақсаты

Cағат саны

Мерзімі

1-тоқсан 16 сағат


1. Таза, мінсіз асыл сөз

1.Кіріспе сабағы

Қазақ әдебиеті туралы түсінік қалыптастыру

1

5.09

2.Халық ауыз әдебиеті

Ауыз әдебиеті туралы білімдерін тереңдетіп,ауыз әдебиетінің жазба әдебиетінен қандай айырмашылықтары бар екенін аңғарту.Ауыз әдебиетінің маңызы мен тәрбиелік мәнін түсіну

1

7.09

3.Ертегілер

Ертегілер туралы білімдерін тереңдету,ертегілердің түрлерімен танысып,ертегілердің алатын орнын,өзіндік ерекшеліктерін,басты тақырыптарын анықтау

1

12.09

4.«Керқұла атты Кендебай» ертегісі.

әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау(5.Т/Ж1.)

Ертегінің тақырыбы мен идеясын анықтау 5.Т/Ж2.

1

14.09

5.«Керқұла атты Кендебай» ертегісінің композициялық құрылысы

көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу. (5.Т/Ж3)

Ертегіден үзіндіні мәнерлеп оқу. Сюжет және композиция ұғымдарын меңгеруді тереңдету.Шығарманың композициялық құрылымының сатыларын білу (5.Т/Ж4)

1

19.09

6.«Керқұла атты Кендебай» ертегісінің кейіпкерлері

әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу (5.А/И1.)

Ертегі кейіпкерлерін шынайы өмірмен салыстырып бағалау 5.Б/С2

1

21.09

7.«Керқұла атты Кендебай» ертегісі, көркемдік ерекшелігі

шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау (А/И3)

1

26.09

8.«Қобыланды батыр» жыры. Алғашқы сын

Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттай алады. (Т/Ж1)

1

28.09

9.«Қобыланды батыр» жыры. Кейіпкерлер бейнесі

Т/Ж3 Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу.

А/И1 Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу

1

3.10

10.«Қобыланды батыр» жыры. Әйелдер бейнесі

Жиынтық бағалау

Т/Ж3 Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу

Б/С2.Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау

А/И4. Көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу

1

5.10

11.«Қобыланды батыр» жыры. Тұлпарлар бейнесі

Т/Ж3.Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу

А/И1.Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу.

1

10.10

12.«Асанқайғының жерге айтқан сыны» аңызы

әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау (5.Т/Ж2.)

1

12.10

13.«Асанқайғының жерге айтқан сыны» аңызы. Дала данышпаны.


эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау (5.А/И2)

кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау (5.Б/С2)

1

17.10


14.«Асанқайғының жерге айтқан сыны» аңызы. Сөз тапқанға қолқа жоқ.

Жиынтық бағалау

Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау (5.А/И3)

1

19.10

15.Тоқсандық жиынтық бағалау


1

24.10

16.«Асанқайғының жерге айтқан сыны» аңызы. Асан атаға хат

Көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу (5.А/И4)

1

26.10

2-тоқсан 16 сағат


2. Тәрбиенің қайнар бұлағы

Дулат Бабатайұлы «О, Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңі. Жетімдік

Т/Ж2. Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау.

1

7.11

Дулат Бабатайұлы «О, Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңі. Не жетім?

А/И1.Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу.

1

9.11

Дулат Бабатайұлы «О, Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңі. Көркем сөз

А/И3. Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау

1

14.11

Дулат Бабатайұлы «О, Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңі. Авторға хат.

Жиынтық бағалау

Т/Ж4. Көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту

1

16.11

Ыбырай Алтынсарин «Қыпшақ Сейітқұл». Сейітқұл – еңбек адамы

Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау (5.Т/Ж1)

әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау.(5.Т/Ж2)

1

21.11

Ы.Алтынсарин «Қыпшақ Сейітқұл». Сейітқұл – ел қамқоршысы

шығармадағы эпизодтар арқылы тарихи құндылығын бағалау; (5.Б/С1)

көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту. (5.Т/Ж4 )


1

23.11


Ы.Алтынсарин «Қыпшақ Сейітқұл». Қыпшақ Сейітқұл – кәсіпкерлік әліппесі

эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау (5.А/И2.);

кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау (5.Б/С2.)


1

28.11

Ы.Алтынсарин «Қыпшақ Сейітқұл» . Сейітқұл – заманынан озып туған адам

кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау ( Б/С2.);

шығармадағы кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу.(.Б/С3.)

1

30.11

Ы.Алтынсарин «Атымтай жомарт».

әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау (5.Т/Ж1).


1

5.12

Жомарттық – қайырымдылық тамшысы

Әңгімедегі кейіпкер образын портреті мен іс-әрекеті арқылы ашу (5Т/Ж3)

1

7.12

Ы.Алтынсарин «Атымтай Жомарт» . Жомарттық пен сараңдық. Жиынтық бағалау

әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу.(5.А/И1)

1

12.12

Ы.Алтынсарин «Дүние қалай етсең табылады». Өмірді өзгерткен кеңес

көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу. (5.Т/Ж3.)


1

14.12

Ы.Алтынсарин «Дүние қалай етсең табылады». Адал еңбекпен дүние табудың үлгісі

Шығармадағы эпизодтар арқылы тарихи құндылығын бағалау ( 5.Б/С1);

Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау.(5.А/И3)


1


19.12

Ы.Алтынсарин «Дүние қалай етсең табылады» . Кәсібінен нәсіп тапқан

Көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу (5.А/И4).

1

21.12

Тоқсандық жиынтық бағалау


1

26.12

Ы.Алтынсарин «Дүние қалай етсең табылады?»

Еңбек түбі-береке

Көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу (5.А/И4).

1

28.12


3-тоқсан 20 сағат


3.Адамгерші-лік - асыл қасиет

Ахмет Байтұрсынұлы «Адамдық диқаншысы» өлеңі

әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау (5 Т/Ж2)


1

11.01

Ахмет Байтұрсынұлы «Адамдық диқаншысы» өлеңі. Ұлтының ұлы ұстазы..

Жиынтық бағалау

эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау (5 А/И2)


1

16.01

Ахмет Байтұрсынұлы «Егіннің бастары» мысалы

Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау (5 Т/Ж1)

1

18.01

Ахмет Байтұрсынұлы «Егіннің бастары» мысалы. Әке өсиеті

Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу (5 Т/Ж3)

1

23.01

Ахмет Байтұрсынұлы «Егіннің бастары» мысалы. Ахмет атаға хат

Көркем шығармадан алған әсерін сипаттап, авторға хат, өлең жазу

(5 А/И4)

1

25.01

Бердібек Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесінен үзінді

әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау (5. Т/Ж2)

1

30.01

Бердібек Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесінен үзінді. Лагерьге жолдама

әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау

(5. Т/Ж1)


1

1.02

Бердібек Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесінен үзінді. Алғашқы таныстық

шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау (5. А/И3)

1

6.02

Бердібек Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесінен үзінді. Дайындықсыз келген бір күн

көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу (5. Т/Ж3);

кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау(5. Б/С2)

1

8.02

Бердібек Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесінен үзінді. Бақаның әлегі

әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау (5. Т/Ж2);

әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау (5. Т/Ж1)

1

13.02

Бердібек Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесінен үзінді. Сәйбек қарттың әңгімесі

әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау(5. Т/Ж1)

1

15.02

Бердібек Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесінен үзінді. Түбінде адам болатын бала

көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту (5. Т/Ж4);

әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау(Т/Ж1


1

20.02

Бердібек Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесінен үзінді. Сенім арту

көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу(5. Т/Ж3);

әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу(5. А/И1)

1

22.02

Бердібек Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесінен үзінді. Құпия кеңес

әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау(5. Т/Ж2);

эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау(5. А/И2);

оқырманның рухани дүниесіне шығарма әсерін талдай отырып, сыни хабарлама жазу (5. Б/С4)

1

27.02

Марат Қабанбаев «Бауыр» әңгімесі. Үміт

әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау. (Т/Ж2)

1

1.02

Марат Қабанбаев «Бауыр» әңгімесі

Жиынтық бағалау

эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау(А/И2)


1

6.03

Марат Қабанбаев «Бауыр» әңгімесі. Арман

әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу. (А/И1)

шығармадағы кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу. (Б/С3)

1

8.03

Марат Қабанбай «Бауыр» әңгімесі. Шынайы өмір

кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау (Б/С2)

көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу (А/И4)


1

13.03


Тоқсандық жиынтық бағалау


1

15.03

Марат Қабанбаев «Бауыр» әңгімесі. Оқырман

Оқырманның рухани дүниесіне шығарма әсерін талдай отырып, сыни хабарлама жазу (Б/С4)

1

20.03

4-тоқсан 16 сағат



4. Отбасы құндылық-тары

Тынымбай Нұрмағанбетов « Анасын сағынған бала». Танысу

Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау(5. Т/Ж2)

1

3.04

Тынымбай Нұрмағанбетов

« Анасын сағынған бала».Уәде

әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау(5. Т/Ж1);

кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау(Б/С2)

1

5.04

Тынымбай Нұрмағанбетов « Анасын сағынған бала».Бақытты сәт

әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау(5. Т/Ж2);көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту (Т/Ж4)

1

10.04

Тынымбай Нұрмағанбетов « Анасын сағынған бала».Бақытты сәт

әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау(5. Т/Ж2);көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту (Т/Ж4)

1

12.04

Тынымбай Нұрмағанбетов

« Анасын сағынған бала». Сағыныш

көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу(5. Т/Ж3);

шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау(5. А/И3)

1

17.04

Тынымбай Нұрмағанбетов « Анасын сағынған бала». Алданған арман

әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау(5. Т/Ж2);

шығармадағы кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу (5.Б/С3)

1

19.04

Нұрдәулет Ақыш «Нағыз әже қайда?". Келіңдер, ертегі айтып берейін

әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау. (5.Т/Ж1)

1

24.04

Нұрдәулет Ақыш «Нағыз әже қайда?». Әжеге барайық

әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау (5.Т/Ж2.)

1

26.04

Нұрдәулет Ақыш «Нағыз әже қайда?» Қонақта

эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау. (5.А/И2.)


1

1.05

Нұрдәулет Ақыш «Нағыз әже қайда?» Ажардың әжесі.

Жиынтық бағалау

көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту ( 5.Т/Ж4.);

көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу (5.А/И4.).

1

3.05

Нұрдәулет Ақыш «Нағыз әже қайда?». Шіркін, менің әжем!

шығармадағы эпизодтар арқылы тарихи құндылығын бағалау. (5.Б/С1.)

1

8.05


Нұрдәулет Ақыш «Нағыз әже қайда?». Әжені аңсау

көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту ( 5.Т/Ж4.);

кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау (5.Б/С2.).

1

10.05


Джек Лондон «Мексика ұлы» әңгімесі

Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау. (Т/Ж1)

Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау (Т/Ж2)

1

15.05

Джек Лондон «Мексика ұлы» әңгімесі.Ривераның табандылығы.

Жиынтық бағалау

Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу (А/И1)

Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау (Т/Ж2)

1

17.05

Тоқсандық жиынтық бағалау



1

22.05


Джек Лондон «Мексика ұлы» әңгімесі. Ривера-елінің нағыз патриоты

Шығармадағы кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу. (Б/С3)

1

24.05













Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
04.11.2018
6067
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі