Қозғалыс пен пайызға
04 байланысты мәтінді есептер
шығару
Ең кіші ортақ еселігін тап
МАТЕМАТИКА
Амалдарды орында
МАТЕМАТИКА
Жауабы
5 сыныпты қайталауға арналған «Математика» пәні бойынша жазғы жұмыс дәптері
2024 жыл
![]()
Құрастырушылар: Самарбаева Б.А
№ 41 мектеп-лицейінің математика пәні мұғалімі,
педагог-сарапшы, магистр
Мукашева Р.Б.
№ 41 мектеп-лицейінің математика пәні мұғалімі,
педагог-модератор
Рецензенттер:
Айтенова Г.М. М.Өтемісов атындағы Батыс
Қазақстан университетінің аға оқытушысы,
Phd докторы
Ергалиева А.С. №42 «Ақ ниет» гимназиясының математика пәні мұғалімі, педагог-зерттеуші
«Жалпы орта білім беретін мектептердегі 5 сыныпты қайталауға арналған «Математика» пәні бойынша жазғы жұмыс дәптері негізгі оқулыққа қосымша құрал ретінде жазылған. Жазғы демалыс кезінде оқушы 5 сыныпта өткен тақырыптарын еске түсіріп, қайталауға арналған. Ол оқушының ойлау қабілетін дамытып, өздігінен жұмыс істеуге баулиды, ойын тұжырымдауға дағдыландырады. «Математика» пәні бойынша практикалық білімдерін қайталап, жүйелеуге негізделе құрылған, 5 сыныпты аяқтаған оқушыларға арналған жұмыс дәптері.
МАЗМҰНЫ
КІРІСПЕ..........................................................................................................4-5
НЕГІЗГІ БӨЛІМ.............................................................................................6-30
ҚОРЫТЫНДЫ............................................................................................... 31
Пайдаланылған әдебиеттер...........................................................................32
КІРІСПЕ
Өзектілігі:
Ұсынып отырған оқушының жұмыс дәптері тақырып бойынша құрастырылған. Мұндағы тапсырмалар жүйесі дамыта оқыту идеясын жүзеге асыруға мүмкіндік береді, өйткені ол жазғы уақытта да оқушының ойлауын, есте сақтау қабілетін, ынтасы мен белсенділігін арттырады. Осы орайда ұсынылып отырған арнайы жинақ мектеп бағдарламасын қайталауға сәйкес құрастылып, алған білімдерін пысықтауға бағытталған.
Жалпы білім беретін мектептің 5 сынып оқушыларына арналған «Математика» пәні бойынша қайталауға арналған жұмыс дәптері жазғы уақытта оқушылар өз бетімен өткен тақырыптары бойынша білім мен дағдыларды қайталау, жүйелеу және бақылау үшін қолдана алады. Ұсынылған көптеген тапсырмалар оқушылардың практикалық дағдыларын пысықтауға көмектеседі. Оқытуда сараланған тәсілді жүзеге асыруға көмектеседі, өйткені онда ойлау дағдыларының әртүрлі деңгейлерінің тапсырмалары бар.
Жинаққа оқушыларға жазғы уақытқа арналған әдеттер трекері мен негізгі мектеп курсы бойынша негізгі тараулар бойынша құрастырылған есептер қарастырылған. 5 сынып бойынша жыл басында өтілген тақырыптардан бастап есептер ретімен құрастырылды. Негізгі қамтылған тақырыптар:
-
Бағандап қосу мен азайту;
-
Бағандап көбейту мен бұрыштап бөлу;
-
ЕҮОБ, ЕКОЕ табу;
-
Ондық бөлшектерге амалдар қолдану;
-
Теңдеуді шешу;
-
Мәтін есептер шығару;
-
Логикалық есептер шығару;
-
Жауаптар.
Бұл жұмыс дәптерінің артықшылығы оқушылар қарындашпен не өшіргіші бар қаламмен бірден тапсырмаларды жұмыс дәптерде орындап, өз қатесімен жұмыстана алады. Жазғы уақытын тиімді пайдалану мақсатында әдеттер трекерін мектеп білімін еске түсіруде тиімді пайдалана алады. Жазғы демалыспен қатар күніге есеп шығаруға аз уақыт арнап, өткен тақырыптарын пысықтап отырады. Жаңа оқу жылында оқу процессінде өткен тақырыптар бойынша қиналмайды. Оқушы тапсырмаларды өз бетімен орындаған соң жұмыс дәптерде көрсетілген тәсілдер бойынша өз-өзіңе баға беріп отырады. Бұл жұмыс дәптері жазғы уақытта есептер шығаруға аз ғана уақыт бөлу арқылы өткен тақырыптарды еске түсіріп, жаңа оқу жылына тыңғылықты дайындықпен келуге таптырмас құрал.
5
Ондық бөлшектерге амалдар
03 қолдану
сыныпты аяқтаған оқушы математикадан нені білуі керек:
01
Кқолдану
02 Жай бөлшектерге амалдар
өп таңбалы сандарға амалдар қолдану
Құрметті білім алушы, жазғы демалыс уақытында оқушылар бір жыл бойы үйренген, оқыған материалын қайталап отырмаса ұмытып қалады. Сондықтан да үш ай бойы тек физикалық дамуға ғана емес, сабаққа да көңіл бөліп отыру абзал. Бұл оқу құралында математикадан негізгі дағдыларды қайталатуға, бекітуге бағытталған есептер, тапсырмалар қамтылған.
Сонымен қоса қосымша ретінде білім алушының күн тәртібін реттеуге бағытталған "Әдеттер трекері" жазылған пайдалы бет тіркелген. Бұл құрал білім алушыларға көп көмегін тигізеді деген үміттеміз!
ӘДЕТТЕР ТРЕКЕРІ
Әдеттер дс сей сәр бс жм сен жк
Тіс шаю
Төсегімді жинаймын
15 минут оқимын
15 минут жазамын
15 минут есеп Жаттығу жасаймын
Әдеттерді орындасаң әр орындаған күнге “+” немесе басқа белгі қойып шық. Қосымша екі бос орынға өзіңнің екі әдетіңді қосып, апта аяғында өзіңе есеп бер.
МАТЕМАТИКА
Бағандап қосу мен азайтуды орында
Өзіңді тексер:
-өте жақсы
-жақсы
-әлі жұмыстану қажет
МАТЕМАТИКА
Бағандап қосу мен азайтуды орында
Өзіңді тексер:
-өте жақсы
-жақсы
-әлі жұмыстану қажет
МАТЕМАТИКА
Өзіңді тексер:
-өте жақсы
-жақсы
-әлі жұмыстану қажет
МАТЕМАТИКА
Өзіңді тексер:
-өте жақсы
-жақсы
-әлі жұмыстану қажет
М
-әлі жұмыстану қажет
-жақсы
-өте жақсы
Өзіңді тексер:
АТЕМАТИКАЕң үлкен ортақ бөлінгішті тап
1) 42; 650; 260
2) 63; 42; 168
3) 230; 92; 138
4) 220; 165; 77
5) 630; 3675
6) 220; 105; 30

1) 280; 140; 224
2) 105; 350; 140
3) 480; 216; 144
4) 100; 300; 120
5) 140; 9; 54; 250
6) 84; 6; 48; 7; 143
М
-әлі жұмыстану қажет
-жақсы
-өте жақсы
Өзіңді тексер:
АТЕМАТИКАМАТЕМАТИКА
Амалдарды орында
Өзіңді тексер:
-өте жақсы
-жақсы
-әлі жұмыстану қажет
-әлі жұмыстану қажет
-жақсы
-өте жақсы
Өзіңді тексер:

МАТЕМАТИКА
Жай бөлшектерді көбейтуді орында
Өзіңді тексер:
-өте жақсы
-жақсы
-әлі жұмыстану қажет
М
-әлі жұмыстану қажет
-жақсы
-өте жақсы
Өзіңді тексер:
АТЕМАТИКАЖай бөлшектерге амалдар орында
МАТЕМАТИКА
Ондық бөлшектермен қосу мен азайтуды орында
Өзіңді тексер:
-өте жақсы
-жақсы
-әлі жұмыстану қажет
МАТЕМАТИКА
Ондық бөлшектермен амалдарды орында
Өзіңді тексер:
-өте жақсы
-жақсы
-әлі жұмыстану қажет
М
-әлі жұмыстану қажет
-жақсы
-өте жақсы
Өзіңді тексер:
АТЕМАТИКА
М
-әлі жұмыстану қажет
-жақсы
-өте жақсы
Өзіңді тексер:
АТЕМАТИКАТеңдеуді шеш
МАТЕМАТИКА
Есепті шеш
-
А және В қаласының аралығы 560 км. А қаласынан В қаласына
35 км/сағ
жылдамдықпен пойыз шықты.
2 сағаттан кейін
В қаласынан А
қаласына 25 км/сағ
жылдамдықпен екінші пойыз
шықты. Олар екінші
пойыз шыққаннан кейін
қанша уақыт өткен
соң кездеседі?
-
Қайықтың жылдамдығы өзен ағысының жылдамдығынан 3 есе артық. Егер қайықтың өзен ағысымен жылдамдығы 12 км/сағ болса, онда қайықтың жылдамдығы қандай?

-
Туристер үш күнде 50 км жол жүрді. Бірінші күні жүрген жол екінші күннен 0,5 есе артық, ал үшінші күні 20 км жүрді. Туристтер бірінші күні қанша километр жол жүрген?

-
Катер тынық сумен жүзе отырып, бір кемежайдан екінші кемежайға дейін 15 мин, қайық 30 мин уақыт жібереді. Егер олар бір мезгілде қарама-қарсы бағытта жүзсе, қанша минуттан кейін кездеседі?

МАТЕМАТИКА
Есепті шеш
-
Екі елді мекеннен бір мезгілде бір-біріне қарама-қарсыекі велосипедші шықты. Біреуінің жылдамдығы 18 км/сағ, екіншісінікі
17 км/сағ. Олар 1,5 сағ-тан кейін кездессе, екі елді мекеннің арасындағы жолдың ұзындығы неге тең?

-
Екі қаладан бір мезгілде бір-біріне қарама-қарсы шыққан екі велосипедшінің арақашықтығы 3 сағаттан соң 186 км болды.Олардың бірі 12км/сағ, ал екіншісі 15 км/сағ жылдамдықпен жүрді.Екі қаланың арасы неше километр?

-
20 түп қарақарақат отырғызылды. Бұл отырғызылдаған қызыл қарақаттың 40%-ын құрайды. Қанша түп қызыл қарақат отырғызылған?

-
Алқаптың 52%-ын орман, 14%-ын шабындық , қалған бөлігін егістік алып жатыр. Алқаптың қанша пайызын егістік алып жатыр?


-
Т9. Мектепте 960 оқушы бар. Қыз балалар ер балалардан 5% артық болса, мектепте қанша қызбала және қанша ер бала оқиды?
МАТЕМАТИКА
Есепті шеш
уристер ұзындығы 148 км жол жүрді, жолдың 20%-ы пойызбен жүрді, 30%-ы қайықпен жүзді, ал қалған бөлігі жаяу жүрді. Туристер неше шақырым жаяу жүрді?

-
Аптасына біздің жанұяда 7кг картоп пен сәбіз қолданылады. Егер картопты сәбізге қарағанда 3кг артық жұмсаса, онда 1 жылға қанша картоп, қанша сәбіз дайындау керек?

-
Бір мезгілде екі қаладан бір-біріне қарама-қарсы екі жүк поезы шықты. Олар 7 сағаттан кейін кездесті. Бірінші поездың жылдамдығы 60 км/сағ, екіншісінікі 80 км/сағ. Қалалардың ара қашықтығын тап.

-
Түлкі 33 тышқан аулады. Ол аулаған тышқандарын
тышқан санын әр түрлі
етіп, 6 үймеге бөліп үйді. Үймелердің ең үлкенінде 8 тышқан бар. Келесі үймедегі тышқандар саны оның алдыңғы
үймедегі тышқандар санынан 1 тышқан кем. Ең соңғы үймеде неше тышқан бар?
![]()
-
Бастапқыда автобуста 14 адам болды. Автобус қозғалды, одан ол тоқтады. І-ші аялдамада 6 адам кірді,8 адам шықты. Кейінгі аялдамада 7 адам шықты, 4 адам кірді. Келесі аялдамада 1 кісі кірді. Бүтін жолда кісілер қанша, аялдама қанша?
![]()
-
Бөтелкеде, стаканда, құмырада, банкада сүт, лимонад, квас, су бар. Су мен сүт бөтелкеде емес. Лимонад құйылған ыдыс құмыра мен квас құйылған ыдыстың арасында. Банкаға құйылған лимонад та су да емес. Стакан банка мен сүт құйылған ыдыстың қасында. Қандай сұйық қай ыдысқа құйылған.
![]()
-
Сағат 15.00- де қабырға сағаты 6 секундта үш соққыны ұрады. Бұл сағат 6 сағатта алты соққыны неше секундта ұрады?
![]()
-
Айгүл әжесінің жанында дүйсенбі, сейсенбі, сәрсенбі және бейсенбі күндерін, ал сіңлісі сол аптада
— сәрсенбі, бейсенбі, жұма және
сенбіде өткізді. Қыздар әжесіне неше күн қонаққа келді?
ЛОГИКАЛЫҚ
ЕСЕПТЕР
6. Сандардан 21, 19, 30, 25, 3. 12, 9, 15, 6, 27 сомасы 50 болатын осындай үш санды таңдаңыз.
![]()
-
Мен бір сан ойладым. Сол санды 5-ке көбейтіп, нәтижеге 2-ні қостым. Қосындыны 6-ға бөлгенде 7 саны шықты. Мен қандай сан ойладым.
![]()
-
Таңертең анам бір кесе шайды үстел үстіне тлтырып қоя салды. Інім байқамай қолындағы қантты кесеге түсіріп алды. Алайда қант құрғақ күйінде қалды. Неліктен?
![]()
-
Әкем азық-түлік сатып алды: 1 кг тұз, 2 кг қарақұмық, 3 кг күріш, 4 кг қант, 5 кг сәбіз, 6 кг пияз, 7 кг картоп. Өнімдерді массасы бірдей болатындай етіп екі пакетке қалай салуға болады.
![]()
-
Әділ тақтаға екі сан жазды. Мейрамбек олардың қосындасын қасына жазды. Жәнібек тақтадағы үш санын қосты. Егер Мейрамбектің жазған саны бес болса, Жәнібек тапқан қосынды нешеге тең?
![]()
-
Математика олимпиадасында Нұрлан, Ерлан, Тілек алғашқы үш орынға ие болды. Нұрлан бірінші не екінші орын ала алмады, ал Тілек екінші орынды алған жоқ. Ерлан үшінші орын алған жоқ. Нұрлан нешінші орынға ие болды? Ерлан ше? Тілек ше?

МАТЕМАТИКА
Жауабы
-
А және В қаласының аралығы 560 км. А қаласынан В қаласына
35 км/сағ жылдамдықпен пойыз шықты. 2 сағаттан кейін В қаласынан А қаласына 25 км/сағ жылдамдықпен екінші пойыз шықты. Олар екінші пойыз шыққаннан кейін қанша уақыт өткен соң кездеседі? Жауабы: 8 сағ
![]()
-
Қайықтың жылдамдығы өзен ағысының жылдамдығынан 3 есе артық. Егер қайықтың өзен ағысымен жылдамдығы 12 км/сағ болса, онда қайықтың жылдамдығы қандай? Жауабы: 9 сағ
![]()
-
Туристер үш күнде 50 км жол жүрді. Бірінші күні жүрген жол екінші күннен 0,5 есе артық, ал үшінші күні 20 км жүрді. Туристтер бірінші күні қанша километр жол жүрген? Жауабы: 15 км
![]()
-
Катер тынық сумен жүзе отырып, бір кемежайдан екінші кемежайға дейін 15 мин, қайық 30 мин уақыт жібереді. Егер олар бір мезгілде қарама-қарсы бағытта жүзсе, қанша минуттан кейін кездеседі? Жауабы: 10мин
![]()
-
Екі елді мекеннен бір мезгілде бір-біріне қарама-қарсы екі велосипедші шықты. Біреуінің жылдамдығы 18 км/сағ, екіншісінікі
17 км/сағ. Олар 1,5 сағ-тан кейін кездессе, екі елді мекеннің арасындағы жолдың ұзындығы неге тең? Жауабы: 52,5км
![]()
-
Екі қаладан бір мезгілде бір-біріне қарама-қарсы шыққан екі велосипедшінің арақашықтығы 3 сағаттан соң 186 км болды.Олардың бірі 12км/сағ, ал екіншісі 15 км/сағ жылдамдықпен жүрді.Екі қаланың арасы неше километр? Жауабы: 267км

-
20 түп
қарақарақат отырғызылды. Бұл отырғызылдаған қызыл
қарақаттың 40%-ын құрайды. Қанша түп қызыл қарақат отырғызылған? Жауабы: 20түп
![]()
-
Алқаптың 52%-ын орман, 14%-ын шабындық , қалған бөлігін егістік алып жатыр. Алқаптың қанша пайызын егістік алып жатыр? Жауабы: 34%
![]()
-
Мектепте 960 оқушы бар. Қыз балалар ер балалардан 5% артық болса, мектепте қанша қызбала және қанша ер бала оқиды? Жауабы:456 ер бала, 504 қыз бала
![]()
-
Туристер ұзындығы 148 км жол жүрді, жолдың 20%-ы пойызбен жүрді, 30%-ы қайықпен жүзді, ал қалған бөлігі жаяу жүрді. Туристер неше шақырым жаяу жүрді? Жауабы: 74 км
![]()
-
Аптасына біздің жанұяда 7кг картоп пен сәбіз қолданылады. Егер картопты сәбізге қарағанда 3кг артық жұмсаса, онда 1 жылға қанша картоп, қанша сәбіз дайындау керек? Жауабы: 104 кг сәбіз, 260 кг картоп
![]()
-
Бір мезгілде екі қаладан бір-біріне қарама-қарсы екі жүк поезы шықты. Олар 7 сағаттан кейін кездесті. Бірінші поездың жылдамдығы 60 км/сағ, екіншісінікі 80 км/сағ. Қалалардың ара қашықтығын тап. Жауабы: екі қаланың арақашықтығы 980 км
ЛОГИКАЛЫҚ
ЕСЕПТЕР
ЖАУАБЫ
-

Түлкі 33 тышқан аулады. Ол аулаған тышқандарын тышқан санын әр түрлі етіп, 6 үймеге бөліп үйді. Үймелердің ең үлкенінде 8 тышқан бар. Келесі үймедегі тышқандар саны оның алдыңғы үймедегі тышқандар санынан 1 тышқан кем. Ең соңғы үймеде неше тышқан бар? Жауабы: 3 тышқан -
Бастапқыда автобуста 14 адам болды. Автобус қозғалды, одан ол тоқтады. І-ші аялдамада 6 адам кірді,8 адам шықты. Кейінгі аялдамада 7 адам шықты, 4 адам кірді. Келесі аялдамада 1 кісі кірді. Бүтін жолда кісілер қанша, аялдама қанша? Жауабы: 4 аялдама,
10 адам
-

Бөтелкеде, стаканда, құмырада, банкада сүт, лимонад, квас, су бар. Су мен сүт бөтелкеде емес. Лимонад құйылған ыдыс құмыра мен квас құйылған ыдыстың арасында. Банкаға құйылған лимонад та су да емес. Стакан банка мен сүт құйылған ыдыстың қасында. Қандай сұйық қай ыдысқа құйылған. Жауабы: Сүт құмыраға, лимонад бөтелкеге, квас банкага, су стаканға құйылған.
-
Сағат 15.00-де қабырға сағаты 6 секундта үш соққыны ұрады. Бұл сағат 6 сағатта алты соққыны неше секундта ұрады? Жауабы: 15 сек
![]()
-
Айгүл әжесінің жанында дүйсенбі, сейсенбі, сәрсенбі және бейсенбі күндерін, ал сіңлісі сол аптада — сәрсенбі, бейсенбі, жұма және сенбіде өткізді. Қыздар әжесіне неше күн қонаққа келді? Жауабы: 6 күн
ЛОГИКАЛЫҚ
ЕСЕПТЕР
ЖАУАБЫ
6. Сандардан 21, 19, 30, 25, 3. 12, 9, 15, 6, 27 сомасы 50
болатын осындай үш санды таңдаңыз. Жауабы: 19, 6, 25
![]()
-
Мен бір сан ойладым. Сол санды 5-ке көбейтіп, нәтижеге 2-ні қостым. Қосындыны 6-ға бөлгенде 7 саны шықты. Мен қандай сан ойладым. Жауабы: Нұрлан 3 орын, Ерлан 2 орын, Тілек 1 орын
![]()
-
Таңертең анам бір кесе шайды үстел үстіне
тлтырып қоя салды. Інім байқамай қолындағы қантты кесеге
түсіріп алды. Алайда қант құрғақ күйінде қалды. Неліктен? Жауабы:шай құрғақ болды
![]()
-
Әкем азық-түлік сатып алды: 1 кг тұз, 2 кг қарақұмық,
3 кг күріш, 4 кг қант, 5 кг сәбіз, 6 кг пияз,
7 кг картоп. Өнімдерді массасы бірдей болатындай етіп екі
пакетке қалай салуға болады. Жауабы: әр пакетке 14 кг
![]()
-
Әділ тақтаға екі сан жазды. Мейрамбек олардың қосындасын қасына жазды. Жәнібек тақтадағы үш санын қосты. Егер Мейрамбектің жазған саны бес болса, Жәнібек тапқан қосынды нешеге тең? Жауабы: 20
![]()
-
Математика олимпиадасында Нұрлан, Ерлан, Тілек алғашқы үш орынға ие болды. Нұрлан бірінші не екінші орын ала алмады, ал Тілек екінші орынды алған жоқ. Ерлан үшінші орын алған жоқ. Нұрлан нешінші орынға ие болды? Ерлан ше? Тілек ше? Жауабы: 8 саны
ҚОРЫТЫНДЫ
Жалпы білім беретін мектептің 9 сынып оқушыларына арналған «Алгебра» пәні бойынша қорытынды аттестаттауға дайындық жинағын мектеп мұғалімдері оқу процесінде білім мен дағдыларды қайталау, жүйелеу және бақылау үшін қолдана алады.
Ұсынылған нұсқалардың барлық алуан түрімен оларды келесілерге баламалы деп санауға болады:
- негізгі орта білім деңгейінің 7-9-сыныптарына арналған «Алгебра» пәні бойынша оқу бағдарламасының қамтылған тарауларының арақатынасы бойынша;
- тапсырмалардың күрделілік деңгейі бойынша;
- бағалау тапсырмалары бойынша (математикалық әдістемелер, математиканы қолдану);
- бағалау тапсырмаларының ұпайларының бөлінуі бойынша;
- балл қою процесі және ұпайлардың бағалауға сәйкестігі туралы.
Осылайша, ұсынылған нұсқалар емтихан жұмысының сипаты мен күрделілігі туралы жеткілікті толық түсінік алуға, оқушыларды оны орындауға үйретуге мүмкіндік береді. Ұсынылған тапсырмалардың көпшілігі оқушылардың практикалық дағдыларын дамытуға көмектеседі. Бұл материал оқытудың сараланған тәсілін жүзеге асыруға көмектеседі, өйткені онда ақыл-ой дағдыларының әртүрлі деңгейдегі тапсырмалары бар. Өз кезегінде мұғалімдер де оқу процесінде білім мен дағдыны қайталау, жүйелеу және бақылау үшін пайдалана алады, бұл оқушыларды қорытынды бағалауға тиімді дайындықты қамтамасыз етеді.
ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ
1. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы №348 бұйрығымен бекітілген Негізгі орта білімнің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты.
2. А.Е.Әбілқасымова. Алгебра: Жалпы білім беретін мектептің 8-сыныбына арналған оқулық. Алматы: Мектеп, 2018.-200 бет.
3. А.Е.Әбілқасымова. Алгебра: Жалпы білім беретін мектептің 9-сыныбына арналған оқулық. 1, 2-бөлім. Алматы: Мектеп, 2019.-184 б., 152 б.
4. С.Н.Данилюк. 9 жылдық жалпы білім беретін мектеп курсы бойынша математикадан жазбаша емтиханға арналған жинақ. Көкшетау: Келешек – 2030, 2011 – 136 бет
5. А.Н.Шыныбеков, Д.А.Шыныбекова. Алгебра: Жалпы білім беретін мектептің 7-сыныбына арналған оқулық. Алматы: Атамұра, 2017.-208 б.
6. А.Н.Шыныбеков. Алгебра: Жалпы білім беретін мектептің 8-сыныбына арналған оқулық. Алматы: Атамұра, 2012.-288 б.
7. Ә.Н.Шыныбеков. Алгебра: Жалпы білім беретін мектептің 9-сыныбына арналған оқулық. Алматы: Атамұра, 2011.-288 бет
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
5 сыныпты қайталауға арналған «Математика» пәні бойынша жазғы жұмыс дәптері
5 сыныпты қайталауға арналған «Математика» пәні бойынша жазғы жұмыс дәптері
Қозғалыс пен пайызға
04 байланысты мәтінді есептер
шығару
Ең кіші ортақ еселігін тап
МАТЕМАТИКА
Амалдарды орында
МАТЕМАТИКА
Жауабы
5 сыныпты қайталауға арналған «Математика» пәні бойынша жазғы жұмыс дәптері
2024 жыл
![]()
Құрастырушылар: Самарбаева Б.А
№ 41 мектеп-лицейінің математика пәні мұғалімі,
педагог-сарапшы, магистр
Мукашева Р.Б.
№ 41 мектеп-лицейінің математика пәні мұғалімі,
педагог-модератор
Рецензенттер:
Айтенова Г.М. М.Өтемісов атындағы Батыс
Қазақстан университетінің аға оқытушысы,
Phd докторы
Ергалиева А.С. №42 «Ақ ниет» гимназиясының математика пәні мұғалімі, педагог-зерттеуші
«Жалпы орта білім беретін мектептердегі 5 сыныпты қайталауға арналған «Математика» пәні бойынша жазғы жұмыс дәптері негізгі оқулыққа қосымша құрал ретінде жазылған. Жазғы демалыс кезінде оқушы 5 сыныпта өткен тақырыптарын еске түсіріп, қайталауға арналған. Ол оқушының ойлау қабілетін дамытып, өздігінен жұмыс істеуге баулиды, ойын тұжырымдауға дағдыландырады. «Математика» пәні бойынша практикалық білімдерін қайталап, жүйелеуге негізделе құрылған, 5 сыныпты аяқтаған оқушыларға арналған жұмыс дәптері.
МАЗМҰНЫ
КІРІСПЕ..........................................................................................................4-5
НЕГІЗГІ БӨЛІМ.............................................................................................6-30
ҚОРЫТЫНДЫ............................................................................................... 31
Пайдаланылған әдебиеттер...........................................................................32
КІРІСПЕ
Өзектілігі:
Ұсынып отырған оқушының жұмыс дәптері тақырып бойынша құрастырылған. Мұндағы тапсырмалар жүйесі дамыта оқыту идеясын жүзеге асыруға мүмкіндік береді, өйткені ол жазғы уақытта да оқушының ойлауын, есте сақтау қабілетін, ынтасы мен белсенділігін арттырады. Осы орайда ұсынылып отырған арнайы жинақ мектеп бағдарламасын қайталауға сәйкес құрастылып, алған білімдерін пысықтауға бағытталған.
Жалпы білім беретін мектептің 5 сынып оқушыларына арналған «Математика» пәні бойынша қайталауға арналған жұмыс дәптері жазғы уақытта оқушылар өз бетімен өткен тақырыптары бойынша білім мен дағдыларды қайталау, жүйелеу және бақылау үшін қолдана алады. Ұсынылған көптеген тапсырмалар оқушылардың практикалық дағдыларын пысықтауға көмектеседі. Оқытуда сараланған тәсілді жүзеге асыруға көмектеседі, өйткені онда ойлау дағдыларының әртүрлі деңгейлерінің тапсырмалары бар.
Жинаққа оқушыларға жазғы уақытқа арналған әдеттер трекері мен негізгі мектеп курсы бойынша негізгі тараулар бойынша құрастырылған есептер қарастырылған. 5 сынып бойынша жыл басында өтілген тақырыптардан бастап есептер ретімен құрастырылды. Негізгі қамтылған тақырыптар:
-
Бағандап қосу мен азайту;
-
Бағандап көбейту мен бұрыштап бөлу;
-
ЕҮОБ, ЕКОЕ табу;
-
Ондық бөлшектерге амалдар қолдану;
-
Теңдеуді шешу;
-
Мәтін есептер шығару;
-
Логикалық есептер шығару;
-
Жауаптар.
Бұл жұмыс дәптерінің артықшылығы оқушылар қарындашпен не өшіргіші бар қаламмен бірден тапсырмаларды жұмыс дәптерде орындап, өз қатесімен жұмыстана алады. Жазғы уақытын тиімді пайдалану мақсатында әдеттер трекерін мектеп білімін еске түсіруде тиімді пайдалана алады. Жазғы демалыспен қатар күніге есеп шығаруға аз уақыт арнап, өткен тақырыптарын пысықтап отырады. Жаңа оқу жылында оқу процессінде өткен тақырыптар бойынша қиналмайды. Оқушы тапсырмаларды өз бетімен орындаған соң жұмыс дәптерде көрсетілген тәсілдер бойынша өз-өзіңе баға беріп отырады. Бұл жұмыс дәптері жазғы уақытта есептер шығаруға аз ғана уақыт бөлу арқылы өткен тақырыптарды еске түсіріп, жаңа оқу жылына тыңғылықты дайындықпен келуге таптырмас құрал.
5
Ондық бөлшектерге амалдар
03 қолдану
сыныпты аяқтаған оқушы математикадан нені білуі керек:
01
Кқолдану
02 Жай бөлшектерге амалдар
өп таңбалы сандарға амалдар қолдану
Құрметті білім алушы, жазғы демалыс уақытында оқушылар бір жыл бойы үйренген, оқыған материалын қайталап отырмаса ұмытып қалады. Сондықтан да үш ай бойы тек физикалық дамуға ғана емес, сабаққа да көңіл бөліп отыру абзал. Бұл оқу құралында математикадан негізгі дағдыларды қайталатуға, бекітуге бағытталған есептер, тапсырмалар қамтылған.
Сонымен қоса қосымша ретінде білім алушының күн тәртібін реттеуге бағытталған "Әдеттер трекері" жазылған пайдалы бет тіркелген. Бұл құрал білім алушыларға көп көмегін тигізеді деген үміттеміз!
ӘДЕТТЕР ТРЕКЕРІ
Әдеттер дс сей сәр бс жм сен жк
Тіс шаю
Төсегімді жинаймын
15 минут оқимын
15 минут жазамын
15 минут есеп Жаттығу жасаймын
Әдеттерді орындасаң әр орындаған күнге “+” немесе басқа белгі қойып шық. Қосымша екі бос орынға өзіңнің екі әдетіңді қосып, апта аяғында өзіңе есеп бер.
МАТЕМАТИКА
Бағандап қосу мен азайтуды орында
Өзіңді тексер:
-өте жақсы
-жақсы
-әлі жұмыстану қажет
МАТЕМАТИКА
Бағандап қосу мен азайтуды орында
Өзіңді тексер:
-өте жақсы
-жақсы
-әлі жұмыстану қажет
МАТЕМАТИКА
Өзіңді тексер:
-өте жақсы
-жақсы
-әлі жұмыстану қажет
МАТЕМАТИКА
Өзіңді тексер:
-өте жақсы
-жақсы
-әлі жұмыстану қажет
М
-әлі жұмыстану қажет
-жақсы
-өте жақсы
Өзіңді тексер:
АТЕМАТИКАЕң үлкен ортақ бөлінгішті тап
1) 42; 650; 260
2) 63; 42; 168
3) 230; 92; 138
4) 220; 165; 77
5) 630; 3675
6) 220; 105; 30

1) 280; 140; 224
2) 105; 350; 140
3) 480; 216; 144
4) 100; 300; 120
5) 140; 9; 54; 250
6) 84; 6; 48; 7; 143
М
-әлі жұмыстану қажет
-жақсы
-өте жақсы
Өзіңді тексер:
АТЕМАТИКАМАТЕМАТИКА
Амалдарды орында
Өзіңді тексер:
-өте жақсы
-жақсы
-әлі жұмыстану қажет
-әлі жұмыстану қажет
-жақсы
-өте жақсы
Өзіңді тексер:

МАТЕМАТИКА
Жай бөлшектерді көбейтуді орында
Өзіңді тексер:
-өте жақсы
-жақсы
-әлі жұмыстану қажет
М
-әлі жұмыстану қажет
-жақсы
-өте жақсы
Өзіңді тексер:
АТЕМАТИКАЖай бөлшектерге амалдар орында
МАТЕМАТИКА
Ондық бөлшектермен қосу мен азайтуды орында
Өзіңді тексер:
-өте жақсы
-жақсы
-әлі жұмыстану қажет
МАТЕМАТИКА
Ондық бөлшектермен амалдарды орында
Өзіңді тексер:
-өте жақсы
-жақсы
-әлі жұмыстану қажет
М
-әлі жұмыстану қажет
-жақсы
-өте жақсы
Өзіңді тексер:
АТЕМАТИКА
М
-әлі жұмыстану қажет
-жақсы
-өте жақсы
Өзіңді тексер:
АТЕМАТИКАТеңдеуді шеш
МАТЕМАТИКА
Есепті шеш
-
А және В қаласының аралығы 560 км. А қаласынан В қаласына
35 км/сағ
жылдамдықпен пойыз шықты.
2 сағаттан кейін
В қаласынан А
қаласына 25 км/сағ
жылдамдықпен екінші пойыз
шықты. Олар екінші
пойыз шыққаннан кейін
қанша уақыт өткен
соң кездеседі?
-
Қайықтың жылдамдығы өзен ағысының жылдамдығынан 3 есе артық. Егер қайықтың өзен ағысымен жылдамдығы 12 км/сағ болса, онда қайықтың жылдамдығы қандай?

-
Туристер үш күнде 50 км жол жүрді. Бірінші күні жүрген жол екінші күннен 0,5 есе артық, ал үшінші күні 20 км жүрді. Туристтер бірінші күні қанша километр жол жүрген?

-
Катер тынық сумен жүзе отырып, бір кемежайдан екінші кемежайға дейін 15 мин, қайық 30 мин уақыт жібереді. Егер олар бір мезгілде қарама-қарсы бағытта жүзсе, қанша минуттан кейін кездеседі?

МАТЕМАТИКА
Есепті шеш
-
Екі елді мекеннен бір мезгілде бір-біріне қарама-қарсыекі велосипедші шықты. Біреуінің жылдамдығы 18 км/сағ, екіншісінікі
17 км/сағ. Олар 1,5 сағ-тан кейін кездессе, екі елді мекеннің арасындағы жолдың ұзындығы неге тең?

-
Екі қаладан бір мезгілде бір-біріне қарама-қарсы шыққан екі велосипедшінің арақашықтығы 3 сағаттан соң 186 км болды.Олардың бірі 12км/сағ, ал екіншісі 15 км/сағ жылдамдықпен жүрді.Екі қаланың арасы неше километр?

-
20 түп қарақарақат отырғызылды. Бұл отырғызылдаған қызыл қарақаттың 40%-ын құрайды. Қанша түп қызыл қарақат отырғызылған?

-
Алқаптың 52%-ын орман, 14%-ын шабындық , қалған бөлігін егістік алып жатыр. Алқаптың қанша пайызын егістік алып жатыр?


-
Т9. Мектепте 960 оқушы бар. Қыз балалар ер балалардан 5% артық болса, мектепте қанша қызбала және қанша ер бала оқиды?
МАТЕМАТИКА
Есепті шеш
уристер ұзындығы 148 км жол жүрді, жолдың 20%-ы пойызбен жүрді, 30%-ы қайықпен жүзді, ал қалған бөлігі жаяу жүрді. Туристер неше шақырым жаяу жүрді?

-
Аптасына біздің жанұяда 7кг картоп пен сәбіз қолданылады. Егер картопты сәбізге қарағанда 3кг артық жұмсаса, онда 1 жылға қанша картоп, қанша сәбіз дайындау керек?

-
Бір мезгілде екі қаладан бір-біріне қарама-қарсы екі жүк поезы шықты. Олар 7 сағаттан кейін кездесті. Бірінші поездың жылдамдығы 60 км/сағ, екіншісінікі 80 км/сағ. Қалалардың ара қашықтығын тап.

-
Түлкі 33 тышқан аулады. Ол аулаған тышқандарын
тышқан санын әр түрлі
етіп, 6 үймеге бөліп үйді. Үймелердің ең үлкенінде 8 тышқан бар. Келесі үймедегі тышқандар саны оның алдыңғы
үймедегі тышқандар санынан 1 тышқан кем. Ең соңғы үймеде неше тышқан бар?
![]()
-
Бастапқыда автобуста 14 адам болды. Автобус қозғалды, одан ол тоқтады. І-ші аялдамада 6 адам кірді,8 адам шықты. Кейінгі аялдамада 7 адам шықты, 4 адам кірді. Келесі аялдамада 1 кісі кірді. Бүтін жолда кісілер қанша, аялдама қанша?
![]()
-
Бөтелкеде, стаканда, құмырада, банкада сүт, лимонад, квас, су бар. Су мен сүт бөтелкеде емес. Лимонад құйылған ыдыс құмыра мен квас құйылған ыдыстың арасында. Банкаға құйылған лимонад та су да емес. Стакан банка мен сүт құйылған ыдыстың қасында. Қандай сұйық қай ыдысқа құйылған.
![]()
-
Сағат 15.00- де қабырға сағаты 6 секундта үш соққыны ұрады. Бұл сағат 6 сағатта алты соққыны неше секундта ұрады?
![]()
-
Айгүл әжесінің жанында дүйсенбі, сейсенбі, сәрсенбі және бейсенбі күндерін, ал сіңлісі сол аптада
— сәрсенбі, бейсенбі, жұма және
сенбіде өткізді. Қыздар әжесіне неше күн қонаққа келді?
ЛОГИКАЛЫҚ
ЕСЕПТЕР
6. Сандардан 21, 19, 30, 25, 3. 12, 9, 15, 6, 27 сомасы 50 болатын осындай үш санды таңдаңыз.
![]()
-
Мен бір сан ойладым. Сол санды 5-ке көбейтіп, нәтижеге 2-ні қостым. Қосындыны 6-ға бөлгенде 7 саны шықты. Мен қандай сан ойладым.
![]()
-
Таңертең анам бір кесе шайды үстел үстіне тлтырып қоя салды. Інім байқамай қолындағы қантты кесеге түсіріп алды. Алайда қант құрғақ күйінде қалды. Неліктен?
![]()
-
Әкем азық-түлік сатып алды: 1 кг тұз, 2 кг қарақұмық, 3 кг күріш, 4 кг қант, 5 кг сәбіз, 6 кг пияз, 7 кг картоп. Өнімдерді массасы бірдей болатындай етіп екі пакетке қалай салуға болады.
![]()
-
Әділ тақтаға екі сан жазды. Мейрамбек олардың қосындасын қасына жазды. Жәнібек тақтадағы үш санын қосты. Егер Мейрамбектің жазған саны бес болса, Жәнібек тапқан қосынды нешеге тең?
![]()
-
Математика олимпиадасында Нұрлан, Ерлан, Тілек алғашқы үш орынға ие болды. Нұрлан бірінші не екінші орын ала алмады, ал Тілек екінші орынды алған жоқ. Ерлан үшінші орын алған жоқ. Нұрлан нешінші орынға ие болды? Ерлан ше? Тілек ше?

МАТЕМАТИКА
Жауабы
-
А және В қаласының аралығы 560 км. А қаласынан В қаласына
35 км/сағ жылдамдықпен пойыз шықты. 2 сағаттан кейін В қаласынан А қаласына 25 км/сағ жылдамдықпен екінші пойыз шықты. Олар екінші пойыз шыққаннан кейін қанша уақыт өткен соң кездеседі? Жауабы: 8 сағ
![]()
-
Қайықтың жылдамдығы өзен ағысының жылдамдығынан 3 есе артық. Егер қайықтың өзен ағысымен жылдамдығы 12 км/сағ болса, онда қайықтың жылдамдығы қандай? Жауабы: 9 сағ
![]()
-
Туристер үш күнде 50 км жол жүрді. Бірінші күні жүрген жол екінші күннен 0,5 есе артық, ал үшінші күні 20 км жүрді. Туристтер бірінші күні қанша километр жол жүрген? Жауабы: 15 км
![]()
-
Катер тынық сумен жүзе отырып, бір кемежайдан екінші кемежайға дейін 15 мин, қайық 30 мин уақыт жібереді. Егер олар бір мезгілде қарама-қарсы бағытта жүзсе, қанша минуттан кейін кездеседі? Жауабы: 10мин
![]()
-
Екі елді мекеннен бір мезгілде бір-біріне қарама-қарсы екі велосипедші шықты. Біреуінің жылдамдығы 18 км/сағ, екіншісінікі
17 км/сағ. Олар 1,5 сағ-тан кейін кездессе, екі елді мекеннің арасындағы жолдың ұзындығы неге тең? Жауабы: 52,5км
![]()
-
Екі қаладан бір мезгілде бір-біріне қарама-қарсы шыққан екі велосипедшінің арақашықтығы 3 сағаттан соң 186 км болды.Олардың бірі 12км/сағ, ал екіншісі 15 км/сағ жылдамдықпен жүрді.Екі қаланың арасы неше километр? Жауабы: 267км

-
20 түп
қарақарақат отырғызылды. Бұл отырғызылдаған қызыл
қарақаттың 40%-ын құрайды. Қанша түп қызыл қарақат отырғызылған? Жауабы: 20түп
![]()
-
Алқаптың 52%-ын орман, 14%-ын шабындық , қалған бөлігін егістік алып жатыр. Алқаптың қанша пайызын егістік алып жатыр? Жауабы: 34%
![]()
-
Мектепте 960 оқушы бар. Қыз балалар ер балалардан 5% артық болса, мектепте қанша қызбала және қанша ер бала оқиды? Жауабы:456 ер бала, 504 қыз бала
![]()
-
Туристер ұзындығы 148 км жол жүрді, жолдың 20%-ы пойызбен жүрді, 30%-ы қайықпен жүзді, ал қалған бөлігі жаяу жүрді. Туристер неше шақырым жаяу жүрді? Жауабы: 74 км
![]()
-
Аптасына біздің жанұяда 7кг картоп пен сәбіз қолданылады. Егер картопты сәбізге қарағанда 3кг артық жұмсаса, онда 1 жылға қанша картоп, қанша сәбіз дайындау керек? Жауабы: 104 кг сәбіз, 260 кг картоп
![]()
-
Бір мезгілде екі қаладан бір-біріне қарама-қарсы екі жүк поезы шықты. Олар 7 сағаттан кейін кездесті. Бірінші поездың жылдамдығы 60 км/сағ, екіншісінікі 80 км/сағ. Қалалардың ара қашықтығын тап. Жауабы: екі қаланың арақашықтығы 980 км
ЛОГИКАЛЫҚ
ЕСЕПТЕР
ЖАУАБЫ
-

Түлкі 33 тышқан аулады. Ол аулаған тышқандарын тышқан санын әр түрлі етіп, 6 үймеге бөліп үйді. Үймелердің ең үлкенінде 8 тышқан бар. Келесі үймедегі тышқандар саны оның алдыңғы үймедегі тышқандар санынан 1 тышқан кем. Ең соңғы үймеде неше тышқан бар? Жауабы: 3 тышқан -
Бастапқыда автобуста 14 адам болды. Автобус қозғалды, одан ол тоқтады. І-ші аялдамада 6 адам кірді,8 адам шықты. Кейінгі аялдамада 7 адам шықты, 4 адам кірді. Келесі аялдамада 1 кісі кірді. Бүтін жолда кісілер қанша, аялдама қанша? Жауабы: 4 аялдама,
10 адам
-

Бөтелкеде, стаканда, құмырада, банкада сүт, лимонад, квас, су бар. Су мен сүт бөтелкеде емес. Лимонад құйылған ыдыс құмыра мен квас құйылған ыдыстың арасында. Банкаға құйылған лимонад та су да емес. Стакан банка мен сүт құйылған ыдыстың қасында. Қандай сұйық қай ыдысқа құйылған. Жауабы: Сүт құмыраға, лимонад бөтелкеге, квас банкага, су стаканға құйылған.
-
Сағат 15.00-де қабырға сағаты 6 секундта үш соққыны ұрады. Бұл сағат 6 сағатта алты соққыны неше секундта ұрады? Жауабы: 15 сек
![]()
-
Айгүл әжесінің жанында дүйсенбі, сейсенбі, сәрсенбі және бейсенбі күндерін, ал сіңлісі сол аптада — сәрсенбі, бейсенбі, жұма және сенбіде өткізді. Қыздар әжесіне неше күн қонаққа келді? Жауабы: 6 күн
ЛОГИКАЛЫҚ
ЕСЕПТЕР
ЖАУАБЫ
6. Сандардан 21, 19, 30, 25, 3. 12, 9, 15, 6, 27 сомасы 50
болатын осындай үш санды таңдаңыз. Жауабы: 19, 6, 25
![]()
-
Мен бір сан ойладым. Сол санды 5-ке көбейтіп, нәтижеге 2-ні қостым. Қосындыны 6-ға бөлгенде 7 саны шықты. Мен қандай сан ойладым. Жауабы: Нұрлан 3 орын, Ерлан 2 орын, Тілек 1 орын
![]()
-
Таңертең анам бір кесе шайды үстел үстіне
тлтырып қоя салды. Інім байқамай қолындағы қантты кесеге
түсіріп алды. Алайда қант құрғақ күйінде қалды. Неліктен? Жауабы:шай құрғақ болды
![]()
-
Әкем азық-түлік сатып алды: 1 кг тұз, 2 кг қарақұмық,
3 кг күріш, 4 кг қант, 5 кг сәбіз, 6 кг пияз,
7 кг картоп. Өнімдерді массасы бірдей болатындай етіп екі
пакетке қалай салуға болады. Жауабы: әр пакетке 14 кг
![]()
-
Әділ тақтаға екі сан жазды. Мейрамбек олардың қосындасын қасына жазды. Жәнібек тақтадағы үш санын қосты. Егер Мейрамбектің жазған саны бес болса, Жәнібек тапқан қосынды нешеге тең? Жауабы: 20
![]()
-
Математика олимпиадасында Нұрлан, Ерлан, Тілек алғашқы үш орынға ие болды. Нұрлан бірінші не екінші орын ала алмады, ал Тілек екінші орынды алған жоқ. Ерлан үшінші орын алған жоқ. Нұрлан нешінші орынға ие болды? Ерлан ше? Тілек ше? Жауабы: 8 саны
ҚОРЫТЫНДЫ
Жалпы білім беретін мектептің 9 сынып оқушыларына арналған «Алгебра» пәні бойынша қорытынды аттестаттауға дайындық жинағын мектеп мұғалімдері оқу процесінде білім мен дағдыларды қайталау, жүйелеу және бақылау үшін қолдана алады.
Ұсынылған нұсқалардың барлық алуан түрімен оларды келесілерге баламалы деп санауға болады:
- негізгі орта білім деңгейінің 7-9-сыныптарына арналған «Алгебра» пәні бойынша оқу бағдарламасының қамтылған тарауларының арақатынасы бойынша;
- тапсырмалардың күрделілік деңгейі бойынша;
- бағалау тапсырмалары бойынша (математикалық әдістемелер, математиканы қолдану);
- бағалау тапсырмаларының ұпайларының бөлінуі бойынша;
- балл қою процесі және ұпайлардың бағалауға сәйкестігі туралы.
Осылайша, ұсынылған нұсқалар емтихан жұмысының сипаты мен күрделілігі туралы жеткілікті толық түсінік алуға, оқушыларды оны орындауға үйретуге мүмкіндік береді. Ұсынылған тапсырмалардың көпшілігі оқушылардың практикалық дағдыларын дамытуға көмектеседі. Бұл материал оқытудың сараланған тәсілін жүзеге асыруға көмектеседі, өйткені онда ақыл-ой дағдыларының әртүрлі деңгейдегі тапсырмалары бар. Өз кезегінде мұғалімдер де оқу процесінде білім мен дағдыны қайталау, жүйелеу және бақылау үшін пайдалана алады, бұл оқушыларды қорытынды бағалауға тиімді дайындықты қамтамасыз етеді.
ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ
1. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы №348 бұйрығымен бекітілген Негізгі орта білімнің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты.
2. А.Е.Әбілқасымова. Алгебра: Жалпы білім беретін мектептің 8-сыныбына арналған оқулық. Алматы: Мектеп, 2018.-200 бет.
3. А.Е.Әбілқасымова. Алгебра: Жалпы білім беретін мектептің 9-сыныбына арналған оқулық. 1, 2-бөлім. Алматы: Мектеп, 2019.-184 б., 152 б.
4. С.Н.Данилюк. 9 жылдық жалпы білім беретін мектеп курсы бойынша математикадан жазбаша емтиханға арналған жинақ. Көкшетау: Келешек – 2030, 2011 – 136 бет
5. А.Н.Шыныбеков, Д.А.Шыныбекова. Алгебра: Жалпы білім беретін мектептің 7-сыныбына арналған оқулық. Алматы: Атамұра, 2017.-208 б.
6. А.Н.Шыныбеков. Алгебра: Жалпы білім беретін мектептің 8-сыныбына арналған оқулық. Алматы: Атамұра, 2012.-288 б.
7. Ә.Н.Шыныбеков. Алгебра: Жалпы білім беретін мектептің 9-сыныбына арналған оқулық. Алматы: Атамұра, 2011.-288 бет
шағым қалдыра аласыз













