Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
5а сыны. Қазақ тілі пәнінен күнтізбелік жоспар.
Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ тілі пәні мұғалімдері үшін қажет. Жаңартылған бағдарламаға сай жасалған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
806
3 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Оқу бағдарламасы Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы23 тамыздағы № 1080 қаулысымен бекітілген Орта білім берудің (бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру) мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына сәйкес әзірленген. 5-сынып – аптасына 3 сағат, оқу жылында – 102 сағат;Қазақ тілінен орта мерзімді жоспар .Барлығы: 102 сағат, аптасына 3 сағат.
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімдері | Тақырыптар/ Орта мерзімді жоспардың мазмұны | Оқу мақсаты | Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер | Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау | Негізгі дерек көздер | Сағат саны | Мерзімі |
І бөлім Мәдениет: тіл және қарым-қатынас | Тіл – қарым-қатынас құралы | 5.О2. Лексиканың ауызекі сөйлеу және жазба стильдің айырмашылықтарын мәтіндер арқылы тану . 5.Ж1 Берілген мәтінге сәйкес кіріспе, негізгі және қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым жоспар құру | Ұйымдастыру. Миға шабуыл «Ойлан-жұптас-бөліс | «Сабақтағы проблемалар» кестесі | Таныстырылым, фильм, суреттер. | 1 | |
Ана тілінің қызметі | 5.О2. Лексиканың ауызекі сөйлеу және жазба стильдің айырмашылықтарын мәтіндер арқылы тану 5.ӘТН1. Қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай жазу | Топқа бөлу | «Бас бармақ» қалыптастырушы бағалау | Қазақ тіліоқулығы,түрлі-түсті қағаздар,маркер, постер. | 1 | ||
Адамзат үшін тілдің маңызы | 5.О2. Лексиканың ауызекі сөйлеу және жазба стильдің айырмашылықтарын мәтіндер арқылы тану 5.ӘТН2. Сөз ішіндегі және сөз аралығындағы ілгерінді, кейінді және тоғыспалы ықпал заңдылықтарына сәйкес айта білу | «ТВ шоу» Ү.ж. тексеру | Жұлдызша арқылы бағалау | Мұғалімгеарналған нұсқаулық | 1 | ||
Біз қалай сөйлесеміз? | 5.Ж1. Берілген мәтінге сәйкес кіріспе, негізгі және қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым жоспар құру 5.ӘТН3. Тура және ауыспалы мағыналы сөздерді, көп мағыналы сөздер, омоним, антоним, синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану | Миға шабуыл «Ойлан-жұптас-бөліс» | Сөзбен мадақтау.Смайликтер | Кеспе суреттер, парақшалар. | 1 | ||
Сұхбаттасу мәдениеті | 5.Т/А5. Тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру. 5.ӘТН4.1Жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді және күрделі сөздерді ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдану . | Бейнефильм көрсету. АКТ | «Жетістік баспалдағы» | Музыкалық үзінділер, суреттер. | 1 | ||
Сөйлеу этикеті | 5.Т/А3.Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпаратты анықтау5.ӘТН5. Төл сөз, төлеу сөз, автор сөзінің тыныс белгілерін дұрыс қолдану | Топ жұмысы, бірлескен оқу | Рефлексия пирамидасы | Ватман, түрлі түсті стикерлер, маркер. | 1 | ||
Тілдік қарым-қатынас талаптары | 5.О2. Лексиканың ауызекі сөйлеу және жазба стильдің айырмашылықтарын мәтіндер арқылы тану. 5.Ж1. Берілген мәтінге сәйкес кіріспе, негізгі және қорытынды бөлімдерді | Талдау. Топтастыру. Т.Ж. Кубизм; | Рефлексия парағыСабақтағы жетістіктерімОның себептері | Сызылған кестелер,таныстырылым,флипчарт. | 1 | ||
Дұрыс сөйлеу-әдептілік | 5.Т\А5. Тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру .5.Ж2. Жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап, хат, жарнама, хабарландыру құрастырып жазу. | АКТ; | Кері байланыс ағашы | Кеспе қағаздағы жаттығулар, оқулық, электорнды диск. | 1 | ||
«Жақсы сөз-жарым ырыс» | 5.Ж2. Жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап, хат, жарнама, хабарландыру құрастырып жазу. | ТВ шоу | «Көңілді микрафон» кері байланыс парағы | Видеосюжеттен үзінділер, суреттер. | 1 | ||
ІІ бөлім Киіну. Сән. Талғам | Киім | 5 Т/А6. Коммуникативтік жағдаятқа сай эмоционалды сөздерді, дауыс ырғақтары арқылы қыстырма, қаратпа, одағай сөздерді еркін қолданып, диалогке даярлықсыз қатысу, өз пікірін білдіру.5.ӘТН2. Сөз ішіндегі және сөз аралығындағы ілгерінді, кейінді және тоғыспалы ықпал заңдылықтарына сәйкес айта білу | ҰйымдастыруТопқа бөлу«ТВ шоу» Ү.ж. тексеруМиға шабуыл «Ойлан-жұптас-бөліс» | «Сабақтағы проблемалар» кестесі | Таныстырылым, фильм, суреттер. | 1 | |
Киім – мінез айнасы | 5.О4. . ауызекі стильдегі мәтіндердің мазмұнын, тақырыбын және тілдік құралдарын салыстыру; 5.Ж6. Мәтіндегі орфографиялық қателерді сөздіктерге сүйене отырып, түзету және редакциялау | Бейнефильм көрсету. АКТТоп жұмысы, бірлескен оқу | «Бас бармақ» қалыптастырушы бағалау | Қазақ тіліоқулығы,түрлі-түсті қағаздар,маркер, постер. | 1 | ||
Ұлттық киім – асыл мұра | 5.Т\А4. Әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (ән мәтіні, хабарлама, жарнама, хабарландыру) көтерілген мәселені түсіндіру ;Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар 5.Ж4. Эссенің кіріспе, негізгі, қорытынды бөлімдерін сақтай отырып, өзіне таныс адамды, белгілі бір мекен мен оқиғаны сипаттап не суреттеп жазу. | Талдау. Топтастыру. Т.Ж. Кубизм;АКТ;ТВ шоу | Жұлдызша арқылы бағалау | Мұғалімгеарналған нұсқаулық | 1 | ||
Бабамның киген киімі | 5.О6.Оқылым стратегияларын қолдану: жалпы мазмұнын түсіну үшін оқу 5.ӘТН4.1. Жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді және күрделі сөздерді ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдану . | «Суреттер сөйлейді».Мәтінмен жұмыс. | Сөзбен мадақтау.Смайликтер | Кеспе суреттер, парақшалар. | 1 | ||
Киім түрлері және талғам | 5.Т\А4. Әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (ән мәтіні, хабарлама, жарнама, хабарландыру) көтерілген мәселені түсіндіру ;Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар 5.ӘТН3.Тура және ауыспалы мағыналы сөздерді, көп мағыналы сөздерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану | ҰйымдастыруТопқа бөлу«ТВ шоу» Ү.ж. тексеруМиға шабуыл «Ойлан-жұптас-бөліс» | «Жетістік баспалдағы» | Музыкалық үзінділер, суреттер. | 1 | ||
Қазіргі сән | 5 Т/А6. Коммуникативтік жағдаятқа сай эмоционалды сөздерді, дауыс ырғақтары арқылы қыстырма, қаратпа, одағай сөздерді еркін қолданып, диалогке даярлықсыз қатысу, өз пікірін білдіру. 5.Ж4. Эссенің кіріспе, негізгі, қорытынды бөлімдерін сақтай отырып, өзіне таныс адамды, белгілі бір мекен мен оқиғаны сипаттап не суреттеп жазу. | Бейнефильм көрсету. АКТТоп жұмысы, бірлескен оқу | Рефлексия пирамидасы | Ватман, түрлі түсті стикерлер, маркер. | 1 | ||
Отандық бренд киімдер | 5 Т/А6. Коммуникативтік жағдаятқа сай эмоционалды сөздерді, дауыс ырғақтары арқылы қыстырма, қаратпа, одағай сөздерді еркін қолданып, диалогке даярлықсыз қатысу, өз пікірін білдіру. 5.ӘТН5. Төл сөз, автор сөзінің тыныс белгілерін дұрыс қолдану | Талдау. Топтастыру. Т.Ж. Кубизм;АКТ;ТВ шоу | Рефлексия парағыСабақтағы жетістіктерімОның себептері | Сызылған кестелер,таныстырылым,флипчарт. | 1 | ||
Менің дизайнер болғым келеді | 5.Т\А6 Коммуникативтік жағдаятқа сай эмоционалды сөздерді, дауыс ырғақтары арқылы қыстырма, қаратпа, одағай сөздерді еркін қолданып, диалогке даярлықсыз қатысу, өз пікірін білдіру. 5.Ж6. Мәтіндегі орфографиялық қателерді сөздіктерге сүйене отырып, түзету және редакциялау | «Суреттер сөйлейді».Мәтінмен жұмыс. | Кері байланыс ағашы | Кеспе қағаздағы жаттығулар, оқулық, электорнды диск. | 1 | ||
Дұрыс киіне білесің бе? | 5.Ж4. Эссенің кіріспе, негізгі, қорытынды бөлімдерін сақтай отырып, өзіне таныс адамды, белгілі бір мекен мен оқиғаны сипаттап не суреттеп жазу. | ҰйымдастыруТопқа бөлу«ТВ шоу» Ү.ж. тексеруМиға шабуыл «Ойлан-жұптас-бөліс» | «Көңілді микрафон» кері байланыс парағы | Видеосюжеттен үзінділер, суреттер. | 1 | ||
ІІІ бөлім Отбасылық дәстүрлер мен мерекелер | Отбасылық ғұрыптар | 5.Т/А2.Әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (ән мәтіні, хабарлама, жарнама, хабарландыру) көтерілген мәселені түсіндіру. Сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастыру. (5.Ж3.). | Графикалық органайзер,сөздік кестесі, «Маңыздылық» кестесі | «Сабақтағы проблемалар» кестесі | Таныстырылым, фильм, суреттер. | 1 | |
Отбасылық мерекелердің тәрбиелік мәні | 5.Т\А1. Тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжау . 5.ӘТН1. Қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай жазу | ҰйымдастыруТопқа бөлу«ТВ шоу» Ү.ж. тексеруМиға шабуыл «Ойлан-жұптас-бөліс» | «Сабақтағы проблемалар» кестесі | Таныстырылым, фильм, суреттер. | 1 | ||
Отбасым-бақытым | 5.О5. Тірек сөздер мен ұсынылған суреттер арқылы тақырыпты болжау 5.Ж5. Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу | Бейнефильм көрсету. АКТТоп жұмысы, бірлескен оқу | «Бас бармақ» қалыптастырушы бағалау | Қазақ тіліоқулығы,түрлі-түсті қағаздар,маркер, постер. | 1 | ||
Қазақ халқының салт-дәстүрлері | 5.Т/А2.Әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (ән мәтіні, хабарлама, жарнама, хабарландыру) көтерілген мәселені түсіндіру. 5.ӘТН4.1. Жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді және күрделі сөздерді ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдану | Талдау. Топтастыру. Т.Ж. Кубизм;АКТ;ТВ шоу | Жұлдызша арқылы бағалау | Мұғалімгеарналған нұсқаулық | 1 | ||
Салт-дәстүр- халық мәдениеті | 5.О3. Хат, хабарлама, жарнама, нұсқаулық, хабарландырудың құрылымы мен рәсімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату. 5.ӘТН3.Тура және ауыспалы мағыналы сөздерді, көп мағыналы сөздерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану | Графикалық органайзер,сөздік кестесі, «Маңыздылық» кестесі | Сөзбен мадақтау.Смайликтер | Кеспе суреттер, парақшалар. | 1 | ||
1-тоқсандық жиынтық бағалау | 1 | ||||||
ІҮбөлім Жануарлар әлемі мен өсімдіктер дүниесі 12 | «Ата салтым- ардақтым» | 5.Ж5. Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу. | Ұйымдастыру | «Сабақтағы проблемалар» кестесі | Таныстырылым, фильм, суреттер. | 1 | |
Жануарлар әлемі | 5.Т\А1. Тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжау.5.Ж6. Мәтіндегі орфографиялық қателерді сөздіктерге сүйене отырып, түзету және редакциялау | Топқа бөлу | «Бас бармақ» қалыптастырушы бағалау | Қазақ тіліоқулығы,түрлі-түсті қағаздар,маркер, постер. | 1 | ||
Жануарлар- табиғат жаратылысы | 5.Т\А4. Әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (ән мәтіні, хабарлама, жарнама, хабарландыру) көтерілген мәселені түсіндіру ;Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар 5.ӘТН5Төл сөз, автор сөзінің тыныс белгілерін дұрыс қолдану. | «ТВ шоу» Ү.ж. тексеру | Жұлдызша арқылы бағалау | Мұғалімгеарналған нұсқаулық | 1 | ||
Дала жануарлары мен үй жануарлары | 5.Т\А1. Тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжау 5.Ж2. Жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап, хат, жарнама, хабарландыру құрастырып жазу; | Миға шабуыл «Ойлан-жұптас-бөліс» | Сөзбен мадақтау.Смайликтер | Кеспе суреттер, парақшалар. | 1 | ||
Жануарлар және тіршілік | 5.Т/А6. Коммуникативтік жағдаятқа сай эмоционалды сөздерді, дауыс ырғақтары арқылы қыстырма, қаратпа, одағай сөздерді еркін қолданып, диалогке даярлықсыз қатысу, өз пікірін білдіру. 5.ӘТН3 .Омоним, антоним, синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану | Бейнефильм көрсету. АКТ | «Жетістік баспалдағы» | Музыкалық үзінділер, суреттер. | 1 | ||
Жануарлардың мінез-құлықтары | 5.О5. Тірек сөздер мен ұсынылған суреттер арқылы тақырыпты болжау . 5.Ж4. Эссенің кіріспе, негізгі, қорытынды бөлімдерін сақтай отырып, өзіне таныс адамды, белгілі бір мекен мен оқиғаны сипаттап не суреттеп жазу. | Топ жұмысы, бірлескен оқу | Рефлексия пирамидасы | Ватман, түрлі түсті стикерлер, маркер. | 1 | ||
Төрт түлік | 5.О3. Хат, хабарлама, жарнама, нұсқаулық, хабарландырудың құрылымы мен рәсімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату . 5.ӘТН4.2. Зат есімдердің мағыналық түрлерін мәнмәтін аясында жалғаулар арқылы түрлендіріп қолдану | Талдау. Топтастыру. Т.Ж. Кубизм; | Рефлексия парағыСабақтағы жетістіктерімОның себептері | Сызылған кестелер,таныстырылым,флипчарт. | 1 | ||
Халық ұғымындағы мал иесі | 5.Т\А6. Коммуникативтік жағдаятқа сай эмоционалды сөздерді, дауыс ырғақтары арқылы қыстырма, қаратпа, одағай сөздерді еркін қолданып, диалогке даярлықсыз қатысу, өз пікірін білдіру. 5.ӘТН2. Сөз ішіндегі және сөз аралығындағы ілгерінді, кейінді және тоғыспалы ықпал заңдылықтарына сәйкес айта білу. | АКТ; | Кері байланыс ағашы | Кеспе қағаздағы жаттығулар, оқулық, электорнды диск. | 1 | ||
Төрт түліктің жасына қатысты атаулар | 5.Т\А4. Әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (ән мәтіні, хабарлама, жарнама, хабарландыру) көтерілген мәселені түсіндіру ;Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар 5.ӘТН3. Тура және ауыспалы мағыналы сөздерді, көп мағыналы сөздер, омоним, антоним, синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану . | ТВ шоу | «Көңілді микрафон» кері байланыс парағы | Видеосюжеттен үзінділер, суреттер. | 1 | ||
Өсімдіктер әлемі | 5.О1. Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну, анықтау 5.Ж6. Мәтіндегі орфографиялық қателерді сөздіктерге сүйене отырып, түзету және редакциялау | Графикалық органайзер,сөздік кестесі, «Маңыздылық» кестесі | «Сабақтағы проблемалар» кестесі | Таныстырылым, фильм, суреттер. | 1 | ||
Дәрілік өсімдіктер | 5.Т\А4. Әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (ән мәтіні, хабарлама, жарнама, хабарландыру) көтерілген мәселені түсіндіру ;Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар 5.ӘТН1. Қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай жазу | Ұйымдастыру | «Бас бармақ» қалыптастырушы бағалау | Қазақ тіліоқулығы, 770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |