Материалдар / 5а сыны. Қазақ тілі пәнінен күнтізбелік жоспар.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

5а сыны. Қазақ тілі пәнінен күнтізбелік жоспар.

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ тілі пәні мұғалімдері үшін қажет. Жаңартылған бағдарламаға сай жасалған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
815
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Оқу бағдарламасы Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы

23 тамыздағы № 1080 қаулысымен бекітілген Орта білім берудің (бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру) мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына сәйкес әзірленген. 5-сынып – аптасына 3 сағат, оқу жылында – 102 сағат;

Қазақ тілінен орта мерзімді жоспар .Барлығы: 102 сағат, аптасына 3 сағат.

Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімдері

Тақырыптар/ Орта мерзімді жоспардың мазмұны

Оқу мақсаты

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер

Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау

Негізгі дерек көздер

Сағат саны

Мерзімі

І бөлім Мәдениет: тіл және қарым-қатынас

Тіл – қарым-қатынас құралы

5.О2. Лексиканың ауызекі сөйлеу және жазба стильдің айырмашылықтарын мәтіндер арқылы тану .

5.Ж1 Берілген мәтінге сәйкес кіріспе, негізгі және қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым жоспар құру

Ұйымдастыру. Миға шабуыл «Ойлан-жұптас-бөліс


«Сабақтағы проблемалар» кестесі

Таныстырылым, фильм, суреттер.

1





Ана тілінің қызметі

5.О2. Лексиканың ауызекі сөйлеу және жазба стильдің айырмашылықтарын мәтіндер арқылы тану

5.ӘТН1. Қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай жазу

Топқа бөлу

«Бас бармақ» қалыптастырушы бағалау

Қазақ тілі

оқулығы,

түрлі-түсті қағаздар,

маркер, постер.

1


Адамзат үшін тілдің маңызы

5.О2. Лексиканың ауызекі сөйлеу және жазба стильдің айырмашылықтарын мәтіндер арқылы тану

5.ӘТН2. Сөз ішіндегі және сөз аралығындағы ілгерінді, кейінді және тоғыспалы ықпал заңдылықтарына сәйкес айта білу

«ТВ шоу» Ү.ж. тексеру

Жұлдызша арқылы бағалау


Мұғалімге

арналған нұсқаулық

1


Біз қалай сөйлесеміз?

5.Ж1. Берілген мәтінге сәйкес кіріспе, негізгі және қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым жоспар құру

5.ӘТН3. Тура және ауыспалы мағыналы сөздерді, көп мағыналы сөздер, омоним, антоним, синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану

Миға шабуыл «Ойлан-жұптас-бөліс»

Сөзбен мадақтау.

Смайликтер

Кеспе суреттер, парақшалар.

1


Сұхбаттасу мәдениеті

5.Т/А5. Тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру.

5.ӘТН4.1Жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді және күрделі сөздерді ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдану .

Бейнефильм көрсету. АКТ

«Жетістік баспалдағы»

Музыкалық үзінділер, суреттер.

1


Сөйлеу этикеті

5.Т/А3.Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпаратты анықтау

5.ӘТН5. Төл сөз, төлеу сөз, автор сөзінің тыныс белгілерін дұрыс қолдану

Топ жұмысы, бірлескен оқу

Рефлексия пирамидасы

Ватман, түрлі түсті стикерлер, маркер.

1


Тілдік қарым-қатынас талаптары

5.О2. Лексиканың ауызекі сөйлеу және жазба стильдің айырмашылықтарын мәтіндер арқылы тану.

5.Ж1. Берілген мәтінге сәйкес кіріспе, негізгі және қорытынды бөлімдерді

Талдау. Топтастыру. Т.Ж. Кубизм;

Рефлексия парағы

Сабақтағы жетістіктерім

Оның себептері

Сызылған кестелер,таныстырылым,флипчарт.

1


Дұрыс сөйлеу-әдептілік

5.Т\А5. Тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру .

5.Ж2. Жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап, хат, жарнама, хабарландыру құрастырып жазу.

АКТ;

Кері байланыс ағашы

Кеспе қағаздағы жаттығулар, оқулық, электорнды диск.

1


«Жақсы сөз-жарым ырыс»

5.Ж2. Жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап, хат, жарнама, хабарландыру құрастырып жазу.

ТВ шоу

«Көңілді микрафон» кері байланыс парағы

Видеосюжеттен үзінділер, суреттер.

1


ІІ бөлім Киіну. Сән. Талғам

Киім

5 Т/А6. Коммуникативтік жағдаятқа сай эмоционалды сөздерді, дауыс ырғақтары арқылы қыстырма, қаратпа, одағай сөздерді еркін қолданып, диалогке даярлықсыз қатысу, өз пікірін білдіру.

5.ӘТН2. Сөз ішіндегі және сөз аралығындағы ілгерінді, кейінді және тоғыспалы ықпал заңдылықтарына сәйкес айта білу

Ұйымдастыру

Топқа бөлу

«ТВ шоу» Ү.ж. тексеру

Миға шабуыл «Ойлан-жұптас-бөліс»

«Сабақтағы проблемалар» кестесі

Таныстырылым, фильм, суреттер.

1



Киім – мінез айнасы

5.О4. . ауызекі стильдегі мәтіндердің мазмұнын, тақырыбын және тілдік құралдарын салыстыру;

5.Ж6. Мәтіндегі орфографиялық қателерді сөздіктерге сүйене отырып, түзету және редакциялау

Бейнефильм көрсету. АКТ

Топ жұмысы, бірлескен оқу

«Бас бармақ» қалыптастырушы бағалау

Қазақ тілі

оқулығы,

түрлі-түсті қағаздар,

маркер, постер.

1


Ұлттық киім – асыл мұра

5.Т\А4. Әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (ән мәтіні, хабарлама, жарнама, хабарландыру) көтерілген мәселені түсіндіру ;

Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар

5.Ж4. Эссенің кіріспе, негізгі, қорытынды бөлімдерін сақтай отырып, өзіне таныс адамды, белгілі бір мекен мен оқиғаны сипаттап не суреттеп жазу.

Талдау. Топтастыру. Т.Ж. Кубизм;

АКТ;

ТВ шоу

Жұлдызша арқылы бағалау


Мұғалімге

арналған нұсқаулық

1


Бабамның киген киімі

5.О6.Оқылым стратегияларын қолдану: жалпы мазмұнын түсіну үшін оқу 5.ӘТН4.1. Жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді және күрделі сөздерді ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдану .

«Суреттер сөйлейді».

Мәтінмен жұмыс.

Сөзбен мадақтау.

Смайликтер

Кеспе суреттер, парақшалар.

1


Киім түрлері және талғам

5.Т\А4. Әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (ән мәтіні, хабарлама, жарнама, хабарландыру) көтерілген мәселені түсіндіру ;

Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар 5.ӘТН3.Тура және ауыспалы мағыналы сөздерді, көп мағыналы сөздерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану

Ұйымдастыру

Топқа бөлу

«ТВ шоу» Ү.ж. тексеру

Миға шабуыл «Ойлан-жұптас-бөліс»

«Жетістік баспалдағы»

Музыкалық үзінділер, суреттер.

1


Қазіргі сән

5 Т/А6. Коммуникативтік жағдаятқа сай эмоционалды сөздерді, дауыс ырғақтары арқылы қыстырма, қаратпа, одағай сөздерді еркін қолданып, диалогке даярлықсыз қатысу, өз пікірін білдіру.

5.Ж4. Эссенің кіріспе, негізгі, қорытынды бөлімдерін сақтай отырып, өзіне таныс адамды, белгілі бір мекен мен оқиғаны сипаттап не суреттеп жазу.

Бейнефильм көрсету. АКТ

Топ жұмысы, бірлескен оқу

Рефлексия пирамидасы

Ватман, түрлі түсті стикерлер, маркер.

1


Отандық бренд киімдер

5 Т/А6. Коммуникативтік жағдаятқа сай эмоционалды сөздерді, дауыс ырғақтары арқылы қыстырма, қаратпа, одағай сөздерді еркін қолданып, диалогке даярлықсыз қатысу, өз пікірін білдіру.

5.ӘТН5. Төл сөз, автор сөзінің тыныс белгілерін дұрыс қолдану

Талдау. Топтастыру. Т.Ж. Кубизм;

АКТ;

ТВ шоу

Рефлексия парағы

Сабақтағы жетістіктерім

Оның себептері

Сызылған кестелер,таныстырылым,флипчарт.

1


Менің дизайнер болғым келеді

5.Т\А6 Коммуникативтік жағдаятқа сай эмоционалды сөздерді, дауыс ырғақтары арқылы қыстырма, қаратпа, одағай сөздерді еркін қолданып, диалогке даярлықсыз қатысу, өз пікірін білдіру. 5.Ж6. Мәтіндегі орфографиялық қателерді сөздіктерге сүйене отырып, түзету және редакциялау

«Суреттер сөйлейді».

Мәтінмен жұмыс.

Кері байланыс ағашы

Кеспе қағаздағы жаттығулар, оқулық, электорнды диск.

1


Дұрыс киіне білесің бе?

5.Ж4. Эссенің кіріспе, негізгі, қорытынды бөлімдерін сақтай отырып, өзіне таныс адамды, белгілі бір мекен мен оқиғаны сипаттап не суреттеп жазу.

Ұйымдастыру

Топқа бөлу

«ТВ шоу» Ү.ж. тексеру

Миға шабуыл «Ойлан-жұптас-бөліс»

«Көңілді микрафон» кері байланыс парағы

Видеосюжеттен үзінділер, суреттер.

1


ІІІ бөлім Отбасылық дәстүрлер мен мерекелер

Отбасылық ғұрыптар

5.Т/А2.Әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (ән мәтіні, хабарлама, жарнама, хабарландыру) көтерілген мәселені түсіндіру. Сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастыру. (5.Ж3.).

Графикалық органайзер,сөздік кестесі, «Маңыздылық» кестесі

«Сабақтағы проблемалар» кестесі

Таныстырылым, фильм, суреттер.

1



Отбасылық мерекелердің тәрбиелік мәні

5.Т\А1. Тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжау .

5.ӘТН1. Қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай жазу

Ұйымдастыру

Топқа бөлу

«ТВ шоу» Ү.ж. тексеру

Миға шабуыл «Ойлан-жұптас-бөліс»

«Сабақтағы проблемалар» кестесі

Таныстырылым, фильм, суреттер.

1


Отбасым-бақытым

5.О5. Тірек сөздер мен ұсынылған суреттер арқылы тақырыпты болжау

5.Ж5. Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу

Бейнефильм көрсету. АКТ

Топ жұмысы, бірлескен оқу

«Бас бармақ» қалыптастырушы бағалау

Қазақ тілі

оқулығы,

түрлі-түсті қағаздар,

маркер, постер.

1


Қазақ халқының салт-дәстүрлері

5.Т/А2.Әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (ән мәтіні, хабарлама, жарнама, хабарландыру) көтерілген мәселені түсіндіру. 5.ӘТН4.1. Жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді және күрделі сөздерді ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдану

Талдау. Топтастыру. Т.Ж. Кубизм;

АКТ;

ТВ шоу

Жұлдызша арқылы бағалау


Мұғалімге

арналған нұсқаулық

1


Салт-дәстүр- халық мәдениеті

5.О3. Хат, хабарлама, жарнама, нұсқаулық, хабарландырудың құрылымы мен рәсімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату.

5.ӘТН3.Тура және ауыспалы мағыналы сөздерді, көп мағыналы сөздерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану

Графикалық органайзер,сөздік кестесі, «Маңыздылық» кестесі

Сөзбен мадақтау.

Смайликтер

Кеспе суреттер, парақшалар.

1


1-тоқсандық жиынтық бағалау





1
















ІҮбөлім Жануарлар әлемі мен өсімдіктер дүниесі 12

«Ата салтым- ардақтым»

5.Ж5. Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу.

Ұйымдастыру

«Сабақтағы проблемалар» кестесі

Таныстырылым, фильм, суреттер.

1


Жануарлар әлемі

5.Т\А1. Тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжау.5.Ж6. Мәтіндегі орфографиялық қателерді сөздіктерге сүйене отырып, түзету және редакциялау

Топқа бөлу

«Бас бармақ» қалыптастырушы бағалау

Қазақ тілі

оқулығы,

түрлі-түсті қағаздар,

маркер, постер.

1


Жануарлар- табиғат жаратылысы

5.Т\А4. Әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (ән мәтіні, хабарлама, жарнама, хабарландыру) көтерілген мәселені түсіндіру ;

Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар 5.ӘТН5Төл сөз, автор сөзінің тыныс белгілерін дұрыс қолдану.

«ТВ шоу» Ү.ж. тексеру

Жұлдызша арқылы бағалау


Мұғалімге

арналған нұсқаулық

1


Дала жануарлары мен үй жануарлары

5.Т\А1. Тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжау 5.Ж2. Жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап, хат, жарнама, хабарландыру құрастырып жазу;

Миға шабуыл «Ойлан-жұптас-бөліс»

Сөзбен мадақтау.

Смайликтер

Кеспе суреттер, парақшалар.

1


Жануарлар және тіршілік

5.Т/А6. Коммуникативтік жағдаятқа сай эмоционалды сөздерді, дауыс ырғақтары арқылы қыстырма, қаратпа, одағай сөздерді еркін қолданып, диалогке даярлықсыз қатысу, өз пікірін білдіру. 5.ӘТН3 .Омоним, антоним, синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану

Бейнефильм көрсету. АКТ

«Жетістік баспалдағы»

Музыкалық үзінділер, суреттер.

1


Жануарлардың мінез-құлықтары

5.О5. Тірек сөздер мен ұсынылған суреттер арқылы тақырыпты болжау .

5.Ж4. Эссенің кіріспе, негізгі, қорытынды бөлімдерін сақтай отырып, өзіне таныс адамды, белгілі бір мекен мен оқиғаны сипаттап не суреттеп жазу.

Топ жұмысы, бірлескен оқу

Рефлексия пирамидасы

Ватман, түрлі түсті стикерлер, маркер.

1


Төрт түлік

5.О3. Хат, хабарлама, жарнама, нұсқаулық, хабарландырудың құрылымы мен рәсімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату .

5.ӘТН4.2. Зат есімдердің мағыналық түрлерін мәнмәтін аясында жалғаулар арқылы түрлендіріп қолдану

Талдау. Топтастыру. Т.Ж. Кубизм;

Рефлексия парағы

Сабақтағы жетістіктерім

Оның себептері

Сызылған кестелер,таныстырылым,флипчарт.

1


Халық ұғымындағы мал иесі

5.Т\А6. Коммуникативтік жағдаятқа сай эмоционалды сөздерді, дауыс ырғақтары арқылы қыстырма, қаратпа, одағай сөздерді еркін қолданып, диалогке даярлықсыз қатысу, өз пікірін білдіру. 5.ӘТН2. Сөз ішіндегі және сөз аралығындағы ілгерінді, кейінді және тоғыспалы ықпал заңдылықтарына сәйкес айта білу.

АКТ;

Кері байланыс ағашы

Кеспе қағаздағы жаттығулар, оқулық, электорнды диск.

1


Төрт түліктің жасына қатысты атаулар

5.Т\А4. Әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (ән мәтіні, хабарлама, жарнама, хабарландыру) көтерілген мәселені түсіндіру ;

Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар 5.ӘТН3. Тура және ауыспалы мағыналы сөздерді, көп мағыналы сөздер, омоним, антоним, синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану .

ТВ шоу

«Көңілді микрафон» кері байланыс парағы

Видеосюжеттен үзінділер, суреттер.

1


Өсімдіктер әлемі

5.О1. Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну, анықтау

5.Ж6. Мәтіндегі орфографиялық қателерді сөздіктерге сүйене отырып, түзету және редакциялау

Графикалық органайзер,сөздік кестесі, «Маңыздылық» кестесі

«Сабақтағы проблемалар» кестесі

Таныстырылым, фильм, суреттер.

1


Дәрілік өсімдіктер

5.Т\А4. Әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (ән мәтіні, хабарлама, жарнама, хабарландыру) көтерілген мәселені түсіндіру ;

Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар 5.ӘТН1. Қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай жазу

Ұйымдастыру

«Бас бармақ» қалыптастырушы бағалау

Қазақ тілі

оқулығы,

түрлі-түсті қағаздар,

маркер, постер.

1


Өсімдіктердің адамзатқа пайдасы

5.Т\А4. Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау.(5.Ж2. Жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап, хат, жарнама, хабарландыру құрастырып жазу:

Топқа бөлу

Жұлдызша арқылы бағалау


Мұғалімге

арналған нұсқаулық

1


Беймәлім жануарлар

5.О3. Хат, хабарлама, жарнама, нұсқаулық, хабарландырудың құрылымы мен рәсімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату

«ТВ шоу» Ү.ж. тексеру

Сөзбен мадақтау.

Смайликтер

Кеспе суреттер, парақшалар.

1









Ү бөлім Бос уақыт және хобби

Уақыт алға жетелейді

5.Т\А5. Тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру 5.ӘТН2. Сөз ішіндегі және сөз аралығындағы ілгерінді, кейінді және тоғыспалы ықпал заңдылықтарына сәйкес айта білу

Талдау. Топтастыру. Т.Ж. Кубизм;

АКТ;

ТВ шоу

«Сабақтағы проблемалар» кестесі

Таныстырылым, фильм, суреттер.

1





Бос уақыт

5.О2. Лексиканың ауызекі сөйлеу және жазба стильдің айырмашылықтарын мәтіндер арқылы тану . 5.Ж5. Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу

Графикалық органайзер,сөздік кестесі, «Маңыздылық» кестесі

«Бас бармақ» қалыптастырушы бағалау

Қазақ тілі

оқулығы,

түрлі-түсті қағаздар,

маркер, постер.

1


«Адам болам десең,уақытыңды босқа өткізбе»

5.Т\А2. Әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (ән мәтіні, хабарлама, жарнама, хабарландыру) көтерілген мәселені түсіндіру ;

Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар

Ұйымдастыру

Топқа бөлу

«ТВ шоу» Ү.ж. тексеру

Миға шабуыл «Ойлан-жұптас-бөліс»

Жұлдызша арқылы бағалау


Мұғалімге

арналған нұсқаулық

1


Бос уақытта саяхаттау пайдалы

5.Т\А3. Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпаратты анықтау 5.ӘТН4.2. Зат есімдердің мағыналық түрлерін мәнмәтін аясында жалғаулар арқылы түрлендіріп қолдану

Бейнефильм көрсету. АКТ

Топ жұмысы, бірлескен оқу

Сөзбен мадақтау.

Смайликтер

Кеспе суреттер, парақшалар.

1


Қазақстан қалаларына саяхат

5.О4. . ауызекі стильдегі мәтіндердің мазмұнын, тақырыбын және тілдік құралдарын салыстыру; 5 Ж1 Берілген мәтінге сәйкес кіріспе, негізгі және қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым жоспар құру

Талдау. Топтастыру. Т.Ж. Кубизм;

АКТ;

ТВ шоу

«Жетістік баспалдағы»

Музыкалық үзінділер, суреттер.

1


Туризм мен хобби

5.О6. Оқылым стратегияларын қолдану: жалпы мазмұнын түсіну үшін оқу 5.Ж3 Сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастыру.

Графикалық органайзер,сөздік кестесі, «Маңыздылық» кестесі

Рефлексия пирамидасы

Ватман, түрлі түсті стикерлер, маркер.

1


Шынықсаң шымыр боласың

5.Т\А2. Әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (ән мәтіні, хабарлама, жарнама, хабарландыру) көтерілген мәселені түсіндіру ;

Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар 5.ӘТН3.Тура және ауыспалы мағыналы сөздерді, көп мағыналы сөздерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану

Ұйымдастыру

Топқа бөлу

«ТВ шоу» Ү.ж. тексеру

Миға шабуыл «Ойлан-жұптас-бөліс»

Рефлексия парағы

Сабақтағы жетістіктерім

Оның себептері

Сызылған кестелер,таныстырылым,флипчарт.

1


Спорт - денсаулық кепілі

5.О7. Энциклопедиялар, балаларға арналған газет-журналдардан қажетті ақпаратты ала білу

5.Ж5. Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу

Бейнефильм көрсету. АКТ

Топ жұмысы, бірлескен оқу

Кері байланыс ағашы

Кеспе қағаздағы жаттығулар, оқулық, электорнды диск.

1


Хобби еріккеннің ермегі емес

. 5.Т/А2.Әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (ән мәтіні, хабарлама, жарнама, хабарландыру) көтерілген мәселені түсіндіру. 5.Ж3. Сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастыру.

Талдау. Топтастыру. Т.Ж. Кубизм;

АКТ;

ТВ шоу

«Көңілді микрафон» кері байланыс парағы

Видеосюжеттен үзінділер, суреттер.

1


2-тоқсандық жиынтық бағалау

Тоқсандық қайталау .




1









ІІІ тоқсан – 32 сағат


ҮІ бөлім

Қиял әлемі 11

«Менің хоббиім»

5.Т/А3.Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпаратты анықтау

Графикалық органайзер,сөздік кестесі, «Маңыздылық» кестесі

«Сабақтағы проблемалар» кестесі

Таныстырылым, фильм, суреттер.

1



Қиял – адамға тән қасиет

5.Т\А4. Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау.5.ӘТН1. Қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай жазу


«Сабақтағы проблемалар» кестесі

Таныстырылым, фильм, суреттер.

1



Қиялдауға тән кейбір ерекшеліктер

5.О1. Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну, анықтау 5.Ж1. Берілген мәтінге сәйкес кіріспе, негізгі және қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым жоспар құру


«Бас бармақ» қалыптастырушы бағалау

Қазақ тілі

оқулығы,

түрлі-түсті қағаздар,

маркер, постер.

1


Қиялдай алу – ерекше қабілет

5.Т\А1. Тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжау

5.ӘТН1. Қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай жазу


Жұлдызша арқылы бағалау


Мұғалімге

арналған нұсқаулық

1


Фантастикалық образдар

5.О1. . Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну, анықтау 5.Ж5 Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу


Сөзбен мадақтау.

Смайликтер

Кеспе суреттер, парақшалар.

1


Бала қиялы

5.Т\А1. Тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжау

5.Ж1 Берілген мәтінге сәйкес кіріспе, негізгі және қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым жоспар құру


«Жетістік баспалдағы»

Музыкалық үзінділер, суреттер.

1


Арманға қалай жетеміз?

5.О2. Лексиканың ауызекі сөйлеу және жазба стильдің айырмашылықтарын мәтіндер арқылы тану 5.ӘТН2. Сөз ішіндегі және сөз аралығындағы ілгерінді, кейінді және тоғыспалы ықпал заңдылықтарына сәйкес айта білу


Рефлексия пирамидасы

Ватман, түрлі түсті стикерлер, маркер.

1


Қиял мен шындық бірлігі

5.Т\А4. Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау.5.Ж5. Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу .


Рефлексия парағы

Сабақтағы жетістіктерім

Оның себептері

Сызылған кестелер,таныстырылым,флипчарт.

1


Қиялдан туған суреттер

5.О2. Лексиканың ауызекі сөйлеу және жазба стильдің айырмашылықтарын мәтіндер арқылы тану .5.ӘТН4.3. Сын есімдердің, шырай түрлерінің көркемдік ерекшелігін тану


Кері байланыс ағашы

Кеспе қағаздағы жаттығулар, оқулық, электорнды диск.

1


Суретші Бен Хейн

5.О1. Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну, анықтау 5.ӘТН5 Төл сөз, автор сөзінің тыныс белгілерін дұрыс қолдану .


«Көңілді микрафон» кері байланыс парағы

Видеосюжеттен үзінділер, суреттер.

1


«Қиял-шығармашылық бастауы»

5.Т/А4Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау.


«Сабақтағы проблемалар» кестесі

Таныстырылым, фильм, суреттер.

1









ҮІІ бөлім Көлік және жол белгілері

Жол белгілерін білеміз бе?

5.Т\А3. .Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпаратты анықтау 5.ӘТН4.3. Сын есімдердің, шырай түрлерінің көркемдік ерекшелігін тану

Бейнефильм көрсету. АКТ

Топ жұмысы, бірлескен оқу

«Сабақтағы проблемалар» кестесі

Таныстырылым, фильм, суреттер.

1



Жол белгілері – «халықаралық тіл»

5.О3. Хат, хабарлама, жарнама, нұсқаулық, хабарландырудың құрылымы мен рәсімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату ; 5.Ж2. Жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап, хат, жарнама, хабарландыру құрастырып жазу.

Талдау. Топтастыру. Т.Ж. Кубизм;

АКТ;

ТВ шоу

«Бас бармақ» қалыптастырушы бағалау

Қазақ тілі

оқулығы,

түрлі-түсті қағаздар,

маркер, постер.

1


Жол жүру ережелері қашан пайда болды?

5.Т\А5. Тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру 5.ӘТН2. Сөз ішіндегі және сөз аралығындағы ілгерінді, кейінді және тоғыспалы ықпал заңдылықтарына сәйкес айта білу

Графикалық органайзер,сөздік кестесі, «Маңыздылық» кестесі

Жұлдызша арқылы бағалау


Мұғалімге

арналған нұсқаулық

1


ҚР-ғы жолда жүру ережесі

5.О6. Оқылым стратегияларын қолдану: жалпы мазмұнын түсіну үшін оқу 5.ӘТН5. Төл сөз, автор сөзінің тыныс белгілерін дұрыс қолдану

Ұйымдастыру

Топқа бөлу

«ТВ шоу» Ү.ж. тексеру

Миға шабуыл «Ойлан-жұптас-бөліс»

Сөзбен мадақтау.

Смайликтер

Кеспе суреттер, парақшалар.

1


Көлік түрлері

5.О7. Энциклопедиялар, балаларға арналған газет-журналдардан қажетті ақпаратты ала білу 5.Ж4. Эссенің кіріспе, негізгі, қорытынды бөлімдерін сақтай отырып, өзіне таныс адамды, белгілі бір мекен мен оқиғаны сипаттап не суреттеп жазу.

Бейнефильм көрсету. АКТ

Топ жұмысы, бірлескен оқу

«Жетістік баспалдағы»

Музыкалық үзінділер, суреттер.

1


Автокөліктер тарихы

5.О6. Оқылым стратегияларын қолдану: жалпы мазмұнын түсіну үшін оқу 5.Ж2. Жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап, хат, жарнама, хабарландыру құрастырып жазу

Талдау. Топтастыру. Т.Ж. Кубизм;

АКТ;

ТВ шоу

Рефлексия пирамидасы

Ватман, түрлі түсті стикерлер, маркер.

1


Көлік – өркениет белгісі

5.Т\А5. Тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру 5.ӘТН1 Қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай жазу

Графикалық органайзер,сөздік кестесі, «Маңыздылық» кестесі

Рефлексия парағы

Сабақтағы жетістіктерім

Оның себептері

Сызылған кестелер,таныстырылым,флипчарт.

1


Жол ережесін сақтаймыз

5.Т\А3. Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпаратты анықтау 5.ӘТН4.3. Сын есімдердің, шырай түрлерінің көркемдік ерекшелігін тану

Ұйымдастыру

Топқа бөлу

«ТВ шоу» Ү.ж. тексеру

Миға шабуыл «Ойлан-жұптас-бөліс»

Кері байланыс ағашы

Кеспе қағаздағы жаттығулар, оқулық, электорнды диск.

1


Тротуар,жаяу жүргіншілер

5.О3. Хат, хабарлама, жарнама, нұсқаулық, хабарландырудың құрылымы мен рәсімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату ; 5.ӘТН3. Тура және ауыспалы мағыналы сөздерді, көп мағыналы сөздер, омоним, антоним, синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану

Бейнефильм көрсету. АКТ

Топ жұмысы, бірлескен оқу

«Көңілді микрафон» кері байланыс парағы

Видеосюжеттен үзінділер, суреттер.

1


Жол ережесі.Бағдаршам.Көлік.

5.Ж4. Эссенің кіріспе, негізгі, қорытынды бөлімдерін сақтай отырып, өзіне таныс адамды, белгілі бір мекен мен оқиғаны сипаттап не суреттеп жазу.

Талдау. Топтастыру. Т.Ж. Кубизм;

АКТ;

ТВ шоу

«Сабақтағы проблемалар» кестесі

Таныстырылым, фильм, суреттер.

1


ҮІІІ бөлім Адамның сырт келбеті мен мінезі 10

Сыртқы келбет және тазалық

5.Т/А2.Әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (ән мәтіні, хабарлама, жарнама, хабарландыру) көтерілген мәселені түсіндіру. 5.ӘТН1. Қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай жазу

Бейнефильм көрсету. АКТ

Топ жұмысы, бірлескен оқу

«Сабақтағы проблемалар» кестесі

Таныстырылым, фильм, суреттер.

1


Тазалық-саулық негізі

5.О4. . ауызекі стильдегі мәтіндердің мазмұнын, тақырыбын және тілдік құралдарын салыстыру;

5.ӘТН3.Тура және ауыспалы мағыналы сөздерді, көп мағыналы сөздерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану

Талдау. Топтастыру. Т.Ж. Кубизм;

АКТ;

ТВ шоу

«Бас бармақ» қалыптастырушы бағалау

Қазақ тілі

оқулығы,

түрлі-түсті қағаздар,

маркер, постер.

1


Сыртқы келбет және өмір салты

5.Т\А6. Коммуникативтік жағдаятқа сай эмоционалды сөздерді, дауыс ырғақтары арқылы қыстырма, қаратпа, одағай сөздерді еркін қолданып, диалогке даярлықсыз қатысу, өз пікірін білдіру. 5.ӘТН5. Төл сөз, автор сөзінің тыныс белгілерін дұрыс қолдану .

Ұйымдастыру

Топқа бөлу

«ТВ шоу» Ү.ж. тексеру

Миға шабуыл «Ойлан-жұптас-бөліс»

Жұлдызша арқылы бағалау


Мұғалімге

арналған нұсқаулық

1


Он сегізінші сөз

5.О4. . ауызекі стильдегі мәтіндердің мазмұнын, тақырыбын және тілдік құралдарын салыстыру; 5.ӘТН4.3. Сын есімдердің, шырай түрлерінің көркемдік ерекшелігін тану

Бейнефильм көрсету. АКТ

Топ жұмысы, бірлескен оқу

Сөзбен мадақтау.

Смайликтер

Кеспе суреттер, парақшалар.

1


Мінез – ақылдың сауыты

5.Т\А2. Әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (ән мәтіні, хабарлама, жарнама, хабарландыру) көтерілген мәселені түсіндіру ;

Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар Сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастыру. (5.Ж3.).

Талдау. Топтастыру. Т.Ж. Кубизм;

АКТ;

ТВ шоу

«Жетістік баспалдағы»

Музыкалық үзінділер, суреттер.

1


Мінезді қалыптастыратын қасиеттер

5.О5. Тірек сөздер мен ұсынылған суреттер арқылы тақырыпты болжау 5.ӘТН4.3. Сын есімдердің, шырай түрлерінің көркемдік ерекшелігін тану

Ұйымдастыру

Топқа бөлу

«ТВ шоу» Ү.ж. тексеру

Миға шабуыл «Ойлан-жұптас-бөліс»

Рефлексия пирамидасы

Ватман, түрлі түсті стикерлер, маркер.

1


Сыпайылық пен сөйлеу мәдениетінің ережелері

5.О5. Тірек сөздер мен ұсынылған суреттер арқылы тақырыпты болжау .

5.Ж6. Мәтіндегі орфографиялық қателерді сөздіктерге сүйене отырып, түзету және редакциялау

Бейнефильм көрсету. АКТ

Топ жұмысы, бірлескен оқу

Рефлексия парағы

Сабақтағы жетістіктерім

Оның себептері

Сызылған кестелер,таныстырылым,флипчарт.

1



Отыз екінші сөз

5.Т/А2.Әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (ән мәтіні, хабарлама, жарнама, хабарландыру) көтерілген мәселені түсіндіру. 5.ӘТН5. Төл сөз, автор сөзінің тыныс белгілерін дұрыс қолдану.

Талдау. Топтастыру. Т.Ж. Кубизм;

АКТ;

ТВ шоу

Кері байланыс ағашы

Кеспе қағаздағы жаттығулар, оқулық, электорнды диск.

1


«Адам деген ардақты ат»

5.Ж3 Сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастыру.

Ұйымдастыру


«Адам деген ардақты ат»


3 –тоқсандық жиынтық бағалау





1



4-тоқсан






«Адамның кейбір кездері...»

5.Т/А6. Коммуникативтік жағдаятқа сай эмоционалды сөздерді, дауыс ырғақтары арқылы қыстырма, қаратпа, одағай сөздерді еркін қолданып, диалогке даярлықсыз қатысу, өз пікірін білдіру. 5.ӘТН3. Тура және ауыспалы мағыналы сөздерді, көп мағыналы сөздерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану

Ұйымдастыру

Топқа бөлу

«ТВ шоу» Ү.ж. тексеру

Миға шабуыл «Ойлан-жұптас-бөліс»

«Көңілді микрафон» кері байланыс парағы

Видеосюжеттен үзінділер, суреттер.

1









ІХ бөлім Аспан әлемі 9

Сырлы да сиқырлы аспан әлемі

5.Т\А3. Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпаратты анықтау.ӘТН2. Сөз ішіндегі және сөз аралығындағы ілгерінді, кейінді және тоғыспалы ықпал заңдылықтарына сәйкес айта білу

Бейнефильм көрсету. АКТ

Топ жұмысы, бірлескен оқу

«Сабақтағы проблемалар» кестесі

Таныстырылым, фильм, суреттер.

1


Жұлдыздар.Аспан әлемі.

5.О2. Лексиканың ауызекі сөйлеу және жазба стильдің айырмашылықтарын мәтіндер арқылы тану .5.ӘТН4.4 Сан есімнің мағыналық түрлерін ажырата білу

Талдау. Топтастыру. Т.Ж. Кубизм;

АКТ;

ТВ шоу

«Бас бармақ» қалыптастырушы бағалау

Қазақ тілі

оқулығы,

түрлі-түсті қағаздар,

маркер, постер.

1


Ғаламның ғажайып сандары

5.Т\А5. Тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру. 5.Ж6. Мәтіндегі орфографиялық қателерді сөздіктерге сүйене отырып, түзету және редакциялау

Ұйымдастыру

Топқа бөлу

«ТВ шоу» Ү.ж. тексеру

Миға шабуыл «Ойлан-жұптас-бөліс»

Жұлдызша арқылы бағалау


Мұғалімге

арналған нұсқаулық

1


Галактиканың сырына үңілген ғалымдар

5.Т\А3. Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпаратты анықтау 5.ӘТН4.5. Төл сөз, төлеу сөз, автор сөзінің жасалу жолдарын, қызметін білу, төл сөзді төлеу сөзге айналдыру

Бейнефильм көрсету. АКТ

Топ жұмысы, бірлескен оқу

Сөзбен мадақтау.

Смайликтер

Кеспе суреттер, парақшалар.

1


Галактика

5.О6. Оқылым стратегияларын қолдану: жалпы мазмұнын түсіну үшін оқу 5.Ж3. Сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастыру.

Талдау. Топтастыру. Т.Ж. Кубизм;

АКТ;

ТВ шоу

«Жетістік баспалдағы»

Музыкалық үзінділер, суреттер.

1


Жұлдыздар мен аңыздар

5.Т\А1. Тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжау . 5.Ж5Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу .

Ұйымдастыру

Топқа бөлу

«ТВ шоу» Ү.ж. тексеру

Миға шабуыл «Ойлан-жұптас-бөліс»

Рефлексия пирамидасы

Ватман, түрлі түсті стикерлер, маркер.

1


Аспан денелері қалай зерттеледі?

5.Т\А5. Тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру 5.ӘТН5. Төл сөз, автор сөзінің тыныс белгілерін дұрыс қолдану

Бейнефильм көрсету. АКТ

Топ жұмысы, бірлескен оқу

Рефлексия парағы

Сабақтағы жетістіктерім

Оның себептері

Сызылған кестелер,таныстырылым,флипчарт.

1


Ғарыштағы жаңа өмір қашан басталады?

5.О1. Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну, анықтау 5.ӘТН1. Қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай жазу

Талдау. Топтастыру. Т.Ж. Кубизм;

АКТ;

ТВ шоу

Кері байланыс ағашы

Кеспе қағаздағы жаттығулар, оқулық, электорнды диск.

1


Қазақ халқының дүниетанымындағы аспан

5.Ж5Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу .

Ұйымдастыру

Топқа бөлу

«ТВ шоу» Ү.ж. тексеру

Миға шабуыл «Ойлан-жұптас-бөліс»

«Көңілді микрафон» кері байланыс парағы

Видеосюжеттен үзінділер, суреттер.

1









Х бөлім Саяхат және демалыс

Саяхат – таным бастауы

5.Т\А2. Әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (ән мәтіні, хабарлама, жарнама, хабарландыру) көтерілген мәселені түсіндіру ;

Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар 5.ӘТН4.5. Төл сөз, төлеу сөз, автор сөзінің жасалу жолдарын, қызметін білу, төл сөзді төлеу сөзге айналдыру

Ұйымдастыру

Топқа бөлу

«ТВ шоу» Ү.ж. тексеру

Миға шабуыл «Ойлан-жұптас-бөліс»

«Сабақтағы проблемалар» кестесі

Таныстырылым, фильм, суреттер.

1


Туризм

5.О3. Хат, хабарлама, жарнама, нұсқаулық, хабарландырудың құрылымы мен рәсімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату . Жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап, хат, жарнама, хабарландыру құрастырып жазу(5.Ж2);

Бейнефильм көрсету. АКТ

Топ жұмысы, бірлескен оқу

«Бас бармақ» қалыптастырушы бағалау

Қазақ тілі

оқулығы,

түрлі-түсті қағаздар,

маркер, постер.

1


Ұлы саяхатшы

5.Т\А6.Коммуникативтік жағдаятқа сай эмоционалды сөздерді, дауыс ырғақтары арқылы қыстырма, қаратпа, одағай сөздерді еркін қолданып, диалогке даярлықсыз қатысу, өз пікірін білдіру. 5.ӘТН5. Төл сөз, автор сөзінің тыныс белгілерін дұрыс қолдану .

Талдау. Топтастыру. Т.Ж. Кубизм;

АКТ;

ТВ шоу

Жұлдызша арқылы бағалау


Мұғалімге

арналған нұсқаулық

1


Геродот жазбалары

5.О4. . ауызекі стильдегі мәтіндердің мазмұнын, тақырыбын және тілдік құралдарын салыстыру;

5.Ж1. Берілген мәтінге сәйкес кіріспе, негізгі және қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым жоспар құру

Ұйымдастыру

Топқа бөлу

«ТВ шоу» Ү.ж. тексеру

Миға шабуыл «Ойлан-жұптас-бөліс»

Сөзбен мадақтау.

Смайликтер

Кеспе суреттер, парақшалар.

1


«Қазақтың тұңғыш жиһанкезі»

5.Т\А4. Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау. 5.ӘТН4.4. Сан есімнің мағыналық түрлерін ажырата білу

Бейнефильм көрсету. АКТ

Топ жұмысы, бірлескен оқу

«Жетістік баспалдағы»

Музыкалық үзінділер, суреттер.

1


Шоқан- зерттеуші

5.О7. Энциклопедиялар, балаларға арналған газет-журналдардан қажетті ақпаратты ала білу. 5.Ж4. Эссенің кіріспе, негізгі, қорытынды бөлімдерін сақтай отырып, өзіне таныс адамды, белгілі бір мекен мен оқиғаны сипаттап не суреттеп жазу.

Талдау. Топтастыру. Т.Ж. Кубизм;

АКТ;

ТВ шоу

Рефлексия пирамидасы

Ватман, түрлі түсті стикерлер, маркер.

1



Қашғария сапары

5.Т/А2.Әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (ән мәтіні, хабарлама, жарнама, хабарландыру) көтерілген мәселені түсіндіру.

5.Ж2. Жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап, хат, жарнама, хабарландыру құрастырып жазу

Ұйымдастыру

Топқа бөлу

«ТВ шоу» Ү.ж. тексеру

Миға шабуыл «Ойлан-жұптас-бөліс»

Рефлексия парағы

Сабақтағы жетістіктерім

Оның себептері

Сызылған кестелер,таныстырылым,флипчарт.

1


Шоқан- саяхатшы

5.О5. Тірек сөздер мен ұсынылған суреттер арқылы тақырыпты болжау . 5.Ж4. Эссенің кіріспе, негізгі, қорытынды бөлімдерін сақтай отырып, өзіне таныс адамды, белгілі бір мекен мен оқиғаны сипаттап не суреттеп жазу.

Бейнефильм көрсету. АКТ

Топ жұмысы, бірлескен оқу

Кері байланыс ағашы

Кеспе қағаздағы жаттығулар, оқулық, электорнды диск.

1


Жаңа әлемдегі жаңа саяхаттар

5.Т\А4. Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау.5.ӘТН1. Қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай жазу

Талдау. Топтастыру. Т.Ж. Кубизм;

АКТ;

ТВ шоу

«Көңілді микрафон» кері байланыс парағы

Видеосюжеттен үзінділер, суреттер.

1


Туризмдегі мәдениет пен экономика көзі

5.О5. Тірек сөздер мен ұсынылған суреттер арқылы тақырыпты болжау .

5.Ж1. Берілген мәтінге сәйкес кіріспе, негізгі және қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым жоспар құру

Ұйымдастыру

Топқа бөлу

«ТВ шоу» Ү.ж. тексеру

Миға шабуыл «Ойлан-жұптас-бөліс»

«Сабақтағы проблемалар» кестесі

Таныстырылым, фильм, суреттер.

1


Ғарышқа саяхат

5.Т/А2.Әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (ән мәтіні, хабарлама, жарнама, хабарландыру) көтерілген мәселені түсіндіру. 5.ӘТН3.Тура және ауыспалы мағыналы сөздерді, көп мағыналы сөздерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану

Ұйымдастыру

Топқа бөлу

«ТВ шоу» Ү.ж. тексеру

Миға шабуыл «Ойлан-жұптас-бөліс»

«Бас бармақ» қалыптастырушы бағалау

Қазақ тілі

оқулығы,

түрлі-түсті қағаздар,

маркер, постер.

1


Қазақстан ғарышкерлері

5.О7. Энциклопедиялар, балаларға арналған газет-журналдардан қажетті ақпаратты ала білу.

5.Ж4. Эссенің кіріспе, негізгі, қорытынды бөлімдерін сақтай отырып, өзіне таныс адамды, белгілі бір мекен мен оқиғаны сипаттап не суреттеп жазу.

Бейнефильм көрсету. АКТ

Топ жұмысы, бірлескен оқу

Жұлдызша арқылы бағалау


Мұғалімге

арналған нұсқаулық

1


«Саяхат:кеше,бүгін ертең...»

5.Ж4 Эссенің кіріспе, негізгі, қорытынды бөлімдерін сақтай отырып, өзіне таныс адамды, белгілі бір мекен мен оқиғаны сипаттап не суреттеп жазу.

Талдау. Топтастыру. Т.Ж. Кубизм;

АКТ;

ТВ шоу

Сөзбен мадақтау.

Смайликтер

Кеспе суреттер, парақшалар.

1


4-тоқсандық жиынтық бағалау





1




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!