Материалдар / 5а сыны. Қазақ тілі пәнінен күнтізбелік жоспар.

5а сыны. Қазақ тілі пәнінен күнтізбелік жоспар.

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ тілі пәні мұғалімдері үшін қажет. Жаңартылған бағдарламаға сай жасалған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
806
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Оқу бағдарламасы Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы23 тамыздағы № 1080 қаулысымен бекітілген Орта білім берудің (бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру) мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына сәйкес әзірленген. 5-сынып – аптасына 3 сағат, оқу жылында – 102 сағат;Қазақ тілінен орта мерзімді жоспар .Барлығы: 102 сағат, аптасына 3 сағат.
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімдеріТақырыптар/ Орта мерзімді жоспардың мазмұны Оқу мақсатыОқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдерҮйрену мақсатында бағаны қоса, бағалауНегізгі дерек көздерСағат саныМерзімі
І бөлім Мәдениет: тіл және қарым-қатынасТіл – қарым-қатынас құралы5.О2. Лексиканың ауызекі сөйлеу және жазба стильдің айырмашылықтарын мәтіндер арқылы тану . 5.Ж1 Берілген мәтінге сәйкес кіріспе, негізгі және қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым жоспар құруҰйымдастыру. Миға шабуыл «Ойлан-жұптас-бөліс

«Сабақтағы проблемалар» кестесіТаныстырылым, фильм, суреттер.1





Ана тілінің қызметі5.О2. Лексиканың ауызекі сөйлеу және жазба стильдің айырмашылықтарын мәтіндер арқылы тану 5.ӘТН1. Қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай жазуТопқа бөлу«Бас бармақ» қалыптастырушы бағалауҚазақ тіліоқулығы,түрлі-түсті қағаздар,маркер, постер.1



Адамзат үшін тілдің маңызы5.О2. Лексиканың ауызекі сөйлеу және жазба стильдің айырмашылықтарын мәтіндер арқылы тану 5.ӘТН2. Сөз ішіндегі және сөз аралығындағы ілгерінді, кейінді және тоғыспалы ықпал заңдылықтарына сәйкес айта білу«ТВ шоу» Ү.ж. тексеруЖұлдызша арқылы бағалау

Мұғалімгеарналған нұсқаулық1



Біз қалай сөйлесеміз?5.Ж1. Берілген мәтінге сәйкес кіріспе, негізгі және қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым жоспар құру 5.ӘТН3. Тура және ауыспалы мағыналы сөздерді, көп мағыналы сөздер, омоним, антоним, синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану Миға шабуыл «Ойлан-жұптас-бөліс»Сөзбен мадақтау.СмайликтерКеспе суреттер, парақшалар.1



Сұхбаттасу мәдениеті 5.Т/А5. Тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру. 5.ӘТН4.1Жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді және күрделі сөздерді ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдану .Бейнефильм көрсету. АКТ«Жетістік баспалдағы»Музыкалық үзінділер, суреттер.1



Сөйлеу этикеті5.Т/А3.Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпаратты анықтау5.ӘТН5. Төл сөз, төлеу сөз, автор сөзінің тыныс белгілерін дұрыс қолдануТоп жұмысы, бірлескен оқуРефлексия пирамидасыВатман, түрлі түсті стикерлер, маркер.1



Тілдік қарым-қатынас талаптары5.О2. Лексиканың ауызекі сөйлеу және жазба стильдің айырмашылықтарын мәтіндер арқылы тану. 5.Ж1. Берілген мәтінге сәйкес кіріспе, негізгі және қорытынды бөлімдердіТалдау. Топтастыру. Т.Ж. Кубизм;Рефлексия парағыСабақтағы жетістіктерімОның себептеріСызылған кестелер,таныстырылым,флипчарт.1



Дұрыс сөйлеу-әдептілік5.Т\А5. Тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру .5.Ж2. Жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап, хат, жарнама, хабарландыру құрастырып жазу.АКТ;Кері байланыс ағашыКеспе қағаздағы жаттығулар, оқулық, электорнды диск.1



«Жақсы сөз-жарым ырыс» 5.Ж2. Жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап, хат, жарнама, хабарландыру құрастырып жазу.ТВ шоу«Көңілді микрафон» кері байланыс парағыВидеосюжеттен үзінділер, суреттер.1

ІІ бөлім Киіну. Сән. Талғам Киім5 Т/А6. Коммуникативтік жағдаятқа сай эмоционалды сөздерді, дауыс ырғақтары арқылы қыстырма, қаратпа, одағай сөздерді еркін қолданып, диалогке даярлықсыз қатысу, өз пікірін білдіру.5.ӘТН2. Сөз ішіндегі және сөз аралығындағы ілгерінді, кейінді және тоғыспалы ықпал заңдылықтарына сәйкес айта білуҰйымдастыруТопқа бөлу«ТВ шоу» Ү.ж. тексеруМиға шабуыл «Ойлан-жұптас-бөліс»«Сабақтағы проблемалар» кестесіТаныстырылым, фильм, суреттер.1



Киім – мінез айнасы5.О4. . ауызекі стильдегі мәтіндердің мазмұнын, тақырыбын және тілдік құралдарын салыстыру; 5.Ж6. Мәтіндегі орфографиялық қателерді сөздіктерге сүйене отырып, түзету және редакциялауБейнефильм көрсету. АКТТоп жұмысы, бірлескен оқу«Бас бармақ» қалыптастырушы бағалауҚазақ тіліоқулығы,түрлі-түсті қағаздар,маркер, постер.1



Ұлттық киім – асыл мұра5.Т\А4. Әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (ән мәтіні, хабарлама, жарнама, хабарландыру) көтерілген мәселені түсіндіру ;Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар 5.Ж4. Эссенің кіріспе, негізгі, қорытынды бөлімдерін сақтай отырып, өзіне таныс адамды, белгілі бір мекен мен оқиғаны сипаттап не суреттеп жазу.Талдау. Топтастыру. Т.Ж. Кубизм;АКТ;ТВ шоуЖұлдызша арқылы бағалау

Мұғалімгеарналған нұсқаулық1



Бабамның киген киімі 5.О6.Оқылым стратегияларын қолдану: жалпы мазмұнын түсіну үшін оқу 5.ӘТН4.1. Жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді және күрделі сөздерді ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдану .«Суреттер сөйлейді».Мәтінмен жұмыс.Сөзбен мадақтау.СмайликтерКеспе суреттер, парақшалар.1



Киім түрлері және талғам5.Т\А4. Әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (ән мәтіні, хабарлама, жарнама, хабарландыру) көтерілген мәселені түсіндіру ;Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар 5.ӘТН3.Тура және ауыспалы мағыналы сөздерді, көп мағыналы сөздерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдануҰйымдастыруТопқа бөлу«ТВ шоу» Ү.ж. тексеруМиға шабуыл «Ойлан-жұптас-бөліс»«Жетістік баспалдағы»Музыкалық үзінділер, суреттер.1



Қазіргі сән5 Т/А6. Коммуникативтік жағдаятқа сай эмоционалды сөздерді, дауыс ырғақтары арқылы қыстырма, қаратпа, одағай сөздерді еркін қолданып, диалогке даярлықсыз қатысу, өз пікірін білдіру. 5.Ж4. Эссенің кіріспе, негізгі, қорытынды бөлімдерін сақтай отырып, өзіне таныс адамды, белгілі бір мекен мен оқиғаны сипаттап не суреттеп жазу.Бейнефильм көрсету. АКТТоп жұмысы, бірлескен оқуРефлексия пирамидасыВатман, түрлі түсті стикерлер, маркер.1



Отандық бренд киімдер5 Т/А6. Коммуникативтік жағдаятқа сай эмоционалды сөздерді, дауыс ырғақтары арқылы қыстырма, қаратпа, одағай сөздерді еркін қолданып, диалогке даярлықсыз қатысу, өз пікірін білдіру. 5.ӘТН5. Төл сөз, автор сөзінің тыныс белгілерін дұрыс қолдану Талдау. Топтастыру. Т.Ж. Кубизм;АКТ;ТВ шоуРефлексия парағыСабақтағы жетістіктерімОның себептеріСызылған кестелер,таныстырылым,флипчарт.1



Менің дизайнер болғым келеді 5.Т\А6 Коммуникативтік жағдаятқа сай эмоционалды сөздерді, дауыс ырғақтары арқылы қыстырма, қаратпа, одағай сөздерді еркін қолданып, диалогке даярлықсыз қатысу, өз пікірін білдіру. 5.Ж6. Мәтіндегі орфографиялық қателерді сөздіктерге сүйене отырып, түзету және редакциялау«Суреттер сөйлейді».Мәтінмен жұмыс.Кері байланыс ағашыКеспе қағаздағы жаттығулар, оқулық, электорнды диск.1



Дұрыс киіне білесің бе?5.Ж4. Эссенің кіріспе, негізгі, қорытынды бөлімдерін сақтай отырып, өзіне таныс адамды, белгілі бір мекен мен оқиғаны сипаттап не суреттеп жазу.ҰйымдастыруТопқа бөлу«ТВ шоу» Ү.ж. тексеруМиға шабуыл «Ойлан-жұптас-бөліс»«Көңілді микрафон» кері байланыс парағыВидеосюжеттен үзінділер, суреттер.1

ІІІ бөлім Отбасылық дәстүрлер мен мерекелерОтбасылық ғұрыптар5.Т/А2.Әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (ән мәтіні, хабарлама, жарнама, хабарландыру) көтерілген мәселені түсіндіру. Сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастыру. (5.Ж3.).Графикалық органайзер,сөздік кестесі, «Маңыздылық» кестесі«Сабақтағы проблемалар» кестесіТаныстырылым, фильм, суреттер.1



Отбасылық мерекелердің тәрбиелік мәні5.Т\А1. Тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжау . 5.ӘТН1. Қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай жазуҰйымдастыруТопқа бөлу«ТВ шоу» Ү.ж. тексеруМиға шабуыл «Ойлан-жұптас-бөліс»«Сабақтағы проблемалар» кестесіТаныстырылым, фильм, суреттер.1



Отбасым-бақытым5.О5. Тірек сөздер мен ұсынылған суреттер арқылы тақырыпты болжау 5.Ж5. Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу Бейнефильм көрсету. АКТТоп жұмысы, бірлескен оқу«Бас бармақ» қалыптастырушы бағалауҚазақ тіліоқулығы,түрлі-түсті қағаздар,маркер, постер.1



Қазақ халқының салт-дәстүрлері 5.Т/А2.Әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (ән мәтіні, хабарлама, жарнама, хабарландыру) көтерілген мәселені түсіндіру. 5.ӘТН4.1. Жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді және күрделі сөздерді ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдану Талдау. Топтастыру. Т.Ж. Кубизм;АКТ;ТВ шоуЖұлдызша арқылы бағалау

Мұғалімгеарналған нұсқаулық1



Салт-дәстүр- халық мәдениеті5.О3. Хат, хабарлама, жарнама, нұсқаулық, хабарландырудың құрылымы мен рәсімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату. 5.ӘТН3.Тура және ауыспалы мағыналы сөздерді, көп мағыналы сөздерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдануГрафикалық органайзер,сөздік кестесі, «Маңыздылық» кестесіСөзбен мадақтау.СмайликтерКеспе суреттер, парақшалар.1



1-тоқсандық жиынтық бағалау







1





ІҮбөлім Жануарлар әлемі мен өсімдіктер дүниесі 12«Ата салтым- ардақтым»5.Ж5. Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу.Ұйымдастыру«Сабақтағы проблемалар» кестесіТаныстырылым, фильм, суреттер.1



Жануарлар әлемі5.Т\А1. Тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжау.5.Ж6. Мәтіндегі орфографиялық қателерді сөздіктерге сүйене отырып, түзету және редакциялауТопқа бөлу«Бас бармақ» қалыптастырушы бағалауҚазақ тіліоқулығы,түрлі-түсті қағаздар,маркер, постер.1



Жануарлар- табиғат жаратылысы5.Т\А4. Әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (ән мәтіні, хабарлама, жарнама, хабарландыру) көтерілген мәселені түсіндіру ;Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар 5.ӘТН5Төл сөз, автор сөзінің тыныс белгілерін дұрыс қолдану.«ТВ шоу» Ү.ж. тексеруЖұлдызша арқылы бағалау

Мұғалімгеарналған нұсқаулық1



Дала жануарлары мен үй жануарлары5.Т\А1. Тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжау 5.Ж2. Жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап, хат, жарнама, хабарландыру құрастырып жазу;Миға шабуыл «Ойлан-жұптас-бөліс»Сөзбен мадақтау.СмайликтерКеспе суреттер, парақшалар.1



Жануарлар және тіршілік5.Т/А6. Коммуникативтік жағдаятқа сай эмоционалды сөздерді, дауыс ырғақтары арқылы қыстырма, қаратпа, одағай сөздерді еркін қолданып, диалогке даярлықсыз қатысу, өз пікірін білдіру. 5.ӘТН3 .Омоним, антоним, синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдануБейнефильм көрсету. АКТ«Жетістік баспалдағы»Музыкалық үзінділер, суреттер.1



Жануарлардың мінез-құлықтары5.О5. Тірек сөздер мен ұсынылған суреттер арқылы тақырыпты болжау . 5.Ж4. Эссенің кіріспе, негізгі, қорытынды бөлімдерін сақтай отырып, өзіне таныс адамды, белгілі бір мекен мен оқиғаны сипаттап не суреттеп жазу.Топ жұмысы, бірлескен оқуРефлексия пирамидасыВатман, түрлі түсті стикерлер, маркер.1



Төрт түлік5.О3. Хат, хабарлама, жарнама, нұсқаулық, хабарландырудың құрылымы мен рәсімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату . 5.ӘТН4.2. Зат есімдердің мағыналық түрлерін мәнмәтін аясында жалғаулар арқылы түрлендіріп қолдануТалдау. Топтастыру. Т.Ж. Кубизм;Рефлексия парағыСабақтағы жетістіктерімОның себептеріСызылған кестелер,таныстырылым,флипчарт.1



Халық ұғымындағы мал иесі5.Т\А6. Коммуникативтік жағдаятқа сай эмоционалды сөздерді, дауыс ырғақтары арқылы қыстырма, қаратпа, одағай сөздерді еркін қолданып, диалогке даярлықсыз қатысу, өз пікірін білдіру. 5.ӘТН2. Сөз ішіндегі және сөз аралығындағы ілгерінді, кейінді және тоғыспалы ықпал заңдылықтарына сәйкес айта білу.АКТ;Кері байланыс ағашыКеспе қағаздағы жаттығулар, оқулық, электорнды диск.1



Төрт түліктің жасына қатысты атаулар5.Т\А4. Әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (ән мәтіні, хабарлама, жарнама, хабарландыру) көтерілген мәселені түсіндіру ;Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар 5.ӘТН3. Тура және ауыспалы мағыналы сөздерді, көп мағыналы сөздер, омоним, антоним, синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану .ТВ шоу«Көңілді микрафон» кері байланыс парағыВидеосюжеттен үзінділер, суреттер.1



Өсімдіктер әлемі5.О1. Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну, анықтау 5.Ж6. Мәтіндегі орфографиялық қателерді сөздіктерге сүйене отырып, түзету және редакциялауГрафикалық органайзер,сөздік кестесі, «Маңыздылық» кестесі«Сабақтағы проблемалар» кестесіТаныстырылым, фильм, суреттер.1



Дәрілік өсімдіктер5.Т\А4. Әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (ән мәтіні, хабарлама, жарнама, хабарландыру) көтерілген мәселені түсіндіру ;Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар 5.ӘТН1. Қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай жазуҰйымдастыру«Бас бармақ» қалыптастырушы бағалауҚазақ тіліоқулығы, 770 ₸ - Сатып алу
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ