Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Бөлім
Дизайн және
технология
Педагогтің тегі,аты,әкесінің
аты
Лесова Орынкүл
Қолдасқызы
Күні:
16,17,18,19,20-01.2023ж
Сынып:
Қатысушылар
саны:
Қатыспағандар
саны:
Сабақтың
тақырыбы
Конструкциялық материалдарды өңдеуге арналған
жабдықтар, қол еңбегі құралдары,
құрылғылар.
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаттары
5.2.2.2 Ағаш және темір өңдеу верстагінің
тағайындалуы мен құрылысын түсіндіру. 5.2.2.1 Конструкциялық,
табиғи және жасанды материалдарды өңдеу үшін қол еңбегі құралдары
мен жабдықтарын анықтау, сипаттау және қолдану. 5.2.6.2 Қол еңбегі
құралдарымен жұмыс істеудің қауіпсіз тәсілдерін, еңбек гигиенасының
ережелерін білу (жұмыс орнын, құралдарды ұйымдастыру және тазалау,
арнайы киімде жұмыс
істеу).
Сабақтың
мақсаты
- Ағаш және темір өңдеу верстагінің құрылысын
түсіндіру; - Әр-түрлі материалдарды өңдеу үшін қол еңбегі құралдары
мен жабдықтарын қолдану; - Қол еңбегі құралдарымен жұмыс істеудің
қауіпсіздігін, еңбек гигиенасының ережелерін білу (жұмыс орнын,
құралдарды ұйымдастыру және тазалау, арнайы киімде жұмыс
істеу
2. Сыныпта психологиялық ахуал қалыптастыру,
яғни сабаққа оқушыларды бейімдеп бағдар беріледі. Сыныпты сабаққа
дайындау. 3. Cабақ тақырыбымен, мақсатымен және критерийлермен
танысады. 4. Бағалау; 5.Талдау; 6.
Рефлесия.
Оқушылар шағын топтарда жұмыс
жасайды
Сабақтың
ортасы
(МК)Бейнематериал және слайдттар көрсетіледі. Ағаш және
темір өңдеу верстактарының құрылысы мен жұмыс істеу принциптерін
және қол құрал-саймандарын көрсетіледі (ара, қылара, зімпара т.б.).
сонымен қатар техника қауіпсіздік ережелерімен таныстырадыТ)
(Қ)Шеберлердің жұмыстарындағы қажетті пішіндерді қандай әдістермен
орындалғаның және қандайқұрал саймандар қолданғанын топта талдап,
анықтау жұмыстарын жүргізеді Топтар арасында бір бірін бақалау және
рефлексия жүргізіледі. (Ө) Жұмыс істеу барысында құрал саймандардың
жұмыс бағыты мен ерекшеліктерін түсіне отырыпалдағы жасайтын
бұйымдарына дайындамалар жасайды. Дайындама жасау кезінде (ТҚЕ)
нұсқаулықпен танысады қауіпсіздік ережелерін
сақтайды.
Әр оқушы өз ролін анықтап топта бірігіп
интернет ресурстарын пайдалана отырып постер құрастырады және оны
талдайды, қорғайды. (ОТ) Оқушылар құрал-саймандарды таныса отырып,
ағашпен жұмыс жасайды.Тапсырма Жұптық
жұмыс. Қолдан жасалған
верстак
Сабақтың
соңы
Оқушылардан бұйымды жақсартуға арналған
идеялары мен бағалау критерийлерімен бөлісуді сұраңыз.. Содан кейін
талқылау мен рефлексия жүргізіледі. Екі жұлдыз, бір тілектерін
білдіреді..
Оқушылар өз жұмыстарын таныстыруда бір-
бірлеріне пікірлер мен жақсарту ұсыныстарын айта отырып,
бағалайды
Электронды
журналда бағаланады
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз