Ұйымдастыру: Сәлемдесу, оқушыларды
түгендеу.
Үй жұмысын
тексеру.
Үй
жұмысын «Сиқырлы
қобдиша» әдісі арқылы тексеремін.Яғни
қобдишаның ішінде оқушылар аты-жөні жазулы болады.Қобдишаны шайқап
ішінен қағаз таңдау арқылы үй жұмысын
сұраймын.
Психологиялық
ахуал
Оқушылар смайликті беру арқылы
бір-біріне бүгінгі күнге сәттілік тілеу арқылы
«Сүйкімді
сиайликті» береді.
«Сөздер
сөйлейді» әдісі арқылы бүгінгі тақырыпты
анықтаймыз.Сөздердің артынды сұрақтар жасырылған.Сол сұрақтарға
жауап беру керек.
1.Қиял дегеніміз
не?
2.Қиял неден пайда
болады?
3.
Қиял адамға тән қасиет пе?
4.
Қиял сөзінің мағынасын қалай түсінесің?
1-тапсырма.Сұраққа жауап
бер.
-
Мына сурет қандай тәсілмен
жасалған деп ойлайсың?
-
Мұнда суретшінің қиялы қалай
көрінген?
-
Бұл жұмыстың авторы
кім?
Дескриптор
:
-
Оқушылар сұрақтарға жауап
береді.
-
Оз ойларын жеткізе
алады.
2-тапсырма.
Суретке қарап, мәтін
құрастырып жаз. Онда мынадай сөз тіркестерін
қолдан жылқы бейнеленген, жаңа
тәсіл, қиял мен шындықтың бірлігі, әсер етеді, жүйрік
қиял.
Дескриптор:
-
Оқушылар сөз тіркестерінен
мәтін құрастырып жазады.
-
Өз ойларын жеткізе
біледі.
3-тапсырма.Мәтінді
тыңда.
Тұмар саған Бен Хейннің аты
таныс па?
-Шетелдік жазушы
болар.
-Жоқ жазушы емес, брақ ол өнер
адамы
-Жоқ оның есімін
естімеппін.
-Ол қазіргі заманғы жаңа
бағытта сурет салатын адам.
Айару жаңа бағыт дегенді
түсіндірші?
-Фотошоп дегенді білесің
бе?
-Әрине екі не одан да көп
фотоны қиюластырып бір суретке жинақтау
ғой.
-Ендеше соны енді екі түрлі
жанрдың қосындысы деп қара.
-Сонда
қалай.
-Фото суретпен қолдан салынған
суреттің қосындысынан да таңғажайып дүниелер жасалады екен.Мен
айтып отырған Бен Хейн осы жанрда жұмыс жасайтын
суретші.
-Қандай керемет суреттерін
көрсете аласың ба?
-Әрине, интернетке кіріп Бен
Хейннің шығармашылығы деп түймені бассаң шыға
келеді.
-Жақсы, міндетті түрде көріп
танысамын.
-Жарайды, одан алған әсерің
туралы айтасың ғой.
-Әрине, міндетті түрде ой
бөлісеміз.
Сұрақтар
-
Диалог кім
туралы?
-
Тыңдалым мәтіні кімдердің
арасында болды?
-
Олар не жайында
айтты?
Дескриптор
-
Оқушылар тыңдалым мәтінін
түсініп тыңдайды?
-
Сұрақтарға жауап
береді?
-
Өз ойларын еркін жеткізе
алады.
4-тапсырма.Оқушылар осы диалог секілді
өзіміз құрастырып жазамыз.Диалог (ән мәтіні,хабарлама,жарнама,
хабарландыру) қатыстырып жазу.
Дескриптор:
-
Оқушылар тыңдалымға сай өздері
диалог әзірлейді.
-
Диолог жарнама, хабарлама,
хабарландыру, ән мәтіні қатыстырып жаза
алады.
Кері
байланыс.

Үй
жұмысы:
6-тапсырма.Мәтін мазмұнына сүйене отырып,
Бен Хейнмен сұхбат құрап жаз.Әңгімені 10-12 сөйлеммен жаз.Сұхбатта
қарамен берілген зат есім міндетті түрде қолдан.Олардың қайссысы
деректі, қайсысы дерексіз екенін дәлелдеп
айт.
|