Материалдар / 5сынып Қиял мен шындық бірлігі

5сынып Қиял мен шындық бірлігі

Материал туралы қысқаша түсінік
материал ұстаздарға арналған, сабақ жоспары
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі

«М.О.Әуезов атындағы педагогикалық колледжі» ҚМКҚ




Сабақ жоспары

Қазақ тілі

Тақырыбы: Қиял мен шындық бірлігі






Іс-тәжірибе базасы: «Ш.Бәкіров атындағы №228 орта мектеп»

Әдіскер:__________ Сербурина Н.А.

Оқу ісі жөніндегі орынбасары:__________Баимбетова Ш

Пән мұғалімі:_______Елшібаева. М.

Машықкер: Әптікер Айжан

Сыныбы: 5

Күні: 25.01.2021 ж

Баға____________









2020 жыл

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Қиыл әлемі.

Мектеп: Ш.Бәкіров атындағы №228 орта мектеп

Күні: 25.01.2021ж Машықкердің аты-жөні: Әптікер Айжан

Сынып: 5 Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақ тақырыбы: Қиял мен шындық бірлігі.

Оқу мақсаты

5Т/А2. Әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (ән мәтіні, хабарлама, жарнама, хабарландыру) көтерілген мәселені түсіндіру.

5.ӘТН4.2.Зат есімдердің мағналық түрлерін мәнмәтін аясында жалғаулар арқылы түрлендіріп қолдану.

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар орындай алады:

Қиял туралы әлеуметтік-мәдени тақырыптырға байланысты диалог, монологтердегі ән мәтіні, хабарлама, жарнама, хабарландыру көтерілген мәселені түсіндіре алады..

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Зат есімдердің мағналық түрлерін мәнмәтін аясында жалғаулар арқылы түрлендіріп қолдана алады..

Кейбір оқушылар орындай алады:

Тақырыпқа байланысты диалог, монологтердегі көтерілген мәселені түсіндіре алады.

Бағалау критерийі

  • Негізгі ойды анықтай алады.

  • Өз пікірін білдіреді.

Тілдік мақсаттар

Оқушылар орындай алады: Оқушы армандауды, армандай отырып сол арманға қол жеткізудегі талапшылдықты қалыптастыру.

Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

Құндылыққа баулу

«Мәңгілік Ел» құндылықтары бойынша білім алушыларды шығармашылық ізденуге, бірін-бірі түсіну ынтымақтастығына, өмір бойы білім алуға баулу.

Пәнаралық байланыс

Жаратылыстану, өзін өзі тану.

Алдыңғы білім

Қиял-адам бойындағы ерекше қасиет екендігі туралы біледі.

Жоспар

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

 

Сабақтың басы


5мин






10мин


 

 

 

 5мин





Сабақтың ортасы

5мин









5мин





























6мин





Сабақтың соңы

4мин

Ұйымдастыру:  Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу.

Үй жұмысын тексеру.

Үй жұмысын «Сиқырлы қобдиша» әдісі арқылы тексеремін.Яғни қобдишаның ішінде оқушылар аты-жөні жазулы болады.Қобдишаны шайқап ішінен қағаз таңдау арқылы үй жұмысын сұраймын.

Психологиялық ахуал

Оқушылар смайликті беру арқылы бір-біріне бүгінгі күнге сәттілік тілеу арқылы «Сүйкімді сиайликті» береді.

«Сөздер сөйлейді» әдісі арқылы бүгінгі тақырыпты анықтаймыз.Сөздердің артынды сұрақтар жасырылған.Сол сұрақтарға жауап беру керек.

1.Қиял дегеніміз не?

2.Қиял неден пайда болады?

3. Қиял адамға тән қасиет пе?

4. Қиял сөзінің мағынасын қалай түсінесің?

1-тапсырма.Сұраққа жауап бер.

  1. Мына сурет қандай тәсілмен жасалған деп ойлайсың?

  2. Мұнда суретшінің қиялы қалай көрінген?

  3. Бұл жұмыстың авторы кім?

Дескриптор :

  1. Оқушылар сұрақтарға жауап береді.

  2. Оз ойларын жеткізе алады.

2-тапсырма.

Суретке қарап, мәтін құрастырып жаз. Онда мынадай сөз тіркестерін қолдан жылқы бейнеленген, жаңа тәсіл, қиял мен шындықтың бірлігі, әсер етеді, жүйрік қиял.

Дескриптор:

  1. Оқушылар сөз тіркестерінен мәтін құрастырып жазады.

  2. Өз ойларын жеткізе біледі.

3-тапсырма.Мәтінді тыңда.

Тұмар саған Бен Хейннің аты таныс па?

-Шетелдік жазушы болар.

-Жоқ жазушы емес, брақ ол өнер адамы

-Жоқ оның есімін естімеппін.

-Ол қазіргі заманғы жаңа бағытта сурет салатын адам.

Айару жаңа бағыт дегенді түсіндірші?

-Фотошоп дегенді білесің бе?

-Әрине екі не одан да көп фотоны қиюластырып бір суретке жинақтау ғой.

-Ендеше соны енді екі түрлі жанрдың қосындысы деп қара.

-Сонда қалай.

-Фото суретпен қолдан салынған суреттің қосындысынан да таңғажайып дүниелер жасалады екен.Мен айтып отырған Бен Хейн осы жанрда жұмыс жасайтын суретші.

-Қандай керемет суреттерін көрсете аласың ба?

-Әрине, интернетке кіріп Бен Хейннің шығармашылығы деп түймені бассаң шыға келеді.

-Жақсы, міндетті түрде көріп танысамын.

-Жарайды, одан алған әсерің туралы айтасың ғой.

-Әрине, міндетті түрде ой бөлісеміз.

Сұрақтар

  1. Диалог кім туралы?

  2. Тыңдалым мәтіні кімдердің арасында болды?

  3. Олар не жайында айтты?

Дескриптор

  1. Оқушылар тыңдалым мәтінін түсініп тыңдайды?

  2. Сұрақтарға жауап береді?

  3. Өз ойларын еркін жеткізе алады.

4-тапсырма.Оқушылар осы диалог секілді өзіміз құрастырып жазамыз.Диалог (ән мәтіні,хабарлама,жарнама, хабарландыру) қатыстырып жазу.

Дескриптор:

  1. Оқушылар тыңдалымға сай өздері диалог әзірлейді.

  2. Диолог жарнама, хабарлама, хабарландыру, ән мәтіні қатыстырып жаза алады.

Кері байланыс.

Үй жұмысы:

6-тапсырма.Мәтін мазмұнына сүйене отырып, Бен Хейнмен сұхбат құрап жаз.Әңгімені 10-12 сөйлеммен жаз.Сұхбатта қарамен берілген зат есім міндетті түрде қолдан.Олардың қайссысы деректі, қайсысы дерексіз екенін дәлелдеп айт.










 























 

 












ЖИ арқылы жасау
19 Ақпан 2021
864
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі