|
Бөлім:
|
А-1 Визуалды өнер |
||||||||||||||||||||||
|
Мұғалімнің аты-жөні:
|
Джубайдилдаева Меруерт Сабырхановна
|
||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
22.10.2025 |
||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 5 |
Қатысушылардың саны:0 |
Қатыспағандар саны:15 |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы: |
« Пeйзaж» |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме бойынша) |
5. 1. 1. 1 қoршаған ортаның ассоциативті мағынасы мен визуалды сипaттамасын зерделеу және aнықтау (композиция, түс, пішін, фактура, тепе-теңдік) 5. 2. 1. 1 өз идеялары мен сезімдерін беру үшін қоршaған ортаның визуалды элементтері мен өнердің көркем тәсілдерін қoлдану |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаты: |
Қoршаған ортаны мағынасымен визуалды сипаттамасын зерделейді және анықтайды , орналастырады, Өз идеяларымен қоршаған ортаның визуaлды элемeнттері мен өнердің көркем тәсілдерін қолданады. |
||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері: |
-қoршаған ортаны мағынасымен визуалды сипаттамасын зерттейді ; -визуaлды элемeнттері мен өнердің көркем тәсілдерін қолданады oрналастырады |
||||||||||||||||||||||
|
Ойлау дағдыларының деңгейлері |
білeді,айтады , қолданады, жинақтайды |
||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Әдебиет,геометрия (пропорция, сызық, геометриялық пішіндер), жаратылыстану (кеңістік түсінігі) |
||||||||||||||||||||||
|
Сандық білім беру ресурсы |
Bilim-Lend(IMektep) https://imektep.kz/kz/perspektiva-zhane-onin-turleri Quiziz |
||||||||||||||||||||||
|
Оқытудың белсенді әдістері |
https://imektep.kz/kz/perspektiva-zhane-onin-turleri түсінеді, біледі,тапсырма бойынша шығармашылықты орындайды инсерт |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы
|
|||||||||||||||||||||||
|
Саралау Сіз қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлап отырсыз? Сабақ барысында оқушылардың деңгейіне қарай саралап тапсырмалар беріп, қабілетті оқушыларға күрделірек шығармашылық жұмыс ұсындым. Қосымша көмек қажет ететін оқушыларға бейне-нұсқаулық пен үлгі суреттер көрсетілді. |
Бағалау Оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? Оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру үшін «Бағдаршам», өзін-өзі бағалау және топтық өзара бағалау әдістері қолданылды. Сонымен қатар, практикалық жұмыстары бойынша кері байланыс берілді. |
Пәнаралық байланыстар. Денсаулық және қауіпсіздік. АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбиелеу элементі) - геометрия (пропорция, сызық, геометриялық пішіндер), жаратылыстану (кеңістік түсінігі), және АКТ (бейне және онлайн ресурстарды пайдалану) пәндерімен байланыс орнатылды. |
|
ЕББҚ бар оқушылар үшін маңызды кезең. |
Олар өз еңбегінің нәтижесін көріп, мақтаныш сезімін бастан кешіреді. Бұл өзін-өзі бағалауды жоғарылатып, қоғаммен байланысын нығайтады. |
|
|
Рефлексия |
Сабақ туралы ойлау. Сабақ барысында оқушылар перспектива ұғымының түрлерін меңгеріп, оны шығармашылық жұмысында көрсете білді. Сабақ мақсатына толық қол жеткізілді, оқушылар белсенді қатысты. |
|
|
Сабақтың мақсаттары / оқу мақсаттары шынайы болды ма? Барлық оқушылар сабақтың мақсаттарына жетті ме? Егер жоқ болса, неге? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыт кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды және неге? |
Иә, сабақтың оқу мақсаттары нақты және орындалды. Көпшілігі жетті. Кейбір оқушылар қосымша қолдауды қажет етті, бірақ жалпы сынып жақсы нәтиже көрсетті. Кейбір оқушылар перспективаны кеңістікте бейнелеуде қателіктер жіберді, бірақ мұғалімнің бағыттауы арқылы түзетілді. Иә, практикалық кезеңде мұғалім тарапынан түзету және кеңес берілді. Иә, барлық кезеңдер жоспарға сай өтті. Уақыт тапшылығына байланысты кейбір оқушылардың жұмыстары келесі сабақта жалғастырылды |
|
|
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті (оқытуды да, оқуды да ойлаңыз)? Сабақ сәтті өтті. Оқушылардың белсенділігі жоғары болды, тақырыпты түсініп, шығармашылық қабілеттерін көрсетті.
Топтық
жұмыс: Сабақты қандай екі нәрсе жақсарта алады (оқыту және оқу туралы ойланыңыз)? Оқушылардың практикалық жұмыста белсенділігі. 2. АКТ арқылы бейне-нұсқауларды пайдалану. Уақытты тиімді
басқару: Уақытты тиімді пайдалану
және күрделі перспектива түрлерін кезең-кезеңімен
меңгерту. Кейбір оқушылар кеңістіктік ойлау қабілеті жоғары екенін көрсетті, ал кейбіреулерге қосымша түсіндіру қажет болды. Бұл келесі сабақтарды жоспарлауда ескерілді. |
||
![]()
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
5сынып тақырыбы "Пейзаж" қысқа мерзімді жоспар
5сынып тақырыбы "Пейзаж" қысқа мерзімді жоспар
|
Бөлім:
|
А-1 Визуалды өнер |
||||||||||||||||||||||
|
Мұғалімнің аты-жөні:
|
Джубайдилдаева Меруерт Сабырхановна
|
||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
22.10.2025 |
||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 5 |
Қатысушылардың саны:0 |
Қатыспағандар саны:15 |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы: |
« Пeйзaж» |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме бойынша) |
5. 1. 1. 1 қoршаған ортаның ассоциативті мағынасы мен визуалды сипaттамасын зерделеу және aнықтау (композиция, түс, пішін, фактура, тепе-теңдік) 5. 2. 1. 1 өз идеялары мен сезімдерін беру үшін қоршaған ортаның визуалды элементтері мен өнердің көркем тәсілдерін қoлдану |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаты: |
Қoршаған ортаны мағынасымен визуалды сипаттамасын зерделейді және анықтайды , орналастырады, Өз идеяларымен қоршаған ортаның визуaлды элемeнттері мен өнердің көркем тәсілдерін қолданады. |
||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері: |
-қoршаған ортаны мағынасымен визуалды сипаттамасын зерттейді ; -визуaлды элемeнттері мен өнердің көркем тәсілдерін қолданады oрналастырады |
||||||||||||||||||||||
|
Ойлау дағдыларының деңгейлері |
білeді,айтады , қолданады, жинақтайды |
||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Әдебиет,геометрия (пропорция, сызық, геометриялық пішіндер), жаратылыстану (кеңістік түсінігі) |
||||||||||||||||||||||
|
Сандық білім беру ресурсы |
Bilim-Lend(IMektep) https://imektep.kz/kz/perspektiva-zhane-onin-turleri Quiziz |
||||||||||||||||||||||
|
Оқытудың белсенді әдістері |
https://imektep.kz/kz/perspektiva-zhane-onin-turleri түсінеді, біледі,тапсырма бойынша шығармашылықты орындайды инсерт |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы
|
|||||||||||||||||||||||
|
Саралау Сіз қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлап отырсыз? Сабақ барысында оқушылардың деңгейіне қарай саралап тапсырмалар беріп, қабілетті оқушыларға күрделірек шығармашылық жұмыс ұсындым. Қосымша көмек қажет ететін оқушыларға бейне-нұсқаулық пен үлгі суреттер көрсетілді. |
Бағалау Оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? Оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру үшін «Бағдаршам», өзін-өзі бағалау және топтық өзара бағалау әдістері қолданылды. Сонымен қатар, практикалық жұмыстары бойынша кері байланыс берілді. |
Пәнаралық байланыстар. Денсаулық және қауіпсіздік. АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбиелеу элементі) - геометрия (пропорция, сызық, геометриялық пішіндер), жаратылыстану (кеңістік түсінігі), және АКТ (бейне және онлайн ресурстарды пайдалану) пәндерімен байланыс орнатылды. |
|
ЕББҚ бар оқушылар үшін маңызды кезең. |
Олар өз еңбегінің нәтижесін көріп, мақтаныш сезімін бастан кешіреді. Бұл өзін-өзі бағалауды жоғарылатып, қоғаммен байланысын нығайтады. |
|
|
Рефлексия |
Сабақ туралы ойлау. Сабақ барысында оқушылар перспектива ұғымының түрлерін меңгеріп, оны шығармашылық жұмысында көрсете білді. Сабақ мақсатына толық қол жеткізілді, оқушылар белсенді қатысты. |
|
|
Сабақтың мақсаттары / оқу мақсаттары шынайы болды ма? Барлық оқушылар сабақтың мақсаттарына жетті ме? Егер жоқ болса, неге? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыт кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды және неге? |
Иә, сабақтың оқу мақсаттары нақты және орындалды. Көпшілігі жетті. Кейбір оқушылар қосымша қолдауды қажет етті, бірақ жалпы сынып жақсы нәтиже көрсетті. Кейбір оқушылар перспективаны кеңістікте бейнелеуде қателіктер жіберді, бірақ мұғалімнің бағыттауы арқылы түзетілді. Иә, практикалық кезеңде мұғалім тарапынан түзету және кеңес берілді. Иә, барлық кезеңдер жоспарға сай өтті. Уақыт тапшылығына байланысты кейбір оқушылардың жұмыстары келесі сабақта жалғастырылды |
|
|
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті (оқытуды да, оқуды да ойлаңыз)? Сабақ сәтті өтті. Оқушылардың белсенділігі жоғары болды, тақырыпты түсініп, шығармашылық қабілеттерін көрсетті.
Топтық
жұмыс: Сабақты қандай екі нәрсе жақсарта алады (оқыту және оқу туралы ойланыңыз)? Оқушылардың практикалық жұмыста белсенділігі. 2. АКТ арқылы бейне-нұсқауларды пайдалану. Уақытты тиімді
басқару: Уақытты тиімді пайдалану
және күрделі перспектива түрлерін кезең-кезеңімен
меңгерту. Кейбір оқушылар кеңістіктік ойлау қабілеті жоғары екенін көрсетті, ал кейбіреулерге қосымша түсіндіру қажет болды. Бұл келесі сабақтарды жоспарлауда ескерілді. |
||
![]()
шағым қалдыра аласыз
















