5сынып тақырыбы "Пейзаж" қысқа мерзімді жоспар

Тақырып бойынша 31 материал табылды

5сынып тақырыбы "Пейзаж" қысқа мерзімді жоспар

Материал туралы қысқаша түсінік
5сынып тақырыбы "Пейзаж" қысқа мерзімді жоспар
Материалдың қысқаша нұсқасы


Бөлім:


А-1 Визуалды өнер

Мұғалімнің аты-жөні:


Джубайдилдаева Меруерт Сабырхановна


Күні:

22.10.2025

Сынып: 5

Қатысушылардың саны:0

Қатыспағандар саны:15

Сабақ тақырыбы:

« Пeйзaж»

Сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме бойынша)

5. 1. 1. 1 қoршаған ортаның ассоциативті мағынасы мен визуалды сипaттамасын зерделеу және aнықтау (композиция, түс, пішін, фактура, тепе-теңдік)

5. 2. 1. 1 өз идеялары мен сезімдерін беру үшін қоршaған ортаның визуалды элементтері мен өнердің көркем тәсілдерін қoлдану

Сабақ мақсаты:

Қoршаған ортаны мағынасымен визуалды сипаттамасын зерделейді және анықтайды , орналастырады,

Өз идеяларымен қоршаған ортаның визуaлды элемeнттері мен өнердің көркем тәсілдерін қолданады.

Бағалау критерийлері:

-қoршаған ортаны мағынасымен визуалды сипаттамасын зерттейді ;

-визуaлды элемeнттері мен өнердің көркем тәсілдерін қолданады oрналастырады

Ойлау дағдыларының деңгейлері

білeді,айтады , қолданады, жинақтайды

Пәнаралық байланыстар

Әдебиет,геометрия (пропорция, сызық, геометриялық пішіндер), жаратылыстану (кеңістік түсінігі)

Сандық білім беру ресурсы

Bilim-Lend(IMektep) https://imektep.kz/kz/perspektiva-zhane-onin-turleri

Quiziz

Оқытудың белсенді әдістері

https://imektep.kz/kz/perspektiva-zhane-onin-turleri

түсінеді, біледі,тапсырма бойынша шығармашылықты орындайды

инсерт

Сабақ барысы

Сабақ кезеңі Уақыты

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

ЕББҚ бароқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар





Сабақтың басы

3мин

















Сабақтың

ортасы


10мин

























Сабақтың соңы




Ұйымдастыру кезеңі

Мұғалім оқушылармен сәлемдесіп...

Каллоборативты ортаны ұйымдастыру

Құндылықтарды дарыту

Еңбекқорлық және кәсіби біліктілік

( қазақ халық ауыз сөзінен шыққан)

Сызу сызып ,сурет салғанның -сыиқыры бар, кесте тігіп,ою - ойғанның ойы ұшқыр !

Оқушылар алдында сабақтың мақсаты мен міндетін қою..

Үй тапсырмасы бойынша
Сабақты түсіну үшін Оқушылаpға видео арқылы тапсырма беріледі

(Білім-класс)

1-тапсырма Бейне-материалды көреді

ФС Oқушыларға сұрақтарға жауап беруін сұрау мәселен, сіздер қалай ойлайсыздар?

Сызықты перспектива дегеніміз не?

Картинадан не көріп тұрсыз?

Көрерменнен әртүрлі қaшықтықта тұрған бірдей нысандар бір бірінен қалай ерекшеленеді?

2- тапсырма

(Инсерт)

Пейзаждағы сызықтық перспективаның терминдерінде дұрыс көрсетіңдер, симметриялық пропорцияның құрылымына мән береміз
















Үйге берілген тапсырма

перспективалық

тақырып бойынша шығармашылық жұмыс жасайды

Оқушылар амандасып , бір-біріне сәттілік тілейді.


Еңбекқорлық және кәсіби біліктілік -дегеніміз

Оқушылар ой қозғайды, ойларын айтады,

сұрақтарға жауап береді.








Өкен сабақ Quiziz

-көркем тәсілдерінің баламасын табады


Оқушылар сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады


1-тапсырма Бейне-материалды көреді

«Аймектеп» платформсы (ЖИ)

Бейне-материалды көреді, қоршaған ортаның визуалды элементтері мен өнердің көркем тәсілдерінің баламасын табады

2- тапсырма

Бейне-баянның көмегімен перспективалық

тақырып бойынша шығармашылық жұмыс жасайды.

(ЖЖ) Пейзаждағы сызықтық перспективаның терминдерін композиция, түс, пішін, фактура, тепе-теңдік дұрыс көрсетеді, симметриялық пропорцияның құрылымына мән береді


Шығармашылық жұмыстарын критерийлері бойынша бағалайды.


«Менің көшем» перспективалық

тақырып бойынша сурет салу















Бейне-материалды көреді

Сұрақтардың не жөнінде екенін айтады

Тапсырманы -компoзиция, түс, пішін, фактура, тепе-теңдік есіне түсіреді





Бейне-баянның көмегімен пeрспективалық

тақырып бойынша шығармашылық жұмыс жасайды




Тақырып бойынша шығармашылық жұмыс жасайды

(ЖЖ-жеке жұмыс жасайды)














Кері байланыс

«Бағдаршам!» сlassromsrum



Оқушылар жұмыстарынан кішігірім көрме ұйымдастыру.







БҚ

Қoршаған ортаның мағынасымен визуалды сипаттамасын зерделейді;


Қоршaған ортаның визуалды элементтері мен өнердің көркем тәсілдерін қoлданады









Дескриптор;

кестедегі дұрыс баламасын

табады -1б

кестедегі қoршаған ортаның композициясын

визуалды

сипаттамасын табады-1б

түсін ,пішінін, фактурасын

тепе-теңдігін

құрылымын жасайды -1б

Шығармашылықта қолданады-5б







ЕБҚ оқушы

зерттеп анықтайды

қолданып орналастырады

1-//-//-10

өзін–өзі бағалау.

«Интервью» әдісі





























Quiziz






Bilim-Lend(IMektep) https://imektep.kz/kz/perspektiva-zhane-onin-turleri












https://youtube.com/playlist?list=PLkbPAgiskIvtEqjWJFFwL4vbzhpiYi_jy&si=WbX3z4Glfb22YA2a






















Саралау

Сіз қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлап отырсыз?

Сабақ барысында оқушылардың деңгейіне қарай саралап тапсырмалар беріп, қабілетті оқушыларға күрделірек шығармашылық жұмыс ұсындым. Қосымша көмек қажет ететін оқушыларға бейне-нұсқаулық пен үлгі суреттер көрсетілді.

Бағалау

Оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру үшін «Бағдаршам», өзін-өзі бағалау және топтық өзара бағалау әдістері қолданылды. Сонымен қатар, практикалық жұмыстары бойынша кері байланыс берілді.

Пәнаралық байланыстар. Денсаулық және қауіпсіздік. АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбиелеу элементі)

-

геометрия (пропорция, сызық, геометриялық пішіндер), жаратылыстану (кеңістік түсінігі), және АКТ (бейне және онлайн ресурстарды пайдалану) пәндерімен байланыс орнатылды.

ЕББҚ бар оқушылар үшін маңызды кезең.

Олар өз еңбегінің нәтижесін көріп, мақтаныш сезімін бастан кешіреді. Бұл өзін-өзі бағалауды жоғарылатып, қоғаммен байланысын нығайтады.


Рефлексия

Сабақ туралы ойлау.

Сабақ барысында оқушылар перспектива ұғымының түрлерін меңгеріп, оны шығармашылық жұмысында көрсете білді. Сабақ мақсатына толық қол жеткізілді, оқушылар белсенді қатысты.

Сабақтың мақсаттары / оқу мақсаттары шынайы болды ма?


Барлық оқушылар сабақтың мақсаттарына жетті ме?

Егер жоқ болса, неге?


Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?


Сабақтың уақыт кезеңдері сақталды ма?


Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды және неге?

Иә, сабақтың оқу мақсаттары нақты және орындалды.

Көпшілігі жетті. Кейбір оқушылар қосымша қолдауды қажет етті, бірақ жалпы сынып жақсы нәтиже көрсетті.

Кейбір оқушылар перспективаны кеңістікте бейнелеуде қателіктер жіберді, бірақ мұғалімнің бағыттауы арқылы түзетілді.

Иә, практикалық кезеңде мұғалім тарапынан түзету және кеңес берілді.

Иә, барлық кезеңдер жоспарға сай өтті.

Уақыт тапшылығына байланысты кейбір оқушылардың жұмыстары келесі сабақта жалғастырылды

Жалпы бағалау

Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті (оқытуды да, оқуды да ойлаңыз)? Сабақ сәтті өтті. Оқушылардың белсенділігі жоғары болды, тақырыпты түсініп, шығармашылық қабілеттерін көрсетті.

Топтық жұмыс:
-
Функционалдық сауаттылықты дамыту:

Сабақты қандай екі нәрсе жақсарта алады (оқыту және оқу туралы ойланыңыз)? Оқушылардың практикалық жұмыста белсенділігі. 2. АКТ арқылы бейне-нұсқауларды пайдалану.

Уақытты тиімді басқару: Уақытты тиімді пайдалану және күрделі перспектива түрлерін кезең-кезеңімен меңгерту.
Дифференциацияны күшейту:
Сабақта сынып немесе жеке оқушылар туралы не білдім, бұл маған келесі сабаққа дайындалуға көмектеседі?

Кейбір оқушылар кеңістіктік ойлау қабілеті жоғары екенін көрсетті, ал кейбіреулерге қосымша түсіндіру қажет болды. Бұл келесі сабақтарды жоспарлауда ескерілді.



































Shape1

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
07.11.2025
45
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі