Материалдар / 5сыныптың Қазақстан тарихынавн БЖБ (3 тоқсан)
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

5сыныптың Қазақстан тарихынавн БЖБ (3 тоқсан)

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге арналған 5-сыныптың Қазақстан тарихынан 3 тоқсанға арналған БЖБ-сы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Қаңтар 2024
1349
20 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

  1. ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР

«Сақтар» бөлімі бойынша жиынтық бағалау


Тақырып

Шілікті және Бесшатыр патша қорғандары Берел қорғандары

Шырақтың ерлігі


Оқу мақсаты


5.2.2.1 Археологиялық ескерткіштерді сипаттау

5.2.1.2 Ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттау

5.3.2.1 Қазақстан территориясяндағы ерте көшпелілердің халықаралық сахнадағы орнын анықтау

Бағалау критерийі

Білім алушы

  • Археологиялық ескерткіштерді салыстырады

  • Ежелгі тайпалардың дүниетанымын ажыратады

  • Сақ, сармат тайпаларының халықаралық сахнадағы еркіндік үшін күрестерінің маңызын анықтайды

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу және түсіну Қолдану

Орындау уақыты

20 минут



Тапсырма


  1. Төмендегі берілген сұрақтарға жауап беріп, Венн диаграммасын толтырыңыз.

  1. Ескерткіш қай өңірде орналасқан?

  2. Обалар қандай тайпалардан қалған?

  3. Қай ғалым-археолог зерттеген?

  4. Обалардың ерекшеліктері қандай (көлемі, табылған жәдігерлерді салыстырыңыз)?



  1. Төмендегі ұғымдарды анықтамасымен сәйкестендіріңіз.



a

Тас, бойтұмар, су, аспан секілді жансыз заттарға

табынушылық


Тотемизм

b

Адамдар мен жануарлардың тегі бір деп, жануарлар мен

өсімдіктерге табыну нанымы


Анимизм

c

Алғашқы адамдар өлген адамның жаны өмір сүреді деп ойлаған, діни сенімнің

мұндай түрі


Фетишизм


  1. Кестеге тәуелсіздік үшін күрескен танымал сақ батырларының есімдерін жазып, ерліктерін сипаттаңыз.



Сақ батыры

Ерлігі

1










2





































Бағалау критерийі

Тапсырма

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Археологиялық ескерткіштерді салыстырады

1

қорымдар қай кезеңге жататынын анықтайды (әр қорымға бір балл);

1

1

қорымдар Қазақстанның қай аймағында орналасқанын

айқындайды (әр қорымға бір балл);

1

1

обалар қай тайпаға тән екенін көрсетеді (әр қорымға бір балл);

1

1

қорымдарды зерттеген ғалымдарды

атайды (әр қорымға бір балл);

1

1

обалардан қандай заттар

табылғанын жазады (әр қорымға бір балл).

1

1

Ежелгі тайпалардың дүниетанымын

ажыратады

2

тотемизм - қандай наным-сенім екенін көрсетеді;

1

анимизм- қандай наным-сенім екенін көрсетеді;

1

фетишизм- қандай наным-сенім

екенін көрсетеді;

1

Сақ, сармат тайпаларының халықаралық сахнада

еркіндік үшін күрестің маңызын анықтайды

3

Томирис патшайым туралы жазады;

1

Шырақтың ерлігі туралы жазады

1

Жалпы балл 15

Shape2 Shape3 Shape4 Shape5 Shape6 Shape7 Shape8 Shape9 Shape10 «Сақтар» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика Білім алушының аты-жөні

Бағалау критерийі

Оқу жетістіктерінің деңгейі

Төмен

Орта

Жоғары

Археологиялық ескерткіштерді салыстырады

Шілікті және Бесшатыр қорымдарының ерекшелігімен ұқсастығын анықтауда қиналады

Шілікті және Бесшатыр қорымдарының ерекшелігімен

ұқсастығын анықтауда қателіктер жібереді

Шілікті және Бесшатыр қорымдарының ерекшеліктері мен ұқсастықтарын анықтайды

Ежелгі тайпалардың дүниетанымын

ажыратады

Ежелгі тайпалардың

дүниетанымын ажыратуда қиналады

Ежелгі тайпалардың дүниетанымын ажыратуда қателіктер жібереді

Ежелгі тайпалардың

дүниетанымын ажыратады

Сақ, сармат тайпаларының халықаралық сахнадағы еркіндік үшін күресінің маңызын анықтайды

Тәуелсіздік үшін күрескен танымал сақ батырларының ерлігін сипаттауда қиналады

Тәуелсіздік үшін күрескен танымал сақ батырларының ерліктерін

сипаттауда қателіктер жібереді

Тәуелсіздік үшін күрескен танымал сақ батырларының ерліктерінің маңызын сипаттайды

«Үйсіндер мен қаңлылар» бөлімі бойынша жиынтық бағалау


Тақырып

Үйсіндер туралы жазба деректер Қаңлылардың қалалық мәдениетінің дамуы

Үйсіндер мен қаңлылардың материалдық және рухани мәдениеті

Оқу мақсаты

5.3.1.2 Ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіру

5.4.2.3 Ұлы Жібек жолының пайда болуын түсіндіру

5.2.2.3 Ежелгі тайпалардың қолданбалы өнер ерекшеліктерін сипаттау

Бағалау критерийі

Білім алушы

  • Ежелгі мемлекеттік бірлестігінің құрылу алғышарттарын анықтайды

  • Ұлы Жібек жолының пайда болуы мен мақсатын анықтайды

  • Ежелгі тайпалардың қолданбалы өнер ерекшеліктерін сипаттайды

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу және түсіну Қолдану

Орындау уақыты

20 минут


Тапсырма


    1. Үйсiндердiң шығуы туралы аңызды оқып, сұрақтарға жауап берiңіз.


«Үйсiндердiң басшысын «Гуньмо» деп атайды. Оның әкесi сюннудың батыс шекараларындағы шағын патшалықты билеген. Сюнну оның әкесiне шабуыл жасаған кезде Гуньмо туған, оны далаға тастап кеткен. Тұмсығымен ет тiстеген қарғалар оның үстiнде айналып ұшып жүрдi, ал қасқырлар оны емiзген. Шаньюй бұған таңғалып, мұны таңғажайып нәрсе деп санап, оны тәрбиелеп өсiрдi».


Сюнну деген кiмдер?

Shape12


Қай мемлекеттің билеушiсi «гуньмо» аталады?

Shape13


Аңыздағы басты ой қандай?

Shape14


Аңыз бойынша қандай қортынды шығаруға болады?

Shape15

    1. Ұлы Жібек жолының пайда болуын түсіндіріңіз. Ұлы Жібек жолының маңыздылығын талдаңыз

Shape17
Shape18
Shape19
Shape20
Shape21









    1. Үйсiндер мен қаңлы мəдениетiн сипаттап, салыстырыңыз. Кемінде 3 дерек келтіріңіз


Үйсін мәдениеті

Қаңлы мәдениеті


1.

2.

3.


1.

2.

3.

Бағалау критерийі

Тапсырма

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!