Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
5сыныптың Қазақстан тарихынавн БЖБ (3 тоқсан)
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
-
ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Сақтар» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Тақырып |
Шілікті және Бесшатыр патша қорғандары Берел қорғандары Шырақтың ерлігі |
Оқу мақсаты |
5.2.2.1 Археологиялық ескерткіштерді сипаттау 5.2.1.2 Ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттау 5.3.2.1 Қазақстан территориясяндағы ерте көшпелілердің халықаралық сахнадағы орнын анықтау |
Бағалау критерийі |
Білім алушы
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу және түсіну Қолдану |
Орындау уақыты |
20 минут |
Тапсырма
-
Төмендегі берілген сұрақтарға жауап беріп, Венн диаграммасын толтырыңыз.
-
Ескерткіш қай өңірде орналасқан?
-
Обалар қандай тайпалардан қалған?
-
Қай ғалым-археолог зерттеген?
-
Обалардың ерекшеліктері қандай (көлемі, табылған жәдігерлерді салыстырыңыз)?
-
Төмендегі ұғымдарды анықтамасымен сәйкестендіріңіз.
a |
Тас, бойтұмар, су, аспан секілді жансыз заттарға табынушылық |
|
Тотемизм |
b |
Адамдар мен жануарлардың тегі бір деп, жануарлар мен өсімдіктерге табыну нанымы |
|
Анимизм |
c |
Алғашқы адамдар өлген адамның жаны өмір сүреді деп ойлаған, діни сенімнің мұндай түрі |
|
Фетишизм |
-
Кестеге тәуелсіздік үшін күрескен танымал сақ батырларының есімдерін жазып, ерліктерін сипаттаңыз.
|
Сақ батыры |
Ерлігі |
1 |
|
|
2 |
|
|
-
Бағалау критерийі
Тапсырма №
Дескриптор
Балл
Білім алушы
Археологиялық ескерткіштерді салыстырады
1
қорымдар қай кезеңге жататынын анықтайды (әр қорымға бір балл);
1
1
қорымдар Қазақстанның қай аймағында орналасқанын
айқындайды (әр қорымға бір балл);
1
1
обалар қай тайпаға тән екенін көрсетеді (әр қорымға бір балл);
1
1
қорымдарды зерттеген ғалымдарды
атайды (әр қорымға бір балл);
1
1
обалардан қандай заттар
табылғанын жазады (әр қорымға бір балл).
1
1
Ежелгі тайпалардың дүниетанымын
ажыратады
2
тотемизм - қандай наным-сенім екенін көрсетеді;
1
анимизм- қандай наным-сенім екенін көрсетеді;
1
фетишизм- қандай наным-сенім
екенін көрсетеді;
1
Сақ, сармат тайпаларының халықаралық сахнада
еркіндік үшін күрестің маңызын анықтайды
3
Томирис патшайым туралы жазады;
1
Шырақтың ерлігі туралы жазады
1
Жалпы балл 15
«Сақтар» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика Білім алушының аты-жөні
Бағалау критерийі |
Оқу жетістіктерінің деңгейі |
||
Төмен |
Орта |
Жоғары |
|
Археологиялық ескерткіштерді салыстырады |
Шілікті және Бесшатыр қорымдарының ерекшелігімен ұқсастығын анықтауда қиналады |
Шілікті және Бесшатыр қорымдарының ерекшелігімен ұқсастығын анықтауда қателіктер жібереді |
Шілікті және Бесшатыр қорымдарының ерекшеліктері мен ұқсастықтарын анықтайды |
Ежелгі тайпалардың дүниетанымын ажыратады |
Ежелгі тайпалардың дүниетанымын ажыратуда қиналады |
Ежелгі тайпалардың дүниетанымын ажыратуда қателіктер жібереді |
Ежелгі тайпалардың дүниетанымын ажыратады |
Сақ, сармат тайпаларының халықаралық сахнадағы еркіндік үшін күресінің маңызын анықтайды |
Тәуелсіздік үшін күрескен танымал сақ батырларының ерлігін сипаттауда қиналады |
Тәуелсіздік үшін күрескен танымал сақ батырларының ерліктерін сипаттауда қателіктер жібереді |
Тәуелсіздік үшін күрескен танымал сақ батырларының ерліктерінің маңызын сипаттайды |
«Үйсіндер мен қаңлылар» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Тақырып |
Үйсіндер туралы жазба деректер Қаңлылардың қалалық мәдениетінің дамуы Үйсіндер мен қаңлылардың материалдық және рухани мәдениеті |
Оқу мақсаты |
5.3.1.2 Ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіру 5.4.2.3 Ұлы Жібек жолының пайда болуын түсіндіру 5.2.2.3 Ежелгі тайпалардың қолданбалы өнер ерекшеліктерін сипаттау |
Бағалау критерийі |
Білім алушы
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу және түсіну Қолдану |
Орындау уақыты |
20 минут |
Тапсырма
-
Үйсiндердiң шығуы туралы аңызды оқып, сұрақтарға жауап берiңіз.
«Үйсiндердiң басшысын «Гуньмо» деп атайды. Оның әкесi сюннудың батыс шекараларындағы шағын патшалықты билеген. Сюнну оның әкесiне шабуыл жасаған кезде Гуньмо туған, оны далаға тастап кеткен. Тұмсығымен ет тiстеген қарғалар оның үстiнде айналып ұшып жүрдi, ал қасқырлар оны емiзген. Шаньюй бұған таңғалып, мұны таңғажайып нәрсе деп санап, оны тәрбиелеп өсiрдi».
Сюнну деген кiмдер?
Қай мемлекеттің билеушiсi «гуньмо» аталады?
Аңыздағы басты ой қандай?
Аңыз бойынша қандай қортынды шығаруға болады?
-
Ұлы Жібек жолының пайда болуын түсіндіріңіз. Ұлы Жібек жолының маңыздылығын талдаңыз
-
Үйсiндер мен қаңлы мəдениетiн сипаттап, салыстырыңыз. Кемінде 3 дерек келтіріңіз
Үйсін мәдениеті |
Қаңлы мәдениеті |
1. 2. 3. |
1. 2. 3. |
-
Бағалау критерийі
Тапсырма
№
Дескриптор
Балл
Білім алушы
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңізАшық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап табыс табыңыз!Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз. (kaspi Gold, Halyk bank)Ресми байқаулар тізіміРеспубликалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!Материал іздеуСіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз
Барлығы 663 959 материал жиналған- Жүктелуде...
- Жүктелуде...
- Жүктелуде...
Осы аптаның ең үздік материалдарыПедагогтардың біліктілігін арттыру курстарыАттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймызАттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесізӨткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасадыТолығырақ