5.«Үлы Дала» ұғымының тарихи-географиялық

Тақырып бойынша 11 материал табылды

5.«Үлы Дала» ұғымының тарихи-географиялық

Материал туралы қысқаша түсінік
5.«Үлы Дала» ұғымының тарихи-географиялық
Материалдың қысқаша нұсқасы

«Алматы облысының денсаулық сақтау басқармасы» ММ-ң ШЖҚ

«Талғар жоғары медициналық колледжі» КМК

КГП на ПХВ

«Талгарский высший медицинский колледж»

ГУ «Управление здравоохранения Алматинской области»

Оқу сабағының жоспары


Сабақтың тақырыбы

1.5 «Ұлы Дала» ұғымының тарихи-географиялық сипаттамасы және дала өркениетінің қалыптасуының ерекшеліктері.

Пән атауы

Қазақстан тарихы.

Оқытушы

Нусипова Аяулым Бейсембаевна

Күні:

03.10.2022 жыл

Жалпы мәліметтер:

Курс: 1, 2 курс

Тобы: 115М-11

Семестр: 1, 3 семестр



Мамандығы:09130100 «Мейіргер ісі»,

Біліктілігі: 4S09130103 «Жалпы тәжірибиедегі мейіргер»


Сабақтың түрі:

Аралас сабақ

Сабақтың

мақсаты, міндеттері

Ұлы дала өркениетінің пайда болуы мен қалыптасу ерекшеліктерін түсіндіру. Тарихи дереккөздерді талдау негізінде «Ұлы Даланың тарихи-мәдени құрамдас бөліктерін айқындау.


Күтілетін нәтиже

1)«Ұлы Дала» тарихи-географиялық аймағын анықтайды;

2) Тарихи дереккөздерді талдау негізінде «Ұлы Даланың тарихи-мәдени құрамдас бөліктерін айқындайды;

3) Ұлы Даланың ежелгі мәдениеттерінің сабақтастығы мен өзара ықпалын белгілейді.

Қажетті ресурстар

Презентация, карточкалар, слайд, суреттер.

Джандосова З.А.

Қазақстан тарихы. ЖББМ 10-сыныбына арналған оқулық.

Алматы. Мектеп, 2019. 109-115 беттер


Сабақ барысы



Сабақтың кезеңі/ уақыт

Оқытушының әрекеті

Білім алушының әрекеті

Бағалау

Ұйымдастыру

кезеңі

5 - минут

Ой салу

Алдыңғы білімін жаңғырту

1. Дүние жүзінің картасын қандай аймақтарға бөліп қарастыруға болады?

2. Қазақстанның географиялық орналасуына байланысты аймақты атаңыз.

3. Дүние жүзінің саяси картасынан немесе кескін картада Орталық Азия аймағын көрсетіңіз. Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру

Білім алушылар өз ойларын ортаға салады.

Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу

Оқушылар өз болжамдарын айтып, талқылау жүргізеді

Қ.Б. «Мадақтау сэндвичі»

  • Сен жарайсың.

  • Сабақтағы сенің жұмысыңа мен қанағаттанамын.

  • Сенің мүмкіндігің оданда зор.

Мақсаты: білім алушыны ынталандыру, өзіне деген сенімділігін арттыру

Жаңа сабақ

20 - минут


























































Сабақтың соңы

35-40 мин

Мәтінмен жұмыс

Зерттеу сұрақтары:

- Орталық Азия аймағының географиялық ерекшеліктері қандай?

- Орталық Азияның этносаяси және әлеуметтік құрылымының, шаруашылық-мәдени дамуының ерекшелігі неде?

ЕБҚ оқушыға дереккөздің форматын үлкейтіп, қолдау

1 тапсырма: Орталық Азия аумағы туралы ғалымдар арасындағы түрлі пікірлерді HІPP әдісі

арқылы анықтайды.

H - istorical context - тарихи контекст (ахуал, жағдайлар)


І- ntended audience - мақсатты аудитория


P - oint of view (author's) - автор көзқарасы


P - urpose (author's) - автор мақсаты


ЕБҚ: оқушы шығарылып берілген тапсырманы орындайды

2 тапсырма: Орталық Азия аймағының географиялық ерекшеліктерін анықтау.

Бұл географиялық ерекшелік аймақтың саяси,

әлеуметтік-экономикалық, тарихи-мәдени дамуына қалай ықпал етеді?

М «Географиялық детерминизм» ұғымына тоқталу. Бұл тұжырым бойынша географиялық орта онда өмір сүретін адамдар қоғамының саяси өзгерістерін, мәдениетін, экономикасын Борт журналы"  тәсілі арқылы анықтайды.

Берілген тақырып бойынша бұрыннан білетінім

Мәтінді оқып жаңадан білгенім

Болжамдар

Тың ақпараттар





3 тапсырма: Орталық Азия аймағының тарихи ерекшеліктерін анықтайды.

ЕБҚ: оқушыға жеке жұмыс кезінде қасындағы сыныптастары және мұғалім диалог арқылы қолдау жасайды


Дескриптор:

1. Мәтінді оқу.

2. 3 аргумент фактімен дәлелденген келтіру.

3. Өз ойын білдіру.






















Дескриптор:

1. Орталық Азия аймағының тарихи ерекшеліктерін анықтау.

2. саяси, әлеуметтік, экономикалық, этникалық-мәдени салалар бойынша қарастыру.

3. диаграммаға салу.









Дескриптор:

Орталық Азия аймағының тарихи ерекшеліктерін анықтайды.



ҚБ Оқытушы білім алушылардың жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады

Қ.Б. Дұрыс жауаппен салыстыру.

топтық бағалау



Бағалау критерийі:

Орталық Азия аймағының географиялық ерекшеліктерін анықтау..


Бағалау

Бағалау критерийі: Орталық Азия аймағының тарихи ерекшеліктерін анықтайды.

«Географиялық детерминизм» ұғымына тоқталу. Бұл тұжырым бойынша географиялық орта онда өмір сүретін адамдар қоғамының саяси өзгерістерін, мәдениетін, экономикасын Борт журналы"  тәсілі арқылы анықтайды.


ҚБ Оқытушы студенттердің жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады

Қ.Б. топтық бағалау

Қорытынды

5 - минут

Үйге тапсырма. Тақырып сұрағына жауап береді, ойларын екі-үш сөйлеммен жазбаша түрде қорытындылайды.

Кері байланыс

нені білдім,

нені үйрендім

- нені толық түсінбедім

- немен жұмысты жалғастыру қажет

Студенттер жаңа сабаққа корытынды жасайды.



Кері байланыс жасалады. Оқу жетістігінің қорытындысын жазады

ҚБ – сабақтағы өз әрекетіне рефлексия жасау;

ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға

«Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
20.03.2025
221
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі