Сабақ
кезеңі
|
Мұғалімнің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Бұрынғы білімін еске
түсіру
|
Оқушылармен
амандасу, түгендеу, сынып тәртібін
қадағалау.
«Айырмашылығы
неде?»
Оқушыларға екі түрлі
сурет немесе сөз көрсету. Екеуінің арасындағы айырмашылықты
анықтауды сұрау. Жауаптарын дəлелдеп
отыру.
Морфологиялық
Физиологиялық
Генетикалық
Экологиялық
|
Оқушылар амандасады,
сынып тәртібін сақтайды.
Оқушының логикалық
ойлау қабілеті дамиды.
Өз ойын, ой-пікірін
білдіреді.
|
«Ашық журнал»
әдісі.
Дескриптор:
-кілт сөздердің
айырмашылығын сипаттайды -1
балл;
|
Интерактивті панель
Презентация
|
Оқушылардың назарын
аудару
|
«Құндылық» Талап
(Сыни және креативті ойлау)
«Менен сұрақ-сенен
жауап» әдісі бойынша оқу мақсатына сай сұрақ
қойылады.
|
Менен сұрақ-сенен жауап
әдісінде қойылған сұрақтарға жауап береді, ой қозғау жүзеге
асады.
|
«Ашық журнал»
әдісі.
Дескриптор:
- бір құндылық айтты – 1
балл;
- оқу мақсатына сай
қойылған сұрақтарға жауап береді -2
балл;
|
Интерактивті панель
Презентация
|
Сабақтың мақсатын
таныстыру
|
Сабақтың оқу
мақсаты:
9.2.5.6 - түр түзілу
үдерісін түсіндіру;
Сабақтың
мақсаты:
түр түзілу үдерісін
түсіндіреді;
|
Жаңа сабақтың оқу
мақсатын жазады.
|
Кері
байланыс:
«Өте
жақсы!»
«Жақсы!»
«Талпын!»
|
Интерактивті
панель
Презентация
Биология 9-сынып,Автор:
Н.Г.Асанов, А.Р.Соловьева,Б.Т.Ибрагимова . «Атамұра» баспасы
2019ж
|
Жаңа тақырыпты
таныстыру
|
«Инсерт» кесте
әдісі.
Берілген мәтінді «Түртіп
алу» әдісін пайдаланып, танысып шығу. INSERT - оқығанын түсінуге,
өз ойына басшылық етуге, ойын білдіруге үйрететін ұтымды
әдіс.
|
Оқушылар мәтінді
оқиды.
Берілген мәтінді «Түртіп
алу» әдісін пайдаланады, танысып шығады. Кестені толтырады.
Бір-бірімен пікір алмасады. Ой қозғау жүзеге
асады.
|
Кері
байланыс:
«Мадақтау»
әдісі
«Жарайсың!»
«Тамаша
жауап»
т.б
|
Интерактивті
панель
Презентация
|
Сабақтың
ортасы
Оқушыларға бағыт бағдар
беру
|
«Атаулар
мекені»
Тақырып бойынша термин
сөздердер беріледі. Тыңдаушылар қосымша ақпараттан жауаптарын
сипаттау, теориялық білімдерін
молайту.
Микроэволюция
Оқшаулану
Географиялық
түртүзілу
Экологиялық
түртүзілу
Эндемиктер
|
Тыңдаушылар қосымша
ақпараттан жауаптарын жазып, теориялық білімдерін
молайтады.
|
«Ашық журнал»
әдісі
Дескриптор:
-кілт сөздердің мазмұнын
сипаттайды – 2 балл;
|
Интерактивті
панель
Презентация
|
Практикалық тапсырмалар
беру
|
Жеке жұмыс ҚБ тапсырмалары ҚМЖ
қосымшасында орналасқан
|
Оқушылар жеке ҚБ
тапсырмаларын орындайды. Бір-бірімен пікір алмасады. Ой қозғау
жүзеге асады.
|
Жеке жұмыс ҚБ тапсырмаларының
дескрипторы ҚМЖ қосымшасында
орналасқан
|
Интерактивті
панель
Презентация
Жеке жұмысқа арналған
үлестірме парақтар.
|
Бағалау
|
Жеке жұмыс ҚБ тапсырмалары ҚМЖ
қосымшасында орналасқан
|
Оқушылар жеке ҚБ
тапсырмаларын орындайды. Бір-бірімен пікір алмасады. Ой қозғау
жүзеге асады.
|
Жеке жұмыс ҚБ тапсырмаларының
дескрипторы ҚМЖ қосымшасында
орналасқан
|
Интерактивті
панель
Презентация
Жеке жұмысқа арналған
үлестірме парақтар.
|
Сабақтың
соңы
Кері байланыс
беру
|
Кері
байланыс
«Екі түрлі түсініктеме
күнделігі»
Оқушылардан дәптердің
бетін (не таратылып берген парақты) ортасынан тік сызықпен бөлу
сұралады.
|
Оқушылар мәтінді оқу барысында
олар:
Бөліктің оң
жағына
Бүгінгі тақырыптан /
сабақтан/ қатты әсер еткен тұстарды, үзінділерді
жазады.
Бөліктің сол
жағына
Сол әсер еткен үзінділер
жайында пікір жазады (нені еске түсіреді, себеп-салдары қандай,
қандай сұрақ бар т.б.)
|
Кері
байланыс:
«Мадақтау»
әдісі
«Жарайсың!»
«Тамаша
жауап»
т.б
|
Интерактивті панель
Презентация
Жұмыс
дәптері
|
Білімді игеруді жақсарту
және оны тәжірибеге көшіру
|
Үй тапсырма:
қайталау
|
Білім алушылар алдыңғы
өткен оқу мақсаттарын қайталайды. Ой қозғау жүзеге
асады.
|
«Ду қол шапалақ» әдісі
арқылы бағалау.
«Мадақтау!»
«Жарайсың!»
|
Биология 9-сынып,Автор:
Н.Г.Асанов, А.Р.Соловьева,Б.Т.Ибрагимова . «Атамұра» баспасы
2019ж
|