65-сабақ Ө.Тұрманжанов «Балқаш көлі», Т.Молдағалиев «Көл»

Тақырып бойынша 11 материал табылды

65-сабақ Ө.Тұрманжанов «Балқаш көлі», Т.Молдағалиев «Көл»

Материал туралы қысқаша түсінік
**65-сабақ: Ө.Тұрманжанов «Балқаш көлі», Т.Молдағалиев «Көл»** **Ө.Тұрманжановтың «Балқаш көлі» өлеңі** Ө.Тұрманжановтың «Балқаш көлі» өлеңі – қазақ табиғатының сұлулығын, әсіресе Балқаш көліне деген сүйіспеншілікті білдіретін туынды. Өлеңде Балқаш көлі мен оның табиғи ерекшеліктері суреттеледі. Ақын көлдің адам өмірі мен табиғаттағы орны туралы ой толғап, оның маңыздылығын ашады. Өлеңде табиғаттың сұлулығына таңдану, оның өзгерістері мен құпиялары туралы терең ойлар беріледі. Ө.Тұрманжанов бұл шығармасында табиғат пен адам арасындағы байланысты ерекше көрсетеді. **Т.Молдағалиевтің «Көл» өлеңі** Т.Молдағалиевтің «Көл» өлеңі де табиғатты суреттейді, бірақ мұнда көлдің тыныштық пен бейбітшіліктің символы ретінде көрінуі басты назарда. Ақын көлдің бетінде жүріп жатқан толқындар мен оның айналасындағы тыныштықты философиялық тұрғыдан қарастырады. Өлеңде табиғаттың нәзіктігі мен адам жанының үндестігі туралы ойлар айтылады. Т.Молдағалиевтің шығармасында көл адам өмірінің бейнесі ретін
Материалдың қысқаша нұсқасы


Бөлім:

Ортақ тақырып: «Қоршаған ортаны қорғау»

Педагогтің Т.А.Ә.

Ихласова Бану Абдигуловна

Күні:


Сынып: 4 ә

Қатысушылар саны:

Қатыспаған саны

Сабақтың тақырыбы

Қазақстан көлдері

65-сабақ Ө.Тұрманжанов «Балқаш көлі», Т.Молдағалиев «Көл»

( Әдебиеттік оқу. 2-бөлім. Оқулық 97-99 бет Алматы «Атамұра» баспасы, 2018ж. )

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

4.1.4.1 сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, өлең жолдарын, нақыл сөздерді, шешендік сөздерді және вербалды емес тілдік құралдарды қолдану

Сабақтың мақсаты

  • Тыңдалым барысында өлеңдердің мазмұнын түсінеді;

  • Сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, көркемдегіш құралдарды қолданады

Ойлау дағдыларының деңгейі

  • Білу,түсіну,қолдану

Құндылықтар

ЖАСАМПАЗДЫҚ ЖӘНЕ ЖАҢАШЫЛДЫҚ: Табиғи және әлеуметтік объектілер, тірі және жансыз

табиғаттың байланысы, ғылым және ғылыми білім туралы алғашқы түсініктің болуы

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі\уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың

басы

2 минут

Психологиялық ахуал орнату.

«Мен күлгенді ұнатамын» тренингі.

Шарты: Әр оқушы айнаға қарап, күліп, өз-өздеріне көтеріңкі көңіл-күй сыйлайды.


Оқушылар тренингке белсене араласады.

ҚБ: Керемет!


Сабақтың басы

5 минут













Сабақтың

ортасы

Жаңа білім

35 минут












































  • Ой шақыру.

https://www.youtube.com/watch?v=UmilJWkM0_k

Талдау сұрағы:

Бейнематериал не туралы?

Балқаш көлі жайында жаңа ақпарат алдыңдар ма?

Тағы қандай көлдерді білесің?

-Олай болса сабақтың тақырыбын болжап көрейікші?


Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы:

Ө.Тұрманжанов «Балқаш көлі», Т.Молдағалиев «Көл»

Сабақтың мақсатын түсіндіремін.

Жаңаны ұғындыру.

Саралау: Мазмұн арқылы саралау


Презентация арқылы авторлармен таныстырамын.

Саралау: Тапсырма арқылы саралау

1-тапсырма. Оқулықпен жұмыс

  • Шашылған сөздерден өлең жолдарын құрастырыңыз;

  • Өлеңді шартты белгісі бойынша мәнерлеп оқыңыз

Дескриптор

-орындары ауысқан өлең жолдарын ретке келтіріп, өлеңді оқиды;

-өлеңнің шартты белгісін қолданады

ЕБҚ оқушы өлеңдерді тыңдайды. Тапсырманы мұғалімнің сүйемелдеуімен орындайды.

  • 2-тапсырма.

  • Өлең жолдарындағы көркемдегіш құралдарды анықта

Дескриптор

-көркемдегіш құралды анықтайды;

-анықтамасын біледі



  • 3-тапсырма. Топтық жұмыс.

  • Берілген мақалдардың мағынасын ашыңыз

1-топ. Жер- қазына, су-алтын

2-топ. Білім-елге,су-жерге.

3-топ.Адам елінде, қоға көлінде көгерер

ЕБҚ оқушы кестені мұғалімнің көмегімен толтырады.

  • 4-тапсырма. Топтық Жұмыс.

  • Саралау: Қарым-қатынас арқылы саралау

  • Бейнематериалды қараңыз;

https://www.youtube.com/watch?v=Rs_xIWB6N9A

  • РАФТ әдісін қолдана отырып, достарыңызға хат жазыңыз

Р – рөл -достар
А -автор -оқушы өзі
Ф-форма -хат
Т-тақырып –«Суды ластамауды өзіңнен баста!»

Дескриптор

-хат жазады;

-ойын жүйелі жеткізеді


ЕБҚ оқушы топ мүшелері дайындаған хатты оқиды.


  • Бекіту тапсырмасы.

  • Саралау: Нәтиже арқылы саралау

1.Эпитетті қатыстырып, өлеңді толықтыр.

(күміс,алтын) көлге барайық

(күміс,алтын) балық аулайық

2.Үзіндіні оқы. Қажетті тыныс белгісін қой.

Балқаш көлге барайық

Балығын ұстап алайық

Суына салқын түсейік

Күбідей күп-күп пісейік


1-тармақтан соң леп белгісі (!), 2-тармақтан соң үтір (,) 3 тармақтан соң нүкте (.) қою;

1,4-тармақтан соң нүкті (.), 2,3-тармақтан соң үтір (,) қою;

әр тармақтан соң үтір қою.

3.Сәйкестендір

Дескриптор

-эпитетті қатыстырып, өлеңді толықтырады;

-қажетті тыныс белгіні қояды;

-сәйкестендіру тапсырмасын орындайды

ЕБҚ оқушы мұғалімнің көмегімен орындайды.



Оқушылар бейнематериалды мұқият тыңдап, талдау сұрақтарына жауап береді.










Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады.










Тапсырмаларды дескрипторға сай орындайды.




























РАФТ әдісін тиімді қолданады















Бекіту тапсырмасын өз беттерімен орындайды.

ҚБ: Мұғалімнің ауызша бағалауы үздіксіз жүріп отырады.

Бағалау парақшасы








ФБ-2 балл













ФБ-2 балл









ФБ-2 балл














ФБ-3 балл




Ақпарат



Wordwall қосымшасы


Презентация




















Оқулық

97-99 беттер

дәптер

Рисунок 1















Презентация



Youtube каналы



















ҚБ тапсырмасы

Соңы

Үйге тапсырма

1 минут

Өлеңді оқу,мазмұндау.





Бағалау критерийлері


Рефлексия

3 минут

Рефлексия

«3-2-1»

Сабақтан алған 3 маңызды ақпарат;

Қиындық келтірген 2 мәселе;

Сабақта ұнаған 1 аспект



Оқушылар аталған әдіс бойынша рефлексия жасайды


Қ.Б.

Тамаша!


















































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
31.03.2025
110
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі