Материалдар / 6, 8, 9, 11(гум) БЖБ, ТЖБ талдау 1-тоқсан бойынша математика
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

6, 8, 9, 11(гум) БЖБ, ТЖБ талдау 1-тоқсан бойынша математика

Материал туралы қысқаша түсінік
математика, алгбера, геометрия 1-тоқсан бжб, тжб талдау толық
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Қазан 2023
1168
29 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Батыс Қазақстан облысы әкімдігі білім басқармасының Бәйтерек ауданы білім беру бөлімінің «Қасым Аманжолов атындағы жалпы орта білім беретін мектебі» КММ
(білім беру ұйымының атауы)
Автоматтандырылған ақпараттық жүйеден автоматты түрде жасалатын түсініктемелері бар бөлім бойынша жиынтық бағалау мен тоқсандық жиынтық бағалау нәтижелері бойынша талдау

(ақпараттық жүйе болмаған жағдайда, қағаз түрінде)
1-тоқсан алгебра пәні бойынша

      Сынып: 9 «А»
      Оқушылар саны:
18
      Педагог:
Танатарова Фарида Миратовна
      Мақсаты:
БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау

Пән

Оқушы

Жоғары балл

ЖБ балдарының пайыздық мазмұны

Сапа %

Үлгерім %


төмен

орта

жоғары



0-39%

40-84%

85-100%

65-100%






Оқушылар саны



БЖБ 1

18

13

1

14

3

12

67

94

БЖБ 2

18

11

0

8

10

15

83

100

ТЖБ

18

20

3

15

0

6

33

83



Қол жеткізілген мақсаттар

Қиындық тудырған мақсаттар

БЖБ 1

9.2.2.2 Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеулер жүйесін шешу

9.2.2.3 Екі айнымалысы бар теңсіздіктерді шешу

9.4.2.1 Мәтінді есептерді теңдеулер жүйелері арқылы шығару

9.4.3.1 Есеп шарты бойынша математикалық модель құру

БЖБ 2

9.3.1.1 комбинаториканың ережелерін білу (қосу және көбейту ережелері);

9.3.1.4 қайталанбайтын орналастыру, алмастыру және теру сандарын есептеу үшін комбинаторика формулаларын білу;


9.3.1.5 қайталанбайтын орналастыру, алмастыру және теру сандарын есептеу үшін комбинаторика формулаларын қолдана отырып есептер шығару;


ТЖБ

9.3.1.6 Ньютон биномы формуласын және оның қасиеттерін білу және қолдану

9.2.2.4 Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңсіздіктер жүйесін шешу

9.2.2.2 Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеулер жүйесін шешу

9.4.2.1 Мәтінді есептерді теңдеулер жүйелері арқылы шығару

9.3.1.1 Комбинаториканың ережелерін білу (қосу және көбейту ережелері)

9.3.1.5 қайталанбайтын орналастыру, алмастыру және теру сандарын есептеу үшін комбинаторика формулаларын қолдана отырып есептер шығару;


1. ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті:

жоғары (В): 85-100%

орта (С): 40-84% Амантай Б., Боран С., Жанузахов Д., Жұмагелді Н., Калымжанова Д., Кәрмен Ә., Қабдығали Ұ., Құрмаш А., Мамай Ж., Нурланова П., Нұрланқызы А., Омарғали Д., Ондасынов Б., Парахат Ж., Тоғызбай А., Төлеген Ә.

төмен (Н): 0-39% Алмамбетова А., Жетпісбай А., Нұрболат Ш.,

Мектеп бойынша (65-100%) Жұмагелді Н., Калымжанова Д., Мамай Ж., Нурланова П., Парахат Ж., Тоғызбай А.


2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі: комбинаторика есептерін шығару; комбинаторика формулаларын қолданып мәтінді есептерді шығару.


3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері: математикалық дайындықтың төмендігі; үй тапсырмаларын уақтылы орындамау; есептеу дағдысының төмендігі


4. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша жоспарланған жұмыс (қажет болған жағдайда білім алушылардың ТАӘ көрсетумен): түсіндіру жұмыстарын жүргізу, тақырыптарды қайталау.


Күні 28.10.22 Педагогтің (Т.А.Ә.(болған жағдайда) Танатарова Ф.М.


Батыс Қазақстан облысы әкімдігі білім басқармасының Бәйтерек ауданы білім беру бөлімінің «Қасым Аманжолов атындағы жалпы орта білім беретін мектебі» КММ
(білім беру ұйымының атауы)
Автоматтандырылған ақпараттық жүйеден автоматты түрде жасалатын түсініктемелері бар бөлім бойынша жиынтық бағалау мен тоқсандық жиынтық бағалау нәтижелері бойынша талдау

(ақпараттық жүйе болмаған жағдайда, қағаз түрінде)
1-тоқсан геометрия пәні бойынша

      Сынып: 9 «А»
      Оқушылар саны:
18
      Педагог:
Танатарова Фарида Миратовна
      Мақсаты:
БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау

Пән

Оқушы

Жоғары балл

ЖБ балдарының пайыздық мазмұны

Сапа %

Үлгерім %


төмен

орта

жоғары



0-39%

40-84%

85-100%

65-100%






Оқушылар саны



БЖБ

18

11

0

7

11

16

89

100

ТЖБ

18

20

2

11

5

11

61

89



Қол жеткізілген мақсаттар

Қиындық тудырған мақсаттар

БЖБ

9.1.4.1 вектордың, коллинеар вектор, тең векторлар, нөлдік вектор, бірлік вектор және вектордың ұзындығы анықтамасын білу;

9.1.3.1 вектордың координатын табу;

9.1.3.2 вектордың ұзындығын табу;

9.1.4.6 векторлардың скаляр көбейтіндісін табу.

9.1.3.5 векторлар арасындағы бұрышты табу;

9.1.4.2 вектордың көбейтіндісін, векторларды қосу әдістерін, векторды санға көбейтуді білу және қолдану;


ТЖБ

9.1.4.5 Екі вектордың арасындағы бұрыштың анықтамасын білу;

9.1.3.3 Координаталарымен берілген векторларға амалдар қолдану;

9.1.3.4 Векторлардың скаляр көбейтіндісін және оның қасиеттерін білу және қолдану;

9.1.4.7 Есептерді векторлық әдіспен шешу;

9.1.4.2 Векторларды қосу, векторды санға көбейту ережелерін білу және қолдану;

9.1.4.4 Векторды екі коллинеар емес векторлар бойынша жіктеу;



1. ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті:


жоғары (В): 85-100% Жұмагелді Н., Калымжанова Д., Мамай Ж., Парахат Ж., Тоғызбай А.


орта (С): 40-84% Алмамбетова А., Амантай Б., Боран С., Жанузахов Д., Жетпісбай А., Қабдығали Ұ., Құрамаш А., Нурланова П., Нұрланқызы А., Омарғали Д., Ондасынов Б.,


төмен (Н): 0-39% Төлеген Ә., Нұрболат Ш.


Мектеп бойынша (65-100%) Жанузахов Д., Жұмагелді Н., Калымжанова Д., Мамай Ж., Парахат Ж., Тоғызбай А., Қабдығали Ұ., Құрамаш А., Нурланова П., Ондасынов Б., Нұрланқызы А.


2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі: векторлар арасындағы бұрышты табу; вектордың көбейтіндісін, векторларды қосу әдістерін, векторды санға көбейтуді білу және қолдану; Векторларды қосу, векторды санға көбейту ережелерін білу және қолдану; Векторды екі коллинеар емес векторлар бойынша жіктеу;


3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері: Векторларға амалдар қолдана алмау, теориялық білімді есеп шығаруда қолдана алмауы. Үй тапсырмаларын уақытылы орындамау.


4. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша жоспарланған жұмыс (қажет болған жағдайда білім алушылардың ТАӘ көрсетумен): түсіндіру жұмыстарын жүргізу, тақырыптарды қайталау.


Күні 28.10.22 Педагогтің (Т.А.Ә.(болған жағдайда) Танатарова Ф.М.


Батыс Қазақстан облысы әкімдігі білім басқармасының Бәйтерек ауданы білім беру бөлімінің «Қасым Аманжолов атындағы жалпы орта білім беретін мектебі» КММ
(білім беру ұйымының атауы)
Автоматтандырылған ақпараттық жүйеден автоматты түрде жасалатын түсініктемелері бар бөлім бойынша жиынтық бағалау мен тоқсандық жиынтық бағалау нәтижелері бойынша талдау

(ақпараттық жүйе болмаған жағдайда, қағаз түрінде)
1-тоқсан математика пәні бойынша

      Сынып: 6 «Ә»
      Оқушылар саны:
21
      Педагог:
Танатарова Фарида Миратовна
      Мақсаты:
БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау

Пән

Оқушы

Жоғары балл

ЖБ балдарының пайыздық мазмұны

Сапа %

Үлгерім %


төмен

орта

жоғары


0-39%

40-84%

85-100%

65-100%






Оқушылар саны



БЖБ 1

21

12

0

17

4

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!