Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Батыс Қазақстан облысы әкімдігі білім басқармасының Бәйтерек ауданы білім беру бөлімінің «Қасым Аманжолов атындағы жалпы орта білім беретін мектебі» КММ
    (білім беру ұйымының атауы)
    Автоматтандырылған ақпараттық жүйеден автоматты түрде жасалатын түсініктемелері бар бөлім бойынша жиынтық бағалау мен тоқсандық жиынтық бағалау нәтижелері бойынша талдау

    (ақпараттық жүйе болмаған жағдайда, қағаз түрінде)
    1-тоқсан алгебра пәні бойынша

          Сынып: 9 «А»
          Оқушылар саны:
    18
          Педагог:
    Танатарова Фарида Миратовна
          Мақсаты:
    БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау

    Пән

    Оқушы

    Жоғары балл

    ЖБ балдарының пайыздық мазмұны

    Сапа %

    Үлгерім %


    төмен

    орта

    жоғары



    0-39%

    40-84%

    85-100%

    65-100%






    Оқушылар саны



    БЖБ 1

    18

    13

    1

    14

    3

    12

    67

    94

    БЖБ 2

    18

    11

    0

    8

    10

    15

    83

    100

    ТЖБ

    18

    20

    3

    15

    0

    6

    33

    83



    Қол жеткізілген мақсаттар

    Қиындық тудырған мақсаттар

    БЖБ 1

    9.2.2.2 Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеулер жүйесін шешу

    9.2.2.3 Екі айнымалысы бар теңсіздіктерді шешу

    9.4.2.1 Мәтінді есептерді теңдеулер жүйелері арқылы шығару

    9.4.3.1 Есеп шарты бойынша математикалық модель құру

    БЖБ 2

    9.3.1.1 комбинаториканың ережелерін білу (қосу және көбейту ережелері);

    9.3.1.4 қайталанбайтын орналастыру, алмастыру және теру сандарын есептеу үшін комбинаторика формулаларын білу;


    9.3.1.5 қайталанбайтын орналастыру, алмастыру және теру сандарын есептеу үшін комбинаторика формулаларын қолдана отырып есептер шығару;


    ТЖБ

    9.3.1.6 Ньютон биномы формуласын және оның қасиеттерін білу және қолдану

    9.2.2.4 Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңсіздіктер жүйесін шешу

    9.2.2.2 Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеулер жүйесін шешу

    9.4.2.1 Мәтінді есептерді теңдеулер жүйелері арқылы шығару

    9.3.1.1 Комбинаториканың ережелерін білу (қосу және көбейту ережелері)

    9.3.1.5 қайталанбайтын орналастыру, алмастыру және теру сандарын есептеу үшін комбинаторика формулаларын қолдана отырып есептер шығару;


    1. ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті:

    жоғары (В): 85-100%

    орта (С): 40-84% Амантай Б., Боран С., Жанузахов Д., Жұмагелді Н., Калымжанова Д., Кәрмен Ә., Қабдығали Ұ., Құрмаш А., Мамай Ж., Нурланова П., Нұрланқызы А., Омарғали Д., Ондасынов Б., Парахат Ж., Тоғызбай А., Төлеген Ә.

    төмен (Н): 0-39% Алмамбетова А., Жетпісбай А., Нұрболат Ш.,

    Мектеп бойынша (65-100%) Жұмагелді Н., Калымжанова Д., Мамай Ж., Нурланова П., Парахат Ж., Тоғызбай А.


    2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі: комбинаторика есептерін шығару; комбинаторика формулаларын қолданып мәтінді есептерді шығару.


    3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері: математикалық дайындықтың төмендігі; үй тапсырмаларын уақтылы орындамау; есептеу дағдысының төмендігі


    4. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша жоспарланған жұмыс (қажет болған жағдайда білім алушылардың ТАӘ көрсетумен): түсіндіру жұмыстарын жүргізу, тақырыптарды қайталау.


    Күні 28.10.22 Педагогтің (Т.А.Ә.(болған жағдайда) Танатарова Ф.М.


    Батыс Қазақстан облысы әкімдігі білім басқармасының Бәйтерек ауданы білім беру бөлімінің «Қасым Аманжолов атындағы жалпы орта білім беретін мектебі» КММ
    (білім беру ұйымының атауы)
    Автоматтандырылған ақпараттық жүйеден автоматты түрде жасалатын түсініктемелері бар бөлім бойынша жиынтық бағалау мен тоқсандық жиынтық бағалау нәтижелері бойынша талдау

    (ақпараттық жүйе болмаған жағдайда, қағаз түрінде)
    1-тоқсан геометрия пәні бойынша

          Сынып: 9 «А»
          Оқушылар саны:
    18
          Педагог:
    Танатарова Фарида Миратовна
          Мақсаты:
    БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау

    Пән

    Оқушы

    Жоғары балл

    ЖБ балдарының пайыздық мазмұны

    Сапа %

    Үлгерім %


    төмен

    орта

    жоғары



    0-39%

    40-84%

    85-100%

    65-100%






    Оқушылар саны



    БЖБ

    18

    11

    0

    7

    11

    16

    89

    100

    ТЖБ

    18

    20

    2

    11

    5

    11

    61

    89



    Қол жеткізілген мақсаттар

    Қиындық тудырған мақсаттар

    БЖБ

    9.1.4.1 вектордың, коллинеар вектор, тең векторлар, нөлдік вектор, бірлік вектор және вектордың ұзындығы анықтамасын білу;

    9.1.3.1 вектордың координатын табу;

    9.1.3.2 вектордың ұзындығын табу;

    9.1.4.6 векторлардың скаляр көбейтіндісін табу.

    9.1.3.5 векторлар арасындағы бұрышты табу;

    9.1.4.2 вектордың көбейтіндісін, векторларды қосу әдістерін, векторды санға көбейтуді білу және қолдану;


    ТЖБ

    9.1.4.5 Екі вектордың арасындағы бұрыштың анықтамасын білу;

    9.1.3.3 Координаталарымен берілген векторларға амалдар қолдану;

    9.1.3.4 Векторлардың скаляр көбейтіндісін және оның қасиеттерін білу және қолдану;

    9.1.4.7 Есептерді векторлық әдіспен шешу;

    9.1.4.2 Векторларды қосу, векторды санға көбейту ережелерін білу және қолдану;

    9.1.4.4 Векторды екі коллинеар емес векторлар бойынша жіктеу;



    1. ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті:


    жоғары (В): 85-100% Жұмагелді Н., Калымжанова Д., Мамай Ж., Парахат Ж., Тоғызбай А.


    орта (С): 40-84% Алмамбетова А., Амантай Б., Боран С., Жанузахов Д., Жетпісбай А., Қабдығали Ұ., Құрамаш А., Нурланова П., Нұрланқызы А., Омарғали Д., Ондасынов Б.,


    төмен (Н): 0-39% Төлеген Ә., Нұрболат Ш.


    Мектеп бойынша (65-100%) Жанузахов Д., Жұмагелді Н., Калымжанова Д., Мамай Ж., Парахат Ж., Тоғызбай А., Қабдығали Ұ., Құрамаш А., Нурланова П., Ондасынов Б., Нұрланқызы А.


    2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі: векторлар арасындағы бұрышты табу; вектордың көбейтіндісін, векторларды қосу әдістерін, векторды санға көбейтуді білу және қолдану; Векторларды қосу, векторды санға көбейту ережелерін білу және қолдану; Векторды екі коллинеар емес векторлар бойынша жіктеу;


    3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері: Векторларға амалдар қолдана алмау, теориялық білімді есеп шығаруда қолдана алмауы. Үй тапсырмаларын уақытылы орындамау.


    4. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша жоспарланған жұмыс (қажет болған жағдайда білім алушылардың ТАӘ көрсетумен): түсіндіру жұмыстарын жүргізу, тақырыптарды қайталау.


    Күні 28.10.22 Педагогтің (Т.А.Ә.(болған жағдайда) Танатарова Ф.М.


    Батыс Қазақстан облысы әкімдігі білім басқармасының Бәйтерек ауданы білім беру бөлімінің «Қасым Аманжолов атындағы жалпы орта білім беретін мектебі» КММ
    (білім беру ұйымының атауы)
    Автоматтандырылған ақпараттық жүйеден автоматты түрде жасалатын түсініктемелері бар бөлім бойынша жиынтық бағалау мен тоқсандық жиынтық бағалау нәтижелері бойынша талдау

    (ақпараттық жүйе болмаған жағдайда, қағаз түрінде)
    1-тоқсан математика пәні бойынша

          Сынып: 6 «Ә»
          Оқушылар саны:
    21
          Педагог:
    Танатарова Фарида Миратовна
          Мақсаты:
    БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау

    Пән

    Оқушы

    Жоғары балл

    ЖБ балдарының пайыздық мазмұны

    Сапа %

    Үлгерім %


    төмен

    орта

    жоғары


    0-39%

    40-84%

    85-100%

    65-100%






    Оқушылар саны



    БЖБ 1

    21

    12

    0

    17

    4

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Танатарова Фарида Миратовна
    27 Қазан 2023
    2268
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    6, 8, 9, 11(гум) БЖБ, ТЖБ талдау 1-тоқсан бойынша математика

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    6, 8, 9, 11(гум) БЖБ, ТЖБ талдау 1-тоқсан бойынша математика

    Материал туралы қысқаша түсінік
    математика, алгбера, геометрия 1-тоқсан бжб, тжб талдау толық
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Батыс Қазақстан облысы әкімдігі білім басқармасының Бәйтерек ауданы білім беру бөлімінің «Қасым Аманжолов атындағы жалпы орта білім беретін мектебі» КММ
    (білім беру ұйымының атауы)
    Автоматтандырылған ақпараттық жүйеден автоматты түрде жасалатын түсініктемелері бар бөлім бойынша жиынтық бағалау мен тоқсандық жиынтық бағалау нәтижелері бойынша талдау

    (ақпараттық жүйе болмаған жағдайда, қағаз түрінде)
    1-тоқсан алгебра пәні бойынша

          Сынып: 9 «А»
          Оқушылар саны:
    18
          Педагог:
    Танатарова Фарида Миратовна
          Мақсаты:
    БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау

    Пән

    Оқушы

    Жоғары балл

    ЖБ балдарының пайыздық мазмұны

    Сапа %

    Үлгерім %


    төмен

    орта

    жоғары



    0-39%

    40-84%

    85-100%

    65-100%






    Оқушылар саны



    БЖБ 1

    18

    13

    1

    14

    3

    12

    67

    94

    БЖБ 2

    18

    11

    0

    8

    10

    15

    83

    100

    ТЖБ

    18

    20

    3

    15

    0

    6

    33

    83



    Қол жеткізілген мақсаттар

    Қиындық тудырған мақсаттар

    БЖБ 1

    9.2.2.2 Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеулер жүйесін шешу

    9.2.2.3 Екі айнымалысы бар теңсіздіктерді шешу

    9.4.2.1 Мәтінді есептерді теңдеулер жүйелері арқылы шығару

    9.4.3.1 Есеп шарты бойынша математикалық модель құру

    БЖБ 2

    9.3.1.1 комбинаториканың ережелерін білу (қосу және көбейту ережелері);

    9.3.1.4 қайталанбайтын орналастыру, алмастыру және теру сандарын есептеу үшін комбинаторика формулаларын білу;


    9.3.1.5 қайталанбайтын орналастыру, алмастыру және теру сандарын есептеу үшін комбинаторика формулаларын қолдана отырып есептер шығару;


    ТЖБ

    9.3.1.6 Ньютон биномы формуласын және оның қасиеттерін білу және қолдану

    9.2.2.4 Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңсіздіктер жүйесін шешу

    9.2.2.2 Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеулер жүйесін шешу

    9.4.2.1 Мәтінді есептерді теңдеулер жүйелері арқылы шығару

    9.3.1.1 Комбинаториканың ережелерін білу (қосу және көбейту ережелері)

    9.3.1.5 қайталанбайтын орналастыру, алмастыру және теру сандарын есептеу үшін комбинаторика формулаларын қолдана отырып есептер шығару;


    1. ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті:

    жоғары (В): 85-100%

    орта (С): 40-84% Амантай Б., Боран С., Жанузахов Д., Жұмагелді Н., Калымжанова Д., Кәрмен Ә., Қабдығали Ұ., Құрмаш А., Мамай Ж., Нурланова П., Нұрланқызы А., Омарғали Д., Ондасынов Б., Парахат Ж., Тоғызбай А., Төлеген Ә.

    төмен (Н): 0-39% Алмамбетова А., Жетпісбай А., Нұрболат Ш.,

    Мектеп бойынша (65-100%) Жұмагелді Н., Калымжанова Д., Мамай Ж., Нурланова П., Парахат Ж., Тоғызбай А.


    2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі: комбинаторика есептерін шығару; комбинаторика формулаларын қолданып мәтінді есептерді шығару.


    3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері: математикалық дайындықтың төмендігі; үй тапсырмаларын уақтылы орындамау; есептеу дағдысының төмендігі


    4. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша жоспарланған жұмыс (қажет болған жағдайда білім алушылардың ТАӘ көрсетумен): түсіндіру жұмыстарын жүргізу, тақырыптарды қайталау.


    Күні 28.10.22 Педагогтің (Т.А.Ә.(болған жағдайда) Танатарова Ф.М.


    Батыс Қазақстан облысы әкімдігі білім басқармасының Бәйтерек ауданы білім беру бөлімінің «Қасым Аманжолов атындағы жалпы орта білім беретін мектебі» КММ
    (білім беру ұйымының атауы)
    Автоматтандырылған ақпараттық жүйеден автоматты түрде жасалатын түсініктемелері бар бөлім бойынша жиынтық бағалау мен тоқсандық жиынтық бағалау нәтижелері бойынша талдау

    (ақпараттық жүйе болмаған жағдайда, қағаз түрінде)
    1-тоқсан геометрия пәні бойынша

          Сынып: 9 «А»
          Оқушылар саны:
    18
          Педагог:
    Танатарова Фарида Миратовна
          Мақсаты:
    БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау

    Пән

    Оқушы

    Жоғары балл

    ЖБ балдарының пайыздық мазмұны

    Сапа %

    Үлгерім %


    төмен

    орта

    жоғары



    0-39%

    40-84%

    85-100%

    65-100%






    Оқушылар саны



    БЖБ

    18

    11

    0

    7

    11

    16

    89

    100

    ТЖБ

    18

    20

    2

    11

    5

    11

    61

    89



    Қол жеткізілген мақсаттар

    Қиындық тудырған мақсаттар

    БЖБ

    9.1.4.1 вектордың, коллинеар вектор, тең векторлар, нөлдік вектор, бірлік вектор және вектордың ұзындығы анықтамасын білу;

    9.1.3.1 вектордың координатын табу;

    9.1.3.2 вектордың ұзындығын табу;

    9.1.4.6 векторлардың скаляр көбейтіндісін табу.

    9.1.3.5 векторлар арасындағы бұрышты табу;

    9.1.4.2 вектордың көбейтіндісін, векторларды қосу әдістерін, векторды санға көбейтуді білу және қолдану;


    ТЖБ

    9.1.4.5 Екі вектордың арасындағы бұрыштың анықтамасын білу;

    9.1.3.3 Координаталарымен берілген векторларға амалдар қолдану;

    9.1.3.4 Векторлардың скаляр көбейтіндісін және оның қасиеттерін білу және қолдану;

    9.1.4.7 Есептерді векторлық әдіспен шешу;

    9.1.4.2 Векторларды қосу, векторды санға көбейту ережелерін білу және қолдану;

    9.1.4.4 Векторды екі коллинеар емес векторлар бойынша жіктеу;



    1. ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті:


    жоғары (В): 85-100% Жұмагелді Н., Калымжанова Д., Мамай Ж., Парахат Ж., Тоғызбай А.


    орта (С): 40-84% Алмамбетова А., Амантай Б., Боран С., Жанузахов Д., Жетпісбай А., Қабдығали Ұ., Құрамаш А., Нурланова П., Нұрланқызы А., Омарғали Д., Ондасынов Б.,


    төмен (Н): 0-39% Төлеген Ә., Нұрболат Ш.


    Мектеп бойынша (65-100%) Жанузахов Д., Жұмагелді Н., Калымжанова Д., Мамай Ж., Парахат Ж., Тоғызбай А., Қабдығали Ұ., Құрамаш А., Нурланова П., Ондасынов Б., Нұрланқызы А.


    2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі: векторлар арасындағы бұрышты табу; вектордың көбейтіндісін, векторларды қосу әдістерін, векторды санға көбейтуді білу және қолдану; Векторларды қосу, векторды санға көбейту ережелерін білу және қолдану; Векторды екі коллинеар емес векторлар бойынша жіктеу;


    3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері: Векторларға амалдар қолдана алмау, теориялық білімді есеп шығаруда қолдана алмауы. Үй тапсырмаларын уақытылы орындамау.


    4. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша жоспарланған жұмыс (қажет болған жағдайда білім алушылардың ТАӘ көрсетумен): түсіндіру жұмыстарын жүргізу, тақырыптарды қайталау.


    Күні 28.10.22 Педагогтің (Т.А.Ә.(болған жағдайда) Танатарова Ф.М.


    Батыс Қазақстан облысы әкімдігі білім басқармасының Бәйтерек ауданы білім беру бөлімінің «Қасым Аманжолов атындағы жалпы орта білім беретін мектебі» КММ
    (білім беру ұйымының атауы)
    Автоматтандырылған ақпараттық жүйеден автоматты түрде жасалатын түсініктемелері бар бөлім бойынша жиынтық бағалау мен тоқсандық жиынтық бағалау нәтижелері бойынша талдау

    (ақпараттық жүйе болмаған жағдайда, қағаз түрінде)
    1-тоқсан математика пәні бойынша

          Сынып: 6 «Ә»
          Оқушылар саны:
    21
          Педагог:
    Танатарова Фарида Миратовна
          Мақсаты:
    БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау

    Пән

    Оқушы

    Жоғары балл

    ЖБ балдарының пайыздық мазмұны

    Сапа %

    Үлгерім %


    төмен

    орта

    жоғары


    0-39%

    40-84%

    85-100%

    65-100%






    Оқушылар саны



    БЖБ 1

    21

    12

    0

    17

    4

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Математика Басқа Басқа
    27.10.2023
    2268
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Танатарова Фарида Миратовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации