Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
6, 8, 9, 11(гум) БЖБ, ТЖБ талдау 1-тоқсан бойынша математика
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Батыс Қазақстан
облысы әкімдігі білім басқармасының Бәйтерек ауданы білім беру
бөлімінің «Қасым Аманжолов атындағы жалпы орта білім беретін
мектебі» КММ
(білім беру ұйымының атауы)
Автоматтандырылған
ақпараттық жүйеден автоматты түрде жасалатын түсініктемелері бар
бөлім бойынша жиынтық бағалау мен тоқсандық жиынтық бағалау
нәтижелері бойынша талдау
(ақпараттық жүйе
болмаған жағдайда, қағаз түрінде)
1-тоқсан алгебра пәні бойынша
Сынып: 9
«А»
Оқушылар
саны: 18
Педагог:
Танатарова Фарида
Миратовна
Мақсаты:
БЖБ және ТЖБ
нәтижелерін талдау
Пән |
Оқушы |
Жоғары балл |
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
|||
|
төмен |
орта |
жоғары |
|
||||
|
0-39% |
40-84% |
85-100% |
65-100% |
|
|
||
|
|
|
Оқушылар саны |
|
|
|||
БЖБ 1 |
18 |
13 |
1 |
14 |
3 |
12 |
67 |
94 |
БЖБ 2 |
18 |
11 |
0 |
8 |
10 |
15 |
83 |
100 |
ТЖБ |
18 |
20 |
3 |
15 |
0 |
6 |
33 |
83 |
|
Қол жеткізілген мақсаттар |
Қиындық тудырған мақсаттар |
БЖБ 1 |
9.2.2.2 Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеулер жүйесін шешу 9.2.2.3 Екі айнымалысы бар теңсіздіктерді шешу |
9.4.2.1 Мәтінді есептерді теңдеулер жүйелері арқылы шығару 9.4.3.1 Есеп шарты бойынша математикалық модель құру |
БЖБ 2 |
9.3.1.1 комбинаториканың ережелерін білу (қосу және көбейту ережелері); 9.3.1.4 қайталанбайтын орналастыру, алмастыру және теру сандарын есептеу үшін комбинаторика формулаларын білу; |
9.3.1.5 қайталанбайтын орналастыру, алмастыру және теру сандарын есептеу үшін комбинаторика формулаларын қолдана отырып есептер шығару; |
ТЖБ |
9.3.1.6 Ньютон биномы формуласын және оның қасиеттерін білу және қолдану 9.2.2.4 Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңсіздіктер жүйесін шешу 9.2.2.2 Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеулер жүйесін шешу 9.4.2.1 Мәтінді есептерді теңдеулер жүйелері арқылы шығару |
9.3.1.1 Комбинаториканың ережелерін білу (қосу және көбейту ережелері) 9.3.1.5 қайталанбайтын орналастыру, алмастыру және теру сандарын есептеу үшін комбинаторика формулаларын қолдана отырып есептер шығару; |
1. ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті:
жоғары (В): 85-100%
орта (С): 40-84% Амантай Б., Боран С., Жанузахов Д., Жұмагелді Н., Калымжанова Д., Кәрмен Ә., Қабдығали Ұ., Құрмаш А., Мамай Ж., Нурланова П., Нұрланқызы А., Омарғали Д., Ондасынов Б., Парахат Ж., Тоғызбай А., Төлеген Ә.
төмен (Н): 0-39% Алмамбетова А., Жетпісбай А., Нұрболат Ш.,
Мектеп бойынша (65-100%) Жұмагелді Н., Калымжанова Д., Мамай Ж., Нурланова П., Парахат Ж., Тоғызбай А.
2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі: комбинаторика есептерін шығару; комбинаторика формулаларын қолданып мәтінді есептерді шығару.
3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері: математикалық дайындықтың төмендігі; үй тапсырмаларын уақтылы орындамау; есептеу дағдысының төмендігі
4. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша жоспарланған жұмыс (қажет болған жағдайда білім алушылардың ТАӘ көрсетумен): түсіндіру жұмыстарын жүргізу, тақырыптарды қайталау.
Күні 28.10.22 Педагогтің (Т.А.Ә.(болған жағдайда) Танатарова Ф.М.
Батыс Қазақстан
облысы әкімдігі білім басқармасының Бәйтерек ауданы білім беру
бөлімінің «Қасым Аманжолов атындағы жалпы орта білім беретін
мектебі» КММ
(білім беру ұйымының атауы)
Автоматтандырылған
ақпараттық жүйеден автоматты түрде жасалатын түсініктемелері бар
бөлім бойынша жиынтық бағалау мен тоқсандық жиынтық бағалау
нәтижелері бойынша талдау
(ақпараттық жүйе
болмаған жағдайда, қағаз түрінде)
1-тоқсан геометрия пәні бойынша
Сынып: 9
«А»
Оқушылар
саны: 18
Педагог:
Танатарова Фарида
Миратовна
Мақсаты:
БЖБ және ТЖБ
нәтижелерін талдау
Пән |
Оқушы |
Жоғары балл |
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
|||
|
төмен |
орта |
жоғары |
|
||||
|
0-39% |
40-84% |
85-100% |
65-100% |
|
|
||
|
|
|
Оқушылар саны |
|
|
|||
БЖБ |
18 |
11 |
0 |
7 |
11 |
16 |
89 |
100 |
ТЖБ |
18 |
20 |
2 |
11 |
5 |
11 |
61 |
89 |
|
Қол жеткізілген мақсаттар |
Қиындық тудырған мақсаттар |
БЖБ |
9.1.4.1 вектордың, коллинеар вектор, тең векторлар, нөлдік вектор, бірлік вектор және вектордың ұзындығы анықтамасын білу; 9.1.3.1 вектордың координатын табу; 9.1.3.2 вектордың ұзындығын табу; 9.1.4.6 векторлардың скаляр көбейтіндісін табу. |
9.1.3.5 векторлар арасындағы бұрышты табу; 9.1.4.2 вектордың көбейтіндісін, векторларды қосу әдістерін, векторды санға көбейтуді білу және қолдану; |
ТЖБ |
9.1.4.5 Екі вектордың арасындағы бұрыштың анықтамасын білу; 9.1.3.3 Координаталарымен берілген векторларға амалдар қолдану; 9.1.3.4 Векторлардың скаляр көбейтіндісін және оның қасиеттерін білу және қолдану; 9.1.4.7 Есептерді векторлық әдіспен шешу; |
9.1.4.2 Векторларды қосу, векторды санға көбейту ережелерін білу және қолдану; 9.1.4.4 Векторды екі коллинеар емес векторлар бойынша жіктеу; |
1. ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті:
жоғары (В): 85-100% Жұмагелді Н., Калымжанова Д., Мамай Ж., Парахат Ж., Тоғызбай А.
орта (С): 40-84% Алмамбетова А., Амантай Б., Боран С., Жанузахов Д., Жетпісбай А., Қабдығали Ұ., Құрамаш А., Нурланова П., Нұрланқызы А., Омарғали Д., Ондасынов Б.,
төмен (Н): 0-39% Төлеген Ә., Нұрболат Ш.
Мектеп бойынша (65-100%) Жанузахов Д., Жұмагелді Н., Калымжанова Д., Мамай Ж., Парахат Ж., Тоғызбай А., Қабдығали Ұ., Құрамаш А., Нурланова П., Ондасынов Б., Нұрланқызы А.
2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі: векторлар арасындағы бұрышты табу; вектордың көбейтіндісін, векторларды қосу әдістерін, векторды санға көбейтуді білу және қолдану; Векторларды қосу, векторды санға көбейту ережелерін білу және қолдану; Векторды екі коллинеар емес векторлар бойынша жіктеу;
3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері: Векторларға амалдар қолдана алмау, теориялық білімді есеп шығаруда қолдана алмауы. Үй тапсырмаларын уақытылы орындамау.
4. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша жоспарланған жұмыс (қажет болған жағдайда білім алушылардың ТАӘ көрсетумен): түсіндіру жұмыстарын жүргізу, тақырыптарды қайталау.
Күні 28.10.22 Педагогтің (Т.А.Ә.(болған жағдайда) Танатарова Ф.М.
Батыс Қазақстан
облысы әкімдігі білім басқармасының Бәйтерек ауданы білім беру
бөлімінің «Қасым Аманжолов атындағы жалпы орта білім беретін
мектебі» КММ
(білім беру ұйымының атауы)
Автоматтандырылған
ақпараттық жүйеден автоматты түрде жасалатын түсініктемелері бар
бөлім бойынша жиынтық бағалау мен тоқсандық жиынтық бағалау
нәтижелері бойынша талдау
(ақпараттық жүйе
болмаған жағдайда, қағаз түрінде)
1-тоқсан математика пәні бойынша
Сынып: 6
«Ә»
Оқушылар
саны: 21
Педагог:
Танатарова Фарида
Миратовна
Мақсаты:
БЖБ және ТЖБ
нәтижелерін талдау
Пән |
Оқушы |
Жоғары балл |
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
|||
|
төмен |
орта |
жоғары |
|||||
|
0-39% |
40-84% |
85-100% |
65-100% |
|
|
||
|
|
|
Оқушылар саны |
|
|
|||
БЖБ 1 |
21 |
12 |
0 |
17 |
4 |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |