Сабақтың басы
8 мин
|
1.Оқушылармен амандасу. Шаттық шеңберіне тұру, тілектер
айту.
Ашықтық – пікірлерді қабылдау
және өз ойыңды білдіру.
2.Сабақтың тақырыбы мен
мақсаттарымен таныстыру.
3.Жаңа
тақырыпқа шолу.
Қоршаған ортадан алған
ақпаратты компьюетерде қалай көрсетуге болады? Ақпаратты
компьютерде көрсету үшін екілік кодтау әдісі
қолданылады.
3. Откен сабақты пысықтау
-Шифрлау не үшін
қолданылады?
-Кодтау дегеніміз
не?
-Ақпаратты кодтау әдістерін
ата.
-Морзе әліппесі туралы
әнгімеле.
-Цезарь шифры туралы
айт.
-Брайль карпі /коды/ туралы не
білесің?
-Пошта индексін кодтау туралы
әнгімеле.
-Штрихкодтар деген
не?
- QR кодтар
|
1.Мұғаліммен
амандасады, шаттық шеңберіне тұрады, тілектер
айтады.
2.Сабақтың тақырыбын дәптерге
жазады.
3.Сабақтың мақсаттарымен
танысады.
4 Сұрақтарға жауап береді
|
Ауызша мадақтау,
ынталан дыру
|
|
Сабақтың
ортасы
10 мин
3 мин
3
мин
4 мин
10 мин
|
Жаңа тақырыпты
түсіндіру.
Ұсыну түрлеріне қарай ақпаратты
екілік кодтаудың негізгі 3 түрі бар:
-
Ақпаратты кодтаудың мәтіндік
түрінде әріптер мен символдар сол мәтін жазылған алфавиттің
символдарымен кодталады.
-
Ақпаратты кодтаудың сандық
түрінде сандық ақпарат кодталады.
-
Ақпаратты кодтаудың графикалық
түрінде ақпарат суреттермен, кескіндермен кодталады.
Көрсетілім. Оқулық §1.4, 21-бет
, 2-кесте
ASCII коды
кестесінен көрініп тұрғандай, әрбір символға немесе әріпке 8 биттен
тұратын бір байттық код сәйкес келіп тұр.
ASCII кодтау
кестесінде 16 жол, 16 баған бар. Кесте стандартты және баламалы екі
бөліктен тұрады. Стандартты бөлік алғашқы 0-ден 127-ге дейінгі
символдар. Баламалы бөліктегі 128-ден 255-ке дейінгі кодтар ұлттық
алфавиттерде (орыс, қазақ, тағы басқа) берілген.
1
тапсырма. Сөйлемдерді
толықтыр.
Компьютерде барлық ақпарат
................................. түрінде ұсынылады.
Оларды жай
............................................. деп те
атайды.
2 тапсырма. Ақпаратты кодтау әдістерін
жаз
-
____________________________
-
____________________________
-
____________________________
3 тапсырма. Ақпараттың өлшем
бірліктерінің ретін тап.
-
____________________________
-
____________________________
-
____________________________
-
____________________________
-
____________________________
4 тапсырма. Компьютермен
жұмыс
-
Есептерді шығарып, жауабын мәтіндік
редакторда жаз.
-
Егер әр бетте 30 жол, әр жолда 70 символ
болса, мәтіннің әрбір бетінде қанша символ болатынын анықта. 1
бетте қанша байт , қанша бит болатынын тап.
-
Берілген ондық кодпен жазылған сандарды
екілік кодта жаз.
84, 101, 97, 99, 104, 101,
114.
-
Символдарды екілік кодпен жаз.
N, Q, S, T, L.
Өмір бойы білім
алу – үздіксіз даму, үнемі
ізденіс үстінде болу. Алған тәжірибені талдау. Қателіктерден
сабақ алу.
|
Мұғалімді тыңдайды
Керекті мәліметтерді жазып
алады.
ASCII коды
кестесімен танысады
1 тапсырманы орындайды
2
тапсырманы орындайды
3
тапсырманы орындайды
Килобайт Бит Гигабайт Байт
Мегабайт
4-тапсырманы
орындайды
|
Дескриптор:
Сөйлемде қалып кеткен сөзді
тауып, толықтырады
ҚБ: Жұлдыз
Дескриптор:
Ақпаратты кодтау әдістерінің
түрлерін тауып жазады
ҚБ:
Жұлдыз /1
балл/
Дескриптор:
Ақпараттың өлшем бірліктерін
ретімен жазады
ҚБ:
Жұлдыз/1
балл/
Дескриптор:
-мәтіннің әр бетінше қанша
символ барын табады;
- байтты
битке ауыстырады;
ASCII
кестесін пайдаланады
ҚБ: стикер
/ 6 балл/
|
5 сынып
оқулығы
а
вторлары Ж.У.Кобдикова, Г.А.Көпеева, Ә.Ә.Қаптағаева,
А.Ғ. Юсупова. 2020ж. Арман ПВ
баспасы
ASCII коды
кестесі
Оқулық §6, 29-бет,
1-тапсырма.
Таратпа материалдар
|
Сабақтың соңы
4
мин
Үй тапсыр
масы
|
Кері байланыс:
-
Тапсырманы орындауда
қиналдым
-
Тапсырманы жартылай
түсіндім
-
Достарым көмектесті
-
Тапсырманы түсіндім
-
Барлық тапсырманы
орындауда
көшбасшы болдым
Ынтымақтастық –
жақсы қарым
қатынас орнату.
§6. 6 тапс. 29
бет
|
Сұрақтарға жауап береді
Кері байланысты орындайды
Үйге тапсырманы алады
|
Барлық оқушылар балл санына
байланысты бағаланады
|
INCLUDEPICTURE
"http://bilim-all.kz/uploads/images/2021/05/07/original/8ea2c794fba6277802c66d578ed3ed32.png"
\* MERGEFORMATINET
BilimClass.kz бағдарламасына
бағаларын қою
|