Материалдар / 6 және 7 сандарына көбейтумен бөлу кестесі

6 және 7 сандарына көбейтумен бөлу кестесі

Материал туралы қысқаша түсінік
бастауыш мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Қазан 2018
433
0 рет жүктелген
693 ₸ 770 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады







Тақырыбы: 6 және 7 сандарын көбейту бөлу кестес бөлу Мектеп:
Күні:Мұғалімнің аты-жөні:
3-сыныпҚатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Оқу мақсаттары3.5.1.2. Есептерді шығаруда «бір заттың массасы», «саны», «жалпы масса»; «бір затқа жіберілген шығын», «заттардың саны», «жалпы шығын» шамаларының арасындағы өзара тәуелділікті пайдалану.3.2.1.7. Формулаларды шамалардың арасындағы өзара қатынасты орнатушы теңдік ретінде түсіну3.2.1.6. Төрт амалды жақшалы және жақшасыз өрнектерде амалдардың орындалу тәртібін анықтау, олардың мәнін табу
Сабақтың мақсаттарыБарлық оқушылар:


6 және 7 сандарына көбейту мен бөлу кестесін құру, білу және қолдану


Бірқатар оқушылар:


Шамалардың арасындағы тәуелділікті кескіндейтін әріптік өрнектерді өз бетінше жазу;төрт амалды жақшалы және жақшасыз өрнектердің мәнін табу


Кейбір оқушылар:


Шамалардың арасындағы тәуелділік туралы білімді күнделікті өмірде қолдану.
Тілдік мақсаттарДағдыларын дамыту:Шамалардың өзара қатынасын түсіндіре алады.Пәндік лексика және терминология:Шамалардың арасындағы тәуелділік,шамалардың арасындағы өзара қатынасты орнатушы теңдік ретіндегі формулалар, амалдар реті, көбейту кестесі.


Сабақта диалог/жазу үшін пайдаланылатын тілТалқылау:


Бір заттың бағасын қалай білеміз?Сатып алынған заттардың құны мен санын біле отырып, нені білуге болады?Бірдей заттардың жалпы массасын анықтау үшін нені білу қажет?Заттардың саны мен жалпы массасын біле отырып, бір заттың массасын қалай анықтаймыз?


Жазылым:


Сандық және әріптік өрнектерді, формулаларды жазу.
Тірек білім, білік, дағдылар2 санынан 7 санына дейінгі көбейту кестесі. шамалардың арасындағы тәуелділік: «бір заттың массасы», «саны», «жалпы масса»
Жоспар
Жоспарланған уақыт Жоспарланған іс-әрекетҚоры




0-3





Ынталандыру.Мұғалім оқушыларға оқулықтағы 1-тапсырмадағы мақалды құрап, оқып шығуды ұсынады. Мақалды дұрыс құрғандарына сенімді болу үшін оқушылар мәндерді арту ретімен есептеп шығарып, орналастыра отырып, өздерін тексереді.- «Жақсы өз басынан көреді, жаман жолдасынан көреді» деген мақалды қалай түсінесіңдер?Жақсы адам қандай болуға тиіс?Жақсылық қалай жасалады? Қандай адамдарды жақсы адам деп айтамыз?Жақсы адам деп біз қандай адамдар екеніне қарамастан, жақындарына, достарына, таныстарына және бейтаныс адамдарға – жалпы басқа адамдарға жақсы ізгі істер жасайтын адамдарды айтамыз. Сондай-ақ жақсы қарым-қатынасқа шақыратын адамды да айтамыз.





4-6

Өзектендіру. 2-тапсырманы орындау кезінде оқушылар есепте қандай шамалар туралы айтылғанын анықтап алып, қажетті формуланы жазып, есепті шығарулары қажет.Бұл есептерді шығару үшін оқушылар бір заттың массасын табу қағидасын пайдалануы қажет: бір жәшіктің массасын табу үшін жалпы массаны жәшіктер санына бөлу қажет.



7-11

Мақсат қою (мәселелі жағдаят)Бүгін сендердің әрқайсысыларыңның неден қиналатындарыңды анықтап, қателерді түзейміз.





12-29

Өзіндік жұмысОқушылар 3-4-тапсырмаларды шешеді, тапсырмалардың орындалу нәтижесін эталонмен салыстырады.Қиындықтарды түзетуОқытушы тапсырмалардың орындалу дұрыстығын тексереді. – Кім қандай жерде қиналды?– Қай жерде қателік жібердіңдер? – Жіберілген қатенің себебі неде? – Өзіндік жұмыста қиналмағандарың өздеріңнің іс-әрекеттеріңнің мақсатын қалыптастырыңдар. (Қосымша тапсырмаларды орындаулары керек).– Өзінің қиындықтарын анықтағандардың әрі қарайғы жұмыс мақсаты қандай? (Қателерді түзеу).– Қателерді түзеу алгоритмін пайдаланамыз.– Әрқайсысы өзінің оқу тапсырмасын айтады.:







30-40

Өткенді қолдану5-тапсырма математикалық есептеу жылдамдығын дамытуға бағытталған. Тапсырма орындалғаннан кейін оқушылардың жұппен өзара тексеруін ұйымдастыруға болады.6-тапсырма жұппен орындалады, оқушылар өрнектердің мәнін есептеп шығарулары және не себепті мұндай нәтиже алынғанын пайымдаулары қажет.Өзіндік жұмыс7-тапсырма зерттеушілік сипатта болып келеді. Оқушылар қай қорапқа не салынғанын анықтаулары тиіс.Қарындаш Қалам ФломастерҚалам Фломастер Қарындаш Фломастер Қарындаш Қалам Оқушылар ықтимал 2 нұсқа бар деген қорытындыға келуге тиіс: «қарындаш» деп жазылған қорапта қаламдар жатады, «қаламдар» деп жазылған қорапта фломастерлер жатады, «фломастерлер» деп жазылған қорапта қарындаш жатады. Егер «қарындаш» деп жазылған қорапта фломастерлер жатса, онда «қаламдар» деп жазылған қорапта қарындаш жатады, «фломастерлер» деп жазылған қорапта қаламдар жатады.

41-45

Рефлексия. Балалар тақтадағы «рефлекстік нысананы» толтырады, мыналарды бағалайды:1. өзінің іс-әрекеті.2. оқытушының іс-әрекеті 3. оушылардың іс-әрекеті.Тақтадағы нысанадағы кескін


Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!