Сабақ
кезеңі
|
Мұғалімнің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
мақсаты
Бұрынғы білімін еске
түсіру
|
Оқушылармен амандасу,
түгендеу, сынып тәртібін
қадағалау.
7.1.1.1 жүйелеудің маңызын
түсіндіру;
§9. Жүйелеудің
маңызы.
«Бұрынғы атаулар»
әдісі.
Жүйелеу, түр,
популяция, туыс, тұқымдас, отряд, класс, тип, патшалық,
жіктеу
|
Оқушылар амандасады, сынып
тәртібін сақтайды.
«Бұрынғы атаулар»
әдісінде берілген тірек сөздердің мағынасын айтады, мазмұнын
сипаттайды,ой қозғайды, пікір
алмасады.
|
Дескриптор:
-кілт сөздердің
анықтамасын сипаттайды-2
балл;
|
Интерактивті панель,
презентация
Биология. Жалпы білім беретін
мектептің 7-сыныбына арналған оқулық/ Очкур.Е.А,
Құрманғалиева.Ж.Ж-Алматы,Мектеп,
2017ж
33-бет.
|
Оқушылардың назарын
аудару
|
«Кіру билеті» әдісі бойынша
оқу мақсатына сай сұрақ
қойылады.
-
Өсімдіктерге
қандай жүйелеу санаттары
тән?
- Олардың қайсысы
жануарларды жүйелеу санаттарынан
ерекшеленеді?
- Жүйелеу санаты туралы не
айта аласыңдар?
-Жоғары және төменгі сатыға
жататын өсімдіктердің бір-бірінен айырмашылығы
неде?
|
Кіру билетінде
берілген сұрақтарға жауап береді, ой қозғау жүзеге
асады.
|
Дескриптор:
-берілген сұрақтарға
жауап береді -4 балл;
|
Интерактивті панель,
презентация
|
Сабақтың мақсатын
таныстыру
|
8.1.1.1. -
балдырлар, мүктер, қырықжапырақ тәріздестер, ашық және
жабықтұқымдылар мысалында өсімдіктердің ерекшеліктерін
сипаттау;
|
Жаңа сабақтың оқу
мақсатын жазады.
|
Кері
байланыс:
«Бас бармақ» әдісі арқылы
бағаланады.
«Керемет!» және
т.б
|
Интерактивті панель,
презентация
Биология 8-сынып,Автор:
А.Соловьева, Б.Ибраимова. Алматы «Атамұра» баспасы
2018ж,
25-бет.
|
Сабақтың
ортасы
Жаңа тақырыпты
таныстыру
|
«Қазіргі атаулар»
әдісі
Мұғалім сабақ басында жаңа
тақырып бойынша тақтаға бірнеше атау (терминдер) жазып қойып (3-4
атау), оқушыларға олардың мағынасы, мазмұны және өзара қатынасы мен
байланысы туралы ойлануын
сұрайды.
Споралар, спорангий,
ризоидтер, ашық
тұқымдылар,
қылқанжапырақтылар,
жабықтұқымдылар.
|
«Қазіргі атаулар»
әдісінде берілген термин сөздердің мағынасы мен мазмұнын айтады.
Бір-бірімен пікір алмасады, ой
қозғау жүзеге асырылады.
|
Дескриптор:
-кілт сөздердің
анықтамасын сипаттайды-2
балл;
|
Интерактивті панель,
презентация
Биология 8-сынып,Автор:
А.Соловьева, Б.Ибраимова. Алматы «Атамұра» баспасы
2018ж,
28-бет.
|
Оқушыларға бағыт
бағдар беру
|
«Кинометафора»
әдісі.
Мақсаты: Оқушының ой-өрісін,
ойлау қабілетін дамыту.
Бір мәселе бойынша
бейнесюжеттен үзінді көрсету арқылы баланың өз ойын, ой-пікірлерін
білуге болады.
|
Оқушының логикалық ойлау
қабілеті дамиды.
өз ойын,
ой-пікірлерін білдіреді.
|
Қосымша балл үшін
дескриптор:
-бейнефильмнен
түсінгенін сипаттайды- 2
балл;
|
Интерактивті
панель
бейнефильм
https://youtu.be/ba88SU5VPKI?si=QKk1KSJ-Fn_VuNDh
|
Практикалық
тапсырмалар беру.
|
Топтық
жұмыс.
«Биологиялық зертхана»
әдісі.
№3 з е р т х а н а л ы
қ
ж ұ м ы
с
Өсімдік бөлімдерінің:
балдырлар, мүктәрізділер, қырықжапырақтәрізділер, ашықтұқымдылар
мен жабықтұқымдылардың ерекше белгілерін
анықтау
Жұмыс мақсаты: өсімдіктердің
негізгі топтарының құрылысының ерекшеліктерін
анықтау.
|
Өсімдік
бөлімдерінің: балдырлар, мүктәрізділер, қырықжапырақтәрізділер,
ашықтұқымдылар мен жабықтұқымдылардың ерекше белгілерін
анықтайды. Зертханалық жұмыстың
тақырыбын, мақсатын, қорытындысын
жазады.
|
Дескриптор:
-
Өсімдік бөлімдерінің:
балдырлар, мүктәрізділер, қырықжапырақтәрізділер, ашықтұқымдылар
мен жабықтұқымдылардың ерекше белгілерін анықтайды– 4
балл;
-зертханалық жұмыстың
тақырыбын, мақсатын, қорытындысын жазады– 4
балл;
|
Интерактивті панель,
презентация
Құрал-жабдықтар:
мүктәрізділер, қырықжапырақтәрізділер, ашықтұқымдылар мен
жабықтұқымдылардың кеппе-өсімдіктері мен
суреттері.
Биология 8-сынып,Автор:
А.Соловьева, Б.Ибраимова. Алматы «Атамұра» баспасы
2018ж,
248-бет.
|
Бағалау
|
Жеке
тапсырма:
«Шындық» «Жалған»
ойыны
|
балдырлар, мүктер,
қырықжапырақ тәріздестер, ашық және жабықтұқымдыар мысалында
өсімдіктердің ерекшеліктерін
сипаттайды.
|
Дескриптор:
- балдырлар, мүктер,
қырықжапырақ тәріздестер, ашық және жабықтұқымдыар мысалында
өсімдіктердің ерекшеліктерін сипаттайды
– 7
балл;
|
Интерактивті панель,
презентация
Жұмыс
дәптері
|
Сабақтың
соңы
Кері байланыс
беру
|
1,2-«Бүгін сабақта
зерттедім»
3- «Бүгінгі сабақта маған
түсіну қиынға соқты»
4-«Менің
жеңісім»
|
Білім алушылар
өздері зерттеген, қиынға соқтырған және өз жеңісін жазады, кері
байланыс береді.
|
Кері
байланыс:
«Бас бармақ» әдісі арқылы
бағаланады.
«Керемет!» және
т.б
|
Интерактивті панель,
презентация
|
Білімді игеруді
жақсарту және оны тәжірибеге
көшіру
|
Шығармашылық
жұмыс.
Тірек
сызба
«Саңырауқұлақтар»
|
Білім алушылар
келесі тақырыптың тақырыбымен және тірек сызба сызады. Ой қозғау
жүзеге асады.
|
Кері
байланыс:
«Бас бармақ» әдісі арқылы
бағаланады.
«Керемет!» және
т.б
|
Жұмыс
дәптері
Биология 8-сынып,Автор:
А.Соловьева, Б.Ибраимова. Алматы «Атамұра» баспасы
2018ж,
30-бет.
|