Бекітемін: ДОІЖО: Иманалиева Ж.М.
|
Педагогтың аты-жөні |
Жорабаева Динара Жумадиалаевна |
||||
|
Күні |
20.09.2024ж. |
||||
|
Сынып |
Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Жер ғаламшардың пайда болуы. Жердің құрылысы мен құрамы. |
||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
5.2.2.1 Жер ғаламшарының пайда болуын түсіндіру 5.2.2.2 Жердің құрылысы мен құрамын атау |
||||
|
|
|
||||
|
Сабақтың мақсаты |
жердің адам өміріндегі маңыздылығын
түсіндіру; |
||||
|
Бағалау критерииі |
Оқушы оқу мақсатына жетеді, егер: Жермен өмір туралы өз ойларына тура анықтама береді; Жер туралы тапсырмаларды құрастырып анықтап жазады Топпен дұрыс баға бере алады |
||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Басы |
Мақсаты: оқу материалының игерілу деңгейін тексеру, проблемалар Проверить уровень усвоения учебного материала, выявить проблемалады анықтау және оларды түзету. А)Тірек білімдер актуалдау Формасы: ұжымдық Әдісі: жеке Тәсілі: сұрақ-жауап
оқушылардың жақын арада даму аймағын анықтау. Оқушылармен бірлесіп сабақтың/оқу мақсатын анықтайды.
Мұғалім үнтаспадан құстың, судың, ағаш
жапырақтарының сыбдырын естіртеді. Оқушылар сол дауыстар бойынша
иелерін атап шығады. |
Оқушы өз жұбын табады Әдіс арқылы қайталау Сұрақ жауап орындайды |
Қол шапалақ |
Топқa бөлуге aрнaлғaн кaртaлaр
|
|
|
Ортасы |
5. Жаңа тақырыпты түсіндіру
Модуль СТО әдісі: ЖИГСО 1,
2 Топтағы жұмыс критерийі мен топ жұмысын бағалау критерийі ұсынылады:
(Ж, Т, Б) Оқушыларға ғылымдағы зерттеулердің дамуы бойынша жасаған жорамалдарын талқылауға уақыт беріңіз. Оқушыларға өздерінің қызығушылықтары туралы ой шертулерін және олар зерттеулер жүргізгілері келетін аймақты анықтауларын ұсыныңыз. (Т) Топтың постерді қорғауы және басқа топтардың бағалауы Мәтінмен жұмыс Сабақтың тақырыбын баяндау. «Адам әрекетінен жер бетінің өзгеруі»«Бағыттап оқу» арқылы,мәтінді бөлімдерге бөліп оқыту Табиғаттың экологиялық
проблемалары туралы жазып, өз пікірлерін ортаға
салады.Қорытындылау. -Сонымен бұл мәтінді оқи отырып, қандай ой түйдіңдер? -Адам үшін жердің қандай маңызы бар? -Адам мен жер бірге өмір сүре ме? -Жерді қалай қорғау керек? |
Слайдта көрсетілген ресурстарды талқылайды Видеороликтан тақырыпқа сай берілген түсініктерді дамыту арқылы, мәтіндегі тапсырмаларды орындау барысында ой өрісін жетілдіру арқылы бәсекелеседі Слайдта берілген сұрақ жауапты орындайды Сұрақ жауап арқылы сұраққа жауап береді, логикалық ойлай білуі мен сыни көзқарасы таныта білу дағдылары қалыптасады |
Смаликтер арқылы ҚБ өзін өзі бағалау ҚБ «Бәрекелді,әттеген-ай» Бағалау парақшасын толтырады. ҚБ Бағдаршам |
Слайдар Ашық сұрап-жауаптар |
|
|
Сабақтыңсоңы |
Қортынды тапсырма Тапсырма: Дәптерде берілген аяқталмаған ойды
оқушылар өз ойларымен жалғастырып эссе жазуы
тиіс. Рефлексия Мақсаты: Оқушылардың өз тәртіптеріне рефлексия жасауды мобильдендіру (мотивация, әрекет тәсілдері, қарым-қатынас). Рефлексия. Оқушылар стикерге мына сұрақтарға жауап жазады: Учащиеся, предварительно подписав стикеры, записывают: 1. Маған сабақта не ұнады. 2. Маған немен жұмыс істеу керек? 3. Смайл арқылы өзінің көңіл-күйін бейнелейді және стикерді күн бейнесіндегі тақтаға жапсырады.
2. Үй тапсырмасы. Жаттығу |
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды. |
|
Рефлексия парағы |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
6 сабак. Жер ғаламшардың пайда болуы. Жердің құрылысы мен құрамы. ҚМЖ Жаратылыстану
6 сабак. Жер ғаламшардың пайда болуы. Жердің құрылысы мен құрамы. ҚМЖ Жаратылыстану
Бекітемін: ДОІЖО: Иманалиева Ж.М.
|
Педагогтың аты-жөні |
Жорабаева Динара Жумадиалаевна |
||||
|
Күні |
20.09.2024ж. |
||||
|
Сынып |
Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Жер ғаламшардың пайда болуы. Жердің құрылысы мен құрамы. |
||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
5.2.2.1 Жер ғаламшарының пайда болуын түсіндіру 5.2.2.2 Жердің құрылысы мен құрамын атау |
||||
|
|
|
||||
|
Сабақтың мақсаты |
жердің адам өміріндегі маңыздылығын
түсіндіру; |
||||
|
Бағалау критерииі |
Оқушы оқу мақсатына жетеді, егер: Жермен өмір туралы өз ойларына тура анықтама береді; Жер туралы тапсырмаларды құрастырып анықтап жазады Топпен дұрыс баға бере алады |
||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Басы |
Мақсаты: оқу материалының игерілу деңгейін тексеру, проблемалар Проверить уровень усвоения учебного материала, выявить проблемалады анықтау және оларды түзету. А)Тірек білімдер актуалдау Формасы: ұжымдық Әдісі: жеке Тәсілі: сұрақ-жауап
оқушылардың жақын арада даму аймағын анықтау. Оқушылармен бірлесіп сабақтың/оқу мақсатын анықтайды.
Мұғалім үнтаспадан құстың, судың, ағаш
жапырақтарының сыбдырын естіртеді. Оқушылар сол дауыстар бойынша
иелерін атап шығады. |
Оқушы өз жұбын табады Әдіс арқылы қайталау Сұрақ жауап орындайды |
Қол шапалақ |
Топқa бөлуге aрнaлғaн кaртaлaр
|
|
|
Ортасы |
5. Жаңа тақырыпты түсіндіру
Модуль СТО әдісі: ЖИГСО 1,
2 Топтағы жұмыс критерийі мен топ жұмысын бағалау критерийі ұсынылады:
(Ж, Т, Б) Оқушыларға ғылымдағы зерттеулердің дамуы бойынша жасаған жорамалдарын талқылауға уақыт беріңіз. Оқушыларға өздерінің қызығушылықтары туралы ой шертулерін және олар зерттеулер жүргізгілері келетін аймақты анықтауларын ұсыныңыз. (Т) Топтың постерді қорғауы және басқа топтардың бағалауы Мәтінмен жұмыс Сабақтың тақырыбын баяндау. «Адам әрекетінен жер бетінің өзгеруі»«Бағыттап оқу» арқылы,мәтінді бөлімдерге бөліп оқыту Табиғаттың экологиялық
проблемалары туралы жазып, өз пікірлерін ортаға
салады.Қорытындылау. -Сонымен бұл мәтінді оқи отырып, қандай ой түйдіңдер? -Адам үшін жердің қандай маңызы бар? -Адам мен жер бірге өмір сүре ме? -Жерді қалай қорғау керек? |
Слайдта көрсетілген ресурстарды талқылайды Видеороликтан тақырыпқа сай берілген түсініктерді дамыту арқылы, мәтіндегі тапсырмаларды орындау барысында ой өрісін жетілдіру арқылы бәсекелеседі Слайдта берілген сұрақ жауапты орындайды Сұрақ жауап арқылы сұраққа жауап береді, логикалық ойлай білуі мен сыни көзқарасы таныта білу дағдылары қалыптасады |
Смаликтер арқылы ҚБ өзін өзі бағалау ҚБ «Бәрекелді,әттеген-ай» Бағалау парақшасын толтырады. ҚБ Бағдаршам |
Слайдар Ашық сұрап-жауаптар |
|
|
Сабақтыңсоңы |
Қортынды тапсырма Тапсырма: Дәптерде берілген аяқталмаған ойды
оқушылар өз ойларымен жалғастырып эссе жазуы
тиіс. Рефлексия Мақсаты: Оқушылардың өз тәртіптеріне рефлексия жасауды мобильдендіру (мотивация, әрекет тәсілдері, қарым-қатынас). Рефлексия. Оқушылар стикерге мына сұрақтарға жауап жазады: Учащиеся, предварительно подписав стикеры, записывают: 1. Маған сабақта не ұнады. 2. Маған немен жұмыс істеу керек? 3. Смайл арқылы өзінің көңіл-күйін бейнелейді және стикерді күн бейнесіндегі тақтаға жапсырады.
2. Үй тапсырмасы. Жаттығу |
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды. |
|
Рефлексия парағы |
|
шағым қалдыра аласыз

















