Өзiн-өзi тану сабағының жоспары
№5cабақ
Мектеп №11
Мерзiмі:3.10.2014
Тақырып:Әсемдік - өмір жарасымы
Құндылық:сүйіспеншілік
Қасиеттер:мейірім, қуаныш, достық.
Мұғалiм:Нурахметова Д.М
Сынып 9
|
Сабақ мақсаты: Оқушылардың сұлулық, табиғат, өнер туралы түсініктерін кеңейту. Міндеті: Білімділік Табиғат, өнер, өмір әсемдігінің адам үшін маңыздылығын жан-жақты ашу; Дамытушылық Сұлулықты, әсемдікті сезіну және қолдану іскерліктерін дамыту; Тәрбиелік Әсемдікке тәрбиелеу. |
Ресурстар:үнтаспа, суреттер,нақыл сөздер |
|
Сабақ барысы: 1.Ұйымдастыру кезеңi. 2 мин. Сәлемдесу, оқушылардың көңіл-күйін сұрау, сабаққа қатысуды тексеру. 5 Т ережесін еске салу. 1.Тәртіп 2.Талап 3.Тыныштық 4.Тазалық 5.Татулық 2.Тыныштық сәтi. Нұрға бөлену. Ыңғайланып отырыңыздар, денелеріңізді түзу ұстаңыздар. Аяқ-қолыңызды айқастырмаңыз.Қолыңызды тізеңізге немесе үстелге қоюға болады. Көздеріңізді жұмуларыңызды өтінемін. Елесететіп көріңіз: Күн нұры сіздің төбеңізден өтіп, кеудеңізге қарай бойлап барады. Кеудеңіздің орта тұсында гүл түйнегі орналасқан. Гүлдің түйнегі нұрдан баяу ашылып келеді. Балығы және таза әсем гүл сіздің әр ойыңызды, әр сезіміңізді,эмоцияңыз бен тілек-қалауыңызды шайып,жүрегіңіздің қауызын ашты. Нұр сәулесі сіздің бойыңызға ақырын тарай бастағанын елестетіңіз.Ол бірітіндеп күшейе түсуде.Оймен осы нұрды қолдарыңызға түсіріңіз.Сіздің қолдарыңыз нұрға бөленіп, сәуле шашуда.Қолымыз тек жақсы,ізгі істер істейді және баршаға көмектеседі.Нұр аяқтарарыңызға тарады.Аяқтарыңыз нұр сәулесін шашуда.Олар сізді тек жақсылық жасау үшін жақсы жерлерге апарады.Олар нұр мен махаббат құралына айналды. Одан әрі нұр сіздің ауызыңызға,тіліңізге тарады.Тіліңіз тек шындықты және жақсы,ізгі сөздер ғана айтады.Нұрды құлақтарыңызға бағқыттаңыз, құлақтарыңыз тек жақсы сөз бен әсем әуенді ғана естейді. Нұр көздеріңізге де жетті, көзіміз тек жақсыға қарап, бәрінне жақсылықты көреді. Сіздің басыңыз тұгелдей нұрға бөленніп, басыңызға тек ізігі, сәулелі ой келеді. Нұр бірте-бірте қарқын және шұғылана бастайды, сіздің денеңізден шығып, жан-жағыңыздан сәуле шашады. Осы нұрды туысқандарыңызға, мұғалімдеріңізге, достарыңызға, таныстарыңызға бағыттаңыз.Нұрды уақытша түсініспей,ренжісіп жүрген адамдарға да бағыттаңыз,олардың да жүрегі нұрға толсын.Осы нұр бүкіл әлемге:барлық адамдарға,жан-жануарларға,өсімдіктерге,барлық тірі жанға таралсын....Ғаламның барлық түпкір-түпкіріне нұр бағыттаңыз.Ойша айтыңыз:"Мен нұрлымын...Нұр менің ішімде...Мен Нұрмын" Осындай Нұр,Махаббат және Тыныштық күйінде отыра тұрыңыз.... Енді осы Нұрды жүрегіңізге орналастырыңыз.Нұрға толы бүкіл әлем сіздің жүрегіңізде.Оны осындай әсем қалыпта сақтаңыз. Жаймен көзіңізді ашуға болады.Рахмет. 3.Үй тапсырмасын тексеру. 5 мин. Мұғалім айтылған ойларды бекіте түсу үшін оқулықтағы «Мәтін оқу» айдарымен берілген «Сүйкімі дүниенің сұлулықта» атты мәтінді оқып, сұрақтар арқылыталдау барысында адамдардың қарым-қатынасынан, іс-әрекетінен оның ішкі дүниесіні сұлулығын байқауға болатынына оқушылардыкөңілін аударады. Мәтінде «Қыз да жігітке бір сәт көз тастап, танымаса да инабаттылықпен амандасады. Сосын барып, бұл қыздардың өз шәкірттері екенін, өз қолынан келген өнерін басқаға үйретуді жаны сүйетінін мақтанышпен әңгімелейді. Қыздың сыңғырлаған үні мен өзіне жарасқан ұяңдығы, әдептілігі мен сыпайылығына тәнті болған жігіт сол арада өз жүрегінің шешімін айтады...» деген жеріне көңіл білдіртеді. Сүйкімді дүниенің сұлулықта (Ертегі) Жігіт неліктен қызды таңдады? Әсемдіктің адам өміріндегі маңызы қаншалықты терең деп ойлайсыңдар? |
Сабақ барысын талқылау: |
|
4.Дәйексөз. Мұғалім оқушылардың шығармашылық жұмыстан алған әсерлерін қорытындылап, оқулықта берілген А.П.Чеховтың «Адам бойындағының бәрі де – бет сұлу болуға тиіс» - деген дәйексөздің мағынасына мән береді. Мұғалім балалардың сабақтан алған білімін дәйексөздің мәнін түсіндірумен түйіндейді.
|
|
|
5.Әңгiмелеу (сұхбат). 3мин.
|
|
|
6.Шығармашылық жұмыс, топтық жұмыс. 12 мин. Оқулықта «жаңа ақпарат» айдарында төмендегідей ақпарат берілген: Оқушылар әңгімелесу арқылы өз қорытындыларын жасаған соң мұғалім оқулықтағы жаңа ақпаратқа назар аудартады. Оқушы берілген ақпаратты тек қана оқып, түсініп қана қоймай, сонымен қатар әңгімелесу әдісіндегі өз шешімі мен ойының дұрыстығын, тіпті болмағанда оның басқа нұсқлардың ішіндегі артықшылығын түсінеді. Жаңа ақпараттағы мәтінге қарап оқушы өз жауабын тереңірек және жан – жақты қарастыруды ойластырады. Оқулықты берілген ақпаратты мұғалім беріп, өнер арқылы да қалыптасатынын түсіндіреді. 7.Дәптермен жұмыс Дәптердегі 2,3-тапсырманы орындау. |
|
|
8.Топпен ән айту. 3 мин. Сен сұлу М.Жұмабаев |
|
|
9.Үй тапсырмасы. 2 мин. Мәтінді оқу. |
|
|
10.Қорытындылау,соңғы тыныштық сәтi. 3 мин.
Ыңғайланып отырыңыздар, денелеріңізді түзу ұстаңыздар. Аяқ-қолыңызды айқастырмаңыз.Қолыңызды тізеңізге немесе үстелге қоюға болады. Көздеріңізді жұмуларыңызды өтінемін. Елесететіп көріңіз: Күн нұры сіздің төбеңізден өтіп, кеудеңізге қарай бойлап барады. Кеудеңіздің орта тұсында гүл түйнегі орналасқан. Гүлдің түйнегі нұрдан баяу ашылып келеді. Балығы және таза әсем гүл сіздің әр ойыңызды, әр сезіміңізді,эмоцияңыз бен тілек-қалауыңызды шайып,жүрегіңіздің қауызын ашты. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
6 сабаққа жоспар
6 сабаққа жоспар
Өзiн-өзi тану сабағының жоспары
№5cабақ
Мектеп №11
Мерзiмі:3.10.2014
Тақырып:Әсемдік - өмір жарасымы
Құндылық:сүйіспеншілік
Қасиеттер:мейірім, қуаныш, достық.
Мұғалiм:Нурахметова Д.М
Сынып 9
|
Сабақ мақсаты: Оқушылардың сұлулық, табиғат, өнер туралы түсініктерін кеңейту. Міндеті: Білімділік Табиғат, өнер, өмір әсемдігінің адам үшін маңыздылығын жан-жақты ашу; Дамытушылық Сұлулықты, әсемдікті сезіну және қолдану іскерліктерін дамыту; Тәрбиелік Әсемдікке тәрбиелеу. |
Ресурстар:үнтаспа, суреттер,нақыл сөздер |
|
Сабақ барысы: 1.Ұйымдастыру кезеңi. 2 мин. Сәлемдесу, оқушылардың көңіл-күйін сұрау, сабаққа қатысуды тексеру. 5 Т ережесін еске салу. 1.Тәртіп 2.Талап 3.Тыныштық 4.Тазалық 5.Татулық 2.Тыныштық сәтi. Нұрға бөлену. Ыңғайланып отырыңыздар, денелеріңізді түзу ұстаңыздар. Аяқ-қолыңызды айқастырмаңыз.Қолыңызды тізеңізге немесе үстелге қоюға болады. Көздеріңізді жұмуларыңызды өтінемін. Елесететіп көріңіз: Күн нұры сіздің төбеңізден өтіп, кеудеңізге қарай бойлап барады. Кеудеңіздің орта тұсында гүл түйнегі орналасқан. Гүлдің түйнегі нұрдан баяу ашылып келеді. Балығы және таза әсем гүл сіздің әр ойыңызды, әр сезіміңізді,эмоцияңыз бен тілек-қалауыңызды шайып,жүрегіңіздің қауызын ашты. Нұр сәулесі сіздің бойыңызға ақырын тарай бастағанын елестетіңіз.Ол бірітіндеп күшейе түсуде.Оймен осы нұрды қолдарыңызға түсіріңіз.Сіздің қолдарыңыз нұрға бөленіп, сәуле шашуда.Қолымыз тек жақсы,ізгі істер істейді және баршаға көмектеседі.Нұр аяқтарарыңызға тарады.Аяқтарыңыз нұр сәулесін шашуда.Олар сізді тек жақсылық жасау үшін жақсы жерлерге апарады.Олар нұр мен махаббат құралына айналды. Одан әрі нұр сіздің ауызыңызға,тіліңізге тарады.Тіліңіз тек шындықты және жақсы,ізгі сөздер ғана айтады.Нұрды құлақтарыңызға бағқыттаңыз, құлақтарыңыз тек жақсы сөз бен әсем әуенді ғана естейді. Нұр көздеріңізге де жетті, көзіміз тек жақсыға қарап, бәрінне жақсылықты көреді. Сіздің басыңыз тұгелдей нұрға бөленніп, басыңызға тек ізігі, сәулелі ой келеді. Нұр бірте-бірте қарқын және шұғылана бастайды, сіздің денеңізден шығып, жан-жағыңыздан сәуле шашады. Осы нұрды туысқандарыңызға, мұғалімдеріңізге, достарыңызға, таныстарыңызға бағыттаңыз.Нұрды уақытша түсініспей,ренжісіп жүрген адамдарға да бағыттаңыз,олардың да жүрегі нұрға толсын.Осы нұр бүкіл әлемге:барлық адамдарға,жан-жануарларға,өсімдіктерге,барлық тірі жанға таралсын....Ғаламның барлық түпкір-түпкіріне нұр бағыттаңыз.Ойша айтыңыз:"Мен нұрлымын...Нұр менің ішімде...Мен Нұрмын" Осындай Нұр,Махаббат және Тыныштық күйінде отыра тұрыңыз.... Енді осы Нұрды жүрегіңізге орналастырыңыз.Нұрға толы бүкіл әлем сіздің жүрегіңізде.Оны осындай әсем қалыпта сақтаңыз. Жаймен көзіңізді ашуға болады.Рахмет. 3.Үй тапсырмасын тексеру. 5 мин. Мұғалім айтылған ойларды бекіте түсу үшін оқулықтағы «Мәтін оқу» айдарымен берілген «Сүйкімі дүниенің сұлулықта» атты мәтінді оқып, сұрақтар арқылыталдау барысында адамдардың қарым-қатынасынан, іс-әрекетінен оның ішкі дүниесіні сұлулығын байқауға болатынына оқушылардыкөңілін аударады. Мәтінде «Қыз да жігітке бір сәт көз тастап, танымаса да инабаттылықпен амандасады. Сосын барып, бұл қыздардың өз шәкірттері екенін, өз қолынан келген өнерін басқаға үйретуді жаны сүйетінін мақтанышпен әңгімелейді. Қыздың сыңғырлаған үні мен өзіне жарасқан ұяңдығы, әдептілігі мен сыпайылығына тәнті болған жігіт сол арада өз жүрегінің шешімін айтады...» деген жеріне көңіл білдіртеді. Сүйкімді дүниенің сұлулықта (Ертегі) Жігіт неліктен қызды таңдады? Әсемдіктің адам өміріндегі маңызы қаншалықты терең деп ойлайсыңдар? |
Сабақ барысын талқылау: |
|
4.Дәйексөз. Мұғалім оқушылардың шығармашылық жұмыстан алған әсерлерін қорытындылап, оқулықта берілген А.П.Чеховтың «Адам бойындағының бәрі де – бет сұлу болуға тиіс» - деген дәйексөздің мағынасына мән береді. Мұғалім балалардың сабақтан алған білімін дәйексөздің мәнін түсіндірумен түйіндейді.
|
|
|
5.Әңгiмелеу (сұхбат). 3мин.
|
|
|
6.Шығармашылық жұмыс, топтық жұмыс. 12 мин. Оқулықта «жаңа ақпарат» айдарында төмендегідей ақпарат берілген: Оқушылар әңгімелесу арқылы өз қорытындыларын жасаған соң мұғалім оқулықтағы жаңа ақпаратқа назар аудартады. Оқушы берілген ақпаратты тек қана оқып, түсініп қана қоймай, сонымен қатар әңгімелесу әдісіндегі өз шешімі мен ойының дұрыстығын, тіпті болмағанда оның басқа нұсқлардың ішіндегі артықшылығын түсінеді. Жаңа ақпараттағы мәтінге қарап оқушы өз жауабын тереңірек және жан – жақты қарастыруды ойластырады. Оқулықты берілген ақпаратты мұғалім беріп, өнер арқылы да қалыптасатынын түсіндіреді. 7.Дәптермен жұмыс Дәптердегі 2,3-тапсырманы орындау. |
|
|
8.Топпен ән айту. 3 мин. Сен сұлу М.Жұмабаев |
|
|
9.Үй тапсырмасы. 2 мин. Мәтінді оқу. |
|
|
10.Қорытындылау,соңғы тыныштық сәтi. 3 мин.
Ыңғайланып отырыңыздар, денелеріңізді түзу ұстаңыздар. Аяқ-қолыңызды айқастырмаңыз.Қолыңызды тізеңізге немесе үстелге қоюға болады. Көздеріңізді жұмуларыңызды өтінемін. Елесететіп көріңіз: Күн нұры сіздің төбеңізден өтіп, кеудеңізге қарай бойлап барады. Кеудеңіздің орта тұсында гүл түйнегі орналасқан. Гүлдің түйнегі нұрдан баяу ашылып келеді. Балығы және таза әсем гүл сіздің әр ойыңызды, әр сезіміңізді,эмоцияңыз бен тілек-қалауыңызды шайып,жүрегіңіздің қауызын ашты. |
|
шағым қалдыра аласыз













