Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Қысқа мерзімді жоспар


    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:


    Мектеп: №42 Фурқат атындағы жалпы орта мектеп

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Абдазимов Равшанбек

    Сынып:

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Эргономика ұғымы

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    6.4.1.1- эргономика міндеттерін ойластыру және шешу (жоғары деңгейде және тиімді болу үшін)

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар: эргономика ұғымымен танысу, жұмыс үстелінің эргономикасын ойластыру және шешу;

    Көпшілік оқушылар: эргономика міндеттерін білу, компьютермен жұмыс жасау барысында іске асыруға болатын және болмайтын әрекеттерді ажырату

    Кейбір оқушылар: апат болған жағдайға алғашқы медициналық көмек көрсету әдістерін түсіну

    Бағалау критерийі

    Эргономика ұғымының анықтамасын біледі және жұмыс орындарын ұйымдастырады

    Компьютермен жұмыс жасау барысында орындалатын әрекеттерді жасай алады

    Практика жүзінде алғашқы медициналық көмек көрсете біледі

    Ойлау дағдыларының

    деңгей

    Білу, түсіну, қолдану, жинақтау

    Тілдік мақсаттар


    Оқытудың тілдік мақсаты: эргономика ұғымы мен жұмыс орнының эргономикасын түсінеді

    Лексика мен терминология: эргономика,мен жұмыс орнының эргономикасы үғымдарын қолдана алады.

    Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

    Компьютермен жұмыс жасау барысында қауіпсіздік ережесі не үшін қажет?

    Егер оқыс жағдай болса қандай көмек бересіздер?

    Компьютерден жағымсыз иіс шыққан жағдайда не істейсіздер?

    Құндылықтарға баулу




    «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы». Компьютермен жұмыс жасау барысында техника қауіпсіздігі ережелерін сақтай отырып, топтық, жұптық, жеке жұмыс орнын ұйымдастыруда жауапкершілікті сезініп, бірі-біріне көмек беру және өмір бойы білім алу

    Пәнаралық байланыс


    Математика: эргономика ұғымының шыққан жылы мен монитор мен көздің арақашықтық мөлшері

    Қазақ тілі: эргономика сөзінің қазақша мағынасы

    Алдыңғы білім

    Информатика кабинетіндегі техника қауіпсіздік ережелері

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


    Ресурстар

    Сабақтың басы





    «Ашық микрофон» әдісі


    «Гүлмен тілек» (сергіту және топқа біріктіру). Оқушылар арнайы дайындалып келген гүлді алақандарына салып тұрып, бір-біріне тілек тілейді және гүлдің астына жазылған сөздер бойынша топқа біріктіріледі. Гүлдің астындағы сөздер: компьютер, монитор, пернетақта, дыбыс ұлғайтқыш, тышқан, сканер, принтер, құлаққап, флешка, қатқыл диск.

    1 топ: «Компьютердің негізгі құрылғылары»

    2 топ: «Компьютердің қосымша құрылғылары»

    «Ашық микрофон» әдісі арқылы алдыңғы білімдерін тексеру. Бір оқушы микрофон ұстап, оқушыларға осы сабаққа байланысты сұрақ қояды, оқушылар жауап береді.

    1. Информатика кабинетінде жұмыс жасау үшін ең бірінші нені білу керек?

    2. Кабинет ережесі не үшін керек?

    3. Кабинетте кімнің нұсқауын орындау керек?т.с.с. сұрақтар қойылады.

    ҚБ «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау.

    Гүлдер











    Микрофон

    « Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау

    Сабақтың ортасы






































    П рактикалық тапсырмалар







    Жаңа сабақты түсіндіру үшін интербелсенді тақтадан «Эргономика міндеттері» тақырыбында бейнеролик көрсетемін. «Үштік» әдісі арқылы оқушылар тақтадағы бейнероликті көріп, топта талқылайды: бірінші оқушы айтады, екінші оқушы тыңдайды, үшінші оқушы түртіп алады, төртінші оқушы түсінбесе сұрақ қояды.

    Саралау «Қорытынды» тәсілі бойынша барлық оқушыларға бір бейнеролик көрсетілсе де олардың қорытынды ойлары әртүрлі болады.

    ҚБ «Жетістік баспалдағы» (өзін-өзі бағалау) әдісі арқылы бағалау.


    І тапсырма: (топтық жұмыс).

    Кесте бойынша дұрыс жауаптарды сәйкестендір

    Күйген жағдайда


    Эргономика (гр. ergon – жұмыс + nomos – заң) деген мағынаны береді.

    Эргономика дегеніміз

    Жиі-жиі көз, мойын, арқа үшін арнайы жаттығулар жасап отыру қажет

    Электр тогымен зақымданған жағдайда

    1.Ауырғанды басатын, тыныштандыратын дәрі болу керек.

    2.Күйген жерге дәрі жағу керек

    3.Күйген жерді біраз уақыт суда ұстап, микроп түспейтіндей етіп, орап қою керек

    Компьютерде көп отырып шаршаған жағдайда

    1.Компьютерде электр тогын токтан ажырату керек.

    2.Электр тогын өткізбейтін қолда бар құралдарды пайдаланып, зақымданған адамды ток әсерінен босату керек.

    3.Дәрігерді шақырту керек

    Дескриптор

    -эргономика ұғымын біледі.

    -компьютерде зақымданған жағдайда, алғашқы көмек көрсету жағдайларын біледі.

    - компьютер алдында көп отырып жұмыс істеген жағдайда қандай жаттығулар жасап отыру керектігін біледі.

    ҚБ «Стикерлер арқылы бағалау» әдісі арқылы бір-бірін бағалайды.

    ІІ тапсырма: (жұптық жұмыс).

    Суреттегі жағдайлардың неге қауіпті және қандай пайдасы бар екендігін анықтап, кестеге жазыңдар.

    Жағдай

    Түсінік

    Жағдай

    Түсінік












    Дескриптор

    - компьютер алдында тамақтанудың салдарларын түсіндіреді;

    - компьютер алдында дұрыс отырмау салдарларын түсіндіреді;

    - компьютердің электр өткізгіш құралдарын ұстау салдарларын түсіндіреді;

    - компьютерде дұрыс отырып, уақытылы көз жаттығуларын жасау салдарларын түсіндіреді.

    ҚБ «Шапалақ» әдісі арқылы жұптар бір-бірін бағалау.


    ІІІ тапсырма: (топтық жұмыс).

    Алғашқы медициналық көмек көрсетуге байланысты іс-әрекеттерді төмендегі кестеге толтырыңдар.


    Электр тогымен зақымданғанда

    Күйген кезде

    Талып қалганда

    1.

    2.

    3.


    1.

    2.

    3.


    1.

    2.

    3.


    Дескриптор

    - Электр тогымен зақымдалған кезде алғашқы көмек көрсетуді біледі.

    - Күйген кезде алғашқы көмек көрсету жолдарын біледі.

    - Талып қалганда жағдайда алғашқы көмек көрсете алады.

    ҚБ «Бес саусак» әдісі арқылы бір-бірін бағалау.


    Қорытындылау. «Ыстық орындық» әдісі

    Сыныптағы кез-келген оқушы «Ыстық орындыққа» отырады. Ең маңыздысы – өз еркімен шығу. Оқушы ортада тұрған үстелге отырып тақырып бойынша қойылған сұрақтарға жауап береді. Берілген тапсырмаға байланысты қойылған сұрақтарға жылдам жауап беру қажет. Сұраққа жауап бере алмаған жағдайда «күйді» деп ескерту беріледі. Осылайша барлық оқушы «Ыстық орындыққа» отыру арқылы жаңа сабақты қорытындылау бойынша сұрақтарға жауап береді.

    1. Эргономика дегеніміз не?

    2. Эргономика сөзі қай тілден алынған және аудармасы?

    3. Компьютер кабинетіндегі қауіпсіздік ережелері?

    4. Оқыс жағдайда орындалатын іс-әрекеттер?

    5. Компьютерде жұмыс жасау уақыты?

    6. Көзге арналған жаттығулар?

    ҚБ «Мадақтау арқылы бағалау» әдісі.


    Оқулық: , «Арман-ПВ» баспасы, 2018ж.

    бейнеролик

    h ttps://www.youtube.com/watch?v=cjdbUFFhT78















    Бағалау «Жетістік баспалдағы»







    Үлестірме қағаздар





























    Үлестірме қағаздар



















































    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Абдазимов Равшанбек Джавланбекович
    22 Сәуір 2024
    248
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    6-сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    6-сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Барлық оқушылар: эргономика ұғымымен танысу, жұмыс үстелінің эргономикасын ойластыру және шешу; Көпшілік оқушылар: эргономика міндеттерін білу, компьютермен жұмыс жасау барысында іске асыруға болатын және болмайтын әрекеттерді ажырату Кейбір оқушылар: апат болған жағдайға алғашқы медициналық көмек көрсету әдістерін түсіну
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Қысқа мерзімді жоспар


    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:


    Мектеп: №42 Фурқат атындағы жалпы орта мектеп

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Абдазимов Равшанбек

    Сынып:

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Эргономика ұғымы

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    6.4.1.1- эргономика міндеттерін ойластыру және шешу (жоғары деңгейде және тиімді болу үшін)

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар: эргономика ұғымымен танысу, жұмыс үстелінің эргономикасын ойластыру және шешу;

    Көпшілік оқушылар: эргономика міндеттерін білу, компьютермен жұмыс жасау барысында іске асыруға болатын және болмайтын әрекеттерді ажырату

    Кейбір оқушылар: апат болған жағдайға алғашқы медициналық көмек көрсету әдістерін түсіну

    Бағалау критерийі

    Эргономика ұғымының анықтамасын біледі және жұмыс орындарын ұйымдастырады

    Компьютермен жұмыс жасау барысында орындалатын әрекеттерді жасай алады

    Практика жүзінде алғашқы медициналық көмек көрсете біледі

    Ойлау дағдыларының

    деңгей

    Білу, түсіну, қолдану, жинақтау

    Тілдік мақсаттар


    Оқытудың тілдік мақсаты: эргономика ұғымы мен жұмыс орнының эргономикасын түсінеді

    Лексика мен терминология: эргономика,мен жұмыс орнының эргономикасы үғымдарын қолдана алады.

    Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

    Компьютермен жұмыс жасау барысында қауіпсіздік ережесі не үшін қажет?

    Егер оқыс жағдай болса қандай көмек бересіздер?

    Компьютерден жағымсыз иіс шыққан жағдайда не істейсіздер?

    Құндылықтарға баулу




    «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы». Компьютермен жұмыс жасау барысында техника қауіпсіздігі ережелерін сақтай отырып, топтық, жұптық, жеке жұмыс орнын ұйымдастыруда жауапкершілікті сезініп, бірі-біріне көмек беру және өмір бойы білім алу

    Пәнаралық байланыс


    Математика: эргономика ұғымының шыққан жылы мен монитор мен көздің арақашықтық мөлшері

    Қазақ тілі: эргономика сөзінің қазақша мағынасы

    Алдыңғы білім

    Информатика кабинетіндегі техника қауіпсіздік ережелері

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


    Ресурстар

    Сабақтың басы





    «Ашық микрофон» әдісі


    «Гүлмен тілек» (сергіту және топқа біріктіру). Оқушылар арнайы дайындалып келген гүлді алақандарына салып тұрып, бір-біріне тілек тілейді және гүлдің астына жазылған сөздер бойынша топқа біріктіріледі. Гүлдің астындағы сөздер: компьютер, монитор, пернетақта, дыбыс ұлғайтқыш, тышқан, сканер, принтер, құлаққап, флешка, қатқыл диск.

    1 топ: «Компьютердің негізгі құрылғылары»

    2 топ: «Компьютердің қосымша құрылғылары»

    «Ашық микрофон» әдісі арқылы алдыңғы білімдерін тексеру. Бір оқушы микрофон ұстап, оқушыларға осы сабаққа байланысты сұрақ қояды, оқушылар жауап береді.

    1. Информатика кабинетінде жұмыс жасау үшін ең бірінші нені білу керек?

    2. Кабинет ережесі не үшін керек?

    3. Кабинетте кімнің нұсқауын орындау керек?т.с.с. сұрақтар қойылады.

    ҚБ «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау.

    Гүлдер











    Микрофон

    « Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау

    Сабақтың ортасы






































    П рактикалық тапсырмалар







    Жаңа сабақты түсіндіру үшін интербелсенді тақтадан «Эргономика міндеттері» тақырыбында бейнеролик көрсетемін. «Үштік» әдісі арқылы оқушылар тақтадағы бейнероликті көріп, топта талқылайды: бірінші оқушы айтады, екінші оқушы тыңдайды, үшінші оқушы түртіп алады, төртінші оқушы түсінбесе сұрақ қояды.

    Саралау «Қорытынды» тәсілі бойынша барлық оқушыларға бір бейнеролик көрсетілсе де олардың қорытынды ойлары әртүрлі болады.

    ҚБ «Жетістік баспалдағы» (өзін-өзі бағалау) әдісі арқылы бағалау.


    І тапсырма: (топтық жұмыс).

    Кесте бойынша дұрыс жауаптарды сәйкестендір

    Күйген жағдайда


    Эргономика (гр. ergon – жұмыс + nomos – заң) деген мағынаны береді.

    Эргономика дегеніміз

    Жиі-жиі көз, мойын, арқа үшін арнайы жаттығулар жасап отыру қажет

    Электр тогымен зақымданған жағдайда

    1.Ауырғанды басатын, тыныштандыратын дәрі болу керек.

    2.Күйген жерге дәрі жағу керек

    3.Күйген жерді біраз уақыт суда ұстап, микроп түспейтіндей етіп, орап қою керек

    Компьютерде көп отырып шаршаған жағдайда

    1.Компьютерде электр тогын токтан ажырату керек.

    2.Электр тогын өткізбейтін қолда бар құралдарды пайдаланып, зақымданған адамды ток әсерінен босату керек.

    3.Дәрігерді шақырту керек

    Дескриптор

    -эргономика ұғымын біледі.

    -компьютерде зақымданған жағдайда, алғашқы көмек көрсету жағдайларын біледі.

    - компьютер алдында көп отырып жұмыс істеген жағдайда қандай жаттығулар жасап отыру керектігін біледі.

    ҚБ «Стикерлер арқылы бағалау» әдісі арқылы бір-бірін бағалайды.

    ІІ тапсырма: (жұптық жұмыс).

    Суреттегі жағдайлардың неге қауіпті және қандай пайдасы бар екендігін анықтап, кестеге жазыңдар.

    Жағдай

    Түсінік

    Жағдай

    Түсінік












    Дескриптор

    - компьютер алдында тамақтанудың салдарларын түсіндіреді;

    - компьютер алдында дұрыс отырмау салдарларын түсіндіреді;

    - компьютердің электр өткізгіш құралдарын ұстау салдарларын түсіндіреді;

    - компьютерде дұрыс отырып, уақытылы көз жаттығуларын жасау салдарларын түсіндіреді.

    ҚБ «Шапалақ» әдісі арқылы жұптар бір-бірін бағалау.


    ІІІ тапсырма: (топтық жұмыс).

    Алғашқы медициналық көмек көрсетуге байланысты іс-әрекеттерді төмендегі кестеге толтырыңдар.


    Электр тогымен зақымданғанда

    Күйген кезде

    Талып қалганда

    1.

    2.

    3.


    1.

    2.

    3.


    1.

    2.

    3.


    Дескриптор

    - Электр тогымен зақымдалған кезде алғашқы көмек көрсетуді біледі.

    - Күйген кезде алғашқы көмек көрсету жолдарын біледі.

    - Талып қалганда жағдайда алғашқы көмек көрсете алады.

    ҚБ «Бес саусак» әдісі арқылы бір-бірін бағалау.


    Қорытындылау. «Ыстық орындық» әдісі

    Сыныптағы кез-келген оқушы «Ыстық орындыққа» отырады. Ең маңыздысы – өз еркімен шығу. Оқушы ортада тұрған үстелге отырып тақырып бойынша қойылған сұрақтарға жауап береді. Берілген тапсырмаға байланысты қойылған сұрақтарға жылдам жауап беру қажет. Сұраққа жауап бере алмаған жағдайда «күйді» деп ескерту беріледі. Осылайша барлық оқушы «Ыстық орындыққа» отыру арқылы жаңа сабақты қорытындылау бойынша сұрақтарға жауап береді.

    1. Эргономика дегеніміз не?

    2. Эргономика сөзі қай тілден алынған және аудармасы?

    3. Компьютер кабинетіндегі қауіпсіздік ережелері?

    4. Оқыс жағдайда орындалатын іс-әрекеттер?

    5. Компьютерде жұмыс жасау уақыты?

    6. Көзге арналған жаттығулар?

    ҚБ «Мадақтау арқылы бағалау» әдісі.


    Оқулық: , «Арман-ПВ» баспасы, 2018ж.

    бейнеролик

    h ttps://www.youtube.com/watch?v=cjdbUFFhT78















    Бағалау «Жетістік баспалдағы»







    Үлестірме қағаздар





























    Үлестірме қағаздар



















































    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Информатика Ашық сабақ 6 сынып
    22.04.2024
    248
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Абдазимов Равшанбек Джавланбекович
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации