6-сынып Оқушының аты-жөні:
Бөлім «Тарихи тұлғалар. Лексика»
|
Оқу мақсаты |
6.2.4.1 ауызекі және ресми стильдегі мәтіндердің тақырыбын, мазмұнын, тілдік ерекшелігін салыстыру 6.3.1.1 әртүрлі жанрдағы мәтіндерді жазу үшін құрылымын ескере отырып, қарапайым жоспар құру |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Білім алушы
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Қолдану Жоғары деңгей дағдылары |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Орындау уақыты |
45 минут |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Тапсырма
1-мәтін Қазақстан археология мектебінің негізін салушы Әлкей Марғұлан этнография, тарих, шығыстану, әдебиеттану, өнертану бойынша көптеген еңбек сіңірген. Филология ғылымдарының докторы, академик, профессор. Ол 1904 ж. 11 мамырда Павлодар облысы, Баянауыл ауданында дүниеге келген. Əкесі - Хақан, шешесі - Нұрила. Əлкей бастауыш білімді ауыл мектебінен алды. 1915 жылы Баянауылда үш сыныпты орыс мектебінде оқыды. 15 жасында гимназияда оқу үшін Екатеринбургке сапар шегеді, алайда Азамат соғысында опат болып жатқан адамдардың жағдайы балаға әсер етуінің кесірінен оқи алмайды. 1919 жылы Əлкей Хақанұлы Павлодар қаласындағы мұғалімдер курсына түсіп, оны бітірген соң туған ауылына оралады да, Далба мектебінде мұғалімдік қызмет атқарады. 1921 жылы Семей техникумына оқуға түседі. Одан кейін Ленинградқа оқуға барады. Ленинградта оқып жүргенде-ақ зерттеушілікпен айналысады. 2-мәтін Қаныш Имантайұлы 1899 жылдың 12 сәуірінде қазіргі Павлодар облысының Баянауыл ауданында Имантай бидің отбасында дүниеге келді. Нәрестеге - Ғабдул-Ғани деген есім берілді. Үлкен ұлы Ғабдул-Ғазизді еркелетіп Бөкеш деген сияқты, Ғабдул-Ғаниын да анасы Әлима "Ғаниым, Ғанышым" деп атаған. Бала облыстық мектепке барғанда журналға есімі Қаныш болып жазылып кеткен. Арғын тайпасы Сүйіндік руы Қаржас бөлімінен шыққан. (жалғасы диктант түрінде)
1-мәтін бойынша жоспар:
2-мәтін бойынша жоспар:
|
||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма |
Дескриптор |
Балл |
|
|
№ |
|
|
|
|
Білім алушы |
|
|
|
Диктант |
1 |
|
1 1 1 1 1 |
|
Ресми стильдегі мәтіндердің тақырыбын, мазмұнын, тілдік ерекшеліктерін салыстырады |
1 |
Мәтіндердің тақырыптарын анықтайды; Мәтіндердің қысқаша мазмұнын көрсетеді; Мәтіндердің тілдік қолданыстарынан мысалдар келтіреді; |
2 2 2 |
|
Құрылымына сай мәтіндерге қарапайым жоспар құрады |
2 |
1-мәтін бойынша қарапайым жоспар құрады; |
1 |
|
2-мәтін бойынша қарапайым жоспар құрады. |
1 |
||
|
Барлығы |
|
|
13 |
Диктант
Сауатын ауыл молдасынан ашқан болашақ ғалым, кейін Шорман ауылында орналасқан мектепке қатынай бастайды. Төрт жылдық бағдарламаны үш жылда аяқтайды. 1911 жылдан бастап Павлодардағы 2-сыныпты орыс-қазақ училищесіне аттанады. Аталған білім ордасын мерзімінен бір жыл бұрын бітіріп шығады.
1914 жылы Семей мұғалімдер семинариясына түсіп, оны төрт жылда аяқтап, бастауыш мектептерге орыс тілінен сабақ беруге құқық беретін куәлікке ие болады.
1918 жылдың күзінде Земство басқармасының қаржысымен Алаш қалашағында ашылған, ауылдық қазақ мектептері үшін мұғалім болудан еңбек жолын бастайды.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
6-сынып 2-тоқсан БЖБ (диктант)
6-сынып 2-тоқсан БЖБ (диктант)
6-сынып Оқушының аты-жөні:
Бөлім «Тарихи тұлғалар. Лексика»
|
Оқу мақсаты |
6.2.4.1 ауызекі және ресми стильдегі мәтіндердің тақырыбын, мазмұнын, тілдік ерекшелігін салыстыру 6.3.1.1 әртүрлі жанрдағы мәтіндерді жазу үшін құрылымын ескере отырып, қарапайым жоспар құру |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Білім алушы
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Қолдану Жоғары деңгей дағдылары |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Орындау уақыты |
45 минут |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Тапсырма
1-мәтін Қазақстан археология мектебінің негізін салушы Әлкей Марғұлан этнография, тарих, шығыстану, әдебиеттану, өнертану бойынша көптеген еңбек сіңірген. Филология ғылымдарының докторы, академик, профессор. Ол 1904 ж. 11 мамырда Павлодар облысы, Баянауыл ауданында дүниеге келген. Əкесі - Хақан, шешесі - Нұрила. Əлкей бастауыш білімді ауыл мектебінен алды. 1915 жылы Баянауылда үш сыныпты орыс мектебінде оқыды. 15 жасында гимназияда оқу үшін Екатеринбургке сапар шегеді, алайда Азамат соғысында опат болып жатқан адамдардың жағдайы балаға әсер етуінің кесірінен оқи алмайды. 1919 жылы Əлкей Хақанұлы Павлодар қаласындағы мұғалімдер курсына түсіп, оны бітірген соң туған ауылына оралады да, Далба мектебінде мұғалімдік қызмет атқарады. 1921 жылы Семей техникумына оқуға түседі. Одан кейін Ленинградқа оқуға барады. Ленинградта оқып жүргенде-ақ зерттеушілікпен айналысады. 2-мәтін Қаныш Имантайұлы 1899 жылдың 12 сәуірінде қазіргі Павлодар облысының Баянауыл ауданында Имантай бидің отбасында дүниеге келді. Нәрестеге - Ғабдул-Ғани деген есім берілді. Үлкен ұлы Ғабдул-Ғазизді еркелетіп Бөкеш деген сияқты, Ғабдул-Ғаниын да анасы Әлима "Ғаниым, Ғанышым" деп атаған. Бала облыстық мектепке барғанда журналға есімі Қаныш болып жазылып кеткен. Арғын тайпасы Сүйіндік руы Қаржас бөлімінен шыққан. (жалғасы диктант түрінде)
1-мәтін бойынша жоспар:
2-мәтін бойынша жоспар:
|
||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма |
Дескриптор |
Балл |
|
|
№ |
|
|
|
|
Білім алушы |
|
|
|
Диктант |
1 |
|
1 1 1 1 1 |
|
Ресми стильдегі мәтіндердің тақырыбын, мазмұнын, тілдік ерекшеліктерін салыстырады |
1 |
Мәтіндердің тақырыптарын анықтайды; Мәтіндердің қысқаша мазмұнын көрсетеді; Мәтіндердің тілдік қолданыстарынан мысалдар келтіреді; |
2 2 2 |
|
Құрылымына сай мәтіндерге қарапайым жоспар құрады |
2 |
1-мәтін бойынша қарапайым жоспар құрады; |
1 |
|
2-мәтін бойынша қарапайым жоспар құрады. |
1 |
||
|
Барлығы |
|
|
13 |
Диктант
Сауатын ауыл молдасынан ашқан болашақ ғалым, кейін Шорман ауылында орналасқан мектепке қатынай бастайды. Төрт жылдық бағдарламаны үш жылда аяқтайды. 1911 жылдан бастап Павлодардағы 2-сыныпты орыс-қазақ училищесіне аттанады. Аталған білім ордасын мерзімінен бір жыл бұрын бітіріп шығады.
1914 жылы Семей мұғалімдер семинариясына түсіп, оны төрт жылда аяқтап, бастауыш мектептерге орыс тілінен сабақ беруге құқық беретін куәлікке ие болады.
1918 жылдың күзінде Земство басқармасының қаржысымен Алаш қалашағында ашылған, ауылдық қазақ мектептері үшін мұғалім болудан еңбек жолын бастайды.
шағым қалдыра аласыз













