|
Педагогтің аты-жөні: |
|
||||||||||||||||||||
|
Күні: |
|
||||||||||||||||||||
|
Сынып: 6 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Әбілқайыр хандығы. Зерттеу сұрағы: Әбілқайыр мемлекеттеріндегі оқиғалар қандай саяси өзгерістерге әкелді? |
||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
6.3.1.6 картаны қолданып XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердегі саяси үдерістерді түсіндіру; 6.1.1.2 XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердің этноәлеуметтік құрылымын анықтау 6.3.2.5 тарихи оқиғалардың өзара байланысын анықтап, Қазақстан аумағында XIII - XV ғасырларда құрылған мемлекеттердің сыртқы саясатын түсіндіру |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Тарихи оқиғалардың өзара байланысын анықтап, Қазақстан аумағында XIII – XV ғғ. құрылған мемлекеттердің сыртқы саясатын талдау Оқушылардың Қазақстан аумағында XIII – XV ғғ. құрылған мемлекеттердің этноәлеуметтік құрылымын анықтап, сыртқы саясатын талдау арқылы алған білімдерін одан әрі жетілдіріп, зерттеушілік дағдыларын дамыту. |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||
|
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру |
І. Ұйымдастыру. Психологиялық ахуал орналастыру. Психологиялық ахуал туғызу сыныпта. Ишарат арқылы оқушылармен амандасу. «Теңге» әдісі арқылы топқа бөлу
Өткен білімді еске түсіру: Үй жұмысын Қ.Р картасына қалалардың логотипін қою арқылы жауап береді.
|
Әуезді әуенмен іішке кіреді
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптарын тыңдау |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады |
Қазақстан тарихы көне заманнан бүгінгі күнге дейін. 5 томдық. І том. Атамұра, 2010
|
|||||||||||||||||
|
Жаңа білім |
Өткен тақырыпты қорытындылап,жаңа тақырыпқа шығу Жаңа тақырып: «Әбілхайыр хандығы» Жаңа тақырыпты слайд арқылы түсіндіру Сабақты әрі қарай тапсырмалармен жалғастыру І ТАПСЫРМА: Топтық жұмыс: әр топ аталған тақырыптар туралы постер қорғайды. І топ: Әбілхайыр хандығының құрылуы туралы ІІ топ: «Көшпелі өзбектер» этникалық құрамы туралы ІІІ топ: Әбілхайыр ханның ішкі-сыртқы саясаты туралы ІІ ТАПСЫРМА: «Шахмат» әдісі «Шахмат» әдісі арқылы үй жұмысын тексеру. Шахмат тақтасының суретін пайдалану арқылы оқушылар бос ақ ұяшықтарға өз ойларын кезекпен жазады, кейін ой бөліседі.
ІІІ ТАПСЫРМА: «Досыңа қоңырау шал» әдісі Жаңа тақырып бойынша кезкелген оқушы сыныптағы өзі қалаған оқушыға жаңа өтілген тақырып бойынша сұрақ қоя алады. |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу Дескриптор: Берілген сұрақтарға жауап беріп, кестені толырады. Бір біріне сұрақ қою арқылы жаңа тақырыпты меңгереді. |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
«Ең үздік жауап» ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
Өзін-өзі бағалау
|
|
|||||||||||||||||
|
Бекіту |
Сабақты қорытындылау Дискуссиялық тапсырма
Үйге тапсырма Моғолстан. Әбілқайыр хандығы |
Сабақтың тақырыбын қорытындылау |
«Ең үздік жауап» |
Ақпарат тық карточка |
|||||||||||||||||
|
Кері байланыс
|
Инстаграм желісі арқылы сабақта кері байланыс орнату
Оқушылар жүректі таңдаса сабақ ұнады ұшақты таңдаса мұғалімге дайректке жазу жалаушаны таңдаса сақтап алу
|
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект
|
|||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
6 сынып Әбілқайыр хандығы қмж
6 сынып Әбілқайыр хандығы қмж
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
||||||||||||||||||||
|
Күні: |
|
||||||||||||||||||||
|
Сынып: 6 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Әбілқайыр хандығы. Зерттеу сұрағы: Әбілқайыр мемлекеттеріндегі оқиғалар қандай саяси өзгерістерге әкелді? |
||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
6.3.1.6 картаны қолданып XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердегі саяси үдерістерді түсіндіру; 6.1.1.2 XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердің этноәлеуметтік құрылымын анықтау 6.3.2.5 тарихи оқиғалардың өзара байланысын анықтап, Қазақстан аумағында XIII - XV ғасырларда құрылған мемлекеттердің сыртқы саясатын түсіндіру |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Тарихи оқиғалардың өзара байланысын анықтап, Қазақстан аумағында XIII – XV ғғ. құрылған мемлекеттердің сыртқы саясатын талдау Оқушылардың Қазақстан аумағында XIII – XV ғғ. құрылған мемлекеттердің этноәлеуметтік құрылымын анықтап, сыртқы саясатын талдау арқылы алған білімдерін одан әрі жетілдіріп, зерттеушілік дағдыларын дамыту. |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||
|
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру |
І. Ұйымдастыру. Психологиялық ахуал орналастыру. Психологиялық ахуал туғызу сыныпта. Ишарат арқылы оқушылармен амандасу. «Теңге» әдісі арқылы топқа бөлу
Өткен білімді еске түсіру: Үй жұмысын Қ.Р картасына қалалардың логотипін қою арқылы жауап береді.
|
Әуезді әуенмен іішке кіреді
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптарын тыңдау |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады |
Қазақстан тарихы көне заманнан бүгінгі күнге дейін. 5 томдық. І том. Атамұра, 2010
|
|||||||||||||||||
|
Жаңа білім |
Өткен тақырыпты қорытындылап,жаңа тақырыпқа шығу Жаңа тақырып: «Әбілхайыр хандығы» Жаңа тақырыпты слайд арқылы түсіндіру Сабақты әрі қарай тапсырмалармен жалғастыру І ТАПСЫРМА: Топтық жұмыс: әр топ аталған тақырыптар туралы постер қорғайды. І топ: Әбілхайыр хандығының құрылуы туралы ІІ топ: «Көшпелі өзбектер» этникалық құрамы туралы ІІІ топ: Әбілхайыр ханның ішкі-сыртқы саясаты туралы ІІ ТАПСЫРМА: «Шахмат» әдісі «Шахмат» әдісі арқылы үй жұмысын тексеру. Шахмат тақтасының суретін пайдалану арқылы оқушылар бос ақ ұяшықтарға өз ойларын кезекпен жазады, кейін ой бөліседі.
ІІІ ТАПСЫРМА: «Досыңа қоңырау шал» әдісі Жаңа тақырып бойынша кезкелген оқушы сыныптағы өзі қалаған оқушыға жаңа өтілген тақырып бойынша сұрақ қоя алады. |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу Дескриптор: Берілген сұрақтарға жауап беріп, кестені толырады. Бір біріне сұрақ қою арқылы жаңа тақырыпты меңгереді. |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
«Ең үздік жауап» ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
Өзін-өзі бағалау
|
|
|||||||||||||||||
|
Бекіту |
Сабақты қорытындылау Дискуссиялық тапсырма
Үйге тапсырма Моғолстан. Әбілқайыр хандығы |
Сабақтың тақырыбын қорытындылау |
«Ең үздік жауап» |
Ақпарат тық карточка |
|||||||||||||||||
|
Кері байланыс
|
Инстаграм желісі арқылы сабақта кері байланыс орнату
Оқушылар жүректі таңдаса сабақ ұнады ұшақты таңдаса мұғалімге дайректке жазу жалаушаны таңдаса сақтап алу
|
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект
|
|||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз
















