Оқу
бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаты:
|
6.3.1.6 картаны
қолданып XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердегі саяси үдерістерді
түсіндіру;
6.1.1.2
XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердің этноәлеуметтік
құрылымын анықтау
6.3.2.5 тарихи оқиғалардың
өзара байланысын анықтап, Қазақстан аумағында XIII -
XV ғасырларда құрылған мемлекеттердің сыртқы
саясатын түсіндіру
|
Сабақтың
мақсаты
|
Тарихи оқиғалардың өзара
байланысын анықтап, Қазақстан аумағында XIII – XV ғғ. құрылған
мемлекеттердің сыртқы саясатын
талдау
Оқушылардың
Қазақстан аумағында XIII – XV
ғғ. құрылған мемлекеттердің этноәлеуметтік құрылымын анықтап,
сыртқы саясатын талдау арқылы алған білімдерін одан әрі жетілдіріп,
зерттеушілік дағдыларын
дамыту.
|
Ұйымдастыру
Өзін-өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
|
І.
Ұйымдастыру. Психологиялық
ахуал орналастыру.
Психологиялық ахуал туғызу
сыныпта. Ишарат арқылы оқушылармен
амандасу.
«Теңге» әдісі арқылы топқа
бөлу

Өткен білімді еске
түсіру:
Үй жұмысын Қ.Р картасына
қалалардың логотипін қою арқылы жауап
береді.
-
Ақ Орда хандығы өмір сүрген
уақытты атаңыз: (XIV-XV ғғ)
-
Ақ Орда мемлекеті кімнің
қарамағына берілген өңірде құрылды?
(Орда-Ежен)
-
Ақ Орданың астанасын атаңыз:
(Сығанақ)
-
Ақ Орданың алғашқы ханы кім?
(Сасы-Бұқа)
-
Ақ Орданың күшейген кезі қай
ханның тұсында: (Ұрыс хан)
-
Ұрыс хан 1376-77 жылы қайтыс
болғасын орнына үлкен ұлы кім отырды?
(Тоқтақия)
-
Ақ Орданың соңғы
ханы кім? (Барақ)
|
Әуезді әуенмен іішке
кіреді
Оқушылар өз ойларын
ортаға салады.
Оқушылар жауаптарын
тыңдау
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
|
Қазақстан тарихы көне заманнан
бүгінгі күнге дейін. 5 томдық. І том. Атамұра,
2010
|
Жаңа
білім
|
Өткен тақырыпты
қорытындылап,жаңа тақырыпқа
шығу
Жаңа тақырып: «Әбілхайыр
хандығы»
Жаңа тақырыпты слайд арқылы
түсіндіру
Сабақты әрі қарай
тапсырмалармен
жалғастыру
І
ТАПСЫРМА:
Топтық жұмыс: әр топ
аталған тақырыптар туралы постер
қорғайды.
І топ: Әбілхайыр хандығының
құрылуы туралы
ІІ топ: «Көшпелі өзбектер»
этникалық құрамы туралы
ІІІ топ: Әбілхайыр ханның
ішкі-сыртқы саясаты
туралы
ІІ
ТАПСЫРМА:
«Шахмат»
әдісі
«Шахмат» әдісі арқылы үй жұмысын
тексеру.
Шахмат тақтасының суретін пайдалану арқылы оқушылар бос ақ
ұяшықтарға өз ойларын кезекпен
жазады, кейін ой
бөліседі.

-
Әбілхайыр неше жасында Тура
өңірінде хан сайланды? (17
жасында)
-
Әбілхайыр хандығы қай жылы
құрылды? (1428
ж)
-
Әбілхайыр ханның астанасы
Сығанақ қаласы болып қай жылы аталды? (1446
ж)
-
Әбілхайыр хан Сығанақ
түбіндегі қалмақтардың Үз-Темір тайшы бастаған әскерінен жеңілді?
(1457
ж)
-
Әбілхайыр хан қай жылы өзінің
қарсыласы Мұстафа ханға қарсы күресте жеңіске жетті? (1446
ж)
-
Әбілхайыр хандығының халқы
қалай аталды? (көшпелі
өзбектер)
-
Әбілхайыр хандығы тарихта қай
мемлекеттің жалғасы болды? (Ақ
Орда)
-
Әбілхайыр хандығы ыдыраған
жылды атаңыз: (1468 ж)
ІІІ ТАПСЫРМА: «Досыңа қоңырау
шал» әдісі
Жаңа тақырып бойынша
кезкелген оқушы сыныптағы өзі қалаған оқушыға жаңа өтілген тақырып
бойынша сұрақ қоя алады.
|
Оқушылар өз ойларын
ортаға салады.
Оқушылар жауаптары арқылы жаңа
тақырыпқа көшу
Дескриптор:
Берілген сұрақтарға жауап
беріп, кестені
толырады.
Бір біріне сұрақ қою
арқылы жаңа тақырыпты
меңгереді.
|
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
«Ең үздік
жауап»
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
Өзін-өзі
бағалау
|
|
Кері
байланыс
|
Инстаграм желісі арқылы
сабақта кері байланыс
орнату

Оқушылар жүректі таңдаса сабақ
ұнады
ұшақты таңдаса мұғалімге
дайректке жазу
жалаушаны таңдаса сақтап
алу
|
Тақырып бойынша не
білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін
жазады
|
Оқушылар бағалай
критерийлерімен өз деңгейлерін
бағалайды
|
А4,
конспект
|