|
Мұғалім(-дер) Teacher(s)/ Учитель(-ля)/ |
Масимова Г.А. Турганова Н.М. |
Пән және пәндік топ/ 6-сынып Subject group and discipline/ Предмет и предметная группа |
Тіл және әдебиет Қазақ тілі мен әдебиеті |
||
|
Юниттың атауы/ Unit title/ Название юнита |
6-тақырып. Қазақстан қорықтары. Ө.Тұрманжанов. «Қарлығаш, дәуіт, жылан» |
MYP жылы/ 0 MYP year/ MYP год |
5-сынып, 1-жыл |
Юниттың ұзақтылығы (сағат) / Unit duration (hrs)/ Продолжительность юнита (часы) |
6 сағат |
Зерттеу: Бөлім мақсаттарын көру
|
Негізгі концепциялар/Key concept/ Ключевые концепции |
Пәндік концепциялар / Related concept(s)/ Предметные концепции |
Ғаламдық мәнмәтін/Global context/ Глобальный контекст |
|||||||||
|
Шығармашылық |
Тақырып |
Жеке және мәдени ой бөлісу |
|||||||||
|
Зерттеу идеясы/Statement of inquiry/ Идея исследования |
|||||||||||
|
Табиғатты қорғау-парыз тақырыбы аясында шығармашылық тұғыда жеке ой пікірін қалыптастырады |
|||||||||||
|
Зерттеу сұрақтары /Inquiry questions/ Вопросы исследования |
|||||||||||
|
Деректі сұрақ /Factual/Фактические— Табиғатты қорғауға байланысты мақал-мәтедерді білесің дер ме? Концептуалды сұрақ /Conceptual/ Концептуальные— Не себепті табиғатты қорғау адамзат үшін парыз? «Пікір-таласты сұрақ /Debatable/Дебатные – Табиғатты қорғау адамның саналы ойына байланысты ма, әлде біліміне ме?
|
|||||||||||
|
Мақсаттар/Objectives/Цели |
Қорытынды бақылау жұмысы /Summative assessment/Констатирующая работа |
||||||||||
ІІ. пікірі мен идеясын бірізді және жүйелі жеткізу A Талдау
II Автор таңдаған тілдік құралдардың оқырманға әсерін анықтай алу;
|
Жазылым "Табиғаттың қорғалуы — біздің болашағымыз үшін маңызды" деген тақырып бойынша ойларыңызды бірізді әрі нақты жеткізіңіз Оқылым “Қарлығаш пен дәуіт” шығармасындағы автордың қолданған тілдік құралдарын тауып, оларды талдаңыз
|
Бөлімді қорытындылауда өз пікірін мен идеясын жүйелі жеткізеді.
Тілдік құралдарды талдау арқылы шығарманың мазмұнын толық түсіпі, талдайды. |
|||||||||
|
Оқыту әдіс-тәсілдері/Approaches to learning (ATL)/ Подходы к обучению |
|||||||||||
|
IB ATLсанат→ MYP ATL санат → ATL дағдылар → Оќу ісі
Ұйымдастыру дағдылары Жұмыс уаќытын жоспарлау және тапсырмаларды орындау мерзімін (қосымша берілген уақытты қоса алғанда) сақтау Топпен жұмыс істеу дағдылары Топтың барлық мүшелерінің пікірлерін талдау және талқылау Топтың барлық мүшелерінің пікірлеріне төзімді ашық қарым-қатынас жасау Қатысымдық дағдылар Жазбаша материалдарды талдау және мазмұндау дағдыларын қолдану Жазбаларды қолдану Негізгі идеяларды оларды әртүрлі қырынан қарастыру мақсатында анықтау дағдысы, дұрыс дәйектерді іріктеп алу жєне мазмұнды қорытынды жасай білу Ақпараттық сауаттылық Ақпараттың шынайылығын тексеру маңыздылығын түсіну, ұсынылған тақырып бойынша түрлі дереккөздерін салыстыру және пайдалану қабілеті. Цитата келтіру дағдыларын жетілдіру құралы ретінде Turnitin программасын тиімді пайдалану. Рефлексия өзіндік бағалаудың түрлі әдістері/техникасын пайдалану. Жұмыстың барлық деңгейін қарастыра және көрсете білу Ойлау дағдылары «Миға шабуыл» әдісін қолдана білу Идеялар жиынтығынана ең тиімділерін іріктей білу
|
|||||||||||
Іс-әрекет: зерттеу арқылы оқыту мен сабақ беру/ Action: Teaching and learning through inquiry/Действие: обучение и преподавание через исследование
|
Мазмұны/Content/Содержание |
Оқыту процессі/Learning process/Процесс обучения |
|
7.Табиғат-тал бесігім |
1-тапсырма 1. Қорықтар мен ұлттық саябақтар туралы ақпараттар жинап, постер жасаңдар 1-тапсырма “Табиғатты аялайық” тақырыбында төрт жолды өлең құрау. 1-тапсырма Құстар мен жануарлар әлемі туралы кесте толтырады. 1-тапсырма. Ақ гүлге сипаттама бер. 1-тапсырма “Қарлығаш, дәуіт, шылан” шығармасындағы негізгі ойды анықта. 1-тапсырма Қарлығашқа мінездеме жаз 1-тапсырма Шығарманың жалғасын болжа 1-тапсырма “Қызыл кітап және оның рөлі” тақырыбында оргумент жинап, кітапша дайындау, 2-тапсырма Табиғат-тал бесігім атты шағын эссе жаз. Тапсырма: Табиғатқа деген көзқарасыңызды білдіретін 150-200 сөзден тұратын мәтін жазыңыз. Мәтінде табиғаттың сұлулығын, оның адам өміріндегі маңызын сипаттаңыз. |
|
|
Диференсация |
Әр сабақта оқушылардың қабылдау ерекшеліктеріне сай тапсырмалар беру.
Мысалы: Өсімдіктердің суретін сал. Олардың қандай екенін сөзбен жаз. |
|
|
Қор |
|
|
Рефлексия: жоспарлауды, оқыту процессін, ізденіс әсерін қарастыру/Reflection: Considering the planning, process and impact of the inquiry/Рефлексия: Рассмотрение планирования, процесса и воздействия исследования
|
Юниттың басталуына дейін/Prior to teaching the unit/До начало юнита |
Оқыту барысында/During teaching/ Во время обучения |
Юнитты оқытып болғаннан кейін/After teaching the unit/После преподавания юнита |
|
Ойын жүйелі жазуда және ауызша әңгімелеуде шығармашылық қабілеттерін көрсетеді. Мәтіндегі негізі ойды анықтап, қорытынды пікірді айтады Өзіне қажетті ақпаратты таңдай алады және ойын баяндауда қолданады. Тілдік құралдарды таба алады
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
6-сынып. Ашық сабақ . Ақ гүл
6-сынып. Ашық сабақ . Ақ гүл
|
Мұғалім(-дер) Teacher(s)/ Учитель(-ля)/ |
Масимова Г.А. Турганова Н.М. |
Пән және пәндік топ/ 6-сынып Subject group and discipline/ Предмет и предметная группа |
Тіл және әдебиет Қазақ тілі мен әдебиеті |
||
|
Юниттың атауы/ Unit title/ Название юнита |
6-тақырып. Қазақстан қорықтары. Ө.Тұрманжанов. «Қарлығаш, дәуіт, жылан» |
MYP жылы/ 0 MYP year/ MYP год |
5-сынып, 1-жыл |
Юниттың ұзақтылығы (сағат) / Unit duration (hrs)/ Продолжительность юнита (часы) |
6 сағат |
Зерттеу: Бөлім мақсаттарын көру
|
Негізгі концепциялар/Key concept/ Ключевые концепции |
Пәндік концепциялар / Related concept(s)/ Предметные концепции |
Ғаламдық мәнмәтін/Global context/ Глобальный контекст |
|||||||||
|
Шығармашылық |
Тақырып |
Жеке және мәдени ой бөлісу |
|||||||||
|
Зерттеу идеясы/Statement of inquiry/ Идея исследования |
|||||||||||
|
Табиғатты қорғау-парыз тақырыбы аясында шығармашылық тұғыда жеке ой пікірін қалыптастырады |
|||||||||||
|
Зерттеу сұрақтары /Inquiry questions/ Вопросы исследования |
|||||||||||
|
Деректі сұрақ /Factual/Фактические— Табиғатты қорғауға байланысты мақал-мәтедерді білесің дер ме? Концептуалды сұрақ /Conceptual/ Концептуальные— Не себепті табиғатты қорғау адамзат үшін парыз? «Пікір-таласты сұрақ /Debatable/Дебатные – Табиғатты қорғау адамның саналы ойына байланысты ма, әлде біліміне ме?
|
|||||||||||
|
Мақсаттар/Objectives/Цели |
Қорытынды бақылау жұмысы /Summative assessment/Констатирующая работа |
||||||||||
ІІ. пікірі мен идеясын бірізді және жүйелі жеткізу A Талдау
II Автор таңдаған тілдік құралдардың оқырманға әсерін анықтай алу;
|
Жазылым "Табиғаттың қорғалуы — біздің болашағымыз үшін маңызды" деген тақырып бойынша ойларыңызды бірізді әрі нақты жеткізіңіз Оқылым “Қарлығаш пен дәуіт” шығармасындағы автордың қолданған тілдік құралдарын тауып, оларды талдаңыз
|
Бөлімді қорытындылауда өз пікірін мен идеясын жүйелі жеткізеді.
Тілдік құралдарды талдау арқылы шығарманың мазмұнын толық түсіпі, талдайды. |
|||||||||
|
Оқыту әдіс-тәсілдері/Approaches to learning (ATL)/ Подходы к обучению |
|||||||||||
|
IB ATLсанат→ MYP ATL санат → ATL дағдылар → Оќу ісі
Ұйымдастыру дағдылары Жұмыс уаќытын жоспарлау және тапсырмаларды орындау мерзімін (қосымша берілген уақытты қоса алғанда) сақтау Топпен жұмыс істеу дағдылары Топтың барлық мүшелерінің пікірлерін талдау және талқылау Топтың барлық мүшелерінің пікірлеріне төзімді ашық қарым-қатынас жасау Қатысымдық дағдылар Жазбаша материалдарды талдау және мазмұндау дағдыларын қолдану Жазбаларды қолдану Негізгі идеяларды оларды әртүрлі қырынан қарастыру мақсатында анықтау дағдысы, дұрыс дәйектерді іріктеп алу жєне мазмұнды қорытынды жасай білу Ақпараттық сауаттылық Ақпараттың шынайылығын тексеру маңыздылығын түсіну, ұсынылған тақырып бойынша түрлі дереккөздерін салыстыру және пайдалану қабілеті. Цитата келтіру дағдыларын жетілдіру құралы ретінде Turnitin программасын тиімді пайдалану. Рефлексия өзіндік бағалаудың түрлі әдістері/техникасын пайдалану. Жұмыстың барлық деңгейін қарастыра және көрсете білу Ойлау дағдылары «Миға шабуыл» әдісін қолдана білу Идеялар жиынтығынана ең тиімділерін іріктей білу
|
|||||||||||
Іс-әрекет: зерттеу арқылы оқыту мен сабақ беру/ Action: Teaching and learning through inquiry/Действие: обучение и преподавание через исследование
|
Мазмұны/Content/Содержание |
Оқыту процессі/Learning process/Процесс обучения |
|
7.Табиғат-тал бесігім |
1-тапсырма 1. Қорықтар мен ұлттық саябақтар туралы ақпараттар жинап, постер жасаңдар 1-тапсырма “Табиғатты аялайық” тақырыбында төрт жолды өлең құрау. 1-тапсырма Құстар мен жануарлар әлемі туралы кесте толтырады. 1-тапсырма. Ақ гүлге сипаттама бер. 1-тапсырма “Қарлығаш, дәуіт, шылан” шығармасындағы негізгі ойды анықта. 1-тапсырма Қарлығашқа мінездеме жаз 1-тапсырма Шығарманың жалғасын болжа 1-тапсырма “Қызыл кітап және оның рөлі” тақырыбында оргумент жинап, кітапша дайындау, 2-тапсырма Табиғат-тал бесігім атты шағын эссе жаз. Тапсырма: Табиғатқа деген көзқарасыңызды білдіретін 150-200 сөзден тұратын мәтін жазыңыз. Мәтінде табиғаттың сұлулығын, оның адам өміріндегі маңызын сипаттаңыз. |
|
|
Диференсация |
Әр сабақта оқушылардың қабылдау ерекшеліктеріне сай тапсырмалар беру.
Мысалы: Өсімдіктердің суретін сал. Олардың қандай екенін сөзбен жаз. |
|
|
Қор |
|
|
Рефлексия: жоспарлауды, оқыту процессін, ізденіс әсерін қарастыру/Reflection: Considering the planning, process and impact of the inquiry/Рефлексия: Рассмотрение планирования, процесса и воздействия исследования
|
Юниттың басталуына дейін/Prior to teaching the unit/До начало юнита |
Оқыту барысында/During teaching/ Во время обучения |
Юнитты оқытып болғаннан кейін/After teaching the unit/После преподавания юнита |
|
Ойын жүйелі жазуда және ауызша әңгімелеуде шығармашылық қабілеттерін көрсетеді. Мәтіндегі негізі ойды анықтап, қорытынды пікірді айтады Өзіне қажетті ақпаратты таңдай алады және ойын баяндауда қолданады. Тілдік құралдарды таба алады
|
|
|
шағым қалдыра аласыз













