|
6 сынып математика күні: |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: Рационал сандарға амалдар қолдану |
|||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Таңбалары әр түрлі сандарға арифметикалық амалдар қолдана отырып, есептер шығарту. |
||||
|
Нәтиже: |
1. Таңбалары әр түрлі сандарға амалдар қолдануды меңгереді. 2. Өз беттерінше есептер шығара білуге қалыптасады. 3. Сандар жөніндегі білімдерін кеңейтеді. |
||||
|
Түйінді идеялар: |
Оқушылардың топпен жұмыс істеуге, сыни тұрғыдан ойлануға бағыт бағдар беру. |
||||
|
Әдіс-тәсілдері: |
Топқа бөлу, сұрақ қою, талдау-талқылау, ойын элементтері |
||||
|
Негізгі дереккөздер: |
6 – сынып оқулығы, интербелсенді тақта |
||||
|
Психологиялық ахуалды орнату. Ұйымдастыру кезеңі 5 мин |
|||||
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
||||
|
1.Сыныпты топқа бөлу Үшбұрыш - өте еңбекқор, төзімді, өз жұмысының шебері, бастаған ісін аяғына жеткізетін, көшбасшы, өз-өзіне сенімді адам. Шеңбер - өте мейірімді, басқаның қайғысын да, қуанышын да бөлісе алады.Көпшіл, ынталы, достары көп, пейілі кең, түйсігі жақсы дамыған адам. Тіктөртбұрыш - жаңа идеяларға жақын, білуге құмар, ізденгіш, батыл, көңіл-күйі құбылмалы, өзін көпшілікке көрсете бермейтін адам. |
1-топ «Үшбұрыш» 2-топ «Шеңбер» 3-топ «төртбұрыш» |
||||
|
I. Қызығушылықты ояту 8 мин (Топпен жұмыс) |
|||||
|
Миға шабуыл. Өткенді еске түсіру. 1.Қарама-қарсы сандар дегеніміз не? 2.Оң және теріс сандар дегеніміз не? 3 . Теріс сандардың қосындысы теріс сан 4. Қарама – қарсы сандардың қосындысы 0-ге тең 5. Таңбалары әр түрлі екі санның көбейтіндісі теріс сан 6. Таңбалары бірдей екі сандардың бөліндісі оң сан |
Сұрақтарға жауап береді. |
||||
|
II. Сабақтың негізгі бөлімі 10 мин |
|||||
|
1. Тапсырмаларды топтарға бөледі, постер таратады. Жалпы топтарға сабақтың тақырыбына сай эссе жазу тапсырылады. 1-топ: Ертегі құрастыру 2-топ: Табиғатпен байланыстыру 3-топ: Күнделікті тұрмыста қолданылуы |
1. Рационал сандарды қолданып, ертегі жазады, суреттейді. 2. Сабақ тақырыбына сай мысалдарды табиғат құбылыстары арқылы жазады, суреттейді. 3. Күнделікті өмірмен байланыстырып, мысалдар келтіреді. |
||||
|
Кім ойшыл 8 мин |
|||||
|
I топ. II топ II топ. -5+17= 12 - 3,9 : 3 = -1.3 5 · (- 15) =-75 8,2 · (- 1,5)=-12.3 -2,8 + 3,2 = 0.4 -8 + 20 =12 -2,3-7,1= -9.4 1. 4 · (-6) = -8.4 - 4,5 - 4 = -8.5 4,5:( -5)= -0.9 -9.4-1.2=-10.6 2,8 : (-7) =-4
|
Оқушылар есепті тақтаға шығарады
Топпен жұмыс істейді |
||||
|
Сергіту сәті Ойлан тап: Логикалық сұрақтарға жауап беру керек 1.Футбол ойынында Ордабасы командасы бірінші тайымда өз қақпасына екі доп жіберіп алды. Ал, екінші тайымда бір доп жіберіп алды. Нәтижесінде қанша болды? (-3) 2.Ауа температурасы түсте үш градус суық еді. Ал, түстен кейін тағы бес градусқа төмендеді. Нәтижесінде қанша градус? (-8) 3.Сүңуір қайық 10 м ереңдікте болатын. Кейін тағы 5 м тереңдікке батты. Жалпы қанша метр тереңдікте болады? -10м + (-5м)= -15м 4.Сатушы бірінші күні 500 теңге шығынға тағы ұшырады. Ал, екінші күні 210 теңге шығынға тағы ұшырады. Екі күнде қанша теңге шығын болды? -500+(-210)=-710 |
Логикалық сұрақтарға жауап береді. |
||||
|
IV. Сабақты бекіту 5 мин |
|||||
|
Амалды орындаңдар
|
Оқушылар есептерді дәптерде орындайды. |
||||
|
VI. Бағалау 2 мин |
|||||
|
Топ басшысы бағалау парағына бағалайды |
|
||||
|
VII. Үйге тапсырма 1 мин |
|||||
|
Үйге тапсырма беру. |
Тапсырманы күнделіктеріне белгілеп алу. |
||||
|
VIII. Рефлексия 3 мин |
|||||
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
||||
|
Бүгінгі сабақтан алған білімдерін, «Бес саусақ» әдісі бойынша қорытындылау. |
|||||
«Н.Бозжанов атындағы орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталығымен » МКМ
Ашық сабақ
Тақырыбы: Рационал сандарға амалдар қолдану
Пән мұғалімі : Нургали Б.Е
6 сынып математика күні: 12.12.16
Сабақтың тақырыбы: Рационал сандарға арифметикалық амалдар қолдану
Сабақтың мақсаты: Таңбалары әр түрлі сандарға арифметикалық амалдар қолдана отырып, есептер шығарту.
Дамытушылық: Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын, ақыл ой-өрісін дамыту. Теориялық білімдерін практикамен ұштастыру.
Тәрбиелік: Оқушыларды ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа, тез шешім қабылдай білуге, пәнге деген қызығушылығын арттыра отырып тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: өзіндік жұмыс
Сабақтың көрнекілігі: оқулық
Сабақ барысы:
І Ұйымдастыру кезеңі:
а) Сәлемдесу
ә) Оқушылар тізімін тексеру
б) Сабақтың мақсатымен таныстыру.
ІІ Өткен тақырыпты қайталау:
1) Екі теріс санды қосу
үшін ...
2)
Таңбалары әртүрлі екі санды қосу үшін
...
3)
Екі теріс санның қосындысы ...
4)
Қарама-қарсы сандардың қосындысы
...
5)
Таңбалары әртүрлі екі санды көбейту үшін
...
6)
Таңбалары бірдей екі санды көбейту үшін
...
7)
Таңбалары әртүрлі екі санды бөлу үшін
...
8) Таңбалары бірдей екі
санды бөлу үшін ...
III.Білімді бекіту:
№640
-
4) 
-
5) 
-
6) 
№642
-
AB=8
-
AB=6
-
AB=4
№644
-
=0.25 -
=-0.75 -
=
-
=
-1
Сабақты қорытындылау: Оқушыларға сабаққа қатысқанына сай баға қою.
Үй жұмысы: №645
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
6-сынып ашық сабақ: Рационал сандарға амалдар қолдану
6-сынып ашық сабақ: Рационал сандарға амалдар қолдану
|
6 сынып математика күні: |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: Рационал сандарға амалдар қолдану |
|||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Таңбалары әр түрлі сандарға арифметикалық амалдар қолдана отырып, есептер шығарту. |
||||
|
Нәтиже: |
1. Таңбалары әр түрлі сандарға амалдар қолдануды меңгереді. 2. Өз беттерінше есептер шығара білуге қалыптасады. 3. Сандар жөніндегі білімдерін кеңейтеді. |
||||
|
Түйінді идеялар: |
Оқушылардың топпен жұмыс істеуге, сыни тұрғыдан ойлануға бағыт бағдар беру. |
||||
|
Әдіс-тәсілдері: |
Топқа бөлу, сұрақ қою, талдау-талқылау, ойын элементтері |
||||
|
Негізгі дереккөздер: |
6 – сынып оқулығы, интербелсенді тақта |
||||
|
Психологиялық ахуалды орнату. Ұйымдастыру кезеңі 5 мин |
|||||
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
||||
|
1.Сыныпты топқа бөлу Үшбұрыш - өте еңбекқор, төзімді, өз жұмысының шебері, бастаған ісін аяғына жеткізетін, көшбасшы, өз-өзіне сенімді адам. Шеңбер - өте мейірімді, басқаның қайғысын да, қуанышын да бөлісе алады.Көпшіл, ынталы, достары көп, пейілі кең, түйсігі жақсы дамыған адам. Тіктөртбұрыш - жаңа идеяларға жақын, білуге құмар, ізденгіш, батыл, көңіл-күйі құбылмалы, өзін көпшілікке көрсете бермейтін адам. |
1-топ «Үшбұрыш» 2-топ «Шеңбер» 3-топ «төртбұрыш» |
||||
|
I. Қызығушылықты ояту 8 мин (Топпен жұмыс) |
|||||
|
Миға шабуыл. Өткенді еске түсіру. 1.Қарама-қарсы сандар дегеніміз не? 2.Оң және теріс сандар дегеніміз не? 3 . Теріс сандардың қосындысы теріс сан 4. Қарама – қарсы сандардың қосындысы 0-ге тең 5. Таңбалары әр түрлі екі санның көбейтіндісі теріс сан 6. Таңбалары бірдей екі сандардың бөліндісі оң сан |
Сұрақтарға жауап береді. |
||||
|
II. Сабақтың негізгі бөлімі 10 мин |
|||||
|
1. Тапсырмаларды топтарға бөледі, постер таратады. Жалпы топтарға сабақтың тақырыбына сай эссе жазу тапсырылады. 1-топ: Ертегі құрастыру 2-топ: Табиғатпен байланыстыру 3-топ: Күнделікті тұрмыста қолданылуы |
1. Рационал сандарды қолданып, ертегі жазады, суреттейді. 2. Сабақ тақырыбына сай мысалдарды табиғат құбылыстары арқылы жазады, суреттейді. 3. Күнделікті өмірмен байланыстырып, мысалдар келтіреді. |
||||
|
Кім ойшыл 8 мин |
|||||
|
I топ. II топ II топ. -5+17= 12 - 3,9 : 3 = -1.3 5 · (- 15) =-75 8,2 · (- 1,5)=-12.3 -2,8 + 3,2 = 0.4 -8 + 20 =12 -2,3-7,1= -9.4 1. 4 · (-6) = -8.4 - 4,5 - 4 = -8.5 4,5:( -5)= -0.9 -9.4-1.2=-10.6 2,8 : (-7) =-4
|
Оқушылар есепті тақтаға шығарады
Топпен жұмыс істейді |
||||
|
Сергіту сәті Ойлан тап: Логикалық сұрақтарға жауап беру керек 1.Футбол ойынында Ордабасы командасы бірінші тайымда өз қақпасына екі доп жіберіп алды. Ал, екінші тайымда бір доп жіберіп алды. Нәтижесінде қанша болды? (-3) 2.Ауа температурасы түсте үш градус суық еді. Ал, түстен кейін тағы бес градусқа төмендеді. Нәтижесінде қанша градус? (-8) 3.Сүңуір қайық 10 м ереңдікте болатын. Кейін тағы 5 м тереңдікке батты. Жалпы қанша метр тереңдікте болады? -10м + (-5м)= -15м 4.Сатушы бірінші күні 500 теңге шығынға тағы ұшырады. Ал, екінші күні 210 теңге шығынға тағы ұшырады. Екі күнде қанша теңге шығын болды? -500+(-210)=-710 |
Логикалық сұрақтарға жауап береді. |
||||
|
IV. Сабақты бекіту 5 мин |
|||||
|
Амалды орындаңдар
|
Оқушылар есептерді дәптерде орындайды. |
||||
|
VI. Бағалау 2 мин |
|||||
|
Топ басшысы бағалау парағына бағалайды |
|
||||
|
VII. Үйге тапсырма 1 мин |
|||||
|
Үйге тапсырма беру. |
Тапсырманы күнделіктеріне белгілеп алу. |
||||
|
VIII. Рефлексия 3 мин |
|||||
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
||||
|
Бүгінгі сабақтан алған білімдерін, «Бес саусақ» әдісі бойынша қорытындылау. |
|||||
«Н.Бозжанов атындағы орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталығымен » МКМ
Ашық сабақ
Тақырыбы: Рационал сандарға амалдар қолдану
Пән мұғалімі : Нургали Б.Е
6 сынып математика күні: 12.12.16
Сабақтың тақырыбы: Рационал сандарға арифметикалық амалдар қолдану
Сабақтың мақсаты: Таңбалары әр түрлі сандарға арифметикалық амалдар қолдана отырып, есептер шығарту.
Дамытушылық: Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын, ақыл ой-өрісін дамыту. Теориялық білімдерін практикамен ұштастыру.
Тәрбиелік: Оқушыларды ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа, тез шешім қабылдай білуге, пәнге деген қызығушылығын арттыра отырып тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: өзіндік жұмыс
Сабақтың көрнекілігі: оқулық
Сабақ барысы:
І Ұйымдастыру кезеңі:
а) Сәлемдесу
ә) Оқушылар тізімін тексеру
б) Сабақтың мақсатымен таныстыру.
ІІ Өткен тақырыпты қайталау:
1) Екі теріс санды қосу
үшін ...
2)
Таңбалары әртүрлі екі санды қосу үшін
...
3)
Екі теріс санның қосындысы ...
4)
Қарама-қарсы сандардың қосындысы
...
5)
Таңбалары әртүрлі екі санды көбейту үшін
...
6)
Таңбалары бірдей екі санды көбейту үшін
...
7)
Таңбалары әртүрлі екі санды бөлу үшін
...
8) Таңбалары бірдей екі
санды бөлу үшін ...
III.Білімді бекіту:
№640
-
4) 
-
5) 
-
6) 
№642
-
AB=8
-
AB=6
-
AB=4
№644
-
=0.25 -
=-0.75 -
=
-
=
-1
Сабақты қорытындылау: Оқушыларға сабаққа қатысқанына сай баға қою.
Үй жұмысы: №645
шағым қалдыра аласыз














