|
Бөлім |
Спорттық ойын |
||||
|
Педагогтың аты-жөні |
Байталов Ж.Ч. |
||||
|
Күні |
19.12.2022ж |
||||
|
Сынып |
Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Баскетбол ойын техникасының дағдысын дамыту |
||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
6.1.3.1 - арнайы спорттық техникаларды орындау кезіндегі дағдылар мен реттілікті таңдай білу |
||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар қозғалыс кеңістігінде толық топ ретінде қауіпсіз жұмыс істеу Жеке және бірлескен жұмыста отансүйгіштік сезімді және адамгершілік құндылықтарды көрсету |
||||
|
Бағалау критерииі |
Негізгі қимыл-қозғалысжаттығуларының байланысын анықтайды. |
||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Басы |
Сабақтың басында өтетін тақырыппен таныстырып, білім алушылармен бірге оқу мақсаты және сабақтың соңында күтілетін нәтиже анықталады. Осыдан кейін білім алушылар сабақтағы бағалау критерийлері және дескрипторлармен танысады. Білім алушылар, бір орында, қозғалыста және жүгіру кезінде ЖДЖ орындайды. |
Оқушы өз жұбын табады Әдіс арқылы қайталау Сұрақ жауап орындайды |
Қол шапалақ |
||
|
Ортасы |
Өткізілетін оқу тапсырмасының ережелері мен қауіпсіздік ережелері айтылып түсіндіріледі. Осыданкейінбілімалушылар жұпта жұмыс жасайды:
Б а) Допты бір орында оң және сол қолмен алып жүру;
в Осы тапсырманың дескрипторлары:
Сұраңыз: Баскетболмен айналысқан кезде қандай қауіпсіздік ережелерін сақтауымыз қажет? Өздеріңіздің практикалық білімдеріңізді және дағдыларыңызды күнделікті өмірде қалай қолданасыздар? Бұл тапсырмада қандай арнайы спорттық қозғалыс әрекеттері қолданылды?
Жоғарыдан бір қолмен беру. Доптың бастапқы жағдайы, бір қолының білезігінде. Алға қозғалғанда қол жазылады да, білезік допты орап, берілімді аяқтайды.
Б Қ Д Осы тапсырманың дескрипторлары:
Сұраңыз: Жаттығулар орындау кезінде қандай қауіпсіздік ережелерін сақтауымыз қажет? Өздеріңіздің практикалық білімдеріңізді және дағдыларыңызды күнделікті өмірде қалай қолданасыз? Бұл тапсырмада қандай арнайы спорттық қозғалыс әрекеттері қолданылды? |
Екпін алып немесе орнынан бойлап жасалады. Оқушылар тірек-қозғалыс дағдыларының не екенін түсінгендіктерін сипаттай және көрсете алады. . |
Смаликтер арқылы ҚБ өзін өзі бағалау : «Бас бармақ» арқылы бағалайды ҚБ «От шашу» |
Үлкен бос кеңістік, баскетбол доптары, ысқырық, конустар. Баскетбол сабақтарындағы қауіпсіздік ережелері интернет ресурсына сілтеме: https://xn--j1ahfl.xn--p1ai/library/instruktazh_po_tehnike_bezopasnosti_na_urokah_baske_112701.html Баскетболдағы допты алып жүру интернет ресурсына сілтеме: https://www.youtube.com/watch?v=Lnfa-ZQgJ6Y |
|
|
Сабақтыңсоңы |
Сабақ соңында оқушыларға қойылатын сұрақтар:
Үй тапсырмалары беріледі; Мұғалім тарапынан кері байланыс жүргізіледі (сабақ барысында кеткен қателіктер мен артықшылықтар ауызша айтылады) |
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды. |
|
Рефлексия парағы |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
6 сынып Баскетбол ойын техникасының дағдысын жетілдіру
6 сынып Баскетбол ойын техникасының дағдысын жетілдіру
|
Бөлім |
Спорттық ойын |
||||
|
Педагогтың аты-жөні |
Байталов Ж.Ч. |
||||
|
Күні |
19.12.2022ж |
||||
|
Сынып |
Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Баскетбол ойын техникасының дағдысын дамыту |
||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
6.1.3.1 - арнайы спорттық техникаларды орындау кезіндегі дағдылар мен реттілікті таңдай білу |
||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар қозғалыс кеңістігінде толық топ ретінде қауіпсіз жұмыс істеу Жеке және бірлескен жұмыста отансүйгіштік сезімді және адамгершілік құндылықтарды көрсету |
||||
|
Бағалау критерииі |
Негізгі қимыл-қозғалысжаттығуларының байланысын анықтайды. |
||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Басы |
Сабақтың басында өтетін тақырыппен таныстырып, білім алушылармен бірге оқу мақсаты және сабақтың соңында күтілетін нәтиже анықталады. Осыдан кейін білім алушылар сабақтағы бағалау критерийлері және дескрипторлармен танысады. Білім алушылар, бір орында, қозғалыста және жүгіру кезінде ЖДЖ орындайды. |
Оқушы өз жұбын табады Әдіс арқылы қайталау Сұрақ жауап орындайды |
Қол шапалақ |
||
|
Ортасы |
Өткізілетін оқу тапсырмасының ережелері мен қауіпсіздік ережелері айтылып түсіндіріледі. Осыданкейінбілімалушылар жұпта жұмыс жасайды:
Б а) Допты бір орында оң және сол қолмен алып жүру;
в Осы тапсырманың дескрипторлары:
Сұраңыз: Баскетболмен айналысқан кезде қандай қауіпсіздік ережелерін сақтауымыз қажет? Өздеріңіздің практикалық білімдеріңізді және дағдыларыңызды күнделікті өмірде қалай қолданасыздар? Бұл тапсырмада қандай арнайы спорттық қозғалыс әрекеттері қолданылды?
Жоғарыдан бір қолмен беру. Доптың бастапқы жағдайы, бір қолының білезігінде. Алға қозғалғанда қол жазылады да, білезік допты орап, берілімді аяқтайды.
Б Қ Д Осы тапсырманың дескрипторлары:
Сұраңыз: Жаттығулар орындау кезінде қандай қауіпсіздік ережелерін сақтауымыз қажет? Өздеріңіздің практикалық білімдеріңізді және дағдыларыңызды күнделікті өмірде қалай қолданасыз? Бұл тапсырмада қандай арнайы спорттық қозғалыс әрекеттері қолданылды? |
Екпін алып немесе орнынан бойлап жасалады. Оқушылар тірек-қозғалыс дағдыларының не екенін түсінгендіктерін сипаттай және көрсете алады. . |
Смаликтер арқылы ҚБ өзін өзі бағалау : «Бас бармақ» арқылы бағалайды ҚБ «От шашу» |
Үлкен бос кеңістік, баскетбол доптары, ысқырық, конустар. Баскетбол сабақтарындағы қауіпсіздік ережелері интернет ресурсына сілтеме: https://xn--j1ahfl.xn--p1ai/library/instruktazh_po_tehnike_bezopasnosti_na_urokah_baske_112701.html Баскетболдағы допты алып жүру интернет ресурсына сілтеме: https://www.youtube.com/watch?v=Lnfa-ZQgJ6Y |
|
|
Сабақтыңсоңы |
Сабақ соңында оқушыларға қойылатын сұрақтар:
Үй тапсырмалары беріледі; Мұғалім тарапынан кері байланыс жүргізіледі (сабақ барысында кеткен қателіктер мен артықшылықтар ауызша айтылады) |
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды. |
|
Рефлексия парағы |
|
шағым қалдыра аласыз
аскетболшының тұрысы:
)
Қозғалыста допты оң және сол қолымен алып
жүру.
Өткізілетін оқу тапсырмасының ережелері мен
қауіпсіздік ережелері айтылып еске түсіріледі. Осыдан кейін білім
алушылар келесі оқу тапсырмаларын орындайды:
ір қолмен
төменнен беру. Бастапқы жағдайда доп. жамбас тұсында, бір қолдың
білезігінде болады, алақан жоғары қарап, саусақтар алға созылады.
Аз ғана кезенуден соң алға айналуды бастайтын қозғалыспен
орындалады. Білезік бірте-бірте ашылып, доп одан сырғанап түскендей
болады. Ұшу биіктігі білезіктің қай мезетте ашылғанына байланысты
болады. Қолды соза берген уақытта әр аттас аяқ алға
адымдайды.
ағып
алу –
баскетболшының допқа ие болуына себепші болатын тәсіл. Жақсы қағып
алып басқа тәсілдерді тиімді орындауға әсер етеді. Қағып алуға
дайындық қағып алудан кейінгі тәсілдің бастапқы жағдайында
келтіретіндей допқа ие болуды қамтамасыз етуі керек. Екі қолымен
қағып алу. Қағып алу үшін қолын екі жақтан допқа ұмсыну керек,
нәтижесінде доп ұшып келетіндей жарты сфера
жасалады.
опты
орнында тұрып бір қолымен қағып алу. Қолына доп тиісімен допты қысып ұстап, не
денесіне жақындатуы не келесі әдісті қолдана алатындай бағытта
қозғауы керек. Қолды бүгу- доптың ұшу жылдамдығының амортизациясы
қызметін қамтамасыз етеді. Доп қолға тигенде қатты соғылмауы керек,
сондықтан қолды ертерек бүгу керек. Бір қолмен допты қағып алу,
екінші қолмен допты қағып алуға мүмкіндік жоқ болғанда немесе қағып
алғаннан кейін бір қолмен тәсіл жасау керек болғанда
қолданылады.












