Оқушының аты-жөні:________________________________ Сыныбы:_______________
3-тоқсан бойынша БЖБ №1
Бөлім «Болашақ мамандықтары» жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар
Сөйлеу әрекетінің түрлері Тыңдалым Айтылым
Оқу мақсаты 6. 1.6.1 Тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде шынайы өмірмен байланыстырып жауап беру
6.2.2.1. Тақырып бойынша диалогті бастау, жалғастыру, аяқтаудың ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын білу
Бағалау критерийі • Мәтін мазмұнын өмірмен байланыстырады
•Тақырыпқа қатысты диалог құрауда сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын қолданады
Ойлау дағдыларының деңгейі. Қолдану
Орындау уақыты 15-20 минут
Мәтінді мұқият тыңдап,тапсырмаларды орында.
Қарыштап дамып жатқан елдерге қызыға да, қызғана да қараймыз. Олардың жеткен жетістіктерін айтып,таңданамыз. Біздің елге де алға жылжу үшін, даму үшін қандай білікті мамандар жеткіліксіз?
Инженерия. Кез келген елдегі тапшы мамандықтардың бірі. Білікті әрі
білімді мамандардың көмегімен құрылыс-индустриясы және өнімнің
автоматтандырылған деңгейі артады.
IT саласы.Жасанды сананың дамуы, жаңа технологияның үлкен
құбылыс жасауы адамзат тарихындағы жеңіс. Осы жеңісті жетілдіру
жолында нағыз IT-мамандары керек. Олар техника тілін меңгерген оның
күрделі функцияларын атқару, дамыту, ерекшелеу секілді тектерін
меңгеруі қажет.
Дәрігер.(Медицина) Медицина саласы – кез
келген елдің экономикасына да, тұрақты дамуына да үлкен ықпалын
тигізеді.
Туризм.Туризм мамандығы және оның мамандары елдің
мәдениетін, тарихын таныстырумен қатар елдің көркеюіне үлкен үлес
қосады.
Логистика
Қазіргі кәсіпте логистика стратегиялық
маңызды орынға ие. Ал бұл мамандықтың негізгі мақсаты – материалды
ағымдарды толассыз басқару.
Химия және
энергетика саласы.Табиғи байлықты сақтау, ол арқылы елдің
экономикасына мол қаржы әкелу химиктер мен энергетика саласын
меңгерген мамандардың қызметі
|
Мамандық |
Сәйкестендіру бағаны |
Қызметі |
|
1.ІТ |
|
1.кез келген елдің экономикасына да, тұрақты дамуына да үлкен ықпалын тигізеді |
|
2.Инженерия |
|
2.Табиғи байлықты сақтау, ол арқылы елдің экономикасына мол қаржы әкелу |
|
3.Туризм |
|
3.Ал бұл мамандықтың негізгі мақсаты – материалды ағымдарды толассыз басқару. |
|
4.Химия және энергетика саласы. |
|
4.Кез келген елдегі тапшы мамандықтардың бірі. Білікті әрі білімді мамандардың көмегімен құрылыс-индустриясы және өнімнің автоматтандырылған деңгейі артады |
|
5.Дәрігер |
|
5.Елдің мәдениетін, тарихын таныстырумен қатар елдің көркеюіне үлкен үлес қосады. |
|
6.Логистика |
|
6.Олар техника тілін меңгерген оның күрделі функцияларын атқару, дамыту, ерекшелеу секілді тектерін меңгеруі қажет. |
2-тапсырма. Мәтіннен 1 негізгі, 1 қосымша ақпаратты анықтаңыз.
|
Негізгі ақпарат |
Қосымша ақпарат |
|
|
|
-
Айтылым. Жұбыңызбен «Болашақ мамандықтары: кім боламын?» тақырыбында
диалог құрастырыңыз. Диалогте сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын қолданыңыз.
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Мәтін мазмұнын өмірмен байланыстырып сәйкестендіреді |
1 |
мәтін мазмұны бойынша әр мамандықтың атқаратын қызметін сәйкестендіреді |
6 |
|
2 |
Мәтіннен 1 негізгі, 1 қосымша ақпаратты анықтайды |
2 |
|
|
Тақырыпқа қатысты диалог құрауда сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын қолданады |
3 |
тақырып төңірегінде жұбымен диалогке қатысады; |
1 |
|
диалогте сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын қолданады. |
1 |
||
|
Қазақ тіліне тән дыбыстарды дұрыс қолданады; |
1 |
||
|
Сұрақты дұрыс құрастырып,дұрыс жауап береді, |
1 |
||
|
Өз ойын нақты жеткізеді |
1 |
||
|
Барлық балл |
13 |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
6-сынып БЖБ № 1 3-тоқсан орыс сыныптарына
6-сынып БЖБ № 1 3-тоқсан орыс сыныптарына
Оқушының аты-жөні:________________________________ Сыныбы:_______________
3-тоқсан бойынша БЖБ №1
Бөлім «Болашақ мамандықтары» жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар
Сөйлеу әрекетінің түрлері Тыңдалым Айтылым
Оқу мақсаты 6. 1.6.1 Тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде шынайы өмірмен байланыстырып жауап беру
6.2.2.1. Тақырып бойынша диалогті бастау, жалғастыру, аяқтаудың ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын білу
Бағалау критерийі • Мәтін мазмұнын өмірмен байланыстырады
•Тақырыпқа қатысты диалог құрауда сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын қолданады
Ойлау дағдыларының деңгейі. Қолдану
Орындау уақыты 15-20 минут
Мәтінді мұқият тыңдап,тапсырмаларды орында.
Қарыштап дамып жатқан елдерге қызыға да, қызғана да қараймыз. Олардың жеткен жетістіктерін айтып,таңданамыз. Біздің елге де алға жылжу үшін, даму үшін қандай білікті мамандар жеткіліксіз?
Инженерия. Кез келген елдегі тапшы мамандықтардың бірі. Білікті әрі
білімді мамандардың көмегімен құрылыс-индустриясы және өнімнің
автоматтандырылған деңгейі артады.
IT саласы.Жасанды сананың дамуы, жаңа технологияның үлкен
құбылыс жасауы адамзат тарихындағы жеңіс. Осы жеңісті жетілдіру
жолында нағыз IT-мамандары керек. Олар техника тілін меңгерген оның
күрделі функцияларын атқару, дамыту, ерекшелеу секілді тектерін
меңгеруі қажет.
Дәрігер.(Медицина) Медицина саласы – кез
келген елдің экономикасына да, тұрақты дамуына да үлкен ықпалын
тигізеді.
Туризм.Туризм мамандығы және оның мамандары елдің
мәдениетін, тарихын таныстырумен қатар елдің көркеюіне үлкен үлес
қосады.
Логистика
Қазіргі кәсіпте логистика стратегиялық
маңызды орынға ие. Ал бұл мамандықтың негізгі мақсаты – материалды
ағымдарды толассыз басқару.
Химия және
энергетика саласы.Табиғи байлықты сақтау, ол арқылы елдің
экономикасына мол қаржы әкелу химиктер мен энергетика саласын
меңгерген мамандардың қызметі
|
Мамандық |
Сәйкестендіру бағаны |
Қызметі |
|
1.ІТ |
|
1.кез келген елдің экономикасына да, тұрақты дамуына да үлкен ықпалын тигізеді |
|
2.Инженерия |
|
2.Табиғи байлықты сақтау, ол арқылы елдің экономикасына мол қаржы әкелу |
|
3.Туризм |
|
3.Ал бұл мамандықтың негізгі мақсаты – материалды ағымдарды толассыз басқару. |
|
4.Химия және энергетика саласы. |
|
4.Кез келген елдегі тапшы мамандықтардың бірі. Білікті әрі білімді мамандардың көмегімен құрылыс-индустриясы және өнімнің автоматтандырылған деңгейі артады |
|
5.Дәрігер |
|
5.Елдің мәдениетін, тарихын таныстырумен қатар елдің көркеюіне үлкен үлес қосады. |
|
6.Логистика |
|
6.Олар техника тілін меңгерген оның күрделі функцияларын атқару, дамыту, ерекшелеу секілді тектерін меңгеруі қажет. |
2-тапсырма. Мәтіннен 1 негізгі, 1 қосымша ақпаратты анықтаңыз.
|
Негізгі ақпарат |
Қосымша ақпарат |
|
|
|
-
Айтылым. Жұбыңызбен «Болашақ мамандықтары: кім боламын?» тақырыбында
диалог құрастырыңыз. Диалогте сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын қолданыңыз.
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Мәтін мазмұнын өмірмен байланыстырып сәйкестендіреді |
1 |
мәтін мазмұны бойынша әр мамандықтың атқаратын қызметін сәйкестендіреді |
6 |
|
2 |
Мәтіннен 1 негізгі, 1 қосымша ақпаратты анықтайды |
2 |
|
|
Тақырыпқа қатысты диалог құрауда сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын қолданады |
3 |
тақырып төңірегінде жұбымен диалогке қатысады; |
1 |
|
диалогте сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын қолданады. |
1 |
||
|
Қазақ тіліне тән дыбыстарды дұрыс қолданады; |
1 |
||
|
Сұрақты дұрыс құрастырып,дұрыс жауап береді, |
1 |
||
|
Өз ойын нақты жеткізеді |
1 |
||
|
Барлық балл |
13 |
||
шағым қалдыра аласыз













