«Мұнайшы ауылы № 5 жалпы
білім беретін мектеп» КММ
Жиынтық бағалау жүргізу
қорытындылары бойынша талдау
туралы
мәліметтер
ІI тоқсан aғылшын тілі пәні
бойынша
Сынып:
6 А
Оқушылар саны:
18
Мұғалім:
Мақсаты: БЖБ және ТЖБ нәтижелерін
талдау
Пән
|
Орындаған
|
Макс балл
|
БЖБ
балдарының пайыздық мазмұны
|
Сапа %
|
Үлгерім
%
|
0-39%
|
40-84%
|
85-100%
|
БЖБ 1
|
18
|
12
|
|
13
|
5
|
61,1%
|
100
|
БЖБ
2
|
18
|
14
|
-
|
18
|
|
55,5%
|
100
|
ТЖБ
|
18
|
24
|
-
|
13
|
5
|
72,2%
|
100
|
|
Мақсатты меңгергендер
|
Қиындық тудырған
мақсаттар
|
БЖБ 1
|
6.2.4.1 (6.L4) Understand with limited support the main
points of extended talk on a range of general and curricular topics
6.3.3.1 (6.S3) Give an opinion at sentence and discourse level on
an increasing range of general and curricular
topics
|
6.3.8.1 (6.S8) Recount
some extended stories and events on a limited range of general and
curricular topics
|
БЖБ
2
|
6.4.2.1 (6.R2) Understand independently specific
information and detail in short, simple texts on a limited range of
general and curricular topics 6.5.2.1 (6.W2) Write with some
support about real and imaginary past events, activities and
experiences on a limited range of familiar general topics and some
curricular topics
|
6.5.5.1 (6.W5) Develop with support coherent arguments
supported when necessary by examples and reasons for a limited
range of written genres in familiar general and curricular topics
6.6.15.1 (6.UE15) Use common verbs followed by infinitive verb /
verb + ing patterns; use infinitive of purpose on a limited range
of familiar general and curricular
topics
|
ТЖБ
|
6.2.5.1 understand most
specific information and detail of short, supported talk on a wide
range of general and curricular
topics
|
6.3.7.1 use appropriate
subjectspecific vocabulary and syntax to talk about a limited range
of general topics, and some curricular
topics
|
1.БЖБ мен ТЖБ талдаулары
оқушылар арасында білімнің келесі деңгейін
көрсетті:
жоғары
(85-100%; Көбегенова Аяжан, Құралбай Меруерт,
Нұрлыбекқызы Айғаным, Омарова Жаңылсын, Төлеп
Айнұр
орта (С):
40-84%; Абыл
Арсен, Алдабай Әсет, Асылбек Ернар, Атағазы
Іңкәр, Имангазиев Әділет, Кушикбай Алишер, Қуаныш
Нұрбол, Майлыбай Мейрамбек, Нұрланқызы Аяжан, Оспан Рамазан,
Сарсенбай Асем, Тұрдыбайұлы Айтбай, Тіркеш
Ханшайым.
төмен (Н):
0-39%.
2.Тапсырмаларды орындау
кезінде оқушылардың кездесетін қиындықтардың
тізімі:
Оқушылардың жұмысына
байланысты қиындықтар анықталады
3.Оқушылардың тапсырмаларды
орындау кезіндегі жоғарыда аталған қиындықтардың
себептері:
4.Жоспарланған түзету
жұмыстары: тақырыптық сөздіктермен қайталау бағытында
жұмыс жасау, грамматикалық шақтар ережесінің кестелері арқылы
қосымша жаттығу жұмыстарын
орындату
Күні
30.12.2023