Сабақ жоспары
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 1 Бөлім: Визуалды өнер |
Мектеп: Айдабол орта мектебі |
||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Ерденова А У |
||||||
|
Сынып: 6 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|
|||||
|
Сабақ тақырыбы |
Кейіпкерлер дайындау |
||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
6.2.1.1 - Өздерінің идеялары мен сезімдерін жеткізу үшін қоршаған әлемнің көрнекі элементтерін және көркем өнер құралдарын анықтау, таңдау және пайдалану. |
||||||
|
Сабақ мақсаттары |
|
||||||
|
Жетістік критерийлері |
|
||||||
|
Тілдік мақсаттар
|
Материалды ұсыну барысында сабақта қозғалған жаңа терминологияларды қолдану. Сұрақтарды қою және мысалдарды келтіре отырып, оларға аргументті жауап беру. Пән лексикасы, терминология және диалог/жазу үшін қажетті сөз тіркестері:
|
||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Қуыршақ театр өнерінде қозғалатын адамгершілік қасиеттердің маңыздылығын қарастыру. |
||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Әдебиет. |
||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Бұл сабақ аясында АКТ дағдылары қарастырылмайды |
||||||
|
Бастапқы білім |
Анимация, мультфильм түсініктерімен таныс. |
||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
|
|||||
|
Сабақтың басы |
Сабақтың тақырыптары мен мақсаттарына шолу жасау. Оқушыларды бүгінгі сабақ тақырыбымен, оқу мақсаттары және сабақ мақсаттарымен таныстырыңыз. Сабақ соңында күтілетін нәтижеге назар аудару қажет. |
|
|||||
|
Сабақтың ортасы |
Бейнематериал тамашалап, сұрақтарға жауап беріңіз.
Практикалық тапсырма. Сценарий бойынша кейіпкерлерді дайында. Тапсырманы оқушылардың қабілеттеріне қарай саралап беру ұсынылады. Қабілеті төмен оқушыларға шаблон кейіпкерлерді беру ұсынылады. (С) Жұмыстың келесі кезеңдерін ұсыныңыз:
Жұмысты ұсынылатын критерийлер бойынша бағалау: - Кейіпкерлер икемді болуы керек. - Бөлшектердің элементтерін бір-біріне жалғау. - Ұқыпты орындалу Қосымша тапсырма: оқушылар қозғалатын бөліктерін шплинтті бекіте отырып орындауы мүмкін (мысалы, аяқ-қолдары, құйрығы). Біз не істеп жатырмыз? Оқушылардың тапсырманы қаншалықты дұрыс орындап жатқанын түсіну үшін сабақтың кез келген кезеңінде қою ұсынылады. |
https://www.youtube.com/watch?v=QuKf7YrJaLw (кейіпкерлердің силуэті) https://www.youtube.com/watch?v=q9u0wfoe3WM (көлеңкелі театр. Спектакль) https://www.youtube.com/watch?v=x40LqqX42dg (көлеңкелі театр) РР-4 Қажетті материалдар: Қара фломастер, қатты қағаз, сушиге арналған таяқшалар. |
|||||
|
Сабақтың соңы |
Бағалау Оқушылар өздерінің жұмысы мен сыныптастарының жұмысын белгілі бір дескрипторлар бойынша бағалайды. Рефлексия: Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді: Оқушылардан оқылған тақырыпты «Кім? Не? Қайда? Қашан? Неге? Қалай?» деген сұрақтарды қамтитын бір сөйлеммен жауап беруді сұраңыз. |
|
|||||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы |
|||||
|
ЖАДА тәсілі. Тапсырмаларды саралау арқылы оқушыларға тапсыру. |
Оқушылардан оқылған тақырыпты «Кім? Не? Қайда? Қашан? Неге? Қалай?» деген сұрақтарды қамтитын бір сөйлеммен жауап беруді сұраңыз. |
Денсаулық сақтау технологиялары. Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары
|
|||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||
|
|
|||||||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
|||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
6 сынып фотоөнер
6 сынып фотоөнер
Сабақ жоспары
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 1 Бөлім: Визуалды өнер |
Мектеп: Айдабол орта мектебі |
||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Ерденова А У |
||||||
|
Сынып: 6 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|
|||||
|
Сабақ тақырыбы |
Кейіпкерлер дайындау |
||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
6.2.1.1 - Өздерінің идеялары мен сезімдерін жеткізу үшін қоршаған әлемнің көрнекі элементтерін және көркем өнер құралдарын анықтау, таңдау және пайдалану. |
||||||
|
Сабақ мақсаттары |
|
||||||
|
Жетістік критерийлері |
|
||||||
|
Тілдік мақсаттар
|
Материалды ұсыну барысында сабақта қозғалған жаңа терминологияларды қолдану. Сұрақтарды қою және мысалдарды келтіре отырып, оларға аргументті жауап беру. Пән лексикасы, терминология және диалог/жазу үшін қажетті сөз тіркестері:
|
||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Қуыршақ театр өнерінде қозғалатын адамгершілік қасиеттердің маңыздылығын қарастыру. |
||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Әдебиет. |
||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Бұл сабақ аясында АКТ дағдылары қарастырылмайды |
||||||
|
Бастапқы білім |
Анимация, мультфильм түсініктерімен таныс. |
||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
|
|||||
|
Сабақтың басы |
Сабақтың тақырыптары мен мақсаттарына шолу жасау. Оқушыларды бүгінгі сабақ тақырыбымен, оқу мақсаттары және сабақ мақсаттарымен таныстырыңыз. Сабақ соңында күтілетін нәтижеге назар аудару қажет. |
|
|||||
|
Сабақтың ортасы |
Бейнематериал тамашалап, сұрақтарға жауап беріңіз.
Практикалық тапсырма. Сценарий бойынша кейіпкерлерді дайында. Тапсырманы оқушылардың қабілеттеріне қарай саралап беру ұсынылады. Қабілеті төмен оқушыларға шаблон кейіпкерлерді беру ұсынылады. (С) Жұмыстың келесі кезеңдерін ұсыныңыз:
Жұмысты ұсынылатын критерийлер бойынша бағалау: - Кейіпкерлер икемді болуы керек. - Бөлшектердің элементтерін бір-біріне жалғау. - Ұқыпты орындалу Қосымша тапсырма: оқушылар қозғалатын бөліктерін шплинтті бекіте отырып орындауы мүмкін (мысалы, аяқ-қолдары, құйрығы). Біз не істеп жатырмыз? Оқушылардың тапсырманы қаншалықты дұрыс орындап жатқанын түсіну үшін сабақтың кез келген кезеңінде қою ұсынылады. |
https://www.youtube.com/watch?v=QuKf7YrJaLw (кейіпкерлердің силуэті) https://www.youtube.com/watch?v=q9u0wfoe3WM (көлеңкелі театр. Спектакль) https://www.youtube.com/watch?v=x40LqqX42dg (көлеңкелі театр) РР-4 Қажетті материалдар: Қара фломастер, қатты қағаз, сушиге арналған таяқшалар. |
|||||
|
Сабақтың соңы |
Бағалау Оқушылар өздерінің жұмысы мен сыныптастарының жұмысын белгілі бір дескрипторлар бойынша бағалайды. Рефлексия: Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді: Оқушылардан оқылған тақырыпты «Кім? Не? Қайда? Қашан? Неге? Қалай?» деген сұрақтарды қамтитын бір сөйлеммен жауап беруді сұраңыз. |
|
|||||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы |
|||||
|
ЖАДА тәсілі. Тапсырмаларды саралау арқылы оқушыларға тапсыру. |
Оқушылардан оқылған тақырыпты «Кім? Не? Қайда? Қашан? Неге? Қалай?» деген сұрақтарды қамтитын бір сөйлеммен жауап беруді сұраңыз. |
Денсаулық сақтау технологиялары. Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары
|
|||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||
|
|
|||||||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
|||||||
шағым қалдыра аласыз













