|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
Python тілінде программалау |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
Оспанова З.С |
|||
|
Күні |
29.01.2024 |
|||
|
Сынып 6 |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Арифметикалық өрнектердің жазылу ережелері |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
6.3.2.1 Python тіліндегі сызықтық алгоритмдерді жазу |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар: |
|||
|
Python-да арифметикалық өрнектерді орындау ережелерін біледі |
||||
|
Көптеген оқушылар: |
||||
|
Өрнектің программалау тілінде жазылуын біледі |
||||
|
Кейбір оқушылар: |
||||
|
Өрнектің мәнін табатын программа құрастырады |
||||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 5 мин |
1.Оқушылармен амандасу. «3-ке дейін санау» тренинг арқылы ұйымдастыру кезеңін жүргізу. 2.Үй тапсырмасын сұрау gimkit.com , арқылы өткен сабаққа шолу жасау.
Әрбір кезеңнен өткен сайын , пайтон программалау тілінің орындалу командаларына байланысты сұрақтар шығады. Шыққан сұрақтарға жауап береді. 2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру. 3.Жаңа тақырыпқа шолу Программалау тілінде де математикадағыдай өрнектерді орындаудың өз ережесі бар. |
1.Мұғаліммен амандасады. Оқушылар шеңбер бойында 3-ке дейін санап, кері санау жүргізеді. gimkit.com платформасы арқылы тест сұрақтарына жауап береді. Сұрақ ішінде жазылған пайтон командаларының атқару қызметтерін белгілеп шығады. 2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады. 3.Сабақтың мақсаттарымен танысады. |
10 балдық жүйе бойынша бағалау Дескриптор 60-100 балл жинаған оқушыларға 1-балл |
Тренинг https://www.gimkit.com/host?id=65b67c7229f292003224a10e геймификация |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 10 мин 5 мин 10 мин 10 мин |
Жаңа тақырыпты түсіндіру.
3.Жаңа
тақырыпқа шолу. Берілген есепке программа құрып көрсету. a=int(input("a=")) b=int(input("b=")) y=2*a+b print("y=",y) Python-да арифметикалық өрнектерді орындау ережелері:
Амалдардың орындалу реті. Оқулық § 3.4, 86-бет,1-кесте Кестеден көрініп тұрғандай, дәрежеге шығару амалы мен көбейту бір өрнекте келсе, онда бірінші дәрежеде көтеру амалы орындалады. Арифметикалық амалдарды орындаудың тағы бір ережесі-өрнектер бір қатарға жазылуы тиіс. Өрнекте кездесетін бөлшек сызығы жақшалар арқылы бір қатарға жазылады. Инкремент және декремент. Программаны жазу кезінде ең көп қолданылатын амалдардың бірі- айнымалының мәнін белгілі бір санға арттыру немесе кеміту. Python тілінде мұндай амалдарды орындау үшін (+ =) инкремент (арттыру) және ( - =) декремент (кеміту) операциялары қолданылады. Амалдарды орындау барысында айнымалыларға басқа айнымалылардың мәнін жүктеуге болады. Python тілінде арифметикалық амалдарды жазу мүмкіндігінше қысқартылған. Амалдардың программада қысқартылып жазылуы. Оқулық § 3.4, 87-бет,2-кесте Амалдарды орындаудың қарапайым стандартты функцияларын қарастырайық. Оқулық § 3.4, 88-бет, 3-кесте. Топтық жұмыс. 1-тапсырма. Оқулық § 3.4, 89-бет, 2-тапсырма* Дескриптор: -берілген өрнектердің прораммалау тілінде қате жазылғаның тексесереді; -қателерін түзетеді. ҚБ: стикер /4 балл/ Жеке жұмыс. 1-тапсырма. Функциональдық сауаттық тапсырмасы. Қызметкердің айлық жалақысын есептеу программасын құр. (d – жұмыс күндері, z – бір күндік еңбекақы). d=int(input("d=")) z=int(input("z=")) r=d*z print('менин енбек акым',r) d=5 z=5500 менин енбек акым 27500 2-тапсырма Егер 1 сағатта бірінші оқушы М шелек алма терсе, екінші бала К шелек және үшіншісі L шелек терсе, балалар t сағатта неше шелек алма тереді? m=int(input("m=")) k=int(input("k=")) l=int(input("l=")) t=int(input("t=")) c=(m+k+l)*t
p Жұптық жұмыс Әр жұпқа математикалық түрінде жазылған есептер беріледі. Берілген есепті пайтон тілінде жазып шығулары керек.
|
Мұғалімді тыңдайды Арифметикалық өрнектерді орындау ережелерін дәптерге жазады Анықтамасын дәптерге жазады Кестемен танысады 1-тапсырманы орындайды Pyhton программалау тілінде оқулықта берілген тапсырманы топ бойынша талқылап, түсіндіріп береді. 2-тапсырманы орындайды Берілген фунциональдық сауаттылық тапсырмасын орындайды. Мәселе есепке программа құрады. Деңгейлеріне қарай берілген уақыт ішінде екінші тапсырманы орындайды. Математикалық түрде берілген есепті пайтон тілінде жазып, келесі жұппен алмастырып, бір-бірін тексереді. |
Критерии бойынша бағалау: Тапсырманың кодының орындалу жолын түсіндіреді : 1-балл Блок сызба бойынша жеткізеді: 1-балл Жалпы 2 балл Дескриптор Айнымалыларды анықтайды: 1-балл. Программа кодын құрып, нәтижесін шығарады: 1-балл Жалпы : 2-балл Дескриптор: Айнымалыларды анықтайды: 1-балл. Программа кодын құрып, есептің нәтижесін шығарады: 1-балл Жалпы: 2-балл Әр тапсырманың Python тілінде дұрыс жазылуына 1-балдан беріледі. 2-тапсырма толық дұрыс орындалса 2-балл |
Жұмыс дәптері Кесте Кесте Жұмыс дәптері 6-сынып, информатика оқулығы Қосымша өмірмен байланыстырылған есептер Қосымша математикалық есептер |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 5 мин |
«Таза тақта» әдісі арқылы сабақты қорытындылау. Тап-таза тақтаны сұрақ қою арқылы толтыру. Өздері қойған сұрақтар оқушылардың өздеріне қайта қойылады. Әрбір жауап берілген сұрақтар тақтадан өшіріліп отырады, тақта қайтадан тап-таза күйіне келеді. К |
Математикалық есептер жазады. Бүгінгі тақырып бойынша сұрақтар қояды. Өздері қойған сұраққа қайта жауап береді. Маған қиын болды. Мен үйрендім Маған қызық болды |
Әрбір тапсырмаға 1-бал беліледі. |
Тақта Рефлексия суреттері |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Үй тапсырмасы |
§ 3.4, 89-бет, 1-тапсырма** |
|
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Оспанова Зауре СатыбалдыевнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз 6-сынып Информатика. Кішішыған орта мектебі
Тақырып бойынша 11 материал табылды
6-сынып Информатика. Кішішыған орта мектебіМатериал туралы қысқаша түсінік
Гиперсілтемелер тақырыбында информатика пәні бойынша сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы
Сабақтың барысы:
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
rint('
ері
байланыс












