Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспары

    Бөлім

    Python тілінде программалау

    Педагогтың аты-жөні

    Оспанова З.С

    Күні

    29.01.2024

    Сынып 6

    Қатысушылар саны


    Қатыспағандар саны


    Сабақтың тақырыбы:

    Арифметикалық өрнектердің жазылу ережелері

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары


    6.3.2.1 Python тіліндегі сызықтық алгоритмдерді жазу

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар:

    Python-да арифметикалық өрнектерді орындау ережелерін біледі

    Көптеген оқушылар:

    Өрнектің программалау тілінде жазылуын біледі

    Кейбір оқушылар:

    Өрнектің мәнін табатын программа құрастырады


    Сабақтың барысы:


    Сабақтың кезені/ уақыт

    Педагогтың әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5 мин

    1.Оқушылармен амандасу.

    «3-ке дейін санау» тренинг арқылы ұйымдастыру кезеңін жүргізу.

    2.Үй тапсырмасын сұрау gimkit.com , арқылы өткен сабаққа шолу жасау.



    Әрбір кезеңнен өткен сайын , пайтон программалау тілінің орындалу командаларына байланысты сұрақтар шығады.

    Шыққан сұрақтарға жауап береді.


    2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.

    3.Жаңа тақырыпқа шолу

    Программалау тілінде де математикадағыдай өрнектерді орындаудың өз ережесі бар.

    1.Мұғаліммен амандасады.

    Оқушылар шеңбер бойында 3-ке дейін санап, кері санау жүргізеді.

    gimkit.com платформасы арқылы тест сұрақтарына жауап береді. Сұрақ ішінде жазылған пайтон командаларының атқару қызметтерін белгілеп шығады.


    2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

    3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.


    10 балдық жүйе бойынша бағалау






    Дескриптор

    60-100 балл жинаған оқушыларға

    1-балл








    Тренинг






    https://www.gimkit.com/host?id=65b67c7229f292003224a10e геймификация



    Сабақтың ортасы

    10 мин















































    5 мин




















    10 мин





































    10 мин











    Жаңа тақырыпты түсіндіру.


    3.Жаңа тақырыпқа шолу.

    Берілген есепке программа құрып көрсету.


    a=int(input("a="))

    b=int(input("b="))

    y=2*a+b

    print("y=",y)


    Python-да арифметикалық өрнектерді орындау ережелері:

    • Өрнекте жақша болған жағдайда жақша ішіндегі амал бірінші орындалады.

    • Егер өрнекте бірнеше жақша болса, онда амалдарды орындау ішкі жақшадан басталады.

    Амалдардың орындалу реті.

    Оқулық § 3.4, 86-бет,1-кесте

    Кестеден көрініп тұрғандай, дәрежеге шығару амалы мен көбейту бір өрнекте келсе, онда бірінші дәрежеде көтеру амалы орындалады.

    Арифметикалық амалдарды орындаудың тағы бір ережесі-өрнектер бір қатарға жазылуы тиіс. Өрнекте кездесетін бөлшек сызығы жақшалар арқылы бір қатарға жазылады.


    Инкремент және декремент.

    Программаны жазу кезінде ең көп қолданылатын амалдардың бірі- айнымалының мәнін белгілі бір санға арттыру немесе кеміту. Python тілінде мұндай амалдарды орындау үшін (+ =) инкремент (арттыру) және ( - =) декремент (кеміту) операциялары қолданылады.

    Амалдарды орындау барысында айнымалыларға басқа айнымалылардың мәнін жүктеуге болады. Python тілінде арифметикалық амалдарды жазу мүмкіндігінше қысқартылған.

    Амалдардың программада қысқартылып жазылуы. Оқулық § 3.4, 87-бет,2-кесте

    Амалдарды орындаудың қарапайым стандартты функцияларын қарастырайық. Оқулық § 3.4, 88-бет, 3-кесте.


    Топтық жұмыс. 1-тапсырма.

    Оқулық § 3.4, 89-бет, 2-тапсырма*


    Дескриптор:

    -берілген өрнектердің прораммалау тілінде қате жазылғаның тексесереді;

    -қателерін түзетеді.


    ҚБ: стикер /4 балл/










    Жеке жұмыс. 1-тапсырма.

    Функциональдық сауаттық тапсырмасы.


    Қызметкердің айлық жалақысын есептеу программасын құр.

    (d – жұмыс күндері, z – бір күндік еңбекақы).


    d=int(input("d="))

    z=int(input("z="))

    r=d*z

    print('менин енбек акым',r)


    d=5

    z=5500

    менин енбек акым 27500


    2-тапсырма

    Егер 1 сағатта

    бірінші оқушы М шелек алма терсе,

    екінші бала К шелек және

    үшіншісі L шелек терсе,

    балалар t сағатта неше шелек алма тереді?

    m=int(input("m="))

    k=int(input("k="))

    l=int(input("l="))

    t=int(input("t="))

    c=(m+k+l)*t

    p rint('балалар',t,'сагатта',c,'шелек алма терди',)









    Жұптық жұмыс

    Әр жұпқа математикалық түрінде жазылған есептер беріледі. Берілген есепті пайтон тілінде жазып шығулары керек.







    Мұғалімді тыңдайды




    Арифметикалық өрнектерді орындау ережелерін дәптерге жазады










    Анықтамасын дәптерге жазады












    Кестемен танысады





    1-тапсырманы орындайды









    Pyhton программалау тілінде оқулықта берілген тапсырманы топ бойынша талқылап, түсіндіріп береді.


    2-тапсырманы орындайды








    Берілген фунциональдық сауаттылық тапсырмасын орындайды.

    Мәселе есепке программа құрады.











    Деңгейлеріне қарай берілген уақыт ішінде екінші тапсырманы орындайды.













    Математикалық түрде берілген есепті пайтон тілінде жазып, келесі жұппен алмастырып,

    бір-бірін тексереді.


















































    Критерии

    бойынша бағалау:

    Тапсырманың кодының орындалу жолын түсіндіреді :

    1-балл

    Блок сызба бойынша жеткізеді:

    1-балл


    Жалпы 2 балл






    Дескриптор

    Айнымалыларды анықтайды:

    1-балл.

    Программа кодын құрып, нәтижесін шығарады:

    1-балл

    Жалпы :

    2-балл






    Дескриптор:


    Айнымалыларды анықтайды: 1-балл.

    Программа кодын құрып, есептің нәтижесін шығарады:

    1-балл

    Жалпы:

    2-балл



    Әр тапсырманың Python тілінде дұрыс жазылуына

    1-балдан беріледі.

    2-тапсырма толық дұрыс орындалса

    2-балл









    Жұмыс дәптері



    Кесте





















    Кесте









    Жұмыс дәптері







    6-сынып, информатика оқулығы




















    Қосымша өмірмен байланыстырылған есептер






























    Қосымша математикалық есептер








    Сабақтың соңы

    5 мин

    «Таза тақта» әдісі арқылы сабақты қорытындылау.

    Тап-таза тақтаны сұрақ қою арқылы толтыру.

    Өздері қойған сұрақтар оқушылардың өздеріне қайта қойылады. Әрбір жауап берілген сұрақтар тақтадан өшіріліп отырады, тақта

    қайтадан тап-таза күйіне келеді.

    К ері байланыс

    Математикалық есептер жазады.

    Бүгінгі тақырып бойынша сұрақтар қояды.

    Өздері қойған сұраққа қайта жауап береді.


    Маған қиын болды.

    Мен үйрендім

    Маған қызық болды

    Әрбір тапсырмаға

    1-бал беліледі.


    Тақта






    Рефлексия суреттері

    Үй тапсырмасы

    § 3.4, 89-бет, 1-тапсырма**



    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Оспанова Зауре Сатыбалдыевна
    14 Мамыр 2024
    239
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    6-сынып Информатика. Кішішыған орта мектебі

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    6-сынып Информатика. Кішішыған орта мектебі

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Гиперсілтемелер тақырыбында информатика пәні бойынша сабақ жоспары
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспары

    Бөлім

    Python тілінде программалау

    Педагогтың аты-жөні

    Оспанова З.С

    Күні

    29.01.2024

    Сынып 6

    Қатысушылар саны


    Қатыспағандар саны


    Сабақтың тақырыбы:

    Арифметикалық өрнектердің жазылу ережелері

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары


    6.3.2.1 Python тіліндегі сызықтық алгоритмдерді жазу

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар:

    Python-да арифметикалық өрнектерді орындау ережелерін біледі

    Көптеген оқушылар:

    Өрнектің программалау тілінде жазылуын біледі

    Кейбір оқушылар:

    Өрнектің мәнін табатын программа құрастырады


    Сабақтың барысы:


    Сабақтың кезені/ уақыт

    Педагогтың әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5 мин

    1.Оқушылармен амандасу.

    «3-ке дейін санау» тренинг арқылы ұйымдастыру кезеңін жүргізу.

    2.Үй тапсырмасын сұрау gimkit.com , арқылы өткен сабаққа шолу жасау.



    Әрбір кезеңнен өткен сайын , пайтон программалау тілінің орындалу командаларына байланысты сұрақтар шығады.

    Шыққан сұрақтарға жауап береді.


    2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.

    3.Жаңа тақырыпқа шолу

    Программалау тілінде де математикадағыдай өрнектерді орындаудың өз ережесі бар.

    1.Мұғаліммен амандасады.

    Оқушылар шеңбер бойында 3-ке дейін санап, кері санау жүргізеді.

    gimkit.com платформасы арқылы тест сұрақтарына жауап береді. Сұрақ ішінде жазылған пайтон командаларының атқару қызметтерін белгілеп шығады.


    2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

    3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.


    10 балдық жүйе бойынша бағалау






    Дескриптор

    60-100 балл жинаған оқушыларға

    1-балл








    Тренинг






    https://www.gimkit.com/host?id=65b67c7229f292003224a10e геймификация



    Сабақтың ортасы

    10 мин















































    5 мин




















    10 мин





































    10 мин











    Жаңа тақырыпты түсіндіру.


    3.Жаңа тақырыпқа шолу.

    Берілген есепке программа құрып көрсету.


    a=int(input("a="))

    b=int(input("b="))

    y=2*a+b

    print("y=",y)


    Python-да арифметикалық өрнектерді орындау ережелері:

    • Өрнекте жақша болған жағдайда жақша ішіндегі амал бірінші орындалады.

    • Егер өрнекте бірнеше жақша болса, онда амалдарды орындау ішкі жақшадан басталады.

    Амалдардың орындалу реті.

    Оқулық § 3.4, 86-бет,1-кесте

    Кестеден көрініп тұрғандай, дәрежеге шығару амалы мен көбейту бір өрнекте келсе, онда бірінші дәрежеде көтеру амалы орындалады.

    Арифметикалық амалдарды орындаудың тағы бір ережесі-өрнектер бір қатарға жазылуы тиіс. Өрнекте кездесетін бөлшек сызығы жақшалар арқылы бір қатарға жазылады.


    Инкремент және декремент.

    Программаны жазу кезінде ең көп қолданылатын амалдардың бірі- айнымалының мәнін белгілі бір санға арттыру немесе кеміту. Python тілінде мұндай амалдарды орындау үшін (+ =) инкремент (арттыру) және ( - =) декремент (кеміту) операциялары қолданылады.

    Амалдарды орындау барысында айнымалыларға басқа айнымалылардың мәнін жүктеуге болады. Python тілінде арифметикалық амалдарды жазу мүмкіндігінше қысқартылған.

    Амалдардың программада қысқартылып жазылуы. Оқулық § 3.4, 87-бет,2-кесте

    Амалдарды орындаудың қарапайым стандартты функцияларын қарастырайық. Оқулық § 3.4, 88-бет, 3-кесте.


    Топтық жұмыс. 1-тапсырма.

    Оқулық § 3.4, 89-бет, 2-тапсырма*


    Дескриптор:

    -берілген өрнектердің прораммалау тілінде қате жазылғаның тексесереді;

    -қателерін түзетеді.


    ҚБ: стикер /4 балл/










    Жеке жұмыс. 1-тапсырма.

    Функциональдық сауаттық тапсырмасы.


    Қызметкердің айлық жалақысын есептеу программасын құр.

    (d – жұмыс күндері, z – бір күндік еңбекақы).


    d=int(input("d="))

    z=int(input("z="))

    r=d*z

    print('менин енбек акым',r)


    d=5

    z=5500

    менин енбек акым 27500


    2-тапсырма

    Егер 1 сағатта

    бірінші оқушы М шелек алма терсе,

    екінші бала К шелек және

    үшіншісі L шелек терсе,

    балалар t сағатта неше шелек алма тереді?

    m=int(input("m="))

    k=int(input("k="))

    l=int(input("l="))

    t=int(input("t="))

    c=(m+k+l)*t

    p rint('балалар',t,'сагатта',c,'шелек алма терди',)









    Жұптық жұмыс

    Әр жұпқа математикалық түрінде жазылған есептер беріледі. Берілген есепті пайтон тілінде жазып шығулары керек.







    Мұғалімді тыңдайды




    Арифметикалық өрнектерді орындау ережелерін дәптерге жазады










    Анықтамасын дәптерге жазады












    Кестемен танысады





    1-тапсырманы орындайды









    Pyhton программалау тілінде оқулықта берілген тапсырманы топ бойынша талқылап, түсіндіріп береді.


    2-тапсырманы орындайды








    Берілген фунциональдық сауаттылық тапсырмасын орындайды.

    Мәселе есепке программа құрады.











    Деңгейлеріне қарай берілген уақыт ішінде екінші тапсырманы орындайды.













    Математикалық түрде берілген есепті пайтон тілінде жазып, келесі жұппен алмастырып,

    бір-бірін тексереді.


















































    Критерии

    бойынша бағалау:

    Тапсырманың кодының орындалу жолын түсіндіреді :

    1-балл

    Блок сызба бойынша жеткізеді:

    1-балл


    Жалпы 2 балл






    Дескриптор

    Айнымалыларды анықтайды:

    1-балл.

    Программа кодын құрып, нәтижесін шығарады:

    1-балл

    Жалпы :

    2-балл






    Дескриптор:


    Айнымалыларды анықтайды: 1-балл.

    Программа кодын құрып, есептің нәтижесін шығарады:

    1-балл

    Жалпы:

    2-балл



    Әр тапсырманың Python тілінде дұрыс жазылуына

    1-балдан беріледі.

    2-тапсырма толық дұрыс орындалса

    2-балл









    Жұмыс дәптері



    Кесте





















    Кесте









    Жұмыс дәптері







    6-сынып, информатика оқулығы




















    Қосымша өмірмен байланыстырылған есептер






























    Қосымша математикалық есептер








    Сабақтың соңы

    5 мин

    «Таза тақта» әдісі арқылы сабақты қорытындылау.

    Тап-таза тақтаны сұрақ қою арқылы толтыру.

    Өздері қойған сұрақтар оқушылардың өздеріне қайта қойылады. Әрбір жауап берілген сұрақтар тақтадан өшіріліп отырады, тақта

    қайтадан тап-таза күйіне келеді.

    К ері байланыс

    Математикалық есептер жазады.

    Бүгінгі тақырып бойынша сұрақтар қояды.

    Өздері қойған сұраққа қайта жауап береді.


    Маған қиын болды.

    Мен үйрендім

    Маған қызық болды

    Әрбір тапсырмаға

    1-бал беліледі.


    Тақта






    Рефлексия суреттері

    Үй тапсырмасы

    § 3.4, 89-бет, 1-тапсырма**



    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    doc
    Информатика Ашық сабақ 6 сынып
    14.05.2024
    239
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Оспанова Зауре Сатыбалдыевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации