Сабақтың басы
Сабақтың ортасы
|
Сәлемдесу, психологиялық жағымды ахуал
туғызу. «Шапалақтау»
ойыны
«Есептеу» әдісін қолданып, екі топқа бөлемін.
«БББ» кестесін таратып, бірінші Б ны толтыруға кеңес
беремін.
Өткен сабақты еске
түсіру
«Кім жылдам?» есептеңіз. Нәтижесін
жазыңыз
print
(3*4+20)
print
(23//3)
print
(23%3)
print(40%2*100)
print(40%3*100)
type(748)
type(74.8)
type(‘748’)
type(748<0)
Жаңа сабақ. Мұғалімнің түсіндірмесі. Слайд
материалдарын қолдану арқылы
көрсету.
Амалдардың орындалу реті, өрнектерді жазу
ережесі.
Оқушылармен бірге
талқылайды.
a∙b=a*b
=
b/2*a
X3=x*x =
x**2
ТЖ.
«Ережені қолдан» әдісі
1- топ: a2+b2+c2 -

2-топ:
xy+
ЖЖ.
«Қатесін тап» әдісі.
Математикалық өрнек
|
Программалау тілінді
жазылуы
|
Түзету
|

|
у = 4/5
+ 1/2 – 2
+ 5 *
7/10
|
|

|
x =
a * 3
+ 4* b – abs (4a*b * 2 – 7)
|
|

|
k =(2x
* y * z) /(3 * x –
z)– (5 * x * y –
z) /(z –
4y)
|
|
ӨЖ.
Кірпіштің a, b,
c өлшемдері берілген
(2-сурет). Осы кірпіштің көлемінің 1/2 бөлігінің көлемін 1/3
бөлігінің көлеміне қосатын программа
құрастыр.
|
Шеңбер болып тұрып мұғалім бір деп
бастайды, оқушылар ары қарай жалғастырады. Кім үшке бөлінетін санды
айту керек болса қол шапалақтайды, ары қарай
жалғастырады
Берілген операторларды дәптерге орындап нәтижесін
жазады
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын
жазады.
Оқушылар дәптерге ережелерді
жазады
Арифметикалық өрнектерді пайтон тілінде жазу
ережесін пайдаланып программа кодын
құрады.
-
a=float(input())
b=float(input())
c=float(input())
print(a**2+b**2+c**2-2/a*b)
-
x=float(input())
y=float(input())
print(x*y+y**2/(x-1))
Математикалық
өрнектердің Python тілінде жазылуы берілген. Осы өрнектердің
қайсысы программалау тілінде қате жазылған? Қателерін түзетіп
жазады

-
a=float(input())
b=float(input())
c=float(input())
print((a*b*c)/2+(a*b*c)/3)
|
Қалыптастырушы бағалау
Мұғалім оқушыларды сабаққа қатысу белсенділігі
мен сұраққа жауап беру деңгейіне қарай «Қошеметтеу» әдісі
арқылы бағалайды.
Дескриптор Білім
алушы
-амалдарды дұрыс
қолданады;
- деректердің типін дұрыс
анықтайды;
*
Деректер анықтамасын айтады;
*
деректер типтерін атайды
Дeскриптор:
*
дәрежені жазу ережесін
қолданады;
*бөлшек сандарды жазу ережесін
қолданады;
*жақшаға алу ережесін
қолданады;
Дескриптор: Жалпы -3
балл.
- берілген өрнектердің қатесін
табады;
Дескриптор: Жалпы -2
балл.
-
a,
b, c өлшемдерін енгізеді;
-
сызықтық программа
жазады.
|
|