Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Педагогтің аты-жөні:

    Толендиева А

    Бөлім:

    Python тілінде программалау

    Күні:


    Сынып: 6

    Қатысушылар саны

    Қатыспағандар саны

    Сабақтың тақырыбы:

    Арифметикалық өрнектердің жазылу ережелері

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    6.3.2.1 Python тіліндегі сызықтық алгоритмдерді жазу;

    Сабақтың мақсаты

    Python тіліндегі өрнектерді жазудың ережелерін пайдаланып сызықтық программалар жазады

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңдері

    Педагогтің әрекеті

    Білім алушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы


















    Сабақтың ортасы


    Сәлемдесу, психологиялық жағымды ахуал туғызу. «Шапалақтау» ойыны

    «Есептеу» әдісін қолданып, екі топқа бөлемін. «БББ» кестесін таратып, бірінші Б ны толтыруға кеңес беремін.


    Өткен сабақты еске түсіру

    «Кім жылдам?» есептеңіз. Нәтижесін жазыңыз

    print (3*4+20)

    print (23//3)

    print (23%3)

    print(40%2*100)

    print(40%3*100)

    type(748)

    type(74.8)

    type(‘748’)

    type(748<0)


    Жаңа сабақ. Мұғалімнің түсіндірмесі. Слайд материалдарын қолдану арқылы көрсету.

    Амалдардың орындалу реті, өрнектерді жазу ережесі.

    Оқушылармен бірге талқылайды.

    a∙b=a*b

    = b/2*a

    X3=x*x = x**2

    ТЖ. «Ережені қолдан» әдісі

    1- топ: a2+b2+c2 -

    2-топ: xy+









    ЖЖ. «Қатесін тап» әдісі.

    Математикалық өрнек

    Программалау тілінді жазылуы

    Түзету

    у = 4/5 +
    1/2 – 2 +
    5 * 7/10



    x = a * 3 +
    4* b – abs
    (4a*b * 2 –
    7)



    k =(2x * y * z)
    /(3 * x – z)–
    (5 * x * y – z)
    /(z – 4y)





    ӨЖ. Кірпіштің a, b, c өлшемдері берілген (2-сурет). Осы кірпіштің көлемінің 1/2 бөлігінің көлемін 1/3 бөлігінің көлеміне қосатын программа құрастыр.


    Шеңбер болып тұрып мұғалім бір деп бастайды, оқушылар ары қарай жалғастырады. Кім үшке бөлінетін санды айту керек болса қол шапалақтайды, ары қарай жалғастырады




    Берілген операторларды дәптерге орындап нәтижесін жазады








    Сабақтың тақырыбы мен мақсатын жазады.





    Оқушылар дәптерге ережелерді жазады



    Арифметикалық өрнектерді пайтон тілінде жазу ережесін пайдаланып программа кодын құрады.

    1. a=float(input())

    b=float(input())

    c=float(input())

    print(a**2+b**2+c**2-2/a*b)


    1. x=float(input())

    y=float(input())

    print(x*y+y**2/(x-1))




    Математикалық өрнектердің Python тілінде жазылуы берілген. Осы өрнектердің қайсысы программалау тілінде қате жазылған? Қателерін түзетіп жазады















    1. a=float(input())

    b=float(input())

    c=float(input())

    print((a*b*c)/2+(a*b*c)/3)



    Қалыптастырушы бағалау Мұғалім оқушыларды сабаққа қатысу белсенділігі мен сұраққа жауап беру деңгейіне қарай «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды.


    Дескриптор Білім алушы

    -амалдарды дұрыс қолданады;

    - деректердің типін дұрыс анықтайды;







    * Деректер анықтамасын айтады;

    * деректер типтерін атайды





    Дeскриптор:

    * дәрежені жазу ережесін қолданады;

    *бөлшек сандарды жазу ережесін қолданады;

    *жақшаға алу ережесін қолданады;








    Дескриптор: Жалпы -3 балл.

    - берілген өрнектердің қатесін табады;






















    Дескриптор: Жалпы -2 балл.

    • a, b, c өлшемдерін енгізеді;

    • сызықтық программа жазады.



    Қорытынды

    - Программалау тілінде арифметикалық амалдарды жазудың қандай ережелері бар?

    - Амалдарды жазу ережелерін не үшін сақтауымыз кажет?


    Оқушылар өз ойларын айтады.

    Бір біріне кері байланыс береді


    Сабақтың соңы



    Рефлексия

    Білемін

    Білдім

    Білгім келеді







    Кесте толтырады

    Мұғалімнің кері байланысы, бағалау


















    «Кім жылдам?» есептеңіз. Нәтижесін жазыңыз

    print (3*4+20)

    print (23//3)

    print (23%3)

    print(40%2*100)

    print(40%3*100)

    type(748)

    type(74.8)

    type(‘748’)

    type(748<0)


    «Кім жылдам?» есептеңіз. Нәтижесін жазыңыз

    print (3*4+20)

    print (23//3)

    print (23%3)

    print(40%2*100)

    print(40%3*100)

    type(748)

    type(74.8)

    type(‘748’)

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Толендиева Алма Кумарбековна
    07 Ақпан 2024
    857
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    6 сынып. Информатика. ҚМЖ. Арифметикалық өрнектердің жазылу ережелері.

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    6 сынып. Информатика. ҚМЖ. Арифметикалық өрнектердің жазылу ережелері.

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Соңғы үлгідегі, тапсырма, дискрипторлармен, таратпа материалдары бар ҚМЖ. Ашық сабақ
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Педагогтің аты-жөні:

    Толендиева А

    Бөлім:

    Python тілінде программалау

    Күні:


    Сынып: 6

    Қатысушылар саны

    Қатыспағандар саны

    Сабақтың тақырыбы:

    Арифметикалық өрнектердің жазылу ережелері

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    6.3.2.1 Python тіліндегі сызықтық алгоритмдерді жазу;

    Сабақтың мақсаты

    Python тіліндегі өрнектерді жазудың ережелерін пайдаланып сызықтық программалар жазады

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңдері

    Педагогтің әрекеті

    Білім алушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы


















    Сабақтың ортасы


    Сәлемдесу, психологиялық жағымды ахуал туғызу. «Шапалақтау» ойыны

    «Есептеу» әдісін қолданып, екі топқа бөлемін. «БББ» кестесін таратып, бірінші Б ны толтыруға кеңес беремін.


    Өткен сабақты еске түсіру

    «Кім жылдам?» есептеңіз. Нәтижесін жазыңыз

    print (3*4+20)

    print (23//3)

    print (23%3)

    print(40%2*100)

    print(40%3*100)

    type(748)

    type(74.8)

    type(‘748’)

    type(748<0)


    Жаңа сабақ. Мұғалімнің түсіндірмесі. Слайд материалдарын қолдану арқылы көрсету.

    Амалдардың орындалу реті, өрнектерді жазу ережесі.

    Оқушылармен бірге талқылайды.

    a∙b=a*b

    = b/2*a

    X3=x*x = x**2

    ТЖ. «Ережені қолдан» әдісі

    1- топ: a2+b2+c2 -

    2-топ: xy+









    ЖЖ. «Қатесін тап» әдісі.

    Математикалық өрнек

    Программалау тілінді жазылуы

    Түзету

    у = 4/5 +
    1/2 – 2 +
    5 * 7/10



    x = a * 3 +
    4* b – abs
    (4a*b * 2 –
    7)



    k =(2x * y * z)
    /(3 * x – z)–
    (5 * x * y – z)
    /(z – 4y)





    ӨЖ. Кірпіштің a, b, c өлшемдері берілген (2-сурет). Осы кірпіштің көлемінің 1/2 бөлігінің көлемін 1/3 бөлігінің көлеміне қосатын программа құрастыр.


    Шеңбер болып тұрып мұғалім бір деп бастайды, оқушылар ары қарай жалғастырады. Кім үшке бөлінетін санды айту керек болса қол шапалақтайды, ары қарай жалғастырады




    Берілген операторларды дәптерге орындап нәтижесін жазады








    Сабақтың тақырыбы мен мақсатын жазады.





    Оқушылар дәптерге ережелерді жазады



    Арифметикалық өрнектерді пайтон тілінде жазу ережесін пайдаланып программа кодын құрады.

    1. a=float(input())

    b=float(input())

    c=float(input())

    print(a**2+b**2+c**2-2/a*b)


    1. x=float(input())

    y=float(input())

    print(x*y+y**2/(x-1))




    Математикалық өрнектердің Python тілінде жазылуы берілген. Осы өрнектердің қайсысы программалау тілінде қате жазылған? Қателерін түзетіп жазады















    1. a=float(input())

    b=float(input())

    c=float(input())

    print((a*b*c)/2+(a*b*c)/3)



    Қалыптастырушы бағалау Мұғалім оқушыларды сабаққа қатысу белсенділігі мен сұраққа жауап беру деңгейіне қарай «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды.


    Дескриптор Білім алушы

    -амалдарды дұрыс қолданады;

    - деректердің типін дұрыс анықтайды;







    * Деректер анықтамасын айтады;

    * деректер типтерін атайды





    Дeскриптор:

    * дәрежені жазу ережесін қолданады;

    *бөлшек сандарды жазу ережесін қолданады;

    *жақшаға алу ережесін қолданады;








    Дескриптор: Жалпы -3 балл.

    - берілген өрнектердің қатесін табады;






















    Дескриптор: Жалпы -2 балл.

    • a, b, c өлшемдерін енгізеді;

    • сызықтық программа жазады.



    Қорытынды

    - Программалау тілінде арифметикалық амалдарды жазудың қандай ережелері бар?

    - Амалдарды жазу ережелерін не үшін сақтауымыз кажет?


    Оқушылар өз ойларын айтады.

    Бір біріне кері байланыс береді


    Сабақтың соңы



    Рефлексия

    Білемін

    Білдім

    Білгім келеді







    Кесте толтырады

    Мұғалімнің кері байланысы, бағалау


















    «Кім жылдам?» есептеңіз. Нәтижесін жазыңыз

    print (3*4+20)

    print (23//3)

    print (23%3)

    print(40%2*100)

    print(40%3*100)

    type(748)

    type(74.8)

    type(‘748’)

    type(748<0)


    «Кім жылдам?» есептеңіз. Нәтижесін жазыңыз

    print (3*4+20)

    print (23//3)

    print (23%3)

    print(40%2*100)

    print(40%3*100)

    type(748)

    type(74.8)

    type(‘748’)

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Информатика Ашық сабақ 6 сынып
    07.02.2024
    857
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Толендиева Алма Кумарбековна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации