Материалдар / 6 сынып. Информатика. ҚМЖ. Арифметикалық өрнектердің жазылу ережелері.

6 сынып. Информатика. ҚМЖ. Арифметикалық өрнектердің жазылу ережелері.

Материал туралы қысқаша түсінік
Соңғы үлгідегі, тапсырма, дискрипторлармен, таратпа материалдары бар ҚМЖ. Ашық сабақ
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Педагогтің аты-жөні:

Толендиева А

Бөлім:

Python тілінде программалау

Күні:


Сынып: 6

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы:

Арифметикалық өрнектердің жазылу ережелері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

6.3.2.1 Python тіліндегі сызықтық алгоритмдерді жазу;

Сабақтың мақсаты

Python тіліндегі өрнектерді жазудың ережелерін пайдаланып сызықтық программалар жазады

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңдері

Педагогтің әрекеті

Білім алушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


















Сабақтың ортасы


Сәлемдесу, психологиялық жағымды ахуал туғызу. «Шапалақтау» ойыны

«Есептеу» әдісін қолданып, екі топқа бөлемін. «БББ» кестесін таратып, бірінші Б ны толтыруға кеңес беремін.


Өткен сабақты еске түсіру

«Кім жылдам?» есептеңіз. Нәтижесін жазыңыз

print (3*4+20)

print (23//3)

print (23%3)

print(40%2*100)

print(40%3*100)

type(748)

type(74.8)

type(‘748’)

type(748<0)


Жаңа сабақ. Мұғалімнің түсіндірмесі. Слайд материалдарын қолдану арқылы көрсету.

Амалдардың орындалу реті, өрнектерді жазу ережесі.

Оқушылармен бірге талқылайды.

a∙b=a*b

= b/2*a

X3=x*x = x**2

ТЖ. «Ережені қолдан» әдісі

1- топ: a2+b2+c2 -

2-топ: xy+









ЖЖ. «Қатесін тап» әдісі.

Математикалық өрнек

Программалау тілінді жазылуы

Түзету

у = 4/5 +
1/2 – 2 +
5 * 7/10



x = a * 3 +
4* b – abs
(4a*b * 2 –
7)



k =(2x * y * z)
/(3 * x – z)–
(5 * x * y – z)
/(z – 4y)





ӨЖ. Кірпіштің a, b, c өлшемдері берілген (2-сурет). Осы кірпіштің көлемінің 1/2 бөлігінің көлемін 1/3 бөлігінің көлеміне қосатын программа құрастыр.


Шеңбер болып тұрып мұғалім бір деп бастайды, оқушылар ары қарай жалғастырады. Кім үшке бөлінетін санды айту керек болса қол шапалақтайды, ары қарай жалғастырады




Берілген операторларды дәптерге орындап нәтижесін жазады








Сабақтың тақырыбы мен мақсатын жазады.





Оқушылар дәптерге ережелерді жазады



Арифметикалық өрнектерді пайтон тілінде жазу ережесін пайдаланып программа кодын құрады.

  1. a=float(input())

b=float(input())

c=float(input())

print(a**2+b**2+c**2-2/a*b)


  1. x=float(input())

y=float(input())

print(x*y+y**2/(x-1))




Математикалық өрнектердің Python тілінде жазылуы берілген. Осы өрнектердің қайсысы программалау тілінде қате жазылған? Қателерін түзетіп жазады















  1. a=float(input())

b=float(input())

c=float(input())

print((a*b*c)/2+(a*b*c)/3)



Қалыптастырушы бағалау Мұғалім оқушыларды сабаққа қатысу белсенділігі мен сұраққа жауап беру деңгейіне қарай «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды.


Дескриптор Білім алушы

-амалдарды дұрыс қолданады;

- деректердің типін дұрыс анықтайды;







* Деректер анықтамасын айтады;

* деректер типтерін атайды





Дeскриптор:

* дәрежені жазу ережесін қолданады;

*бөлшек сандарды жазу ережесін қолданады;

*жақшаға алу ережесін қолданады;








Дескриптор: Жалпы -3 балл.

- берілген өрнектердің қатесін табады;






















Дескриптор: Жалпы -2 балл.

  • a, b, c өлшемдерін енгізеді;

  • сызықтық программа жазады.



Қорытынды

- Программалау тілінде арифметикалық амалдарды жазудың қандай ережелері бар?

- Амалдарды жазу ережелерін не үшін сақтауымыз кажет?


Оқушылар өз ойларын айтады.

Бір біріне кері байланыс береді


Сабақтың соңы



Рефлексия

Білемін

Білдім

Білгім келеді







Кесте толтырады

Мұғалімнің кері байланысы, бағалау


















«Кім жылдам?» есептеңіз. Нәтижесін жазыңыз

print (3*4+20)

print (23//3)

print (23%3)

print(40%2*100)

print(40%3*100)

type(748)

type(74.8)

type(‘748’)

type(748<0)


«Кім жылдам?» есептеңіз. Нәтижесін жазыңыз

print (3*4+20)

print (23//3)

print (23%3)

print(40%2*100)

print(40%3*100)

type(748)

type(74.8)

type(‘748’)

ЖИ арқылы жасау
07 Ақпан 2024
847
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі