Сабақ кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің іс-әрекеті
|
Оқушының іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
5 мин.
|
І.Ұйымдастыру
кезеңі:
Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Үй тапысрмасын тексеру
үшін «Ыстық доп» әдісін қолданады.
Оқушылар бір- біріне сұрақ қою арқылы жіпті
лақтырады.
|
-
«Like and Ok» нейрожаттығу
орындайды
Бір уақытта бір қол бас
бармақты жоғары көтеру, екінші қолмен ок белгісін көрсету, алдымен
жаймен бастап, екі ишаратты алмастыруды тездету арқылы мидың екі
жарын белсендіру.
|
Жарайсың!
Өте жақсы!
|
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
3 мин
|
(Ұ)
«Миға шабуыл» әдісі арқылы оқушы өз
оймен бөліседі.
|
1.Жер бетінде қандай
үдерістер мен құбылыстар бар?
2.Географиялық үдеріс
дегеніміз не?
3.Географиялық құбылыс
дегеніміз не?
4.
Сейсмология дегеніміз не?
|
«Жарайсың!» сөзімен ынталандыру.
деген мадақтау
|
|
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу.
30 мин.
|
Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма
береді
|
Оқулықты
оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып
алады. Көршісімен
талқылайды
|
Дескриптор:
-1
балл
- жер бетіндегі
бақыланатын үдерістер мен құбылыстарды мәтінді оқу арқылы
түсіндіреді
|
6-сынып
оқулығы
|
|
1-тапсырма: Оқулықта берілген
6-кестені пайдаланып, табиғи үдеріс пен табиғи құбылыстың
арасындағы өзара байланысты анықта.
Жанартаулық
Эрозия
Атмосфералық айналым
|
Жер
сілкіну
|
|
Теңіз
дауылы
|
|
Жел
|
|
Жанартаудың
атқылауы
|
|
Тілімдену
|
|
Дауыл
|
|
|
Дескриптор: Жалпы - 6
балл
1.Берілген тапсырманы
орындайды
|
ДК
экраны
6-сынып
оқулығы.
Жұмыс
дәптерлері.
|
|
Оқулықта берілген
тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі
көрсетеді.
|
2-Тапсырма:Жетіспейтін элементті:
географиялық үдеріс не құбылысты сызба түрінде дәптеріңе
бейнеле.
3-Тапсырма: Ғаламтордан Қазақстан
Республикасындағы Сейсмология институты туралы ақпарат
тап.
4-Тапсырма:Қосымша әдебиеттер мен
ғаламтор ресурсын пайдалана отырып, өзің тұратын жерде орын алған
табиғат құбылыстары мен үдерістері туралы ақпарат
тап. Хабарлама дайында. Оны сыныпқа ұсын. Хабарламаң 2 минуттан
аспауы тиіс
|
Дескриптор: Жалпы - 3
балл
1.Берілген тапсырманы
дәптеріне бейнелейді.
2.Тапсырма бойынша
ақпарат табады.
3.Тапсырма бойынша
хабарлама дайындайды.
|
ДК
экраны
6-сынып
оқулығы.
Жұмыс
дәптерлері.
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин.
|
«Ресторан» әдісі
|
Оқушылар бүгінгі
сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай сабақтың
ең тәтті (ұнағаны), ең ащы (қиналған тұсы) және дәмдеуіш (өз
ұсыныстарын) айту арқылы сабаққа қорытынды
жасайды.
|
1-10 баллдық жүйе
бойынша оқушылар сабаққа қатысу белсенділігі бойынша
бағаланады.
|
«Ең
тәтті»
«Ең
ащы»
«Дәмдеуіш»
|