Материалдар / 6 сынып Жер өрістері сабақ жоспары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

6 сынып Жер өрістері сабақ жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
6.2.3.1 Жер қабықтарының өзара байланыс тәсілдерін түсіндіру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Қырқүйек 2023
339
4 рет жүктелген
1300 ₸
Бүгін алсаңыз
+65 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +65 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқамерзімді жоспар


Сабақтың тақырыбы: «Жер өрістері және олардың құрамдас бөліктері»

Бөлім:

Адам. Жер. Ғалам

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы: 6 сынып

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Жер өрістері және олардың құрамдас бөліктері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

6.2.3.1 Жер қабықтарының өзара байланыс тәсілдерін түсіндіру

Сабақтың мақсаты:

Білім алушылар Жер қабықтарының өзара қалай әрекеттесетінін үйренеді.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

7 мин.

І.Ұйымдастыру кезеңі:

«Түркістан» қаласына саяхат

Логикалық сұрақ

Сәлеметсіз бе, оқушылар, мен осы сенбі күні Түркістан қаласына саяхатқа барамын, өзіммен бірге би киімім болады, сіз не аласыз? Егер «б» әрпінен басталатын сөз айтпаса саяхатқа бара алмайды

Жарайсың! Керемет!



Презентация, Түркістан қаласының суреті

Жаңа сабақ
қа кіріспе




(Ұ) «Миға шабуыл»

  • Табиғат компоненттеріне мысал келтір.

  • Табиғат кешені дегеніміз не?

  • Географиялық қабық құрамына нелер кіреді?

  • Неге географиялық қабық құрамына литосфера мен атмосфера толығымен кірмейді?

Өте жақсы! Тамаша жауап!


Презентация

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

31 мин.

Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді

Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады. Оқулықтағы сызбаны сызып алады.



Географиялық қабық дегеніміз – Жердің сыртқы қоршаған қабығы, оның құрамына – литосфера, гидросфера, атмосфера, биосфера кіреді. Бұл біздің планетамыздың қиын және күрделі жүйелерінің бірі. Географиялық қабық құрамына гидросфера және биосфера толығымен, атмосфераның төменгі, литосфераның жоғарғы қабаты кіреді. Географиялық өзінің даму барысында 3 кезеңнен өтті:

1. Неорганикалық-алғашқы мұхит, литосфера және атмосфераның пайда болуы, Жердегі тіршілік пайда болғанға дейінгі уақыт;

2. Органикалық – Жер геосферасының қалыптасып, биосфераның қалыптасу және даму кезеңі;

3. Антропогендік – географиялық қабықтың қазіргі даму кезеңі, яғни адамзаттың пайда болуы.

Дескриптор: 1 балл

6-сынып оқулығы .


Оқулықта берілген орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

1
-тапсырма:
Оқулықта берілген суреттерді қара. Олар біздің ғаламшардың қай қабықтарына жатады? Оларды анықтауға саған не көмектесті? Олар туралы не білетініңді айтып бер


Дескриптор: Жалпы - 2 балл

1.Берілген тапсырманы орындайды

2.Берілген тапсырма бойынша қорытынды жасайды

ДК экраны

6-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.


2-Тапсырма: Жеке жұмыс. Кестедегі сәйкестікті анықтаңыздар.

Географилық нысандарды орналастыру

Атмосфера қабаты


Биосфера қабаты


Литосфера қабаты


Гидросфера қабаты


Тропосфера, Каспий теңізі, Ядро, Флора, Озон, Мантия, Атлант мұхиты, Фауна, Жайық өзені, адам, көмірқышқыл газы

Терминдерге анықтама берініңіз




Дескриптор: Жалпы - 4 балл

Географиялық нысандарды сәйкевссінше орналастырады



Оқулықта берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

3-Тапсырма: Топтық жұмыс. «Жер қабықтары бір-бірімен өте тығыз байланысты» . Осы тұжырымды дәлелде. (терминдер, мысалдар жазу, сурет салу.)


Дескриптор: Жалпы - 3 балл

1.Тапсырманы орындайды.Сызбаны толтырады



ДК экраны

6-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Сабақтың соңы
Ой толғаныс.
Рефлексия
7 мин

«Аяқталмаған сөйлемдер» әдісінде: сөйлемдерді аяқтайды.

Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.

1-10 балдық жүйе

Мен бүгін ...білдім

Мен бүгін ...сезіндім

Мен келесі сабақта ... білгім келеді–



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!