Материалдар / 6 сынып көркем еңбек пәніне арналған күнтізбелік жоспар қыз балаларға

6 сынып көркем еңбек пәніне арналған күнтізбелік жоспар қыз балаларға

Материал туралы қысқаша түсінік
6 сынып көркем еңбек пәніне арналған күнтізбелік жоспар қыз балаларға
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

«Көркем еңбек» пәні бойынша күнтізбелік-тақырыптық жоспар

Көркем еңбек пәні 6 сынып

Аптасына: 2 сағат, барлығы: 68 сағат



Бөлім/ ортақ тақырып


Сабақтың тақырыбы

Оқу мақсаттары

Сағат саны

Мерзімі

Ескертулер

а

ә

б

I тоқсан

1


1

Визуалды өнер


Портрет жанры. Портрет түрлері.

6.1.3.1-Шығармашылық идеяларды іске асыру мақсатында ақпарат көздерін өз бетінше таңдап, қолдану (оның ішінде ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолдану арқылы).

1

04.09


2

2

Қазақстандық

суретшілердің шығармашылығындағы портрет.

6.1.2.1-Әлем және қазақ ұлттық мәдениетіндегі өнер, қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктері туралы білімі мен түсінігін көрсету.

1



06.09


3


3

Сызықты портрет.

6.1.6.2 Бірқатар заманауи және дәстүрлі емес материалдарды білу, оларды өңдеу мен пайдаланудың тиімді жолдарын (немесе әдістерін) анықтау

1



11.09


4

4

Графика. Орындалу техникасы.

6.1.6.4 Материалдардың қасиеттері жайлы білімін және тәжірибелік жұмыс істеу дағдыларын көрсете отырып техникалар, көркемдік материалдарды қолдану және эксперимент жасау.

1

13.09


5




5

Дәстүрлі емес материалдардан портрет жасау (сымнан орындалған портрет).

6.1.6.2-Бірқатар заманауи және дәстүрлі емес материалдарды білу, оларды өңдеу мен пайдаланудың тиімді жолдарын (немесе әдістерін) анықтау.

1


18.09


6



6

Портреттегі түс. Орындалу техникасы.

6.1.1.1-Өзінің және басқа оқушының тәжірибесіне сүйене отырып, қоршаған орта нысандарының визуалды сипаттамаларын (композиция, түс, пішін, фактура, тепе-теңдік) түсіну және білімін көрсету.6.2.1.1-Өз идеялары мен сезімдерін беру үшін қоршаған ортаның визуалды элементтері мен өнердің көркем тәсілдерін анықтау, таңдау және қолдану.

1

20.09


7

7

Заманауи портрет. Фотоөнер.

6.3.2.1-Пәндік терминологияны қолдана отырып, өзінің және өзгелердің (суретшілер, қолөнершілер, дизайнерлер) жұмыстарындағы идеялары мен тақырыптарды салыстыру.

6.2.1.1-Өз идеялары мен сезімдерін беру үшін қоршаған ортаның визуалды элементтері мен өнердің көркем тәсілдерін анықтау, таңдау және қолдану.

1

25.09


8

8

Фотокамерамен тәжірибе. 1-сабақ.

6.2.1.1-Өз идеялары мен сезімдерін беру үшін қоршаған ортаның визуалды элементтері мен өнердің көркем тәсілдерін анықтау, таңдау және қолдану.

1

27.10


9

9

Фотокамерамен тәжірибе. 2-сабақ.

6.3.2.1-Пәндік терминологияны қолдана отырып, өзінің және өзгелердің (суретшілер, қолөнершілер, дизайнерлер) жұмыстарындағы идеялары мен тақырыптарды салыстыру.

1


02.10


10


10

Анимация.



6.1.2.1-Әлемдік және қазақтың ұлттық мәдениетіндегі дизайн, қолөнер мен өнер туындыларының ерекшеліктерін түсіну мен білімін көрсету.

1

04.10


11

11

Қозғалатын элементтер (ермексазды анимация, көлеңкелі театр, саусақты және таяқшалы қуыршақтар). 1-сабақ.

6.1.2.1-Әлемдік және қазақтың ұлттық мәдениетіндегі дизайн, қолөнер мен өнер туындыларының ерекшеліктерін түсіну мен білімін көрсету.


1

09.10


12

12

Қозғалатын элементтер (ермексазды анимация, көлеңкелі театр, саусақты және таяқшалы қуыршақтар). 2-сабақ.

6.1.2.1-Әлемдік және қазақтың ұлттық мәдениетіндегі дизайн, қолөнер мен өнер туындыларының ерекшеліктерін түсіну мен білімін көрсету.


1

11.10


13


13

Сценарий дайындау.

6.1.4.1 -Уақыт пен басқа да факторларды ескере отырып, іс-әрекеттің реттілігін анықтау және жоспарлау.

1

16.10


14



14

Кейіпкерлер мен декорациялар құру.

6.1.4.1 -Уақыт пен басқа да факторларды ескере отырып, іс-әрекеттің реттілігін анықтау және жоспарлау.


1

18.10


15


15

Көркем өнер идеяларын іске асыру. Дыбыс қосу.

6.2.1.1-Өз идеялары мен сезімдерін беру үшін қоршаған ортаның визуалды элементтері мен өнердің көркем тәсілдерін анықтау, таңдау және қолдану.

6.3.4.1-Өзінің және өзгелердің жұмыстарын жетілдіру және адаптациялау бойынша сындарлы пікір мен негізделген ұсыныстарды қабылдау.

1


23.10


16

16

Жұмысты қорғау.

6.3.1.1-Мектеп аудиториясы алдында өзінің дайын жұмыстарын таныстыру (көрме)

1

25.10

23.10

09.09.2024 жыл №347 бұйрығыеа сәйкес

II тоқсан

17



1

Сәндік-қолданбалы өнер



Тоқу өнері. Ілмекпен тоқу. Тоқу тәсілдері мен техникалары.

6.1.2.1-Әлем және қазақ ұлттық мәдениетіндегі өнер, қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктері туралы білімі мен түсінігін көрсету.

1

06.11


18

2

Бұйымның нобайын дайындау.

6.1.5.2-Шығармашылық идеяларын іске асыру үшін нобайлар, техникалық суреттер мен сызбалар орындау.

1

08.11


19

3

Материалдар мен құрал-жабдықтарды таңдау.

6.1.4.2-Материалдық шығынды анықтау (сандық көрсеткіштер).


13.11


20






4

Әртүрлі бұйымдарды ілмекпен (ілгекпен) тоқу (сулықтар, сөмкелер, ұялы телефондардың қабы). Бірінші кезең. 1-сабақ.

6.1.6.4-Материалдардың қасиеттері жайлы білімін және тәжірибелік жұмыс істеу дағдыларын көрсете отырып техникалар, көркемдік материалдарды қолдану және эксперимент жасау.



1

15.11


21

5

Әртүрлі бұйымдарды ілмекпен (ілгекпен) тоқу (сулықтар, сөмкелер, ұялы телефондардың қабы). Бірінші кезең. 2-сабақ.

6.1.6.4-Материалдардың қасиеттері жайлы білімін және тәжірибелік жұмыс істеу дағдыларын көрсете отырып техникалар, көркемдік материалдарды қолдану және эксперимент жасау.

1

20.11







22

6

Әртүрлі бұйымдарды ілмекпен (ілгекпен) тоқу (сулықтар, сөмкелер, ұялы телефондардың қабы). Екінші кезең. 1-сабақ.

6.2.3.3-Шығармашылық жұмыстар мен бұйымдар жасау барысында қазақ ұлттық мәдениет элементтерін пайдалану.

6.2.6.1-Техника қауіпсіздігін қадағалап, оның маңыздылығын сезіне және демонстрациялай отырып, материалдар мен құралдарды қолдану.

1






22.11


23

7

Әртүрлі бұйымдарды ілмекпен (ілгекпен) тоқу (сулықтар, сөмкелер, ұялы телефондардың қабы). Екінші кезең. 2-сабақ.

6.2.3.3-Шығармашылық жұмыстар мен бұйымдар жасау барысында қазақ ұлттық мәдениет элементтерін пайдалану.

6.2.6.1-Техника қауіпсіздігін қадағалап, оның маңыздылығын сезіне және демонстрациялай отырып, материалдар мен құралдарды қолдану.


1





27.11


24

8

Шалма (тоқыма) бізбен тоқу.

6.1.5.2-Шығармашылық идеяларын іске асыру үшін нобайлар, техникалық суреттер мен сызбалар орындау.

1

29.11


25

9

Шалма (тоқыма) біз және олардың түрлері. 1-сабақ.

6.1.5.2-Шығармашылық идеяларын іске асыру үшін нобайлар, техникалық суреттер мен сызбалар орындау.

6.1.4.2-Материалдық шығынды анықтау (сандық көрсеткіштер).

1


04.12


26

10

Шалма (тоқыма) біз және олардың түрлері. 2-сабақ.

6.1.4.2-Материалдық шығынды анықтау (сандық көрсеткіштер).

1

06.12


27

11

Тоқу тәсілдері мен техникалары.

6.1.6.4 -Материалдардың қасиеттері жайлы білімін және тәжірибелік жұмыс істеу дағдыларын көрсете отырып техникалар, көркемдік материалдарды қолдану және эксперимент жасау.

1


11.12




28

12

Бұйымның нобайын дайындау.

6.1.5.2-Шығармашылық идеяларын іске асыру үшін нобайлар, техникалық суреттер мен сызбалар орындау.


1

13.12


29



13

Әртүрлі бұйымдарды шалма бізбен тоқу (мойынорағыш, үшкіл орамал, тіреуіш, ұялы телефондардың қабы). 1-сабақ.

6.1.6.4 -Материалдардың қасиеттері жайлы білімін және тәжірибелік жұмыс істеу дағдыларын көрсете отырып техникалар, көркемдік материалдарды қолдану және эксперимент жасау.

1

18.12


30


14

Әртүрлі бұйымдарды шалма бізбен тоқу (мойынорағыш, үшкіл орамал, тіреуіш, ұялы телефондардың қабы). 2-сабақ.

6.2.3.3-Шығармашылық жұмыстар мен бұйымдар жасау барысында қазақ ұлттық мәдениет элементтерін пайдалану.

6.2.6.1-Техника қауіпсіздігін қадағалап, оның маңыздылығын сезіне және демонстрациялай отырып, материалдар мен құралдарды қолдану.

1

20.12


31

15

Әртүрлі бұйымдарды шалма бізбен тоқу (мойынорағыш, үшкіл орамал, тіреуіш, ұялы телефондардың қабы). 3-сабақ.

6.2.3.3-Шығармашылық жұмыстар мен бұйымдар жасау барысында қазақ ұлттық мәдениет элементтерін пайдалану.

6.2.6.1-Техника қауіпсіздігін қадағалап, оның маңыздылығын сезіне және демонстрациялай отырып, материалдар мен құралдарды қолдану.

1

25.12


32

16

Жұмысты қорғау. Көрме ұйымдастыру.

6.3.1.1-Мектеп аудиториясы алдында өзінің дайын жұмыстарын таныстыру (көрме).

6.3.4.1-Өзінің және өзгелердің жұмыстарын жетілдіру және адаптациялау бойынша сындарлы пікір мен негізделген ұсыныстарды қабылдау.

1

27.12


III тоқсан

33



1

Дизайн және технология















Түрлі-түсті және фактуралы тоқыма материалдарын зерттеу.

6.1.6.3-Тоқыма материалдары мен бұйымдарының қасиеттері мен фактурасын анықтау және зерделеу.


1

10.01


34


2

Материалдарды, құралдар мен жабдықтарды таңдау және дайындау. 1-сабақ.


6.1.6.2-Бірқатар заманауи және дәстүрлі емес материалдарды білу, оларды өңдеу мен пайдаланудың тиімді жолдарын (немесе әдістерін) анықтау.

6.2.2.1-Тігін машинасын қалыпты күйге келтіруді білу және орындау.

1

15.01



35


3

Тоқыма материалдарынан бұйым дайындау (авторлық қуыршақ, дамытатын ойыншықтар). 1-сабақ.

6.1.5.1 - Өзінің тәжірибесі мен біліміне сүйеніп, композицияның негізгі заңдылықтарын сақтай отырып, әртүрлі нысандардың дизайны бойынша тапсырмалар орындау.


1


17.01


36

4

Материалдарды, құралдар мен жабдықтарды таңдау және дайындау. 2-сабақ.

6.1.6.2-Бірқатар заманауи және дәстүрлі емес материалдарды білу, оларды өңдеу мен пайдаланудың тиімді жолдарын (немесе әдістерін) анықтау.

6.2.2.1-Тігін машинасын қалыпты күйге келтіруді білу және орындау.

1

22.01

37


5

Тоқыма материалдарынан бұйым дайындау (авторлық қуыршақ, дамытатын ойыншықтар). 2-сабақ.

6.1.5.1 - Өзінің тәжірибесі мен біліміне сүйеніп, композицияның негізгі заңдылықтарын сақтай отырып, әртүрлі нысандардың дизайны бойынша тапсырмалар орындау.


1


24.01


38

6

Идеяларды құру. Нобай.

6.1.5.2-Шығармашылық идеяларын іске асыру үшін нобайлар, техникалық суреттер мен сызбалар орындау.

1

29.01


39


7

Бұйым дайындау. Бөлшектерді пішу.

6.2.3.1-Өлшем мен белгілеу негізінде орындалған бұйым дайындау үшін материалдарды электрлік қол құралдарымен өңдеу.

1

31.01


40

8

Жеке бөліктерін өңдеу. 1-сабақ.

6.2.2.2-Тігін бұйымдарын ылғалды- жылулық өңдеу режимдерін білу, сипаттау және оларды тәжірибеде қолдану.

1

05.02


41

9

Жеке бөліктерін өңдеу. 2-сабақ.

6.2.3.1-Өлшем мен белгілеу негізінде орындалған бұйым дайындау үшін материалдарды электрлік қол құралдарымен өңдеу.

1

07.02


42

10

Бөлшектерді біріктіру мен бұйымды безендіру. 1-сабақ.

6.2.3.2-Әр түрлі конструкциялар мен материалдарды (тоқыма, табиғи және жасанды) қолдана отырып, бір өнім орындау


1



12.02


43

11

Бөлшектерді біріктіру мен бұйымды безендіру. 2-сабақ.

6.2.6.2-Қол электрлі құралдары мен жабдықтарымен қауіпсіз жұмыс жасау тәсілдерін, еңбек гигиенасы ережелерін (жұмыс орнын, құралдарды ұйымдастыру мен тазалау, арнайы киімде жұмыс істеу) білу және түсіндіру.

1

14.02


44

12

Үйге арналған

тоқыма бұйымдарының дизайны (алжапқыш, асханалық бұйымдар).

6.2.3.2-Әр түрлі конструкциялар мен материалдарды (тоқыма, табиғи және жасанды) қолдана отырып, бір өнім орындау.

6.2.6.2-Қол электрлі құралдары мен жабдықтарымен қауіпсіз жұмыс жасау тәсілдерін, еңбек гигиенасы ережелерін (жұмыс орнын, құралдарды ұйымдастыру мен тазалау, арнайы киімде жұмыс істеу) білу және түсіндіру.


1

19.02


45

13

Идеяларды құру. Нобай.

6.1.5.1-Өзінің тәжірибесі мен біліміне сүйеніп, композицияның негізгі заңдылықтарын сақтай отырып, әртүрлі нысандардың дизайны бойынша тапсырмалар орындау.

6.1.5.2-Шығармашылық идеяларын іске асыру үшін нобайлар, техникалық суреттер мен сызбалар орындау.

1





21.02


46

14

Материалды таңдау және дайындау.

6.1.4.1-Уақыт пен басқа да факторларды ескере отырып, іс-әрекеттің реттілігін анықтау және жоспарлау.


1




26.02


47

15

Жұмысты орындау бірізділігі.

6.1.4.2-Материалдық шығынды анықтау (сандық көрсеткіштер).

1

28.02


48

16

Бұйым дайындау. Бөлшектерді пішу.

6.2.3.1-Тігін машинасы және қол құралдарымен қайып тігу, сырып тігу тігіс түрлерін қолдана отырып, тоқыма материалдарын пішу және өңдеу.

1

05.03


49

17

Жеке бөліктерін өңдеу.

6.2.2.2-Тігін бұйымдарын ылғалды- жылулық өңдеу режимдерін білу, сипаттау және оларды тәжірибеде қолдану.

6.2.3.2-Әр түрлі конструкциялар мен материалдарды (тоқыма, табиғи және жасанды) қолдана отырып, бір өнім орындау.

6.2.6.2-Қол электрлі құралдары мен жабдықтарымен қауіпсіз жұмыс жасау тәсілдерін, еңбек гигиенасы ережелерін (жұмыс орнын, құралдарды ұйымдастыру мен тазалау, арнайы киімде жұмыс істеу) білу және түсіндіру.

1

07.03


50

18

Бөлшектерді біріктіру мен бұйымды безендіру. 1-сабақ.

6.2.6.2-Қол электрлі құралдары мен жабдықтарымен қауіпсіз жұмыс жасау тәсілдерін, еңбек гигиенасы ережелерін (жұмыс орнын, құралдарды ұйымдастыру мен тазалау, арнайы киімде жұмыс істеу) білу және түсіндіру.

1

12.03




51

19

Бөлшектерді біріктіру мен бұйымды безендіру. 2-сабақ.

6.2.3.2-Әр түрлі конструкциялар мен материалдарды (тоқыма, табиғи және жасанды) қолдана отырып, бір өнім орындау.

1

14.03


52

20

Жұмысты қорғау.

Көрме ұйымдастыру.

6.3.1.1-Мектеп аудиториясы алдында өзінің дайын жұмыстарын таныстыру (көрме).

6.3.3.1-Пәндік терминологияны қолдана отырып, өзінің және өзгелердің (суретшілер, қолөнершілер, дизайнерлер) жұмыстарындағы қолданылған әдіс-тәсілдерді (техникасы) салыстыру.

1

19.03


IV тоқсан

53

1

Тамақтану мәдениеті

Қазақ халқы мен түрлі халықтардың және де қоғамдық тамақтану орындарындағы дастархан басында өзін-өзі дұрыс ұстау ережелері. 1-сабақ.

6.2.4.1-Қоғамдық тамақтану орындарында, қазақ халқы мен әлем халықтарының мәдениетіндегі дастарқан басында өзін-өзі ұстау ережелерін салыстыру және сипаттау.


1

02.04


54

2

Қазақ халқы мен түрлі халықтардың және де қоғамдық тамақтану орындарындағы дастархан басында өзін-өзі дұрыс ұстау ережелері. 2-сабақ.

6.2.4.2-Әртүрлі іс-шараға арналған дастарханды безендірудегі білімдері мен тәжірбиелік дағдыларын көрсету.


1

04.04


55

3

Жартылай дайын өнімдерден тағамдар әзірлеу технологиясы. 1-сабақ.

6.2.4.3-Жылдам орындалатын тағамдар мен десерт дайындау технологияларын білу және қолдану.


1

09.04


56

4

Жартылай дайын өнімдерден тағамдар әзірлеу технологиясы. 2-сабақ.

6.2.4.4-Әр түрлі тағамдарды дайындау үшін азық-түліктер, құрал-саймандар мен керек-жарақтарын анықтау және таңдау.

1

11.04


57

5

Тағамдарды жылдам әзірлеудің технологиясы. 1-сабақ.

6.2.4.3-Жылдам орындалатын тағамдар мен десерт дайындау технологияларын білу және қолдану.


1

16.04


58

6

Тағамдарды жылдам әзірлеудің технологиясы. 2-сабақ.

6.2.4.4-Әр түрлі тағамдарды дайындау үшін азық-түліктер, құрал-саймандар мен керек-жарақтарын анықтау және таңдау.

1

18.04


59

7

Десерт әзірлеу технологиясы. 1-сабақ.

6.2.4.3-Жылдам орындалатын тағамдар мен десерт дайындау технологияларын білу және қолдану.

1

23.04


60


8

Десерт әзірлеу технологиясы. 2-сабақ.

6.2.4.4-Әр түрлі тағамдарды дайындау үшін азық-түліктер, құрал-саймандар мен керек-жарақтарын анықтау және таңдау.

6.3.1.1-Мектеп аудиториясы алдында өзінің дайын жұмыстарын таныстыру (көрме).

1


25.04


61

9

Үй мәдениеті




Гигиена ережелері.

6.2.5.3-Тазалау құралдары, тұрғын үйге қойылатын гигениалық талаптарды зерделеу және сипаттау.

1

30.04




62


10

Бөлмені ылғалды және құрғақ тазалау жұмысы. 1-сабақ.

6.2.5.4-Шектеулі қолдауда тазалау құралдары мен тәсілдерін таңдау және қолдану.

1


02.05


63

11

Бөлмені ылғалды және құрғақ тазалау жұмысы. 2-сабақ.

6.2.5.4-Шектеулі қолдауда тазалау құралдары мен тәсілдерін таңдау және қолдану.

1

07.05


64


12

Киім (аяқ киім) күтімі мен оларды сақтау.

6.2.5.5-Шектеулі қолдауда мезгілдік киім мен аяқ-киімдерді күту мен ұзаққа сақтау ережелерін білу және ұстану.

1


09.05


65

13

Сәндік гүлдер түрлері. 1-сабақ.

6.2.5.1-Сәндік гүлдер түрлерін өсіру технологиясын зерттеу және сипаттау.

1

14.05



66


14

Сәндік гүлдер түрлері. 2-сабақ.

6.2.5.1-Сәндік гүлдер түрлерін өсіру технологиясын зерттеу және сипаттау.

1

16.05



67

15

Гүл өсіру шаруашылығындағы көктемгі жұмыстар. 1-сабақ.

6.2.5.2-Сәндік бақ өсіру мен гүл өсіру шаруашылығында көктемгі жұмыстар (топырақты өңдеу, зиянкес жәндіктерден қорғау, егу мен отырғызу) жүргізу.

1

21.05


68

16

Гүл өсіру шаруашылығындағы көктемгі жұмыстар. 2-сабақ.

6.2.6.1-Қауіпсіздік техникасын қадағалап, оның маңыздылығын сезіне және демонстрациялай отырып, материалдар мен құралдарды қолдану.

1

23.05






24 Сәуір 2025
128
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі