Материалдар / 6 сынып көркем еңбек.docx

6 сынып көркем еңбек.docx

Материал туралы қысқаша түсінік
Құндылықтар енгізілген 6 сынып бойынша көркем еңбекке арналған сабақ жоспары.docx
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Тамыз 2024
101
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Көркем еңбек

Мектеп: №201 Әл Фараби атындағы мектеп-лицей

Күні: .

Оқытушының аты-жөні: Сейтқасымова Г

Сынып: 6 сабақ 2

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім:

Бөлім: 1 А Визуалды өнер

Сабақтың тақырыбы:

Қазақстандық суретшілердің шығармашылығындағы портрет

Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

6.1.2.1-Әлем және қазақ ұлттық мәдениетіндегі өнер, қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктері туралы білімі мен түсінігін көрсету

Сабақтың мақсаты:

  • Қазақстандық суретшілердің портрет жанрындағы картиналарын зерттеу;

  • Суретшілердің жұмыстарындағы ерекшеліктері туралы білім мен түсінігін көрсету.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Басталуы






Сұрақтарға жауап бер:

«Абай» портреті.

Оқушыларға қазақ ақыны Абай Құнанбаевтың әртүрлі суретшілермен салынған үш портретін қарастырады:

  • Картинада кім бейнеленген? Кейіпкердің мінезін суреттеңіз.

  • Картинаның авторын білесіздер ме?

  • Суретші көрерменге не айқтысы келеді?

  • Портреттер несімен ерекшеленеді?

Сабақ мақсаты және бағалау критерийлерімен танысу.

Оқушылар амандасып , бір-біріне сәттілік тілейді.

Ойлану арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді.

Қалыптастырушы бағалау: Бірін – бірі бағалау.

Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген графикалық суреттер

Ортасы


Қазақстандық суретші Гульфайрус Исмаилованың «Қазақ вальсі» картинасын қарастырыңыздар.

  • Картинада не бейнеленген?

  • Картинаның кейіпкерін танисыздар ма?

  • Портрет қандай түрге жатады? Неліктен?

  • Суретші бізге не суреттегісі келді?

  • Портрет сіздерге қандай көңіл-күй сыйлайды?

Абрам Черкасский «Дина Нурпеисова и Джамбул»Сабур АбдрасуловичМамбеев «Девушка у окна»Килибаев Нурлан "Орлан"

Талқылау үшін сұрақтар:

  • Картинаның идеясы қандай?

  • Портрет қандай колоритте орындалған? Неліктен?

  • Картинаның атауын қалай қояр едіңіз?

  • Қазақстандық суретшілердің портреттеріндегі ұқсастық не?

  • Қазақстандық кескіндемешілердің ортақ визуалды элементтерін ата?

Қазақстандық суретшілердің жұмыстарына ұлттық колорит кейіпкерлердің мінездері және т.б..

Практикалық тапсырма.

Бағалау критерийлері:

  • Кейіпкердің мінезін суреттейді;

  • Композиция;

  • Көркемдік элементтерді, стилистиканы қолданады.

Оқушылардың практикалық тапсырмалары альбомда орындалады.

Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі.


Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді.

Презентация:

Оқушылар өздерінің зерттеу жұмысын таныстырады.

Оқушылар әрбір таныстырылымнан кейін сұрақтар қоя алады

Дескриптор

Отандық суретшілердің картиналарын зерттейді.

Қазақстандық суретшілердің портреттеріндегі ерекшеліктерді анықтайды.

Қазақстандық суретшілердің жұмыстарының негізінде эскиз орындайды.

Үлестірме материалдар

Портрет

https://www.art-spb.ru/article/219

https://kk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%BE%D1%80%D1%82%D1%80%D0%B5%D1%82


Аяқталуы



Бағалау

Оқушылардың тәжірибелік тапсырма бойынша орындаған постерлерін тақтаға іліңіз. Оқушылар бір-бірлерінің жұмыстарын "Галереяға саяхат" бойынша бағалайды.

Рефлексия:

Сабақтың соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:

  • Жалпы сабақ бойынша нені білдім?

  • Нені білгім келеді?

Нені жақсартуға болады?

Оқушылар бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады


Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру.




Қосымша ақпарат

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді?

Оқыту ортасы қандай болды?

Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма?

Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба?

Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?


Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)

1:

2:

Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)?

1:

2:

Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім?

1:

2:




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ