6- сынып. Дүниежүзі тарихы
(Алматы, «Мектеп» баспасы,2018 жыл. Авторлары: Г.Кокебаева,
Р.Мырзабекова Е.Картабаева )
Мартин Лютердің наразылығы
Еуропаны қалай өзгертті
6.2.1.1 адамның дүниетанымы
мен қоғамдық өмірдегі дін рөлінің өзгеру себептерін анықтау;6.2.1.2
тарихи процес/рдің контекстінде «гуманизм»,
«реформация»,«протестантизм», «лютеранс-
тво», «кальвинизм», «контр-
реформация», «иезуиттер ордені» ұғымдарын
түсіндіру
Тапсырма
1
С уреттегі
кім? ....
1. Дін саласының
өкілі
2. Университет
профессоры
Тапсырма 2 Шығармашылықпен
жұмыс
«Күнәдан құтылудың басты
жолы- киелі кітапты оқу, оған толық сену»
Мартин Лютер сөзін қалай
түсінесің?
Тапсырма 3 Кестені
толтырыңыздар
Қозғалыс
атауы
|
Себептері
|
Қарсы
жақтар
|
Нәтижесі
|
Анабаптистер
қозғалысы
|
|
|
|
Тапсырма 4 Адасқан
әріптер
Дұрыс
жауаптары
Тапсырма
1
С
уреттегі кім? Мартин Лютер
1. Дін саласының
өкілі
2. Университет
профессоры
Тапсырма 2 Шығармашылықпен
жұмыс
«Күнәдан құтылудың басты
жолы- киелі кітапты оқу, оған толық сену»
Мартин Лютер сөзін қалай
түсінесің?
Тапсырма 3 Кестені
толтырыңыздар
Қозғалыс
атауы
|
Себептері
|
Қарсы
жақтар
|
Нәтижесі
|
Анабаптистер
қозғалысы
|
Мюнцер монастырьларды ,
дворяндар ,князьдерді қамалдарымен қоса
талқандау
|
Қолөнершілер, кедей
шаруалар-анабаптистер мен
байлар
|
Көп қиыншылықпен 1525 ж
басылды
|
Тапсырма 4 Адасқан
әріптер