Материалдар / 6-сынып Математика
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

6-сынып Математика

Материал туралы қысқаша түсінік
РАЦИОНАЛ САНДАРҒА АРИФМЕТИКАЛЫҚ АМАЛДАР ҚОЛДАНУ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Қараша 2023
147
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 6.2А Рационал сандарға амалдар қолдану

Мектеп: Қаракемер мектеп-балабақшасы

Күні: 1.12.2022

Мұғалімнің аты-жөні: Жеңісова Ақбаян Ерболқызы

Сынып: 6

Қатысқандар саны: 6

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Рационал сандарға арифметикалық амалдар қолдану

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

6.1.2.22 рационал сандармен арифметикалық амалдарды орындау

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: Рационал сандарға арифметикалық амалдар қолдана алады

Оқушылардың басым бөлігі: Рационал сандарға арифметикалық амалдар қолданып,есептер шығара алады

Кейбір оқушылар: Мәтінді есептерге өрнек құрады, рационал сандарға амалдар қолданады,есептер шығарады

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақ

тың басы

8 мин


І. Ұйымдастыру кезеңі

- Амандасу, оқушыларды түгендеу, сабаққа назарларын аудару

ІІ. Топқа бөлу «Қаламсап» әдісі. Оқушылардың қаламсаптарын жинап, іріктеу арқылы екі топқа бөлінеді.

ІІІ. Үй тапсырмасын сұрау. «Менің жауабым» әдісі

Оқушылардың орындықтарының астында жасырылған қима қағаздардағы сұраққа әрбір оқушы жауап береді.

«Менің жауабым» әдісі

  1. Таңбалары әртүрлі екі санды көбейту ережесі

  2. Екі теріс санды көбейту ережесі

  3. Таңбалары әртүрлі сандарды қосу ережесі

  4. Теріс сандарды қосу ережесі

  5. Таңбалары әртүрлі сандарды бөлу ережесі

  6. Таңбалары бірдей сандарды бөлу ережесі



Қима қағаздар

Сабақ

тың ортасы

7 мин





10 мин




8 мин












5 мин









2 мин

«Эстафеталық жарыс» әдісі (топтық жұмыс)

Жұлдызшаның орнына тиісті әріпті қойыңдар.

1-топ 2-топ

«Ойлан, тап» әдісі (семантикалық карта) (жұптық жұмыс). Амалдарды орындап, дұрыс жауап тұрған торкөздегі әріптерді дұрыс орналастырғанда шығатын сөзді табады.

Тапсырма

А

А

Р

О

Ц

И

Н

Л

1

(-36+45):(-9)

(23-(-47))·0

-15+(-29)

-1,69:13

-4,2·(-2,5)

78+(-47)

(31-(-14))·1

13+(-37)

9

-9

-1

1

2

-3

4

-4

2

70

0

1

-2

60

-70

 -1

 -60

3

-54

-34

29

14

-44

-14

34

-29

4

-1,3

13

-13

130

0,13

-0,13

 1,3

-130

5

-105

-1,05

105

10,5

1,05

-10,5

1050

-1050

6

-125

125

-31

-48

48

115

31

 -115

7

45

0

1

-2

-45

17

-17

45

8

14

24

50

40

-50

-40

 -14

-24

Сергіту сәті. « Менің сүйікті оқушым!»

Мұғалім сынып оқушыларын жеке-жеке шақырып, қорап ішіндегі айнадан өздерін көрсетеді. Оқушының өз-өзіне сенімділігін арттырады.

«Кім жылдам?» әдісі (жұптық жұмыс)

1-жұп

2-жұп

3-жұп

 1)   -2,75+(-0,25)= 

 2)   -5*(-5):5

 3)   18+(-10)=

 4)   -8*(-5)=

 5)   100+(-100)=

 6)    -13*(-5)=

 1)   0+(-999)=

 2)   -0,72*(-1)=

 3)   0:100=

 4)   0*(-10)=

 5)   -56 –(-35)=

 6)   -18+10=

 1)   -12:3=

 2)   -64: 8+34 =

 3)   -5*(-5):(-5)=

 4)   -10*10= 

 5)   -25:(-5)=

 6)   -100+99=

(-36+45):(-9)=-1

(23-(-47))·0=0

-15+(-29)=-44

-1,69:1,3=-0.13

-4,2·(-2,5)=10.5

78+(-47)=31

(31-(-14))·1=45

13+(-37)=-24

Тест жұмысы (жеке жұмыс)

  1. Қосуды орында:-11,6+(-4,3)

А/15,9 В/ -7,1 С/-15,9 Д/ 7,1

  1. Азайтуды орында: -4,7-(-3,1)

А/ -1,6 В/ 7,8 С. 1,6 Д/ -7,8

  1. Амалды орында: -5*0,3

А/ -1,5 В/ -0,15 С/ 15 Д/ 1,5

  1. Амалды орында: -1,2/(-4)

А/ -3 В/ 0,3 С/ 3 Д/ -0,3

  1. Теңдеуді шеш: -5/х=-10

А/ 2 В/ -2 С/ 0,5 Д/ -0,5

Дескриптор:


  • Таңбалар ережесін біледі;

  • Рационал сандарға арифметикалық амалдар қолдана алады.


Дескриптор:


- Амалдарды орындайды;

- Мәнін табады;

- Мәніне сәйкес сөз құрайды.

А3 формат, семантикалық карта

Сабақтың соңы

5 мин

Сабақты қорытындылау.

Кері байланыс: «Рационал сандар» әдісі

Оқущылар бүгінгі сабақ бойынша меңгерген мәліметтерін, ұнаған әдістерді, әлі де меңгеруді қажет ететін есептерді, қиындық тудырған таңбалар ережесін кесте бағанына түсіреді.

Үйге тапсырма беру.

Ережелерді қайталау


Теріс сандар (-)

Оң сандар (+)







+, - қима қағаздар, стикер





Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!