Сабақ
тың
басы
8
мин
|
І. Ұйымдастыру
кезеңі
- Амандасу, оқушыларды
түгендеу, сабаққа назарларын аудару
ІІ. Топқа бөлу «Қаламсап»
әдісі. Оқушылардың қаламсаптарын
жинап, іріктеу арқылы екі топқа бөлінеді.
ІІІ. Үй тапсырмасын сұрау.
«Менің жауабым» әдісі
Оқушылардың орындықтарының
астында жасырылған қима қағаздардағы сұраққа әрбір оқушы жауап
береді.
|
«Менің жауабым»
әдісі
-
Таңбалары әртүрлі екі санды көбейту
ережесі
-
Екі
теріс санды көбейту ережесі
-
Таңбалары әртүрлі сандарды қосу
ережесі
-
Теріс
сандарды қосу ережесі
-
Таңбалары әртүрлі сандарды бөлу
ережесі
-
Таңбалары бірдей сандарды бөлу
ережесі
|
|
Қима
қағаздар
|
Сабақ
тың
ортасы
7 мин
10
мин
8 мин
5 мин
2 мин
|
«Эстафеталық жарыс» әдісі
(топтық жұмыс)
Жұлдызшаның орнына тиісті
әріпті қойыңдар.
1-топ
2-топ
«Ойлан, тап» әдісі
(семантикалық карта) (жұптық жұмыс).
Амалдарды орындап, дұрыс жауап
тұрған торкөздегі әріптерді дұрыс орналастырғанда шығатын сөзді
табады.
№
|
Тапсырма
|
А
|
А
|
Р
|
О
|
Ц
|
И
|
Н
|
Л
|
1
|
(-36+45):(-9)
(23-(-47))·0
-15+(-29)
-1,69:13
-4,2·(-2,5)
78+(-47)
(31-(-14))·1
13+(-37)
|
9
|
-9
|
-1
|
1
|
2
|
-3
|
4
|
-4
|
2
|
70
|
0
|
1
|
-2
|
60
|
-70
|
-1
|
-60
|
3
|
-54
|
-34
|
29
|
14
|
-44
|
-14
|
34
|
-29
|
4
|
-1,3
|
13
|
-13
|
130
|
0,13
|
-0,13
|
1,3
|
-130
|
5
|
-105
|
-1,05
|
105
|
10,5
|
1,05
|
-10,5
|
1050
|
-1050
|
6
|
-125
|
125
|
-31
|
-48
|
48
|
115
|
31
|
-115
|
7
|
45
|
0
|
1
|
-2
|
-45
|
17
|
-17
|
45
|
8
|
14
|
24
|
50
|
40
|
-50
|
-40
|
-14
|
-24
|
Сергіту сәті.
« Менің сүйікті
оқушым!»
Мұғалім сынып оқушыларын
жеке-жеке шақырып, қорап ішіндегі айнадан өздерін көрсетеді.
Оқушының өз-өзіне сенімділігін арттырады.
|
«Кім жылдам?» әдісі
(жұптық жұмыс)
1-жұп
|
2-жұп
|
3-жұп
|
1)
-2,75+(-0,25)=
2)
-5*(-5):5
3)
18+(-10)=
4)
-8*(-5)=
5)
100+(-100)=
6)
-13*(-5)=
|
1)
0+(-999)=
2)
-0,72*(-1)=
3)
0:100=
4)
0*(-10)=
5) -56
–(-35)=
6)
-18+10=
|
1)
-12:3=
2) -64: 8+34
=
3)
-5*(-5):(-5)=
4)
-10*10=
5)
-25:(-5)=
6)
-100+99=
|
(-36+45):(-9)=-1
(23-(-47))·0=0
-15+(-29)=-44
-1,69:1,3=-0.13
-4,2·(-2,5)=10.5
78+(-47)=31
(31-(-14))·1=45
13+(-37)=-24
Тест
жұмысы (жеке жұмыс)
-
Қосуды орында:-11,6+(-4,3)
А/15,9
В/ -7,1
С/-15,9 Д/ 7,1
-
Азайтуды орында: -4,7-(-3,1)
А/ -1,6
В/ 7,8 С. 1,6 Д/
-7,8
-
Амалды
орында: -5*0,3
А/
-1,5 В/ -0,15
С/ 15 Д/ 1,5
-
Амалды
орында: -1,2/(-4)
А/ -3 В/ 0,3
С/ 3 Д/ -0,3
-
Теңдеуді
шеш: -5/х=-10
А/ 2 В/ -2 С/
0,5 Д/
-0,5
|
Дескриптор:
Дескриптор:
-
Амалдарды орындайды;
-
Мәнін табады;
-
Мәніне сәйкес сөз құрайды.
|
А3 формат, семантикалық
карта
|
Сабақтың
соңы
5
мин
|
Сабақты
қорытындылау.
Кері байланыс: «Рационал
сандар» әдісі
Оқущылар бүгінгі сабақ бойынша
меңгерген мәліметтерін, ұнаған әдістерді, әлі де меңгеруді қажет
ететін есептерді, қиындық тудырған таңбалар ережесін кесте бағанына
түсіреді.
Үйге тапсырма
беру.
Ережелерді
қайталау
|
Теріс сандар
(-)
|
Оң сандар
(+)
|
|
|
|
|
+, - қима қағаздар,
стикер
|