«Алгебралық өрнектер»
бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Оқу
мақсаты
6.2.1.2 айнымалылардың
берілген рационал мәндері үшін алгебралық өрнектердің мәндерін
есептеу
6.2.1.5 жақшаны ашу ережелерін
білу
6.2.1.7 алгебралық өрнектерде
ұқсас мүшелерді біріктіруді орындау
6.2.1.9 алгебралық өрнектерді
тепе-тең түрлендіруді орындау
6.5.2.4 мәтінді есептер
шығаруда айнымалысы бар өрнектер мен формулалар
құрастыру
Бағалау
критерийі Білім
алушы
• Айнымалылардың берілген
рационал мәндері үшін алгебралық өрнектердің мәндерін
есептейді
• Жақшаны ашу ережелерін
қолданады және алгебралық өрнектерде ұқсас мүшелерді
біріктіреді
• Алгебралық өрнекпен берілген
тепе-теңдікті дәлелдейді
• Мәтінді есептер шығаруда
айнымалысы бар өрнектерді құрастырады
І
нұсқа
-
x=−5
болса, ?2
−
5? -1 өрнегінің мәні толық
квадрат болатынын көрсетіңіз. [3]
-
Өрнектерді
ықшамдаңыз: [3]
-
Алгебралық өрнекпен берілген
тепе-теңдікті дәлелдеңіз:
(0,6х + 18)∙1,5 +1,2∙(х - 3) +
(– 1,6 – 2,1х)=21,8 [4]
-
Катер 5 сағат ағыспен және 6
сағат ағысқа қарсы жүзді. Егер катердің меншікті жылдамдығы v
км/сағ, ал өзен жылдамдығы х км/сағ болса:
a) катердің ағыспен жүрген
жолын;
b) катердің ағысқа қарсы
жүрген жолын;
c) барлық
жолды;
d) ағыспен жүрген жолдың
ағысқа қарсы жүрген жолға қарағанда қаншаға көп екенін
математикалық модель түрінде көрсетіңіз.
[5]
«Алгебралық өрнектер»
бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Оқу
мақсаты
6.2.1.2 айнымалылардың
берілген рационал мәндері үшін алгебралық өрнектердің мәндерін
есептеу
6.2.1.5 жақшаны ашу ережелерін
білу
6.2.1.7 алгебралық өрнектерде
ұқсас мүшелерді біріктіруді орындау
6.2.1.9 алгебралық өрнектерді
тепе-тең түрлендіруді орындау
6.5.2.4 мәтінді есептер
шығаруда айнымалысы бар өрнектер мен формулалар
құрастыру
Бағалау
критерийі Білім
алушы
• Айнымалылардың берілген
рационал мәндері үшін алгебралық өрнектердің мәндерін
есептейді
• Жақшаны ашу ережелерін
қолданады және алгебралық өрнектерде ұқсас мүшелерді
біріктіреді
• Алгебралық өрнекпен берілген
тепе-теңдікті дәлелдейді
• Мәтінді есептер шығаруда
айнымалысы бар өрнектерді құрастырады
ІІ
нұсқа
-
x=−6
болса, ?2
−
6? + 9 өрнегінің мәні толық
квадрат болатынын көрсетіңіз. [3]
-
Өрнектерді
ықшамдаңыз: [3]
-
Алгебралық өрнекпен берілген
тепе-теңдікті дәлелдеңіз:
(4х + 28)∙1,2 +1,3∙(х + 3) +
(– 1,7 – 6,1х)=35,8 [4]
-
Катер 4 сағат ағыспен және 5
сағат ағысқа қарсы жүзді. Егер катердің меншікті жылдамдығы v
км/сағ, ал өзен жылдамдығы х км/сағ болса:
a) катердің ағыспен жүрген
жолын;
b) катердің ағысқа қарсы
жүрген жолын;
c) барлық
жолды;
d) ағыспен жүрген жолдың
ағысқа қарсы жүрген жолға қарағанда қаншаға көп екенін
математикалық модель түрінде көрсетіңіз.
[5]
Бағалау
критерийі
|
№
|
Дескриптор
|
Балл
|
Білім
алушы
|
Айнымалылардың берілген
рационал мәндері үшін алгебралық өрнектердің мәндерін
есептейді
|
1
|
дәрежені
есептейді
|
1
|
өрнектің мәнін
табады
|
1
|
толық квадрат екенін
көрсетеді
|
1
|
Жақшаны ашу ережелерін
қолданады және алгебралық өрнектерде ұқсас мүшелерді
біріктіреді
|
2
|
жақшаларды
ашады
|
1
|
ұқсас мүшелерді
біріктіреді
|
1
|
ықшамдалған түрде
жазады
|
1
|
Алгебралық өрнекпен
берілген тепе-теңдікті дәлелдейді
|
3
|
жақшаларды
ашады
|
1
|
рационал сандармен
амалдарды орындайды
|
1
|
ұқсас мүшелерді
біріктіреді
|
1
|
теңдіктің дұрыстығын
көрсетеді
|
1
|
Мәтінді есептер
шығаруда айнымалысы бар өрнектерді
құрастырады
|
4
|
катердің ағыспен жүрген
жолдың өрнегін жазды
|
1
|
катердің ағысқа қарсы
жүрген жолдың өрнегін жазды
|
1
|
барлық жолдың өрнегін
жазды
|
1
|
ағыспен жүрген жолдың
ағысқа қарсы жүрген жолдың айырмасын
жазады
|
1
|
математикалық модель
арқылы қаншаға көп екенін көрсетеді
|
1
|
Жалпы
балл
|
15
|
Бағалау
критерийі
|
№
|
Дескриптор
|
Балл
|
Білім
алушы
|
Айнымалылардың берілген
рационал мәндері үшін алгебралық өрнектердің мәндерін
есептейді
|
1
|
дәрежені
есептейді
|
1
|
өрнектің мәнін
табады
|
1
|
толық квадрат екенін
көрсетеді
|
1
|
Жақшаны ашу ережелерін
қолданады және алгебралық өрнектерде ұқсас мүшелерді
біріктіреді
|
2
|
жақшаларды
ашады
|
1
|
ұқсас мүшелерді
біріктіреді
|
1
|
ықшамдалған түрде
жазады
|
1
|
Алгебралық өрнекпен
берілген тепе-теңдікті дәлелдейді
|
3
|
жақшаларды
ашады
|
1
|
рационал сандармен
амалдарды орындайды
|
1
|
ұқсас мүшелерді
біріктіреді
|
1
|
теңдіктің дұрыстығын
көрсетеді
|
1
|
Мәтінді есептер
шығаруда айнымалысы бар өрнектерді
құрастырады
|
4
|
катердің ағыспен жүрген
жолдың өрнегін жазды
|
1
|
катердің ағысқа қарсы
жүрген жолдың өрнегін жазды
|
1
|
барлық жолдың өрнегін
жазды
|
1
|
ағыспен жүрген жолдың
ағысқа қарсы жүрген жолдың айырмасын
жазады
|
1
|
математикалық модель
арқылы қаншаға көп екенін көрсетеді
|
1
|
Жалпы
балл
|
15
|