Материалдар / 6-сынып математика пәнінен 4- тоқсан бойынша жиынтық бағалау

6-сынып математика пәнінен 4- тоқсан бойынша жиынтық бағалау

Материал туралы қысқаша түсінік
ТЖБ, 4-тоқсан 6-сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Мамыр 2024
678
13 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

40 см

Shape1

балл

4-тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы

Бөлім

Тексерілетін мақсат

Ойлау дағдыларының

деңгейі

Shape2

Shape3

Shape4

Shape5

Shape6

Shape7

Статистика. Комбинаторика

6.4.3.1 бірнеше сандардың арифметикалық ортасы, санды деректердің құлашы, медианасы, модасының анықтамаларын білу

Білу және түсіну

1

3

ҚЖ

6

3

6

6.4.3.2 статистикалық санды сипаттамаларды есептеу

Қолдану

1

4

ҚЖ

6

3

Шамалар арасындағы тәуелділіктер

6.5.2.7 сипаттамасы бойынша тәуелділіктің формуласын жазу

Білу және түсіну

1

1

ҚЖ

2

1

9

6.5.2.8 формуламен немесе графикпен берілген тәуелділіктердің кестесін құру

Қолдану

1

2і) іі)

ТЖ

4

2

6.5.2.9 формуламен және кестемен берілген

тәуелділіктердің графиктерін салу

Қолдану

2ііі

ТЖ

5

2

6.1.2.23 тура пропорционал тәуелділіктерді танып білу және мысалдар келтіру

Білу және түсіну

1

5

ТЖ

10

4

6.5.2.10 шынайы процестердің графиктерін қолданып, шамалар арасындағы тәуелділіктерді табу және зерттеу

Жоғары деңгей дағдылары

Екі айнымалысы бар сызықтық

теңдеулер және олардың жүйелері

6.5.1.7 мәтінді есептерді сызықтық теңдеулер жүйелерін құру арқылы шешу

Жоғары деңгей дағдылары

1

7

ТЖ

8

3

5

6.2.2.19 теңдеулер жүйелерін алмастыру тәсілі және қосу тәсілі арқылы шешу

Қолдану

6.2.1.13 сандармен байланысты есептер шығаруда ab̅̅̅ = 10a + b, ̅abc̅̅̅̅ = 100a + 10b + c жазуларын қолдану

Қолдану

1

6

ҚЖ

4

2

БАРЛЫҒЫ:

7

45 минут

20

20

Еcкерту: *-өзгеріс енгізуге болатын бөлімдер





4-тоқсанға арналған жиынтық бағалау

1-нұсқа

Текше көлемінің a еніне тәуелділік формуласын жазыңыз. [1]

  1. Дәулет 16 теңгеден x қалам сатып алды және барлығына у теңге төледі.

a) Баға мен құн арасындағы тәуелділікті көрсететін өрнекті құрыңыз. [1]

b) Осы тәуелділікке кесте құрыңыз, мұндағы x =2; 5; 8; 10 . [1]

c) b)жағдайын пайдаланып баға мен құн арасындағы тәуелділікті көрсететін графикті тұрғызыңыз. [2]

3. Терминдердің анықтамасын табуға берілген сәйкестікті орындаңыз:

1

Құлаш R


A

Өсу ретімен орналасқан сан тізбегінің ортасы

2

Медиана Ме


B

Ең жиі кездесетін элемент

3

Мода Мо


C

Элементтердің ең үлкені мен ең кішісінің айырымы

[3]

  1. 6 сыныптың кездейсоқ таңдалған 20 оқушысы математика пәні бойынша 15 сұрақтан тұратын тест тапсырмасын тапсырды. Нәтижесінде мына мәліметтер алынды: 10, 7, 8, 8, 15, 15, 10, 10, 12, 10, 6, 5, 9, 13, 6, 8, 7, 10, 12, 6. Мәліметтерді пайдаланып, құлаш (R), мода (Мо), медиана (Ме) мәндерін есептеңіз. [3]

  2. Графикте екі автомобильдің қозғалысы кескінделген: жүк көлігі (АB), жеңіл көлік (CD).

Графикті пайдаланып анықтаңыз:

a) Жүк көлігі сағат нешеде қаладан 135 км қашықтықта болды? [1]

b) Жеңіл көлік 4 сағат 30 минутта қаладан қандай қашықтықта болды? [1]

c) Тұрақты жылдамдықпен жүрген автомобильді анықтаңыз. [1]

d) Жеңіл көлік жүк көлігін сағат нешеде қуып жетті? [1]

  1. a) өрнегін қосынды түрінде жазыңыз. [1] b) a+b=1 тең екендігі белгілі болса, онда қандай сан болғаны? [1]

  2. Есепті теңдеулер жүйесін құру арқылы шығарыңыз: Бірінші сан мен үш еселенген екінші санның қосындысы 10-ға, бірінші сан мен үш еселенген екінші санның айырмасы 2-ге тең болатындай натурал сандар болуы мүмкін бе? [3]


4-тоқсанға арналған жиынтық бағалау

2-нұсқа

  1. ТShape8
    екше көлемінің a еніне тәуелділік формуласын жазыңыз. [1]


  1. Дәулет 15 теңгеден x дәптер сатып алды және барлығына у теңге төледі.

a) Баға мен құн арасындағы тәуелділікті көрсететін өрнекті құрыңыз. [1]

b) Осы тәуелділікке кесте құрыңыз, мұндағы x =4; 6; 8; 10 . [1]

c) b)жағдайын пайдаланып баға мен құн арасындағы тәуелділікті көрсететін графикті тұрғызыңыз. [2]

3. Терминдердің анықтамасын табуға берілген сәйкестікті орындаңыз:

1

Құлаш R


A

Ең жиі кездесетін элемент

2

Мода Мо


B

Өсу ретімен орналасқан сан тізбегінің ортасы

3

Медиана Ме


C

Элементтердің ең үлкені мен ең кішісінің айырымы

[3]

4.6 сыныптың кездейсоқ таңдалған 20 оқушысы математика пәні бойынша 15 сұрақтан тұратын тест тапсырмасын тапсырды. Нәтижесінде мына мәліметтер алынды: 11, 7, 8, 8, 15, 15, 10, 13, 12, 13, 14, 5, 9, 13, 6, 8, 7, 13, 12, 6. Мәліметтерді пайдаланып, құлаш (R), мода (Мо), медиана (Ме) мәндерін есептеңіз. [3]

  1. Графикте екі автомобильдің қозғалысы кескінделген: жүк көлігі (АB), жеңіл көлік (CD).

Графикті пайдаланып анықтаңыз:

a) Жүк көлігі сағат нешеде қаладан 135 км қашықтықта болды? [1]

b) Жеңіл көлік 4 сағат 30 минутта қаладан қандай қашықтықта болды? [1]

c) Тұрақты жылдамдықпен жүрген автомобильді анықтаңыз. [1]

d) Жеңіл көлік жүк көлігін сағат нешеде қуып жетті? [1]

  1. a) өрнегін қосынды түрінде жазыңыз. [1]

b) a+b=1 тең екендігі белгілі болса, онда қандай сан болғаны? [1]

7. Есепті теңдеулер жүйесін құру арқылы шығарыңыз: Бірінші сан мен екі еселенген екінші санның қосындысы 10-ға, бірінші сан мен екі еселенген екінші санның айырмасы 4-ке тең болатындай натурал сандар болуы мүмкін бе? [3]

Балл қою кестесі

450 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ