Материалдар / 6 сынып математикадан бақылаулар жинағы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

6 сынып математикадан бақылаулар жинағы

Материал туралы қысқаша түсінік
6 сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
411
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Математика, 6 сынып.

Бақылау жұмысы №1.

І нұсқа

ІІ нұсқа


1.Есепте:

а) 37 42-1460;

б) 203 39-2952:41.


2.Амалдарды орындаңдар:

а) ;

б) ;

в) .



3. Теңдеуді шешіңдер:

.



4.Жолдың 35% асфалталған, содан кейінгім 13 км жол асфалталмаған. Барлық жол-дың ұзындығы қанша?




5. Үш санның қатынасы 2:5:7 қатынасындай. Ең кіші сан мен ең үлкен санның қосындысы 63-ке тең. Осы сандардың қосындысын



1.Есепте:

а) 47 22-1025;

б) 628:(564-560).


2.Амалдарды орындаңдар:

а) ;

б) ;

в) .



3. Теңдеуді шешіңдер:

.



4.Шабындық жердің 45% -і шабылған, 165 га жер шабылмаған жер қалды. Барлығы қанша жер болған?




5. Үш санның қатынасы 2:3:7 қатынасындай. Ең үлкен сан мен ең кіші санның айырмасы 30 -ға тең. Осы сандардың қосындысын табыңдар.









Математика, 6 сынып.

Бақылау жұмысы №2.

Сабақтың тақырыбы: Пропорция.

Сабақтың мақсаты: Мемлекеттік стандарт талаптарына сай оқушылардың білім, білік дағдыларының сәйкестік деңгейін тексеру.


І нұсқа

ІІ нұсқа


1.Қатынастарды қысқартып, оған тең қатынасты жазыңдар:


; 36 : 20; 21 : 56.



2. 9; 28; 4; 63 сандарынан пропорция құрыңдар.



3. Пропорцияның белгісіз мүшесін табыңдар:


а) ; б) 12,5 : 15 ═ х : 6


4. 16 кг қоспада 6,4 кг темір бар. Осындай неше килограмм қоспада 2,4 кг темір бар?


5. АВ кесіндісін С нүктесі АС және СВ кесінеділерне бөледі. АС кесіндісінің СВ кесіндісіне қатынасы 7 : 3 қатынасындай . АС кесіндісі СВ кесіндісінен 8 см ұзын. АВ кесіндісі неше сантиметр?

1.Қатынастарды қысқартып, оған тең қатынасты жазыңдар:


; 36 : 30; 64 : 72



2. 7; 24; 21; 8 сандарынан пропорция құрыңдар.



3. Пропорцияның белгісіз мүшесін табыңдар:


а) ; б) 3 : 8 ═ х : 20

4. 9 кг қоспада 1,5 кг мыс бар. Осындай 1,8 кг қоспада қанша мыс бар?



5. АВ кесіндісін С нүктесі АС және СВ кесінеділерне бөледі. АС кесіндісінің СВ кесіндісіне қатынасы 3 : 5 қатынасындай . СВ кесіндісі АС кесіндісінен 4 см ұзын. АВ кесіндісі неше сантиметр?




Математика, 6 сынып.

Бақылау жұмысы №3.

Сабақтың тақырыбы: Пропорцияға есептер шығару. Маштаб. Шеңбердің ұзындығы. Дөңгелектің ауданы.



І нұсқа

ІІ нұсқа


1.Радиусы 10 м болатын шеңбер ұзындығын табыңыз.


2. Жұмысшы 15 сағатта істеген жұмысы үшін 195 теңге алды. Егер жұмыс қарқыны осындай болса, ол 8 сағатта қанша ақша табады?


3. 24 кг картоптан 4,2 кг крахмал алынды. 60 кг картоптан неше килограмм крахмал алынады?


4. Картадағы 1 см-ге Жер бетіндегі 500 м қашықтық сәйкес келеді. Картаның масштабын табыңдар.


5. Үшбұрыштың периметрі 48 см. Оның қабырғаларының ұзындықтарының қатынасы 3:4:5 қатынасындай. Үшбұрыштың қабырғаларының ұзындықтарын табыңыз.



1. Радиусы 15 см болатын шеңбердің ұзындығын табыңыз.


2. Ауданы 16 м2 еденді сырлау үшін 3,2 кг сыр керек. Ауданы 12 м2 еденді сырлау үшін қанша сыр керек болады?



3. 40 кг картоптан 30 кг крахмал алынды. 300 кг картоптан неше килограмм крахмал алынады?

4. Картадағы 1 см-ге Жер бетіндегі 750 м қашықтық сәйкес келеді. Картаның масштабын табыңдар.


5. Жазыңқы бұрыштың төбесінен жүргізілген сәуле оны екі бұрышқа бөледі. Олардың градустық өлшемдерінің қатынасы 5:4 қатынасындай. Екі бұрыштың градустық өлшемдерін табыңыз.









Математика, 6 сынып.

Бақылау жұмысы №4.

Сабақтың тақырыбы: Рационал сандар

Сабақтың мақсаты: Мемлекеттік стандарт талаптарына сай оқушылардың білім, білік дағдыларының сәйкестік деңгейін тексеру.

І нұсқа

ІІ нұсқа


1.Бірлік кесінді ретінде дәптердің 2 тор көзінің ұзындығын алып, координаталық түзу сызыңдар:

-Координаталық түзуде А(-1), В(5) және С(-4) нүктелерін белгілеңдер:

-Координаталары А, В және С нүктелерінің координаталарына қарама-қарсы сан болатын Д, Е және F нүктелерін белгілеп, оларды координаталарымен жазыңдар.

2.Егер: 1) –n= - (8+2,7);

2) –n= болса, n-нің мәнін табыңдар.

3.Координаталық түзуде:

-5,1 және 7,3 сандарының арасындағы барлық бүтін сандарды жазыңдар;

-3,5 саны қандай көршілес екі бүтін сандар аралығында кескінделеді?

4.Х-ті табыңдар:

  1. 2)

  2. 3)

5.Сандарды салыстырып, нәтижесін «Shape1 » немесе «Shape2 » белгісімен жазыңдар:

  1. -3 және 0;

  2. 2) -4,9 және 2,7;

  3. 3)

6.Есептеңдер:

  1. ;

1. Бірлік кесінді ретінде дәптердің 2 тор көзінің ұзындығын алып, координаталық түзу сызыңдар:

-Координаталық түзуде А(-2), В(3) және С(-5) нүктелерін белгілеңдер:

-Координаталары А, В және С нүктелерінің координаталарына қарама-қарсы сан болатын К, L және P нүктелерін белгілеп, оларды координаталарымен жазыңдар.

2.Егер: 1) – = - (10-3,9); 2) – = болса, -ның мәнін табыңдар.

3.Координаталық түзуде:

-4,8 және 8,5 сандарының аралығындағы барлық бүтін сандарды жазыңдар;

-5,6 саны қандай көршілес екі бүтін сандар арасында кескінделеді?



4.Х-ті табыңдар:

2)

3)

5.Сандарды салыстырып, нәтижесін «Shape3 » немесе «Shape4 » белгісімен жазыңдар:

  1. -5 және 0;

  2. 2) -8,2 және 3,1;

  3. 3)

6.Есептеңдер:

;

2)

3)




Математика, 6 сынып.

Бақылау жұмысы №5.

Сабақтың тақырыбы: Рационал сандарды қосу.


І нұсқа

ІІ нұсқа


1).Есептеңдер:


2).Өрнектің мәнін табыңдар:

а)9+ а, мұндағы а = -14.

б)-в-5,65, мұндағы в = 4,35.

в)6,32+8,5+п, мұндағы п =- 4.


3. х – ті табыңдар:


4. 50 кг қара өріктен кептіргенде 18 кг кептірген қара өрік алынды. Кептірген қара өрік кептіргенге дейінгі қара өріктің неше проценті?



5. х-тің бүтін сан мәнінтабыңдар:

-3,6<x<-2.9

-1.6<x<-0.9

-5.4<x<-4.1





1).Есептеңдер:


2).Өрнектің мәнін та-быңдар:

а)7 + п, мұндағы п = -5.

б)-п-6,37, мұндағы п = 3,63.

в)5,84+7,6+п, мұндағы п = -8.


3. у – ті табыңдар:


4. Мектеп кітапханасында 2890 оқулық бар. Бұл ондағы барлық кітаптың 85% - і. Мектеп кітапханасында барлығы неше кітап бар?


5. х-тің бүтін сан мәнінтабыңдар:

-1.5<x<-0.9

-3.6<x<-2.7

-3.5<x<-2.2










Математика, 6 сынып.

Бақылау жұмысы №6.

Сабақтың тақырыбы: Рационал сандарды азайту.


І нұсқа

ІІ нұсқа


1.Есептеңдер:


2.Координаталық түзу нүктелерінің арақашықтығын табыңдар:


3. Жұлдызшаның орынына теңдік тура болатындай санды жазындар:

;

;

;

4.Теңдеуді шешіңдер:


5. Жақшаларды ашып, өрнектерді ықшамдаңдар:

а)

б)





1.Есептеңдер:

2.Координаталық түзу нүктелерінің арақашықты-ғын табыңдар:


3. Жұлдызшаның орынына теңдік тура болатындай санды жазындар:

;

;

;

4.Теңдеуді шешіңдер:

.


5. Жақшаларды ашып, өрнектерді ықшамдаңдар: а)

б)






Математика, 6 сынып.

Бақылау жұмысы №7.

Сабақтың тақырыбы: Рационал сандарды көбейту және бөлу.


І нұсқа

ІІ нұсқа


1.Есептеңдер:


а) ә)

б) в)

2. Өрнекті ықшамдаңдар:


3.2< <7 болғандағы у-ң барлық бүтін мәндерін жазыңдар.


4. Сыныптағы барлық оқушылардың саны т, оның -і қыздар. Сыныпта неше қыз бар? Есепке өрнек құрастырып, т=27 деп алып өрнектің сан мәнін табыңдар.



5. Теңдеуді шешіңдер:




1.Есептеңдер:

а) ә)

б) в)


2. Өрнекті ықшамдаңдар:


3.5 < <8 болғандағы т барлық бүтін мәндерін жазыңдар.


4. Маратта т теңге болды. Осы ақшасының -ін кітап алуға жұмсады.Марат кітап сатып алуға қанша ақша жұмсаған? Есепке өрнек құрастырып, т=280 деп алып өрнектің сан мәнін табыңдар.



5. Теңдеуді шешіңдер:







Математика, 6 сынып.

Бақылау жұмысы №8.

Сабақтың тақырыбы: Рационал сандарға арифметикалық амалдар

І нұсқа

ІІ нұсқа



1.Өрнектің мәнін табыңдар

3а + 7а + 4, мұндағы

а = - 11


2.Есептеңдер:

а)-15+0+15-(-28)+28

б) ( ·0,6)2 : 0,02


3. Теңдеудің түбірін табыңдар:

23х – (14+9х) = 5x+13.

4. Теңдеу құру арқылы шығарыңдар:

А станциясынан шыққан поезд В станциясына 3,5 сағатта жетеді. Егер поезд жылдамдығын 20км/сағ-қа кемітсе, ол осы аралықты 1 1 сағат ұзақ жүреді. А станциясы мен в станциясының арақашықтығын табыңдар.


5.Амалдарды орында:

+ :






1.Өрнектің мәнін табыңдар

4b +6b +7, мұндағы b = -13



2.Есептеңдер:

а )-19+0+19-(-16)+16

б) ((-0,7)· )3:0,01


3. Теңдеудің түбірін табыңдар:

43х - (29+13х) = 14х + 3


4.Теңдеу құру арқылы шығарыңдар:

Екі санның қосындысы 350 – ге тең. Бірініші санның 80%-і екінші санның 60%-іне тең. Бірінші санды табыңдар.






5. Амалдарды орында:









Математика, 6 сынып.

Бақылау жұмысы №9.

Сабақтың тақырыбы: Алгебралық өрнектер және тепе-теңдіктер.

Сабақтың мақсаты: Мемлекеттік стандарт талаптарына сай оқушылардың білім, білік дағдыларының сәйкестік деңгейін тексеру.


І нұсқа

ІІ нұсқа


1. Жақшаны ашып, өрнекті ықшамдаңдар:

а) 16а+7∙(а+5);

ә) 14а-3∙(8-а)


2. Ортақ көбейткішті жақша сыртына шығарып, ықшамдаңдар:

ab + ас - аb; 2mn - 3n; xy + 3x; 6x + 2x - 7x.


3. Тік төртбұрыштың ені в см. Оның ұзындығы енінен 60% артық. Тік төртбұрыштың периметрі неше сантиметр?

Есептің өрнегін жазып, өрнектің мәнін табыңдар. Мұндағы в═7.


4. Теңдеудің түбірін табыңдар: а) 3( 2х - 1)+ 7= 5(х - 1)+7

ә)

5. х-тің мәнін х=(2a-b)*c формуласы бойынша есептеп шығар, мұндағы

а= -1,5 b=-10 c= - 0.1





1. Жақшаны ашып, өрнекті ықшамдаңдар:

а) 6х+3∙(2х-7);

) 6а-4∙(5а + 1)


2. Ортақ көбейткішті жақша сыртына шығарып, ықшамдаңдар:

mx + my - mz; ny- 4y; mx – 5x; 3x – 10x – 6x.


3. Тік төртбұрыштың ұзындығы а см. Оның еніоның 60% - іне тең. Тік төртбұрыштың периметрі неше сантиметр?

Есептің өрнегін жазып, өрнектің мәнін табыңдар. Мұндағы а═8.


4. Теңдеудің түбірін табыңдар: а) 3(2х - 1) + 6х = 10х - 7

ә)


5. х-тің мәнін х=(2a-b)*c формуласы бойынша есептеп шығар, мұндағы

а= - 0,1 b= 0.8 c= 151





Математика, 6 сынып.

Бақылау жұмысы №10.

Сабақтың тақырыбы: Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу.

Сабақтың мақсаты: Мемлекеттік стандарт талаптарына сай оқушылардың білім, білік дағдыларының сәйкестік деңгейін тексеру.

І нұсқа

ІІ нұсқа


1. Жақшаны ашып, өрнекті ықшамдаңдар:

а) 6х –(2,4 - х) +(1,4 - 5х); ә) ∙(2х - у) - ( х + у)


2. Ортақ көбейткішті жақша сыртына шығарып, ықшам-даңдар:

а) х + х, мұндағы х═5;

ә) ∙2а – (7 - а), мүндағы а═4.



3. Теңдеудің түбірін табыңдар:

а)5х – 2 = 3(х+4).

ә)-5(х-7)=30 –(2х+1)

4. Қосындысы 1100 тең , үш санды тап, егер екіншісі біріншісінен 2 есе артық болса, ал үшіншісі екіншісінен 4 есе артық.



5. ( - ) * 50 өрнегінің мәнінің 18 %-ін есепте.



1. Жақшаны ашып, өрнекті ықшамдаңдар:

а) 8х –(3,7 - х) +(1,2 - 5х); ә) ∙(3х - у) - (1,5х + у)


2. Ортақ көбейткішті жақша сыртына шығарып, ықшам-даңдар:

а) х + х, мұндағы х═7;

ә) ∙ 6в – (8 – 1,5в), мүндағы в═4.


3. Теңдеудің түбірін табың-дар:

a)5х + 13 = 3(х+9).

ә) -2(x +5)+3 =2-3(x+1)

4. Қосындысы 300 тең үш санды тап, егер екіншісі біріншісінен 2 есе артық болса, ал үшіншісі біріншісінен 3 есе артық.



5. ( - ) * 40 өрнегінің мәнінің 20 %-ін есепте.







Математика, 6 сынып.

Бақылау жұмысы №11.

Сабақтың тақырыбы: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер және олардың жүйелері.

Сабақтың мақсаты: Мемлекеттік стандарт талаптарына сай оқушылардың білім, білік дағдыларының сәйкестік деңгейін тексеру.

І нұсқа

ІІ нұсқа

1 . Теңсіздіктің қасиеттерін пайдаланып:

1) 12>8 теңсіздігінің екі жақ бөлігінен де 5-ті азайтыңдар;

2) 15<21 теңсіздігінің екі жақ бөлігін де 3-ке бөліңдер.

2 . Теңсіздіктерді мүшелеп:

қосыңдар: 13>7 және 8>3;

көбейтіңдер: 2<7 және 8<10


3 . Мына теңсіздіктің шемімдерін координаталық түзуде кескіндеп, сан аралығымен жазыңдар:

x > -7; 3 ≤ x ≤ 8 .


4 . Теңсіздікті шешіңдер

а) 5х > 2х – 9

ә) -0,4х+0,5 ≤0,1х – 1

б) >0


5 . Теңсіздікті қанағаттандыратын бүтін х сандардың жиынын табыңдар

а) ≤ 3 ә) ≤ 4


6.Теңсіздіктер жүйесін шешіңдер

1 . Теңсіздіктің қасиеттерін пайдаланып:

1) 15>9 теңсіздігінің екі жақ бөлігінен де 4-ті азайтыңдар;

2) 18<30 теңсіздігінің екі жақ бөлігін де 6-ға бөліңдер.

2 . Теңсіздіктерді мүшелеп:

қосыңдар: 27>15 және 9>7;

көбейтіңдер: 12>7 және 13>


3 . Мына теңсіздіктің шемімдерін координаталық түзуде кескіндеп, сан аралығымен жазыңдар:

x <9; 4 ≤ x ≤ 10 .


4 . Теңсіздікті шешіңдер

а) 6х > 12х – 24

ә) 0,3х+0,5 ≤ 0,1х – 1

б) < 6


5 . Теңсіздікті қанағаттандыратын бүтін х сандардың жиынын табыңдар

а) ≤ 5 ә) ≤ 3


6. Теңсіздіктер жүйесін шешіңдер








Математика, 6 сынып.

Бақылау жұмысы №12.

Сабақтың тақырыбы: Координаталық жазықтық .

Сабақтың мақсаты: Мемлекеттік стандарт талаптарына сай оқушылардың білім, білік дағдыларының сәйкестік деңгейін тексеру

І нұсқа

ІІ нұсқа


1 . Тік бұрышты АВС бұрышын салып, оның ішінен D нүктесін белгілеңдер:

a) D нүктесінен ВС қабырғасына параллель түзу жүргізіңдер;

б) D нүктесінен ВС қабырғасынан неше миллиметр қашықтықта?

2. a және b түзулерінің қиылысуынан пайда болған < 1 = 400, < 2 және < 3-тің градустық өлшемін табыңдар.


3 . Координаталық жазықтықта А(3; 2) нүктесін белгілеңдер. Ох осіне қатысты А(3; 2) нүктесіне симметриялы А1 нүктесін тауып, оны координаталарымен жазыңдар.


4 . Өрнектің мәнін табыңдар 1) 0,8–(а + 4), мұндағы а= - 0,7;

2) 5а – (9 + а), мұндағы а = 2.


5 . Есептеңдер:


1 . Градустық өлшемі 800 CDE бұрышын салып, оның ішінен A нүктесін белгілеңдер:

a) A нүктесінен DE қабырғасына параллель түзу жүргізіңдер;

б) A нүктесі DE қабырғасынан неше миллиметр қашықтықта?


2. c және d түзулерінің қиылысуынан пайда болған < 1 = 500,

< 2 және < 3-тің градустық өлшемін табыңдар.


3 . Координаталық жазықтықта А(4;3) ) нүктесін белгілеңдер. Оy осіне қатысты А(4; 3) нүктесіне симметриялы А1 нүктесін тауып, оны координаталарымен жазыңдар.



4 . Өрнектің мәнін табыңдар:

1) 1,7 – (b + 5), мұндағы b = - 2,3;

2) 9b – (9 + b), мұндағы b = 4.

5 . Есептеңдер:




Математика, 6 сынып.

Бақылау жұмысы №13.

Сабақтың тақырыбы: Функция. Сызықтық функция.

Сабақтың мақсаты: Мемлекеттік стандарт талаптарына сай оқушылардың білім, білік дағдыларының сәйкестік деңгейін тексеру


І нұсқа

ІІ нұсқа


1 . Функция у = 2х + 1 формуласымен берілген.

а) х = 2; 0 мәніне сәйкес у-тің мәнін;

б) у = - 1; 3 мәніне сәйкес х-тің мәнін табыңдар.



2 . f (x) = kx функциясынан k-ны табыңдар:

а) f (2) = 3;

б) f (3) = 15;

в) f (-5) = 10.



3. у = 2х - 3 сызықтық функциясының графигін салыңдар. Графиктен мынаны анықтаңдар:

а) х = 4 мәніне у-тің қандай мәні сәйке

ә) х-тің қандай мәнінде у = 5 ?




4. Бір координаталық жазықтықта у = 3х және у = 3 функциясының графиктерін салыңдар. Графиктердің қиылысу нүктесін координаталарымен жазыңдар.



5. Графиктері у=3х функциясының графигіне; а) параллель болатын;

ә) қиылысатын функциялардың формуласын мысалға келтір.


1. Функция у = 3х - 2 формуласымен берілген.

а) х = 0; 3 мәніне сәйкес у-тің мәнін;

б) у = 4; 10 мәніне сәйкес х-тің мәнін табыңдар.



2. f (x) = kx функциясынан k-ны табыңдар:

а) f (4) = 12;

б) f (-3) = 6;

в) f (7) = 28.



3. у = 3х + 1 сызықтық функциясының графигін салыңдар. Графиктен мынаны анықтаңдар:

а) х = 2 мәніне у-тің қандай мәні сәйкес

ә) х-тің қандай мәнінде у = - 2 ?



4. Бір координаталық жазықтықта у = 4х және у = 4 функциясының графиктерін салыңдар. Графиктердің қиылысу нүктесін координаталарымен жазыңдар.




5. Графиктері у=2х функциясының графигіне; а) параллель болатын;

ә) қиылысатын функциялардың формуласын мысалға келтір.













Математика, 6 сынып.

Бақылау жұмысы №14.


Сабақтың тақырыбы: Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесі



І нұсқа

ІІ нұсқа



1. Теңдеулер жүйесін алмастыру тәсілімен шешіңдер:


1) 2)

2. Теңдеулер жүйесін құрып, оны алмастыру тәсілімен шешіңдер.

Бір жылқы мен бір сиыр 7 күнде 105 кг шөп жейді. Бір жылқының 2 күнде жеген шөбін бір сиыр 3 күнде жейді. Әрбір күн сайын бір жылқы неше килограмм шөп жейді? Бір сиыр неше килограмм көп жейді?



  1. Теңдеулер жүйесін қосу тәсілімен шешіңдер:

хShape5 + 5у = 12,

х – 2у = 5.



4. Алгебыралық қосылғыштағы жақшаларды ашып, өрнектерді ықшамдаңдар:

а)

ә) 8m+(-2n)+(-2.3m)+(-2.6c)+5.9n+1.5c







1. Теңдеулер жүйесін алмастыру тәсілімен шешіңдер:


1) 2)



2. Теңдеулер жүйесін құрып, оны алмастыру тәсілімен шешіңдер.

Екі тракторшы 6 күнде 84 га жер жыртты. Бірінші тракторшының 4 күнде жыртқан жері екінші тракторшының 3 күнде жыртқан жеріне тең. Тракторшылардың әрқайсысы бір күнде неше гектар жер жыртады?




3Shape6 .Теңдеулер жүйесін қосу тәсілімен шешіңдер:

5х + 3у = 2,

3х – 2у = 24.



4. Алгебыралық қосылғыштағы жақшаларды ашып, өрнектерді ықшамдаңдар:

а)

ә)








6 сынып.

Бақылау жұмысы №15

Сабақтың тақырыбы: Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін графиктік тәсілмен шешу.

Сабақтың мақсаты: Мемлекеттік стандарт талаптарына сай оқушылардың білім, білік дағдыларының сәйкестік деңгейін тексеру


А

І нұсқа

ІІ нұсқа


1Shape7 .Теңдеулер жүйесін графиктік тәсілмен шешіңдер:

х + 2у = 3,

- 4х + у = 6.


2. Теңдеу құру арқылы шығарыңдар:

А станциясынан шыққан поезд В станциясына 3,5 сағатта жетеді. Егер поезд жылдамдығын 20км/сағ-қа кемітсе, ол осы аралықты 1 1 сағат ұзақ жүреді. А станциясы мен в станциясының арақашықтығын табыңдар.


3. Сырдария өзені Нарыннан басталып, Арал теңізіне құяды. Сырдария өзенінің ұзындығы 2220км, оның 1:7500000 масштабымен сызылған картадағы ұзындығын табыңдар

4. Есептеңдер:

:


1.Теңдеулер жүйесін графиктік тәсілмен шешіңдер:

хShape8 + 2у = 6,

2х + у = 9.


2. Теңдеу құру арқылы шығарыңдар:

Екі санның қосындысы 350 – ге тең. Бірініші санның 80%-і екінші санның 60%-іне тең. Бірінші санды табыңдар.


3.Картада тік төртбұрышты участок өлшемдері көрсетілген 3 см және 8 см. Егер масштаб 1: 5000 болса, участок ауданы неге тең?


4. Есептеңдер:

7-






















Бақылау жұмысы № 16


Сабақтың тақырыбы: 6 сыныпта өтілетін тақырыптар бойынша жылдық қорытынды бақылау жұмысы

Сабақтың мақсаты: Мемлекеттік стандарт талаптарына сай оқушылардың білім, білік дағдыларының сәйкестік деңгейін тексеру



А

І нұсқа


  1. Жақшаны ашып өрнекті ықшамдаңдар :

  1. (5а+2b)-(3a-b) ; 2) (x+y)-(x-y)-(y-x).


  1. Теңсіздіктішешіңдер :

1)4х-5,7<3,9+х.


2)


  1. у=3х+2 функциясының графигін салыңдар. Графикті пайдаланып, х=1; -2 мәніне у-тің қандай мәні сәйкес келетінін табыңдар.


  1. Ұшбұрыштың периметрі 24 см. Оның қабырғаларының ұзындықтарының қатынасы 5:4:3 қатынасындай. Ұшбұрыштың қабырғаларының әрқайсысының ұзындығын табыңдар.


  1. Теңдеулер жүйесін тиімді тәсілмен шешіңдер:




А

II нұсқа


  1. Жақшаны ашып, өрнкеті ықщамдаңдар:
    1) (4m+n)-(3m-n) 2)(m-n)-(m+n)-(m-n)


  1. Теңсіздікті шешіңдер:
    1) 3x-6,4<9,2+x

2)

  1. y= 4x-3 функцясының графигін салыңдар. Графикті пайдаланып, х=1; 3 мәніне y-тің қандай мәні сәйкес келетінін табыңдар.



  1. Үшбұрыштың периметрі 27 см. Оның қабырғаларының ұзындықтарының қатынасы 4:3:2 қатынасындай. Үшбұрыштың қабырғаларының әрқайсысының ұзындығын табыңдар.


  1. Теңдеулер жүйесін тиімді тәсілмен шешіңдер:





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!