Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
6 сынып математикадан бақылаулар жинағы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Математика, 6 сынып.
Бақылау жұмысы №1.
І нұсқа |
ІІ нұсқа |
1.Есепте: а) 3742-1460; б) 20339-2952:41. 2.Амалдарды орындаңдар: а) ; б) ; в) .
3. Теңдеуді шешіңдер: . 4.Жолдың 35% асфалталған, содан кейінгім 13 км жол асфалталмаған. Барлық жол-дың ұзындығы қанша? 5. Үш санның қатынасы 2:5:7 қатынасындай. Ең кіші сан мен ең үлкен санның қосындысы 63-ке тең. Осы сандардың қосындысын
|
1.Есепте: а) 4722-1025; б) 628:(564-560). 2.Амалдарды орындаңдар: а) ; б) ; в) . 3. Теңдеуді шешіңдер: .
4.Шабындық жердің 45% -і шабылған, 165 га жер шабылмаған жер қалды. Барлығы қанша жер болған? 5. Үш санның қатынасы 2:3:7 қатынасындай. Ең үлкен сан мен ең кіші санның айырмасы 30 -ға тең. Осы сандардың қосындысын табыңдар. |
Математика, 6 сынып.
Бақылау жұмысы №2.
Сабақтың тақырыбы: Пропорция.
Сабақтың мақсаты: Мемлекеттік стандарт талаптарына сай оқушылардың білім, білік дағдыларының сәйкестік деңгейін тексеру.
І нұсқа |
ІІ нұсқа |
1.Қатынастарды қысқартып, оған тең қатынасты жазыңдар: ; 36 : 20; 21 : 56. 2. 9; 28; 4; 63 сандарынан пропорция құрыңдар. 3. Пропорцияның белгісіз мүшесін табыңдар: а)═; б) 12,5 : 15 ═ х : 6 4. 16 кг қоспада 6,4 кг темір бар. Осындай неше килограмм қоспада 2,4 кг темір бар? 5. АВ кесіндісін С нүктесі АС және СВ кесінеділерне бөледі. АС кесіндісінің СВ кесіндісіне қатынасы 7 : 3 қатынасындай . АС кесіндісі СВ кесіндісінен 8 см ұзын. АВ кесіндісі неше сантиметр? |
1.Қатынастарды қысқартып, оған тең қатынасты жазыңдар: ; 36 : 30; 64 : 72 2. 7; 24; 21; 8 сандарынан пропорция құрыңдар. 3. Пропорцияның белгісіз мүшесін табыңдар: а) ═; б) 3 : 8 ═ х : 20 4. 9 кг қоспада 1,5 кг мыс бар. Осындай 1,8 кг қоспада қанша мыс бар? 5. АВ кесіндісін С нүктесі АС және СВ кесінеділерне бөледі. АС кесіндісінің СВ кесіндісіне қатынасы 3 : 5 қатынасындай . СВ кесіндісі АС кесіндісінен 4 см ұзын. АВ кесіндісі неше сантиметр? |
Математика, 6 сынып.
Бақылау жұмысы №3.
Сабақтың тақырыбы: Пропорцияға есептер шығару. Маштаб. Шеңбердің ұзындығы. Дөңгелектің ауданы.
І нұсқа |
ІІ нұсқа |
1.Радиусы 10 м болатын шеңбер ұзындығын табыңыз. 2. Жұмысшы 15 сағатта істеген жұмысы үшін 195 теңге алды. Егер жұмыс қарқыны осындай болса, ол 8 сағатта қанша ақша табады? 3. 24 кг картоптан 4,2 кг крахмал алынды. 60 кг картоптан неше килограмм крахмал алынады? 4. Картадағы 1 см-ге Жер бетіндегі 500 м қашықтық сәйкес келеді. Картаның масштабын табыңдар. 5. Үшбұрыштың периметрі 48 см. Оның қабырғаларының ұзындықтарының қатынасы 3:4:5 қатынасындай. Үшбұрыштың қабырғаларының ұзындықтарын табыңыз. |
1. Радиусы 15 см болатын шеңбердің ұзындығын табыңыз. 2. Ауданы 16 м2 еденді сырлау үшін 3,2 кг сыр керек. Ауданы 12 м2 еденді сырлау үшін қанша сыр керек болады? 3. 40 кг картоптан 30 кг крахмал алынды. 300 кг картоптан неше килограмм крахмал алынады? 4. Картадағы 1 см-ге Жер бетіндегі 750 м қашықтық сәйкес келеді. Картаның масштабын табыңдар. 5. Жазыңқы бұрыштың төбесінен жүргізілген сәуле оны екі бұрышқа бөледі. Олардың градустық өлшемдерінің қатынасы 5:4 қатынасындай. Екі бұрыштың градустық өлшемдерін табыңыз. |
Математика, 6 сынып.
Бақылау жұмысы №4.
Сабақтың тақырыбы: Рационал сандар
Сабақтың мақсаты: Мемлекеттік стандарт талаптарына сай оқушылардың білім, білік дағдыларының сәйкестік деңгейін тексеру.
І нұсқа |
ІІ нұсқа |
1.Бірлік кесінді ретінде дәптердің 2 тор көзінің ұзындығын алып, координаталық түзу сызыңдар: -Координаталық түзуде А(-1), В(5) және С(-4) нүктелерін белгілеңдер: -Координаталары А, В және С нүктелерінің координаталарына қарама-қарсы сан болатын Д, Е және F нүктелерін белгілеп, оларды координаталарымен жазыңдар. 2.Егер: 1) –n= - (8+2,7); 2) –n= болса, n-нің мәнін табыңдар. 3.Координаталық түзуде: -5,1 және 7,3 сандарының арасындағы барлық бүтін сандарды жазыңдар; -3,5 саны қандай көршілес екі бүтін сандар аралығында кескінделеді? 4.Х-ті табыңдар:
5.Сандарды салыстырып, нәтижесін « » немесе « » белгісімен жазыңдар:
6.Есептеңдер:
|
1. Бірлік кесінді ретінде дәптердің 2 тор көзінің ұзындығын алып, координаталық түзу сызыңдар: -Координаталық түзуде А(-2), В(3) және С(-5) нүктелерін белгілеңдер: -Координаталары А, В және С нүктелерінің координаталарына қарама-қарсы сан болатын К, L және P нүктелерін белгілеп, оларды координаталарымен жазыңдар. 2.Егер: 1) –= - (10-3,9); 2) – = болса, -ның мәнін табыңдар. 3.Координаталық түзуде: -4,8 және 8,5 сандарының аралығындағы барлық бүтін сандарды жазыңдар; -5,6 саны қандай көршілес екі бүтін сандар арасында кескінделеді? 4.Х-ті табыңдар:
2) 3) 5.Сандарды салыстырып, нәтижесін « » немесе « » белгісімен жазыңдар:
6.Есептеңдер: ; 2) 3) |
Математика, 6 сынып.
Бақылау жұмысы №5.
Сабақтың тақырыбы: Рационал сандарды қосу.
І нұсқа |
ІІ нұсқа |
1).Есептеңдер: 2).Өрнектің мәнін табыңдар: а)9+ а, мұндағы а = -14. б)-в-5,65, мұндағы в = 4,35. в)6,32+8,5+п, мұндағы п =- 4. 3. х – ті табыңдар: 4. 50 кг қара өріктен кептіргенде 18 кг кептірген қара өрік алынды. Кептірген қара өрік кептіргенге дейінгі қара өріктің неше проценті? 5. х-тің бүтін сан мәнінтабыңдар: -3,6<x<-2.9 -1.6<x<-0.9 -5.4<x<-4.1 |
1).Есептеңдер: 2).Өрнектің мәнін та-быңдар: а)7 + п, мұндағы п = -5. б)-п-6,37, мұндағы п = 3,63. в)5,84+7,6+п, мұндағы п = -8. 3. у – ті табыңдар: 4. Мектеп кітапханасында 2890 оқулық бар. Бұл ондағы барлық кітаптың 85% - і. Мектеп кітапханасында барлығы неше кітап бар? 5. х-тің бүтін сан мәнінтабыңдар: -1.5<x<-0.9 -3.6<x<-2.7 -3.5<x<-2.2 |
Математика, 6 сынып.
Бақылау жұмысы №6.
Сабақтың тақырыбы: Рационал сандарды азайту.
І нұсқа |
ІІ нұсқа |
1.Есептеңдер: 2.Координаталық түзу нүктелерінің арақашықтығын табыңдар: 3. Жұлдызшаның орынына теңдік тура болатындай санды жазындар: ; ; ; 4.Теңдеуді шешіңдер: 5. Жақшаларды ашып, өрнектерді ықшамдаңдар: а) б) |
1.Есептеңдер: 2.Координаталық түзу нүктелерінің арақашықты-ғын табыңдар:
3. Жұлдызшаның орынына теңдік тура болатындай санды жазындар: ; ; ; 4.Теңдеуді шешіңдер: . 5. Жақшаларды ашып, өрнектерді ықшамдаңдар: а) б) |
Математика, 6 сынып.
Бақылау жұмысы №7.
Сабақтың тақырыбы: Рационал сандарды көбейту және бөлу.
І нұсқа |
ІІ нұсқа |
1.Есептеңдер: а) ә) б) в) 2. Өрнекті ықшамдаңдар: 3.2<<7 болғандағы у-ң барлық бүтін мәндерін жазыңдар.
4. Сыныптағы барлық оқушылардың саны т, оның -і қыздар. Сыныпта неше қыз бар? Есепке өрнек құрастырып, т=27 деп алып өрнектің сан мәнін табыңдар. 5. Теңдеуді шешіңдер: |
1.Есептеңдер: а) ә) б) в) 2. Өрнекті ықшамдаңдар: 3.5 <<8 болғандағы т барлық бүтін мәндерін жазыңдар.
4. Маратта т теңге болды. Осы ақшасының -ін кітап алуға жұмсады.Марат кітап сатып алуға қанша ақша жұмсаған? Есепке өрнек құрастырып, т=280 деп алып өрнектің сан мәнін табыңдар. 5. Теңдеуді шешіңдер: |
Математика, 6 сынып.
Бақылау жұмысы №8.
Сабақтың тақырыбы: Рационал сандарға арифметикалық амалдар
І нұсқа |
ІІ нұсқа |
1.Өрнектің мәнін табыңдар 3а + 7а + 4, мұндағы а = - 11 2.Есептеңдер: а)-15+0+15-(-28)+28 б) (·0,6)2 : 0,02 3. Теңдеудің түбірін табыңдар: 23х – (14+9х) = 5x+13. 4. Теңдеу құру арқылы шығарыңдар: А станциясынан шыққан поезд В станциясына 3,5 сағатта жетеді. Егер поезд жылдамдығын 20км/сағ-қа кемітсе, ол осы аралықты 1 1 сағат ұзақ жүреді. А станциясы мен в станциясының арақашықтығын табыңдар. 5.Амалдарды орында: +: |
1.Өрнектің мәнін табыңдар 4b +6b +7, мұндағы b = -13 2.Есептеңдер: а )-19+0+19-(-16)+16 б)
((-0,7)·)3 Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |