Материалдар / 6-сынып Мәтінді есептер шығару ҚМЖ
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

6-сынып Мәтінді есептер шығару ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
Математика 6-сынып мәтінді есептерді шығару тақырыбына қмж 2-тоқсан
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Қараша 2023
495
9 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Қасым Аманжолов атындағы жалпы орта білім беретін мектебі» КММ

Сабақтың тақырыбы: Мәтінді есептер шығару

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Алгебралық өрнектер

Педагогтің аты-жөні:

Танатарова Фарида Миратовна

Күні:

22.12.2022

Сыныбы: 6 «Ә»

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

6.5.2.4 Мәтінді есептерді шығару;

6.2.1.10 Теңдіктерден бір айнымалыны екінші айнымалы арқылы өрнектеу


Сабақтың мақсаты:

-Мәтінді есептерді шығаруда шартын құрады;

-Мәтінді есептерді шығарады;

- Теңдіктерден бір айнымалыны екінші айнымалы арқылы өрнектейді.

Бағалау критерийлері




-Мәтінді есептерді шығаруда шартын құрады;

-Мәтінді есептерді шығарады;

- Теңдіктерден бір айнымалыны екінші айнымалы арқылы өрнектей алады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

Ұжымдық жұмыс.

3 мин


Ұйымдастыру:

-Оқушылармен амандасу, сынып оқушыларын түгелдеу.

Топқа бөлу:

Оқушылар бүтін сандар,жай бөлшек , ондық бөлшек жазылған түрлі түсті қима қағаздар таңдау арқылы топтарға бөлініп отырады;

Топтар топ ережесін сақтайды , өз қалаулары бойынша топ ішінен топ басшы сайлайды,топ басшы топ мүшелерінің сабаққа белсенді қатысуын қадағалайды.


Үй тапсырмасын тексеру: Тақтада тапсырма дұрыс жауабымен көрсетіліп тұрады.


Шаттық шеңберін құрып «Өзіңе тілегенді,өзгеге тіле»! әдісі арқылы бір-біріне тілек айтып,жақсы көңіл күй сыйлайды.

Мақсаты: Оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.

Тиімділігі: Оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл -күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.


Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»



Түрлі түсті қима қағаздар


Миға шабуыл


«Ой қозғау» әдісі


7 мин







Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі қолданылады. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға қосымша ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға қосымша жетелеуші сұрақтар қойылады.


Өткен сабақты пысықтау

Сұрақ-жауап

1. Қандай теңдеуді бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу деп атайды?

2. Қандай теңдеулер мәндес теңдеулер деп аталады?

3. Теңдеудің қандай қасиеттерін білесіңдер?

4. Егер болса, бір айнымалысы бар сызықтық теңдеудің түбірі қалай табылады?

5. Теңдеудің түбірі дегеніміз не?

6. Теңдеуді шешу дегеніміз не?

7. Сызықтық теңдеуді шешудің неше түрлі жағдайы бар?

8. Мәтінді есептерді шешудің алгоритмі қандай?

9. ах=0 шешімі қай сан?


Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлауды дамыту.

Тиімділігі: Оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.



Дескриптор:

- сұраққа жауап береді.

«Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»



Оқулық 6-сынып.


А.Е.Әбілқасымова

Т.П.Кучер

З.Ә. Жұмағұлова


Алматы “Мектеп”

2018ж






Shape1


Shape2

Сабақтың ортасы


20 мин


Жұптық жұмыс



деңгейі

Тапсырмалар

А

Бір бөлігі екіншісінен 1 м ұзын болатындай етіп ұзындығы 8,6 м жіпті екі бөлікке бөлу керек. Әрбір бөлікте қанша метр жіптен шығады?

А) 3,8 м, 4,8 м     В) түбірі жоқ      С) 3,6м; 5м     Д) 7,6 м; 1 м

В

2. Үш қатарда 165 кітап бар. Бірінші қатардағы кітаптың саны екіншіден 3 есе артық, ал үшінші қатарда екіншіге қарағанда 15 кітап артық. Екінші қатарда неше кітап бар? А) 35     В) 60 С) 30      Д) 45

С

3. Үш санның қосындысының мәні 94- ке тең. Бірінші сан екінші саннан 18-ге кем, ал үшінші сан екінші саннан 4-ке артық. Осы сандарды табыңдар.

А)  18, 20, 56  В) ø    С) 18, 36, 22   Д) 18, 36, 40



деңгейі

Тапсырмалар

А

Бір бөлігі екіншісінен 1 м ұзын болатындай етіп ұзындығы 8,6 м жіпті екі бөлікке бөлу керек. Әрбір бөлікте қанша метр жіптен шығады?

А) 3,8 м, 4,8 м     В) түбірі жоқ      С) 3,6м; 5м     Д) 7,6 м; 1 м

В

2. Үш қатарда 165 кітап бар. Бірінші қатардағы кітаптың саны екіншіден 3 есе артық, ал үшінші қатарда екіншіге қарағанда 15 кітап артық. Екінші қатарда неше кітап бар? А) 35     В) 60 С) 30      Д) 45

С

3. Үш санның қосындысының мәні 94- ке тең. Бірінші сан екінші саннан 18-ге кем, ал үшінші сан екінші саннан 4-ке артық. Осы сандарды табыңдар.

А)  18, 20, 56  В) ø    С) 18, 36, 22   Д) 18, 36, 40



деңгейі

Тапсырмалар

А

Бір бөлігі екіншісінен 1 м ұзын болатындай етіп ұзындығы 8,6 м жіпті екі бөлікке бөлу керек. Әрбір бөлікте қанша метр жіптен шығады?

А) 3,8 м, 4,8 м     В) түбірі жоқ      С) 3,6м; 5м     Д) 7,6 м; 1 м

В

2. Үш қатарда 165 кітап бар. Бірінші қатардағы кітаптың саны екіншіден 3 есе артық, ал үшінші қатарда екіншіге қарағанда 15 кітап артық. Екінші қатарда неше кітап бар? А) 35     В) 60 С) 30      Д) 45

С

3. Үш санның қосындысының мәні 94- ке тең. Бірінші сан екінші саннан 18-ге кем, ал үшінші сан екінші саннан 4-ке артық. Осы сандарды табыңдар.

А)  18, 20, 56  В) ø    С) 18, 36, 22   Д) 18, 36, 40


Берілген есепті орындайды


Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлауды дамыту.


Дескриптор:

-шартын құрады

-алгебралық өрнек құрастырады

-есептейді


А деңгей -

1 балл; В деңгей – 2 балл; С деңгей – 3 балл қойылады


Таратпа қағаздар



Жеке жұмыс

  1. мин



Тест тапсырмасы:

  1. Әкесінің жасы баласының жасынан 8 есе үлкен, ал баласы әкесінен 28 жас кіші. Әкесі неше жаста?

А. 29;   B. 40;   C. 73;    D. 32

  1. Анасының жасы баласының жасынан 6 есе үлкен, ал баласы анасынан 25 жас кіші. Анасы неше жаста?

А. 28    В. 30;   С. 33;   D. 36

  1. Ойланған сан 28-ге арттырылды. Сонда ол сан 3 есе артты. Ойлаған санды табыңдар.

А.  14            В. 13    С. 15;    D. 20.

  1. Ойланған сан 35-ке арттырылды. Сонда ол сан 6 есе артты. Ойлаған санды табыңдар.

А. 8            В. 7      С. 9    D. 10

Тест кілті

1

2

3

4

D

В

А

В


Оқулықпен жұмыс №776















Берілген тапсырма бойынша есепті орындайды

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлауды дамыту.


Дескриптор:

-тура теңдікті жазады

-сәйкестендіреді


Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады


Оқулық 6-сынып.


А.Е.Әбілқасымова

Т.П.Кучер

З.Ә. Жұмағұлова


Алматы “Мектеп”

2018ж



Сабақтың соңы



Ой толғаныс






Рефлексия



8 мин


Сабақты бекіту.

«Өрмекші торы» әдісі арқылы кері байланыс алу.

Жіпті лақтыру арқылы әр топ кезекпен бір-біріне сұрақтар қояды.


Кері байланыс. «Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы кері байланыс аламын,

Үйге тапсырма беру. №797

Оқушылар өздерінің тақырып бойынша оқып, зерделегенін тұжырымдайды.

Мақсаты: Өз ойын айтады, сабақты бекітеді, қорытындылайды.

Тиімділігі: Оқ

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!