Материалдар / 6-сынып Объектілердің 3 д модельдері. Жобалық жұмыс.docx

6-сынып Объектілердің 3 д модельдері. Жобалық жұмыс.docx

Материал туралы қысқаша түсінік
Объектілердің 3 д модельдері. Жобалық жұмыс.docx тақырыбындағы дайын ашық сабақ. Сатып алда сабағыңды өткіз. Сілтемесі арқылы барлық платформа дайын тұр.
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

3D баспасы

Педагогтың аты-жөні


Күні


Сынып: 6

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

3D-редактор құралдар. Жоба құру

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

6.3.1.3 3D-редакторының графикалық примитивтерді құруға арналған құралдарын пайдалану

Сабақтың мақсаты:

Оқушылар 3D редактордағы құралдарды пайдаланып, негізгі геометриялық фигуралар мен объектілердің модельдерін құрастырады және оларды жобалық жұмыста қолданады.

Құндылықты дәріптеу

Оқушылар тапсырманы орындау барысында 3D модельдеуде дәлдік пен ұқыптылықты сақтауға үйренеді.

Жоба барысында өзіне жүктелген міндетті орындауға жауапкершілікпен қарайды.


Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

1 минут







Ұйымдастыру кезеңі:

  • Білім беруші білім алушылармен амандасады;

  • Сыныпты түгендейді;






Пән мұғалімімен амандасады;

Сынып белсендісі сынып туралы ақпарат береді;





Мұғалім: Оқушының белсенділігін арттыратын ынталандыру сөздер:

Өте жақсы!

Керемет жұмыс!


2 минут


Психологиялық ахуал қалыптастыру

«Жүректен жүрекке» әдісі арқылы шаттық шеңберін жасау


Бір біріне жылы тілектерін айтады



1 минут













Топқа бөлу

«Мақалды жалғастыр» әдісі арқылы топқа топқа бөлу

Бірлік және ынтымақ"
Ол халықтың арасындағы татулықты, бір - біріне қолдау көрсету мен ортақ мақсатқа жету үшін бірігу қажеттілігін білдіреді. Бұл қазақтың халқына тән даналық сөз, халықтың ынтымақтастығы мен бірлігі арқылы барлық қиындықтарды жеңе алатынын меңзейді.



Апта дәйексөзіне байланысты мақал жартысын табу арқылы топқа бөлінеді




Мұғалім: Оқушының белсенділігін арттыратын ынталандыру сөздер:

Өте жақсы!

Керемет жұмыс!











3 минут




















Өткен сабақты пысықтау:

Umaigra платформасында үй тапсырмасына шолу

  1. Модельдеу
    – Үшөлшемді графика бағдарламаларының көмегімен объектілердің кеңістіктік моделін жасау процесі.

  2. SketchUp Make
    – Объектілердің 3D модельдерін құруға арналған графикалық бағдарлама.

  3. Шеңбер
    – Негізгі геометриялық фигураларды салуға арналған құрал.

  4. Сығу/Созу
    – Геометриялық фигураларды кеңейту арқылы үшөлшемді модельге айналдыруға мүмкіндік беретін құрал.

  5. Сызық
    – Объектілердің бастапқы пішінін анықтауға арналған құрал.

  6. Доға
    – Шеңбердің немесе доғал пішіндердің элементтерін жасауға арналған құрал.

  7. Өшіргіш
    – Қажетсіз сызықтарды немесе элементтерді өшіру үшін қолданылатын құрал.

  8. Таңдау
    – Модельдің белгілі бір бөлігін немесе элементін ерекшелеуге арналған құрал.

  9. Масштаб
    – Объектілердің өлшемдерін өзгертуге, мүмкіндік беретін құрал.

  10. Орын ауыстыру
    – Объектілерді бір орнынан екінші орынға жылжытуға арналған құрал.


Оқушылар терминдердің дұрыс анықтамасын табады
















Дескриптор:

Терминдердің анықтамасын табады 1 б


















https://www.umapalata.com/zexpo/game.html?LANG=RU&idGames=134207












2 минут









Жаңа тақырыпты ашу

Суреттер мен 3D модельдердің мысалдарын көрсету:

Суретте қандай объектілерді көріп тұрмыз?

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтау


Сұраққа жауап бере отырып сабақ тақырыбын ашады







Мұғалім: Оқушының белсенділігін арттыратын ынталандыру сөздер:

Өте жақсы!

Керемет жұмыс!







Сабақтың ортасы


5 минут


Теориялық жұмыс

Мұғалім SketchUp Make бағдарламасын іске қосу, қажетті шаблонды таңдау, қажетті редактор құралдарын пайдалану, тапсырма бойынша объектіні құрастыру жолдарын таныстырады.

Оқушылар керек ақпаратты дәптерге жазып алады



Мұғалім: Оқушының белсенділігін арттыратын ынталандыру сөздер:

Өте жақсы!

Керемет жұмыс!






Практикалық

бөлім

10 минут





Функционалды сауаттылық

1-тапсырма

Топтық жұмыс

Редактор құралдарын пайдаланып, үйдің жобасын жасаңдар.

Топтық жұмыс жасайды

Дескриптор:

SketchUp Make бағдарламасын іске қосады 1 б

Үйдің қабырғаларын, терезелерін, есіктерін және шатырын дұрыс құрастырады

1 б


Қ.Б.

Әр дескрипторға сәйкес өздерін бағалайды



Компьютер

8 минут


2-тапсырма

Жұптық тапсырма

Цилиндр, конус, параллелепипедтің моделін жасаңыздар.


Жұптық жұмыс жасайды

Дескриптор:

Цилиндр моделін құрастырады

1 б

Конус моделін құрастырады

1 б

Параллелепипед моделін құрастырады

1 б


Қ.Б.

Әр дескрипторға сәйкес өздерін бағалайды


Компьютер

4 минут


Тапсырма 3

Жеке жұмыс

Кестені толтырыңыздар:

Құрал атауы

Қолдану тәсілі

1



2



3




Жеке жұмысты дәптерде орындайды

Дескриптор

Жобада пайдаланылған құралдарды дұрыс атайды

1 б

Әр құралдың қолдану тәсілін нақты және толық сипаттайды

1 б

Құралдарды пайдаланудағы мақсаттылықты түсіндіреді 1 б

Қ.Б.

Әр дескрипторға сәйкес өздерін бағалайды


Сабақтың соңы

3 минут


Бекіту кезеңі:

Тізімдегі құрал атауларын және олардың қолдану тәсілдерін дұрыс сәйкестендіріңіз:

Құрал атауы

Қолдану тәсілі

1

Таңдау

Объектіні немесе оның бөлігін ерекшелеу

2

Орын ауыстыру

Объектіні бір орнынан екінші орынға жылжыту

3

Доға

Фигураларға доғалық элементтер қосу

4

Құйып бояу

Объектінің беткі қабатын бояу немесе текстура қолдан

5

Көшірме

Объектіні немесе оның бөлігін қайталау

6

Айналдыру

Объектіні белгілі бір бұрышқа айналдыру

7

Кесу

Объектіні бөліктерге бөлу

8

Текстура қосу

Объектінің беткі қабатына текстура немесе материал қолдану


Lumio платформасында жұмыс жасайды


Дескриптор:

Құрал атаулары мен олардың қолдану тәсілдерін дұрыс сәйкестендіреді 1 б


Қ.Б. Әр дескрипторға сәйкес өздерін бағалайды


https://lum.io/student/share/4ec15757-b3b0-47ad-a2e8-067b5f00df9f





1 минут


Кері байланыс:

Classroomscreen платформасында сабаққа кері байланыс жасайды

Қандай нәтиже алдыңыздар?

Жасаған жұмыстарыңыз ұнады ма?

Тапсырмаларды орындау қиындық тудырды ма?


Сабаққа кері байланыс жасайды



https://classroomscreen.com/


1 минут


Үй тапсырмасы:

72 беттегі 3 тапсырма







ЖИ арқылы жасау
09 Желтоқсан 2024
194
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі