Материалдар / 6-сынып Обьктілердің 3д модельдері

6-сынып Обьктілердің 3д модельдері

Материал туралы қысқаша түсінік
Модельдеу – үшөлшемді графика программаларының көмегімен объектілерді жасау процесі.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

3D баспа

Педагогтың аты-жөні

Сержан Ә.С.

Күні

5.12.2024 жыл

Сынып: 6 «А»

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Объектілердің 3D модельдері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары


6.3.1.5 3D-редактордағы объектілердің модельдерін құру

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар:

Материал, Компонеттер, Стильдер диалогті терезелерінің қызметін біледі «Кірістірген объектілер» анықтамасын біледі

Құндылықтарға баулу

Адамгершілікке, еңбекқорлыққа, жауапкершілікке, ауызбіршілікке баулу.

Пəнаралық байланыс

Геометрия, сызу


Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

1.Оқушылармен амандасу.

2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.

3.Жаңа тақырыпқа шолу.

«Арқан тартыс әдісі» топтар арасында

Өткен сабақты пысықтау


1.Мұғаліммен амандасады.

2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.

Платформамен жұмыс жасайды










ҚБ: 3 балл

https://bilimclass.kz/



https://qazmath.net/quraldar/topka-bolu/


Смайлик

Сабақтың ортасы

Жаңа тақырып.

Мо­дель­деу – үшөл­шем­ді гра­фи­ка программа­ларының­ кө­ме­гі­мен объек­ті­лер­ді жасау про­це­сі. SketchUp Make програм масының объектілердің 3D модельдерін жасауға көмектесетін негізгі құралдарымен таныстыңдар. Енді осы құралдарды пайдаланып, объектілердің 3D модельдерін өздерің жасап үй ренесіңдер. Объектінің моделіретін де кәдімгі шайнек немесе кофе ішетін ыдысты алып,SketchUp Make программасының көмегімен оның кеңістіктегі моделін жасайсыңдар. Ол үшін төмендегі қадамдарды орындаңдар.


Жеке жұмыс.

«Практикада қолдану» тапсырмасы

Объ­ек­ті­нің мо­де­лі ре­тін­де кә­дім­гі шай не­ме­се ко­фе іше­тін ыдысты алып, SketchUp Make про­грам­ма­сы­ның кө­ме­гі­мен оның ке­ңіс­тік­те­гі мо­де­лін жасай­сыңдар. Ол үшін тө­мен­де­гі қа­дам­дар­ды орын­даң­дар.




Мұғалімді тыңдайды

Дәптерге жазып алады





Шең­бер құ­ру үшін Шең­бер (Круг) құ­ра­лын алып, су­рет­те­гі­дей шең­бер сы­зады





SketchU программасы-ның доға құралдарын пайдаланады






SketchUp программасының құралдарын пайдаланып кружаканың моделін құрасытарады


























ҚБ: 2 балл
















ҚБ: 2 балл







ҚБ: 3 балл













Интербелсен

ді тақта/компьютер



Оқулық






















Интербелсен

ді тақта/компьютер


оқулық







Смайлик





Сабақтың соңы

1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады.

2.Кері байланыс: «Смайлик»

барлығын түсіндім

көмек қажет етемін

Өзін-өзі бағалау.

«Есептеуіш» смайликке жазып түсінгендерін көрсетеді


Смайлик

Үй тапсырма-сы

§ 2.4, 67-бет



Оқулық



15 Мамыр 2025
142
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі