6-сынып оқушыларына арналған қазақ тілі мен қазақ әдебиеті пәндерінен олимпиада тапсырмасы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

6-сынып оқушыларына арналған қазақ тілі мен қазақ әдебиеті пәндерінен олимпиада тапсырмасы

Материал туралы қысқаша түсінік
6-сынып оқушыларына арналған қазақ тілі мен қазақ әдебиеті пәндерінен олимпиада тапсырмасы 2024-2025
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қазақ тілі мен қазақ әдебиеті пәнінен олимпиада тапсырмасы

І ТУР, 1 КЕЗЕҢ

6-СЫНЫП

Ертеде Мадан деген хан болыпты. Хан болған соң, оның қырық уәзірі болады ғой. Бір күні хан уәзірлерімен мәжілістес болып отырып:

Уәзірлерім! Сендер қырқың да, асып туған ақылды, данышпанедіңдер. Мен сендерді бір жұмысқа жұмсаймын, сендер маған дүниедегіадамның жаманын және шөптің жаманын, құстың жаманын тауып келіңдер.Он бір ай уақыт беремін. Сол он бір айдың ішінде тауып келмесеңдер,жазалы боласыңдар! – деді. Хан бұйырған соң, амал жоқ! Уәзірлері өзараақылдасып, іздеуге кіріседі. Көп іздеп, азап шегіп, шеңгел деген шөпті тауып:

«Өзі– тікен, арасынан жүрсе, киім жыртады, мал жемейді екен, шөптіңжаманы осы ғой»,– деп, шеңгелді алады. Қырғауыл деген құсты тауып:

«Үстінде жүні жоқ, ұсқыны келіссіз, құстың жаманы осы екен»,– деп,қырғауылды атып алады. Енді адамның жаманын таба алмай, қырық уәзіркеле жатса, таудың етегінде, үстінде жыртық тоны, басында тері тымағы бар,бір адам бес-он қойды бағып жүр. Уәзірлер: «Адамның жаманы, сірә, осы болар-ау», – деп тұрганда, әлгі адам:

Уа, мырзалар, жол болсын!– деді. Уәзірлер ханның сондай бір жұмысқа жұмсағанын, шөптің, құстың жаманын тауып, ал адамның жаманын таба алмай жүргендерін айтады. Жаман тұрып:

Түсінікті! Адамның жаманы керек болса, мен боламын, – дейді.

Олай болса, жарайды, – деп, Жаманды атына мінгестіріп алып ханға жөнеледі.

1. Ертегі қалай аталады? Қырық уәзір әкелген Жаман адам туралы оқиға қалай өрбиді?

2. Қырық уәзір адамның, шөптің, құстың жаманын қалай таңдайды? Жаман адам, құс, шөп жаманы туралы не дейді?

3. Хан неліктен адамның, құстың, шөптің жақсысын емес, жаманын іздетті деп ойлайсыңдар.

4. Сөздер мен сөз тіркестерінің мағынасын жазыңдар.

Мәжілістес-

Ұсқыны келіссіз –

Мінгестріп –

Қырғауыл –

Шеңгел –

5. Ертегіні толық оқып, Аяз би мен Мадан ханға мінездеме беріңдер.

6. «Адамның тізгіні – ақыл» деген тақырыпта эссе жазыңдар. 70-80 сөз.

7. Сөйлемге морфологиялық талдау жасаңдар.

Уәзірлер ханның сондай бір жұмысқа жұмсағанын, шөптің, құстың жаманын тауып, ал адамның жаманын таба алмай жүргендерін айтады.

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
08.12.2024
171
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі