6 сынып Қазақ тілі. Бөлім: Ғылым мен технология жетістіктері. Тақырып: Қазақ ғалымдары

Тақырып бойынша 11 материал табылды

6 сынып Қазақ тілі. Бөлім: Ғылым мен технология жетістіктері. Тақырып: Қазақ ғалымдары

Материал туралы қысқаша түсінік
6 - сынып. Қазақ тілі сабағы. ҚМЖ оқу бағдарламасына сай құрылған. Түрлі әдіс-тәсілдер мен АКТ қолданылған.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бекітемін________

Пән мұғалімнің аты-жөні:


Студент аты-жөні:

Жолов Алишер Жаскайратулы

Күні:

04.04.2025ж

Сабақ-3-4

Пән: Қазақ тілі

Сынып: 6

Оқушы саны: 23

Бөлім:

Ғылым мен технология жетістіктері

Сабақтың тақырыбы:


Қазақ ғалымдары

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты

6.2.5.1 мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты, көтерілген мәселені анықтауға бағытталған нақтылау сұрақтарын құрастыру

6.4.5.1 қазақ тіліндегі тыныс белгілерінің түрлері мен қызметін (даралаушы) түсіну, дұрыс қолдану

Сабақтың мақсаты

- Мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты, көтерілген мәселені анықтап, топпен жұмыс жасайды

- қазақ тіліндегі тыныс белгілерінің түрлері мен қызметін (даралаушы) түсінеді, дұрыс қолданады

Ойлау дағдыларының деңгейі

Сын тұрғысынан ойлау, оқу дағдылары

Бағалау критерийлері

- Мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты анықтайды;

-Тыныс белгілерін біледі;

-Тыныс белгілерін сөйлем негізінде қолданып, қолдануылын түсіндіре алады.

Алдағы тақырып

Қазақастан ғылымы


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/

уақыт:

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин

Сәлемдесу.

Сыныптың ретін анықтау, оқушыларды тексеру.

«Жылы лебіз» әдісі арқылы психологиялық ахуал туғызу.


Оқушыларды генератор әдісі ақылы 3-топқа бөлу.



«Жылы лебіз» әдісі арқылы оқушылар бір-біріне жақсы лебіздерін білдіреді.



Генератор әдісі арқылы 3-топқа бөлінеді.


Мадақтау

Жарайсың!

Тамаша!

Ойлан!


Дәптер



АКТ

https://qazmath.net/quraldar/topka-bolu/

Сабақтың ортасы

10 мин

ІІ. Мағынаны ашу

Оқулықтағы сұрақтарды қою.


Тапсырма-1 (ТЖ)

(Жазылым)

Оқулықпен жұмыс оқулықтағы 200 беттегі 5-тапсырмадағы Әлкей Марғұлан туралы мәтінді оқып, әр топ өзіне берілген тапсырманы орындайды.

1-топ. Мәтінге ат қойып, жоспар құрайды.

2-топ. Мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты анықтайды.

3-топ. Мәтін бойынша сұхбат құрастырыңдар.


Сұрақтарға жауап бере отырып, тақырыпты анықтайды.


200 беттегі мәтінді оқып, әр топ өзіне берілген тапсырмаларды орындайды.


Дескрипторлар:

-Мәтінді түсініп оқиды және өз тобының тапсырмасына сай жұмыс атқарады.

-Мәтіннің мазмұнына сәйкес жоспар, құрап негізгі қосымша ақпаратты анықтайды.

-Мәтін мазмұнына сай сұхбат құрастырады.


«смайлик» бағалау әдісі



Оқулық,

дәптер

8 мин

Тапсырма-2 (МК)

(Айтылым)

Оқушылардың назарын сабаққа аударту мақсатында интербелсенді тақтада тыныс белгілеріне байланысты бейнежазба көрсетіледі.

Тақырыпты аша отырып, жаңа тақырыпқа байланысты LeorninqApps платформасында сұрақтар қойылады.

Бейнежазба арқылы оқушылар жаңа тақырып туралы мәлімет алады.

LeorninqApps платформасы арқылы сұрақтарға жауап береді.

Дескриптор:

-Бейнежазбаны мұқият тыңдап, тыныс белгілерінің маңызын түсінеді.

-LeorninqApps платформасындағы сұрақтарға дұрыс жауап береді.

-Тақырып бойынша негізгі ережелерді анықтайды.


«Қошеметтеу» әдісі


АКТ

https://learningapps.org/watch?v=pec6d9ex525

7 мин

Тапсырма-3 (ТЖ)

(Жазылым)

Қазақ ғалымдарының біреуінің өмірі туралы (өзің таңдап) шағын мәтін жаз. Көтерілген мәселе бойынша келісу/келіспеу себептерін айқын көрсет. Тыныс белгілерінің қойылу себебін түсіндір.


Қазақ ғалымдарынның өмірі туралы шағын мәтін құрастырып жазып, тыныс белгісіннің қойылу себебін түсіндіреді.


Дескрипторлар:

-Қазақ ғалымының өмірі туралы шағын мәтін жазады.

-Көтерілген мәселе бойынша келісу/келіспеу себептерін дәлелдейді.

-Тыныс белгілерінің қойылу себебін түсіндіреді.




«Өзара бағалау»

Дәптер

7 мин

Тапсырма-4 (Айтылым)

Тақырыпты пысықтау мақсатында LeorninqApps платформасында тыныс белгілеріне байланысты сөйлемдерді ажыратып жазады.

LeorninqApps платформасында сөйлем түрлерін ажыратып, анықтайды.

Дескрипторлар:

-Сөйлемдерді тыныс белгілерінің қолдану ерекшеліктеріне сай ажыратады.

-LeorninqApps платформасында тапсырманы дұрыс орындайды.

-Тыныс белгілерінің қойылу себебін түсіндіреді.


«Мадақтау»

АКТ

https://learningapps.org/watch?v=p43ncisxa25


Сабақтың соңы

3 мин

ІІІ. Ой толғаныс

Рефлексия

«Еркі микрофон» әдісі арқылы оқушылар сабақтан алған әсерлерімен бөлісіп айтады.


Сабақтан алған әсерлерін баяндап береді.

«Қошеметтеу»

әдісі

Үлестірмелі материал



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
25.04.2025
242
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі