Қысқамерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Ежелгі кітапханалар
№79-сабақ.
|
Бөлім: |
9-бөлім: Əлемдегі ірі кітапханалар. Морфология Үстеу. Үстеудің мағыналық түрлер |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
|
|
Сыныбы:6 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ежелгі кітапханалар |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
6.1.4.1. Мәтіннің құрылымдық ерекшелігіне назар аудара отырып, жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау. 6.3.1.1. Әртүрлі жанрдағы мәтіндерді жазу үшін құрылымын ескере отырып, қарапайым жоспар құру. 6.4.4.3. Үстеудің мағыналық түрлерін ажырату, синонимдік қатарларын түрлендіріп қолдану |
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар үшін: - Мәтінді тыңдай отырып,ресми сөздер,дайын тіркестер мен терминдерді анықтайды. - Мәтіннен мазмұны бойынша мақсат үстеуін қолданып сөйлем жазады. -Мәтіннен алынған ақпаратқа сай диалог құрастырады, ойын анық жеткізеді. |
|
Құндылықтарға баулу: |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі: (Ұ) Оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру. |
Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру. |
Тиімділігі:оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі қолданылады. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері ДК экраны |
||||||||
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
-Отырар кітапханасы туралы қандай мәлімет әсер қалдырды? -«Егер Отырар кітапханасы күлге айналмаса....»деген ойды бір сөйлеммен қалай жалғастырар едің? -Түркі ғалымдары қандай қалаларда білім алған? |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады. |
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!»деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
||||||||
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 26 мин.
|
Ребусты дұрыс шеш. Жасырынған сөзге сипаттама бер |
|
Дескриптор: Жалпы – 3 балл. - ребусты шешді. -анықталған сөзге сипаттама береді. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері, ДК |
||||||||
|
|
№2-тапсырма: Тыңдалым мәтіні бойынша сұрақтарға жауап беріп, жұп-жұбыңмен диалог құрыңдар. Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың жазылым-айтылым дағдысы қалыптасады. |
Жазылым-айтылым: 1.Мен үшін кітап оқу қаншалықты маңызды? 2.Неліктен мен кітап оқимын немесе оқымаймын? 3.Оқыған қандай кітап есімде қалды?Ол кітап несімен қызықты болды? 4.Болашақта кітапханалар қандай болуы мүмкін? |
Дескриптор: Жалпы – 4 балл. -Тыңдалған мәтін бойынша өзіндік пікірін 1сөйлеммен жазады. -Өз пікірін мақсат үстеуін қатыстырып,1 сөйлеммен дәлелдейді. -Өз пікірін өмірмен байланыстырып, мақсат үстеуін қатыстырып, 1сөйлеммен мысал келтіреді. -Тақырып бойынша қорытынды шешім шығарады. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері, ДК. |
||||||||
|
|
№4-тапсырма. «ПОПС формуласы»әдісі Өлеңдегі 1шумақты мақсат үстеуді қолданып, қара сөзге айналдыр. «5 минуттық эссе» жазады. Менің ойымша өлеңде........ айтылады. Себебі....... Оған мен мынандай дәлелдер келтіремін..... Қорыта айтқанда, ...... |
Айтылым: Берілген тапсырманы орындайды.
Дескриптор: Жалпы – 3 балл. - Өлеңнің мазмұнын түсінеді. -Өзіндік пікір білдіреді |
Оқулық, жұмыс дәптерлері |
|||||||||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
«Аяқталмаған сөйлем» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі:Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім. - бүгін сабақта қуантқаны..... - мен өзімді.....үшін мақтар едім. - маған ерекше ұнағаны..... - сабақтан соң маған........келді - бүгін маған..........сәті түсті. - қызықты болғаны..... - ......қиындық тудырды. - менің түсінгенім..... - енді мен......аламын. |
Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын!
Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
||||||||
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз? |
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
||||||||||
|
«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».
Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды. |
«Мадақтау сөз» әдісі. 1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады. |
Денсаулық сақтау технологиялары. Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады. |
||||||||||
|
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1: 2: |
||||||||||||
Қысқамерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Ежелгі кітапханалар
№80-сабақ.
|
Бөлім: |
9-бөлім:Əлемдегі ірі кітапханалар. Морфология Үстеу. Үстеудің мағыналық түрлер |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
|
|
Сыныбы:6 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ежелгі кітапханалар |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
6.3.6.1. Мәтіндегі орфографиялық және пунктуациялық қателерді сөздіктерге, емле ережелеріне сүйеніп, түзету, редакциялау. 6.4.4.3. Үстеудің мағыналық түрлерін ажырату, синонимдік қатарларын түрлендіріп қолдану |
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар үшін: - Мәтінді тыңдай отырып,ресми сөздер,дайын тіркестер мен терминдерді анықтайды. - Мәтіннен мазмұны бойынша мақсат үстеуін қолданып сөйлем жазады. -Мәтіннен алынған ақпаратқа сай диалог құрастырады, ойын анық жеткізеді. |
|
Құндылықтарға баулу: |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагог |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
6-сынып қазақ тілі ҚМЖ 4-токсан
6-сынып қазақ тілі ҚМЖ 4-токсан
Қысқамерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Ежелгі кітапханалар
№79-сабақ.
|
Бөлім: |
9-бөлім: Əлемдегі ірі кітапханалар. Морфология Үстеу. Үстеудің мағыналық түрлер |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
|
|
Сыныбы:6 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ежелгі кітапханалар |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
6.1.4.1. Мәтіннің құрылымдық ерекшелігіне назар аудара отырып, жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау. 6.3.1.1. Әртүрлі жанрдағы мәтіндерді жазу үшін құрылымын ескере отырып, қарапайым жоспар құру. 6.4.4.3. Үстеудің мағыналық түрлерін ажырату, синонимдік қатарларын түрлендіріп қолдану |
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар үшін: - Мәтінді тыңдай отырып,ресми сөздер,дайын тіркестер мен терминдерді анықтайды. - Мәтіннен мазмұны бойынша мақсат үстеуін қолданып сөйлем жазады. -Мәтіннен алынған ақпаратқа сай диалог құрастырады, ойын анық жеткізеді. |
|
Құндылықтарға баулу: |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі: (Ұ) Оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру. |
Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру. |
Тиімділігі:оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі қолданылады. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері ДК экраны |
||||||||
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
-Отырар кітапханасы туралы қандай мәлімет әсер қалдырды? -«Егер Отырар кітапханасы күлге айналмаса....»деген ойды бір сөйлеммен қалай жалғастырар едің? -Түркі ғалымдары қандай қалаларда білім алған? |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады. |
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!»деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
||||||||
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 26 мин.
|
Ребусты дұрыс шеш. Жасырынған сөзге сипаттама бер |
|
Дескриптор: Жалпы – 3 балл. - ребусты шешді. -анықталған сөзге сипаттама береді. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері, ДК |
||||||||
|
|
№2-тапсырма: Тыңдалым мәтіні бойынша сұрақтарға жауап беріп, жұп-жұбыңмен диалог құрыңдар. Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың жазылым-айтылым дағдысы қалыптасады. |
Жазылым-айтылым: 1.Мен үшін кітап оқу қаншалықты маңызды? 2.Неліктен мен кітап оқимын немесе оқымаймын? 3.Оқыған қандай кітап есімде қалды?Ол кітап несімен қызықты болды? 4.Болашақта кітапханалар қандай болуы мүмкін? |
Дескриптор: Жалпы – 4 балл. -Тыңдалған мәтін бойынша өзіндік пікірін 1сөйлеммен жазады. -Өз пікірін мақсат үстеуін қатыстырып,1 сөйлеммен дәлелдейді. -Өз пікірін өмірмен байланыстырып, мақсат үстеуін қатыстырып, 1сөйлеммен мысал келтіреді. -Тақырып бойынша қорытынды шешім шығарады. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері, ДК. |
||||||||
|
|
№4-тапсырма. «ПОПС формуласы»әдісі Өлеңдегі 1шумақты мақсат үстеуді қолданып, қара сөзге айналдыр. «5 минуттық эссе» жазады. Менің ойымша өлеңде........ айтылады. Себебі....... Оған мен мынандай дәлелдер келтіремін..... Қорыта айтқанда, ...... |
Айтылым: Берілген тапсырманы орындайды.
Дескриптор: Жалпы – 3 балл. - Өлеңнің мазмұнын түсінеді. -Өзіндік пікір білдіреді |
Оқулық, жұмыс дәптерлері |
|||||||||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
«Аяқталмаған сөйлем» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі:Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім. - бүгін сабақта қуантқаны..... - мен өзімді.....үшін мақтар едім. - маған ерекше ұнағаны..... - сабақтан соң маған........келді - бүгін маған..........сәті түсті. - қызықты болғаны..... - ......қиындық тудырды. - менің түсінгенім..... - енді мен......аламын. |
Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын!
Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
||||||||
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз? |
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
||||||||||
|
«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».
Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды. |
«Мадақтау сөз» әдісі. 1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады. |
Денсаулық сақтау технологиялары. Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады. |
||||||||||
|
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1: 2: |
||||||||||||
Қысқамерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Ежелгі кітапханалар
№80-сабақ.
|
Бөлім: |
9-бөлім:Əлемдегі ірі кітапханалар. Морфология Үстеу. Үстеудің мағыналық түрлер |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
|
|
Сыныбы:6 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ежелгі кітапханалар |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
6.3.6.1. Мәтіндегі орфографиялық және пунктуациялық қателерді сөздіктерге, емле ережелеріне сүйеніп, түзету, редакциялау. 6.4.4.3. Үстеудің мағыналық түрлерін ажырату, синонимдік қатарларын түрлендіріп қолдану |
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар үшін: - Мәтінді тыңдай отырып,ресми сөздер,дайын тіркестер мен терминдерді анықтайды. - Мәтіннен мазмұны бойынша мақсат үстеуін қолданып сөйлем жазады. -Мәтіннен алынған ақпаратқа сай диалог құрастырады, ойын анық жеткізеді. |
|
Құндылықтарға баулу: |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагог |
шағым қалдыра аласыз

















