Оқушының аты-жөні________________________________________
Сабақтың тақырыбы: Ұлттық құндылықтар. Тіл тазалығы
СӨЗ ЕКПІНІ

5б
2-тапсырма.Мәтінді оқып, тапсырмаларды орында.
Айдостың әңгімесі
Қазақ тілі пәнінің мұғалімі 6-сынып оқушыларына «Демалысты қалай өткіздім?» тақырыбына шағын әңгіме жазуды ұсынды. Демалысын сондай қызықты өткізген Айдос қай оқиғаны жазсам екен деп біраз ойланып отырды да, жазуға кірісті. Келіңдер, Айдостың жазғанын бірге оқып көрейік.
«Демалыс күні анам екеуміз қыдырып қайтайық деп, 31-автобусқа отырдық. Мен автобуста үлкен кісіге орын бердім. Ол кісі маған: «Көп жаса», – деп батасын берді. Анам екеуміз остановкадан түстік те, паркке бардық. Ағаштан ағашқа секіріп жүрген ақтиіндерді қызықтадық. Анам маған магазиннен мороженое алып берді. Екеуміз кешке дейін қыдырдық. Маған парк сондай ұнады. Кешке үйге келген соң анама рақмет айттым».
Балалар жазғандарын бір-біріне оқып беріп, топта талқылады. Айдостың әңгімесін көбісі ұнатты. Ал Жазира ескерту айтты. Айдос Жазираның ескертуін дұрыс қабылдап, қателігін түзетуге сөз берді.
ТАпсырмалар: 4б
-
Айдостың әдептілігін көрсететін сөйлемді тауып, қайталап оқы.
-
Айдостың әңгімесін бірге талқылайық:
-
Менің ойымша, Айдос – жақсы бала. Сен қалай ойлайсың? Айдостың жақсы жақтарын мен бастайын, сен жалғастыр.
Айдос әдепті, ___________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Өкінішке орай, әңгімесін оқыған кезде мен де Айдостың бір кемшілігін байқадым. Сен ше? _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
3-тапсырма. Дефис арқылы жазылатын сөздерді есіңе түсір. Тиісті сөздердің арасына дефис қойып, жіберілген қателерді түзет. 5б
Қазақ халқында туған жер, атамекенге деген ыстық сезім бірінші кезекте тұрады. Бұл сезім Отан, ел ұғымдарымен шендес болады. Адамның алуан түрлі қасиеті ата баба жерімен тығыз байланысты екенін түсінетін кейінгі ұрпақ ел жерін қорғауды өздеріне парыз санайды. Оған деген сүйіспеншілік ана сүті, бесік жырымен, ән күй, жыр дастандарымен ұрпақтың қанына сіңеді. Сондай ақ ол жердің тасы да, тауы да, құмы да, суы да жанға жақын халықтық атаулармен әйгіленеді.
13-14 – 10б
11-12 – 9б
9-10 – 8б
7-8 -7б
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
6 сынып қазақ тілі Сөз екпіні тақырыбына жұмыс парағы
6 сынып қазақ тілі Сөз екпіні тақырыбына жұмыс парағы
Оқушының аты-жөні________________________________________
Сабақтың тақырыбы: Ұлттық құндылықтар. Тіл тазалығы
СӨЗ ЕКПІНІ

5б
2-тапсырма.Мәтінді оқып, тапсырмаларды орында.
Айдостың әңгімесі
Қазақ тілі пәнінің мұғалімі 6-сынып оқушыларына «Демалысты қалай өткіздім?» тақырыбына шағын әңгіме жазуды ұсынды. Демалысын сондай қызықты өткізген Айдос қай оқиғаны жазсам екен деп біраз ойланып отырды да, жазуға кірісті. Келіңдер, Айдостың жазғанын бірге оқып көрейік.
«Демалыс күні анам екеуміз қыдырып қайтайық деп, 31-автобусқа отырдық. Мен автобуста үлкен кісіге орын бердім. Ол кісі маған: «Көп жаса», – деп батасын берді. Анам екеуміз остановкадан түстік те, паркке бардық. Ағаштан ағашқа секіріп жүрген ақтиіндерді қызықтадық. Анам маған магазиннен мороженое алып берді. Екеуміз кешке дейін қыдырдық. Маған парк сондай ұнады. Кешке үйге келген соң анама рақмет айттым».
Балалар жазғандарын бір-біріне оқып беріп, топта талқылады. Айдостың әңгімесін көбісі ұнатты. Ал Жазира ескерту айтты. Айдос Жазираның ескертуін дұрыс қабылдап, қателігін түзетуге сөз берді.
ТАпсырмалар: 4б
-
Айдостың әдептілігін көрсететін сөйлемді тауып, қайталап оқы.
-
Айдостың әңгімесін бірге талқылайық:
-
Менің ойымша, Айдос – жақсы бала. Сен қалай ойлайсың? Айдостың жақсы жақтарын мен бастайын, сен жалғастыр.
Айдос әдепті, ___________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Өкінішке орай, әңгімесін оқыған кезде мен де Айдостың бір кемшілігін байқадым. Сен ше? _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
3-тапсырма. Дефис арқылы жазылатын сөздерді есіңе түсір. Тиісті сөздердің арасына дефис қойып, жіберілген қателерді түзет. 5б
Қазақ халқында туған жер, атамекенге деген ыстық сезім бірінші кезекте тұрады. Бұл сезім Отан, ел ұғымдарымен шендес болады. Адамның алуан түрлі қасиеті ата баба жерімен тығыз байланысты екенін түсінетін кейінгі ұрпақ ел жерін қорғауды өздеріне парыз санайды. Оған деген сүйіспеншілік ана сүті, бесік жырымен, ән күй, жыр дастандарымен ұрпақтың қанына сіңеді. Сондай ақ ол жердің тасы да, тауы да, құмы да, суы да жанға жақын халықтық атаулармен әйгіленеді.
13-14 – 10б
11-12 – 9б
9-10 – 8б
7-8 -7б
шағым қалдыра аласыз













