Материалдар / 6 сынып қазақ тілі Сөз екпіні тақырыбына жұмыс парағы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

6 сынып қазақ тілі Сөз екпіні тақырыбына жұмыс парағы

Материал туралы қысқаша түсінік
6 сынып қазақ тілі пәнінен Сөз екпіні тақырыбына жұмыс парағы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Қазан 2024
90
0 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады





















































Оқушының аты-жөні________________________________________

Сабақтың тақырыбы: Ұлттық құндылықтар. Тіл тазалығы

СӨЗ ЕКПІНІ

2-тапсырма.Мәтінді оқып, тапсырмаларды орында.

Айдостың әңгімесі


Қазақ тілі пәнінің мұғалімі 6-сынып оқушыларына «Демалысты қалай өткіздім?» тақырыбына шағын әңгіме жазуды ұсынды. Демалысын сондай қызықты өткізген Айдос қай оқиғаны жазсам екен деп біраз ойланып отырды да, жазуға кірісті. Келіңдер, Айдостың жазғанын бірге оқып көрейік.


«Демалыс күні анам екеуміз қыдырып қайтайық деп, 31-автобусқа отырдық. Мен автобуста үлкен кісіге орын бердім. Ол кісі маған: «Көп жаса», – деп батасын берді. Анам екеуміз остановкадан түстік те, паркке бардық. Ағаштан ағашқа секіріп жүрген ақтиіндерді қызықтадық. Анам маған магазиннен мороженое алып берді. Екеуміз кешке дейін қыдырдық. Маған парк сондай ұнады. Кешке үйге келген соң анама рақмет айттым».


Балалар жазғандарын бір-біріне оқып беріп, топта талқылады. Айдостың әңгімесін көбісі ұнатты. Ал Жазира ескерту айтты. Айдос Жазираның ескертуін дұрыс қабылдап, қателігін түзетуге сөз берді.

ТАпсырмалар: 4б

  1. Айдостың әдептілігін көрсететін сөйлемді тауып, қайталап оқы. 

  2. Айдостың әңгімесін бірге талқылайық:

  • Менің ойымша, Айдос – жақсы бала. Сен қалай ойлайсың? Айдостың жақсы жақтарын мен бастайын, сен жалғастыр.

Айдос әдепті, ___________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  • Өкінішке орай, әңгімесін оқыған кезде мен де Айдостың бір кемшілігін байқадым. Сен ше? _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


3-тапсырма. Дефис арқылы жазылатын сөздерді есіңе түсір. Тиісті сөздердің арасына дефис қойып, жіберілген қателерді түзет. 5б

Қазақ халқында туған жер, атамекенге деген ыстық сезім бірінші кезекте тұрады. Бұл сезім Отан, ел ұғымдарымен шендес болады. Адамның алуан түрлі қасиеті ата баба жерімен тығыз байланысты екенін түсінетін кейінгі ұрпақ ел жерін қорғауды өздеріне парыз санайды. Оған деген сүйіспеншілік ана сүті, бесік жырымен, ән күй, жыр дастандарымен ұрпақтың қанына сіңеді. Сондай ақ ол жердің тасы да, тауы да, құмы да, суы да жанға жақын халықтық атаулармен әйгіленеді.


13-14 – 10б

11-12 – 9б

9-10 – 8б

7-8 -7б

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!