Материалдар / 6-сынып қазақ тілі ТЖБ 1 тоқсан

6-сынып қазақ тілі ТЖБ 1 тоқсан

Материал туралы қысқаша түсінік
6-сынып оқушыларына қазақ тілі пәнінен ТЖБ жұмысы. 1 тоқсан
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қазан 2024
560
7 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Оқушының аты-жөні...................................................Күні: ..........................Сыныбы:...........

«Қазақ тілі » пәнінен 1-тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары

6-сынып

Оқылым

Тапсырма .Мәтінді оқып, төменде берілген сұрақтарға жауап беріңіз. [10]

Отбасы – Отанымыздың ошағы. Қазақ отбасында баланың ерте есеюіне көп көңіл бөлген. Баланы ерте жастан-ақ жауапты іс-әрекетке тартып отырған. Мысалы, бес жасында атқа мінгізіп, бәйгеге қосу, қозы баққызу, үлкендердің арасындағы дауды шешу, келіссөз жүргізу т.с.с. істерге бірге ертіп жүрген. Сондай-ақ қазақ отбасындағы бала тәрбиесін ұл тәрбиесі, қыз тәрбиесі деп жеке-жеке мән беріп қарастыруда оның өзіндік ерекшеліктерінің ішіндегі маңыздысының бірі. Үлкенді құрметтеу отбасы мүшелерінің бір-бірінің тәрбиесіне жауапкершілік, борыштылық, адамгершілік сезімдерін туғызған. Қазақ отбасындағы арнайы жазылып бекітілмеген «заңдары» әке мен ұлдың, шеше мен қыз баланың, әке мен қыздың, қыз бен жеңгенің, келінмен ененің, келін мен атаның, нағашы мен жиеннің, бажа, жезде, бөлелердің арасындағы өзара қарым-қатынастары әрқайсысын әдептілікке тәрбиелеудің ерекше қымбат үлгісі іспетті. Егер жапон халқы басқалар үшін тұйық халық болса, онда ағылшын халқы басқаларды қойып, өз ішінде тұйық халық. Олардың отбасындағы әр адам жеке өмірінің құпия болғанын қалайды. Бір сөзбен айтсақ, ағылшындықтардың жаны - өз үйінен де жақын, яғни берік қамалмен тең. Басқа халықтар үшін жанұя қиыншылық пен қуанышты бірге бөлісетін ең басты байлық болса, ағылшын халқы қиыншылық кезінде жақындарынан көмек күте қоймайды. Тіпті жақындарына көмек көрсетуді өз жауапкершіліктеріне алмайды.

1.Мәтінде неше елдің тәрбиесі туралы мәлімет бар? [1]

A) 1 B) 2 C) 3 D) 4


2.Мәтін мазмұнына қатысты мақал-мәтелді табыңыз. [1]

А) Үй ішінен жау шықса, Тұра қашып құтылмассың.

В) Інісі бардың тынысы бар, Ағасы бардың жағасы бар.

С) «Сіз», «біз» - деген жылы сөз, Ағайынға жарасар.

D) Ұяда не көрсең, Ұшқанда соны ілерсің.

3.Берілген сөздердің синонимін мәтіннен тауып жазыңыз. [2]

жанұя ___________________________

жанжал _________________________

өзгешелік _______________________

тумалар _________________________


4.Берілген сөздерді ережеге сай (к/г, қ/ғ) жазыңыз. [3]

  • күзді (?) үні-

  • қысты (?)үні-

  • Марқа (?)өл-

  • Әй(?)ерім-

  • Ақ(?)ұлақ-

  • Тоқта(?)ұл-

  • Ала(?)өл-

  • Талды(?)орған-

  • Қара(?)өз-



5.Бағандағы сөздер орфографиялық нормаға сай жазылса «+»белгісін,бөлек жазылса, «-»белгісін қойып,кестені толтырыңыз. . [3]

Көк



шөп

төбе

дәрі

-

+


Ел



басы

орда

қатарлы




Бес



аспап

білезік

жүз





Жазылым

Төменде берілген екі тақырыптың бірін таңдап, жазба жұмысын орындаңыз. Жазылым жұмысында тақырыптан ауытқымай, абзац түрлерін жүйелі құрастырып, көркемдегіш құралдарды орынды қолданып, тақырып бойынша жеке сөздер, бірге, бөлек және дефис арқылы жазылатын сөздерді орфографиялық нормаға сай жазыңыз. [10]

1. Қазақстанның кез келген көрікті жерін шет елдік досыңызға суреттеп бергеніңізді жазыңыз.

2. Сіздің ойыңызша, «Бақытты отбасы» қандай болуы керек деп ойлайсыз? Ойыңызды өрбітіп, аталған тақырыпқа эссе жазыңыз.

........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

Тыңдалым/айтылым-

Оқылым-

Жазылым-


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ